استایلبهار و تابستان

پارچه خامه دوزی طرحدار و 5 ایده برای دوخت آن

پارچه خامه دوزی طرحدار را باید یکی از ترندهای بهار 1402 در نظر بگیرید. این پارچه جذاب و خیره کننده یکی از جدیدترین پارچه های بهاره عرضه شده در بازار است. جنس فوق العاده پارچه وال، خامه دوزی های زیبا و طراحی رنگارنگ و جذاب آن باعث شده است این پارچه به یکی از پرطرفدارترین پارچه های عید 1402 تبدیل شود. این پارچه دوست داشتنی تمام ویژگی هایی که شما از یک پارچه بهاره انتظار دارید را دارد. در نتیجه اگر برای بهار و تابستان پیش رو به دنبال پارچه ای خاص و متفاوت هستید، پارچه خامه دوزی طرحدار می تواند برای شما بهترین گزینه ممکن باشد. در ادامه این مطلب ما قصد داریم به معرفی این پارچه بپردازیم. به علاوه، مطالعه این مطلب می تواند برای استفاده از این پارچه در استایل بهاره شما، الهام بخش باشد.

آشنایی با پارچه خامه دوزی طرحدار

قبل از پرداختن به لباس هایی که می توانید با این پارچه جذاب بدوزید، اجازه دهید اندکی با آن آشنا شویم. زمینه این پارچه از پارچه وال است. وال یکی از لطیف ترین پارچه های دارای الیاف طبیعی پنبه محسوب می شود. الیاف به کار رفته در این پارچه و بافت ساده آن، باعث شده است به سرعت به یکی از پرطرفدارترین پارچه های بهاره تبدیل شود. خامه دوزی های روی سطح این پارچه معمولا با الیاف پنبه یا پلی استر انجام می شود. این خامه دوزی ها بسته به طرحی که دارند، می توانند متقارن یا نامتقارن باشند. پارچه وال خامه دوزی با خامه دوزی در حاشیه یکی از پرکاربردترین مدل های این پارچه است.

آشنایی با پارچه خامه دوزی طرحدار

خرید پارچه خامه دوزی پرینت

 

تنوع فوق العاده در طراحی و رنگبندی اصلی ترین دلیل محبوبیت پارچه خامه دوزی طرحدار است. این تنوه به شما این امکان را می دهد که بتوانید از این پارچه در دوخت لباس های مختلف استفاده نمایید. علاوه بر این، ترکیب این پارچه با سایر پارچه های بهاره را نیز آسان تر کرده است. ویژگی دیگری که این پارچه را به ترند سال تبدیل کرده است، تنفس پذیری بالای آن است. اگر به دنبال پارچه ای برای دوخت مانتو یا لباس عید هستید، این پارچه برای شما فوق العاده خواهد بود. پارچه وال خامه دوزی به شدت سبک، خنک و لطیف است. اگر در روزهای گرم بیش از اندازه تعریق می کنید، استفاده از لباسی با این پارچه برای شما ضروری به نظر می رسد.

با پارچه خامه دوزی طرحدار چی بدوزیم؟

با پارچه خامه دوزی طرحدار چی بدوزیم؟

مراجعه به بازار برای خرید پارچه بهاره می تواند یکی از هیجان انگیزترین کارهای ممکن باشد. البته ممکن است تنوع خیره کