استایلشب عیدمهمانی و مجلسی

پارچه ژاکارد مجلسی و استایل های ماکسیمال و پر زرق و برق

پارچه ژاکارد مجلسی یکی از زیباترین پارچه ها برای دوخت انواع لباس های مجلسی می باشد. با این پارچه می توانید انواع لباس های زنانه و دخترانه مجلسی و باشکوه را خلق کنید. استایل ماکسیمال به استایل های پرزرق و گفته می‌شود؛ در واقع در این نوع استایل ها از پارچه های پرکار و زیبا با طرح های گوناگون و متنوع استفاده می شود.

یکی از بهترین پارچه ها برای داشتن استایل ماکسیمال پارچه ژاکارد مجلسی می باشد. با این پارچه مجلسی می‌توانید استایل ماکسیمال و پرشکوه و چشمگیر برای خود داشته باشید. در ادامه با انواع استایل های ماکسیمال و پرشکوه با پارچه ژاکارد آشنا می شویم.

پارچه ژاکارد با طرح های برگ

یکی از زیباترین طرح هایی که می توان برای استایل ماکسیمال داشت، با استفاده از پارچه ژاکارد با طرح ‌های بزرگ برگ می باشد. در این نوع استایل نیز از ژاکارد با طرح برگ های بزرگ استفاده شده است. این نوع پارچه ترکیبی از رنگ های مختلف است؛ در واقع تناژ رنگی مختلف این لباس زیبا را خلق می کند.این لباس با آستین های بلند دوخته شده و قد آن نیز تا روی پا می آید. قسمت کمر این لباس به صورت اندامی دوخته می‌شود و پایین لباس نیز حالتی دامن دار دارد. در قسمت کمر لباس می توانید یک کمربند بزرگ استفاده کنید.

پارچه ژاکارد با طرح های برگ

کمربند های سگک دار با سگک نقره ای و طلایی انتخاب خوبی برای این نوع استایل ماکسیمال هستند؛ چرا که به پر زرق و برق بودن آن کمک شایانی می کنند. در این استایل می توانید از کفش پاشنه بلند قرمز استفاده کنید. از آن جایی که در استایل‌های ماکسیمال می‌توان از اکسسوری های بزرگ استفاده کرد، پیشنهاد می کنیم که از یک گردنبند زنجیری نیز در این استایل استفاده کنید. این لباس حالتی یقه گرد دارد و یک گردنبند زنجیری می‌تواند نقش خوبی در این استایل داشته باشد. پیراهن زیبا با پارچه ژاکارد مجلسی انتخاب خوبی برای استایل خانم های جوان است.

قیمت پارچه ژاکارد مجلسی

 

پارچه ژاکارد گلدار و استایل های ماکسیمال خاص زنانه

یکی دیگر از انواع استایل های ماکسیمال با پارچه ژاکارد مجلسی یک استایل باشکوه با پارچه ژاکارد گلدار می باشد. در این استایل از پارچه ژاکارد با رنگ زرد و آبی استفاده شده است. در این تیپ پیراهن ژاکارد تا روی زانو دوخته می شود. در قسمت بالاتنه لباس، پارچه مشکی ساده نیز کار شده است. این پیراهن با یقه برگردان طراحی شده و حالتی زیبا و خاص دارد.

پارچه ژاکارد گلدار و استایل های ماکسیمال خاص زنانه

آستین های این پیراهن نیز به صورت آستین بلند طراحی و دوخته می شوند. در این استایل می توانید از کفش پاشنه بلند مجلسی استفاده کنید. مدل موهای باز با این نوع پیراهن ترکیب خوب و جذابی را به وجود می‌آورد. یکی از مواردی که در این استایل ماکسیمال اجرا شده، استفاده از کمربند سگک دار است.

این استایل نیز همانند استایل قبل از کمربند سگک دار بهره مند شده است. همانطور که گفتیم کمربند های سگک دار برای استایل ‌های ماکسیمال انتخاب خوبی به شمار می آیند. می توانید از کمربند سگک دار نگین دار یا انواع کمربند هایی با سگک طلایی و نقره ای استفاده کنید؛ چرا که بیشتر به چشم می آیند.

در این تیپ می‌توانید از کیف طلایی زرد آبی یا مشکی استفاده کنید. تمامی رنگ های گفته شده برای این نوع استایل مناسب هستند. این تیپ در کنار ماکسیمال و پر زرق و برق بودن، بسیار شیک و خاص است.


حتما بخوانید: پارچه ژاکارد پفکی و بهترین ترکیب رنگ های آن


پارچه ژاکارد مشکی طلایی انتخابی عالی برای استایل‌های ماکسیمال

یکی از بهترین نوع پارچه ها برای استایل ماکسیمال پارچه ژاکارد مشکی طلایی است. در واقع پارچه ژاکارد مشکی با گل های طلایی براق می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای استایل‌های ماکسیمال شما باشد. در این استایل نیز پارچه مشکی با گل های بزرگ طلایی را می بینیم که حالتی پفکی و برجسته دارند. رنگ طلایی به‌ خودی‌خود رنگی عالی برای استایل‌های ماکسیمال می باشد. گل های بزرگ نیز برای استایل ماکسیمال مناسب هستند؛ حالا ترکیب رنگ طلایی و گل های بزرگ برای استایل ماکسیمال بسیار فوق العاده و چشم‌نواز خواهد بود.

یکی از استایل های زیبایی که می‌توانید با پارچه ژاکارد مشکی طلایی گل دار داشته باشید دوخت یک مانتوی بلند با این پارچه است. در دوخت این مانتو می‌توانید از تکنیک دکمه های دو طرفه استفاده کنید. برای مثال همان طور که می بینید در طراحی مانتو دکمه های دو طرفه مشکی قرار داده شده اند؛ همچنین در دو طرف آن نیز می توانید دو عدد حالت جیب قرار دهید. این مانتو حالت یقه شکاری دارد. در این استایل برای انتخاب کفش به سراغ کفش مجلسی طلایی بروید. یک کیف مجلسی طلایی نیز می‌تواند همراه خوبی برای این استایل باشد.

ایده دوخت مانتوی پرزرق و برق با پارچه ژاکارد مجلسی

یکی دیگر از مدل های خاص و زیبا که با پارچه ژاکارد مشکی طلایی می‌ توانید داشته باشید، دوخت یک مانتو بلند با این پارچه است که یقه های آن به صورت ضرب دری روی هم بیایند. در طراحی این مانتو از پارچه ژاکارد با طرح های پرندگان استفاده شده است. طاووس طلایی نمای جذابی را روی این پارچه ایجاد کرده است.

در طراحی این مدل مانتو نیز از دکمه های دوطرفه استفاده شده است. این مانتوی زیبا را می توانید با یک بوت بلند ست کنید. یقه مانتو به صورت یقه شکاری می باشد؛ از زیر آن می توانید یک لباس مشکی ساده بپوشید تا نمای زیبایی در این استایل داشته باشد.

این مانتوی زیبا برای استایل های دخترانه بسیار فوق العاده می باشد؛ چرا که طرح های زیبا و چشم نواز دخترانه روی خود دارد. برای داشتن یک استایل زیبای ماکسیمال دخترانه می توانید این مدل مانتو ژاکارد را انتخاب کنید. برای انتخاب کیف می توانید به سراغ کیف های مشکی پر زرق و برق طلایی پر جلوه بروید. چرا که در استایل ماکسیمال تمامی اکسسوری به صورت اغراق آمیز و پر زرق و برق انتخاب می شوند.

کت ماکسیمال خاص دخترانه با پارچه ژاکارد پفکی

یکی از مدل های جذاب و برای استایل ماکسیمال با پارچه ژاکارد برجسته این مدل کت می باشد. این کت زیبای ژاکارد تا روی ران پا می آید و در واقع یک کت بلند محسوب می شود. این کت ترکیبی از پارچه ژاکارد مجلسی و پارچه مخمل است. قسمت های آستین این کت با پارچه مخمل دوخته شده است. روی جیب های آن نیز با پارچه مخمل مشکی ساده دوخته می شود. زیرا این کت یک لباس مشکی ساده بپوشید تا نمای زیبایی با این استایل داشته باشد. بوت بلند طلایی با طرح پوست ماری برای این استایل انتخاب خوبی محسوب می‌شود.

یقه این کت به صورت یقه گرد طراحی شده و به همین دلیل می توانید از زیر آن یک لباس با یقه اسکی بپوشید؛ چراکه نمایی زیبایی را در این استایل به وجود می‌آورد. در استایل های ماکسیمال می توانید از انواع اکسسوری های پر زرق و برق استفاده کنید؛ برای مثال همان طور که می ‌بینید در این استایل از گوشواره بزرگ پرکار استفاده شده است. پیشنهاد می کنیم که مدل موی مناسب در این استایل به صورت صاف و ساده باشد؛ چراکه نمای زیبایی با این استایل خواهد داشت.

خرید پارچه ژاکارد پفکی

 

استایل زنانه و خاص با پارچه ژاکارد مجلسی مشکی آبی

یکی از استایل های زیبا و جذاب با پارچه ژاکارد مجلسی این استایل زیبا است. در این استایل از پارچه ژاکارد مشکی با طرح گل های سبز و آبی روشن استفاده شده است. این پارچه به دلیل ترکیب رنگی جذاب و مجلسی زنانه که دارد برای سال های زنانه انتخابی عالی به شمار می‌آید. در این استایل قد مانتو تا پایین زانو در نظر گرفته شده است؛ یکی از خلاقیت های ایجاد شده در این مدل استایل استفاده از پارچه توری خال دار برای روی صورت و پایین پا می باشد.

پارچه توری نمادی زیبا و جذاب در استایل زنانه است که برای استایل های بسیار خاص ماکسیمال انتخابی عالی به شمار می آید. یک کفش ساق کوتاه برای این استایل مناسب است. در این مدل مانتو نیز از دکمه های دو طرف استفاده شده است. همان طور که دقت می کنیم رنگ دکمه ها به رنگی انتخاب شده که روی پارچه به خوبی مشخص باشد؛ برای مثال دکمه براق آجری زیبایی روی این مانتو نمای خاصی را ایجاد کرده است. یقه های این مانتو به صورت یقه شکاری دوخته شده است. از زیر این مانتو می توانید یک لباس سفید ساده بپوشید.

کت ژاکارد پر نقش و نگار

یکی از استایل های جذاب که با پارچه ژاکارد مجلسی می‌ توانید داشته باشید دوخت یک کت تا روی زانو با این پارچه است. در این استایل از پارچه ژاکارد براق آبی مشکی استفاده شده است. در طراحی این کت از پارچه ژاکارد مجلسی با طرح های ظریف استفاده می شود. در واقع طرح های پارچه به نحوی هستند که به صورت پیچیده در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

این مدل پارچه به تنهایی برای یک استایل ماکسیمال زیبا مناسب است. صندل مجلسی یا کفش مجلسی بند دار طرح دار در کنار این کت می‌تواند انتخاب خوبی باشد. همچنین می ‌توانید از یک کیف ست با این استایل استفاده کنید. مدل موهای مناسب برای این استایل، مدل موی بسته شده است. برای اکسسوری می‌ توانید از گردنبند زنجیری طلایی در این استایل استفاده کنید. یک کیف طرح دار مشابه با کفش تان نیز برای این مدل تیپ انتخاب خوبی به شمار می‌آید. گوشواره های بلند پر کار نیز می‌تواند به استایل ماکسیمال شما کمک ویژه ای کند.

ست کت و شلوار ژاکارد مجلسی

یکی از استایل های جذاب و چشم گیر با پارچه ژاکارد مجلسی، این مدل استایل است. در این استایل از پارچه ژاکارد فیروزه ای و طلایی استفاده شده است. این پارچه با ترکیب رنگی جذابی که دارد برای استایل ‌های ماکسیمال مناسب می باشد. این کت با دکمه های دو طرفه طراحی شده است و یقه آن به صورت یقه شکاری دوخته می‌شود. این نوع طراحی باعث شده که این لباس حالتی خاص و منحصر به فرد داشته باشد.

در واقع در یک طرف آن دو عدد حالت جیب را می بینیم و در طرف دیگر آن یک عدد حالت جیب طراحی شده است؛ این طراحی را در لباس های خاص و منحصر به فرد می‌توان مشاهده کرد. روی یقه های این کت حالت نوار دوزی شده ای دارد که به ماکسیمال شدن این استایل کمک ویژه ‌ای کرده است. از زیر این کت می توانید یک لباس طرح دار بپوشید. چرا که لباس زیری شما کمی مشخص می شود.

یک لباس طرح دار برای این استایل ماکسیمال مناسب می باشد. شلوار به کار رفته شده در این استایل حالتی پاکتی دارد و قد آن نیز کوتاه است. برای انتخاب کفش تان می توانید به سراغ کفش های جلو باز پاشنه بلند بروید. برای خاص تر شدن استایل تان می توانید از زیر این کفش یک جوراب توری بپوشید. همچنین در انتخاب کفش می توانید از تناژ رنگی کت و شلوارتان استفاده کنید.

در واقع در این استایل بهتر است که یک کفش با رنگ فیروزه ای و طلایی انتخاب کنید. یک کیف ست با این کفش نیز انتخاب خوبی برای این تیپ خواهد بود. گوشواره های بلند کار شده نیز می توانند اکسسوری مناسب برای این استایل ماکسیمال باشد. همچنین می توانید از انگشتر های بزرگ نگین دار در این تیپ نیز استفاده کنید تا استایل ماکسیمال و همه چیز تمام داشته باشید.

پارچه ژاکارد مشکی زرد انتخابی عالی برای انواع استایل‌ ماکسیمال دخترانه

یکی از پارچه های زیبا و خاص برای استایل های دخترانه ماکسیمال، پارچه ژاکارد مشکی و زرد می‌باشد.‌ در این استایل یک کت بلند با حالت اورسایز دوخته شده است. یقه این لباس به حالت یقه شکاری دوخته شده و دارای دکمه های دو طرفه است. در دو طرف این لباس می‌توانید جیب به حالت پاکتی قرار دهید.

یکی از  جذابیت های این استایل، نوار دوزی آن می باشد. در این لباس یک نوار دوزی به صورت اریب را مشاهده می کنیم. در واقع در زیر یقه این کت نوار دوزی ایجاد شده و به صورت اریب در دو طرف آن قرار گرفته شده است. یکی از مواردی که به ماکسیمال شدن این استایل کمک کرده استفاده از اکسسوری طلایی ریش ریش می باشد.

روی سرشانه های این کت اکسسوری ریش ریش دوخته شده است. همچنین از زیر این کت می‌توانید یک لباس توری بپوشید. قد این لباس تا روی زانو می آید. در این استایل از یک شلوار راسته مشکی استفاده نمایید. کفش پاشنه بلند انتخاب خوبی برای این استایل خواهد بود. کیف و کفش مشکی مجلسی برای این مدل استایل مناسب هستند. همچنین می توانید در این استایل پر زرق و برق از کیف و کفش طلایی استفاده نمایید.

خرید پارچه ژاکارد ترک

 

استایل هایی ماکسیمال با پارچه ژاکارد زرشکی

پارچه ژاکارد زرشکی و پارچه هایی که در تناژ رنگی زرشکی و قرمز هستند نیز برای استایل‌های ماکسیمال مناسب می باشند. در ادامه چندین استایل با این مدل پارچه ها می بینیم. یکی از استایل های جذاب دخترانه، یک کت کوتاه با پارچه ژاکارد قرمز و طوسی است. در این استایل از پارچه ژاکارد با طرح های هندسی استفاده شده است.

یقه این مانتو به حالت یقه برگردان و باز دوخته شده است. در این استایل از شلوار طوسی چهارخانه استفاده شده است.  از زیر این کت یک لباس طوسی ساده بپوشید تا ترکیب رنگ زیبایی را با کت داشته باشد. یکی از جذابیت های این استایل که به ماکسیمال شدن آن کمک کرده، گلدوزی روی شلوار است. گلدوزی قرمز روی شلوار، تناسب خاصی را با این کت زیبا به وجود آورده است. یک کیف قرمز بنفش با طرح های ظریف می تواند همراه خوبی در این استایل باشد. کفش مجلسی نقره ای و طوسی برای این استایل ماکسیمال مناسب می باشد.

طرح های انیمال پرینت در استایل های ماکسیمال

یکی دیگر از استایل های جذاب ماکسیمال با استفاده از پارچه ژاکارد طرح دار با طرح های انیمال پرینت است. این کت با دکمه های دو ردیفه طراحی و دوخته شده است. سر آستین های این کت را می توانید چند دکمه ظریفه طلایی بزنید. قد این کت روی ران پا می آید. این کت دارای یقه هفتی است و حالتی برگردان دارد.

در این استایل ماکسیمال می توانید یک کفش مجلسی زرشکی یا طلایی بپوشید. همچنین می‌تواند کیف طلایی نیز در این استایل زیبا استفاده کنید. این مدل کت زیبا و ماکسیمال انتخاب خوبی برای استایل های دخترانه می باشد.

کت و شلوار با پارچه ژاکارد هندسی

یکی دیگر از مدل های جذاب استایل ماکسیمال با پارچه ژاکارد مجلسی دوخت کت و شلوار با این پارچه می باشد. در این استایل، کت و شلوار با طرح های هندسی ریز و ظریف با پارچه ژاکارد مجلسی زرشکی و سورمه ای دوخته شده است. آستین های این کت با پارچه ساتن زرشکی دوخته می ‌شوند. از زیر آن می توانید یک لباس سفیده ساده بپوشید. کفش مشکی  مدل مردانه این استایل را خاص تر می کند.

همچنین می توانید از یک کیف مشکی با زنجیر برای این استایل استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم که مدل موهای باز را برای این مدل تیپ انتخاب کنید. این استایل زیبا و خاص برای انواع استایل های ماکسیمال جذاب زنانه پیشنهاد می شود. این استایل را می توانید برای انواع موقعیت های رسمی استفاده کنید.

لباس های خاص و پر اغراق با پارچه ژاکارد مجلسی

پارچه ژاکارد مجلسی برای دوخت لباس های خاص و پر اغراق بسیار مناسب است. برای مثال همان طور که در این استایل می بینید قسمت سرشانه حالتی پفی و حجیم دارد. در این استایل از پارچه ژاکارد مشکی با ترکیب آبی برای دوخت پیراهن استفاده شده است. در این استایل یک بوت بلند سبز به کار رفته شده است. یک کیف دستی هم رنگ با پیراهن نیز ترکیب خوبی را در این استایل به وجود می آورد.


مقاله مشابه: پارچه خامه دوزی طرحدار و 5 ایده برای دوخت آن


لباس های خاص و پر اغراق با پارچه ژاکارد مجلسی

یکی دیگر از استایل های زیبا و پر زرق و برق، این کت کوتاه می باشد. این کت با ترکیبی از رنگ ‌های سبز طلایی و بنفش است. قد این کت به صورت کوتاه در نظر گرفته شده است. یقه آن نیز حالتی گرد دارد. همچنین دامن ریش ریش در این استایل به کار رفته و آن را زیباتر کرده است. یکی دیگر از ایده های خاص با این پارچه دوخت یک پیراهن یکسره و بلند است. در این استایل نیز آستین های پیراهن حالت پفی و حجیم دارند و سایر قسمت ‌های لباس به صورت ساده ترین دوخته شده اند. روی یقه لباس با اکسسوری های طلایی دیزاین شده است.

یکی از جذاب ترین ایده ها برای دوخت لباس مجلسی با پارچه ژاکارد، این مدل کت و شلوار است. در طراحی این کت و شلوار، پارچه ژاکارد مجلسی با طرح های شلوغ به کار رفته شده است. یقه این لباس به صورت یک طرفه است و یک طرف آن روی سمت دیگر می آید. در یک طرف این کت نیز می توانید یک عدد جیب طراحی کنید. شلوار به کار رفته شده در این استایل نیز حالتی گشاد و دم پا دارد و با طرح های زیبا و خاص خود به خوبی جلوه می کند.

سخن آخر

در این مطلب با انواع استایل های زیبا و خاص با پارچه ژاکارد مجلسی آشنا شدیم. انواع استایل های ماکسیمال جذاب را در این مطلب مشاهده کردیم. در استایل های ماکسیمال بهتر است که از انواع زیورآلات پرکار و پر زرق و برق استفاده کنید. پارچه ژاکارد مشکی طلایی یکی از بهترین پارچه ها برای استایل های پر زرق و برق مجلسی و ماکسیمال می باشد.

در استایل های ماکسیمال می توانید روی یقه لباس، آستین ها و سایر بخش های لباس مانور دهید. برای مثال می‌توانید آستین ‌ها را به صورت پفی و حجیم طراحی کنید. استفاده از بوت های بلند نیز در استایل ماکسیمال رایج است. همچنین می‌توانید به سراغ انواع پارچه ژاکارد طرح دار با طرح های پر و شلوغ بروید.

یکی از مواردی که در استایل ماکسیمال می‌توانید اجرا کنید، ایده های خاص و منحصر به فرد می باشد. برای مثال می‌توانید یک کت ژاکارد طراحی کنید که یک قسمت آن دو عدد جیب داشته باشد و سمت دیگر آن با یک جیب طراحی شود. این مدل دوخت بسیار خاص و منحصر به فرد است. همچنین می‌توانید اطراف یقه و جیب ها را نوار دوزی کنید.

در این مطلب انواع استایل های جذاب ماکسیمال، مانتوهای بلند، کت های بلند، مانتو و کت های کوتاه، پیراهن های یکسره مجلسی بلند و با آستین های بلند را بررسی کردیم. اگر به استایل های پر زرق و برق و پرجلوه علاقه دارید می توانید از این مدل لباس های زیبا ایده بگیرید و استایل های خاص و چشم نواز را برای خود خلق کنید.

منبع: www.masterclass.com

4.7/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا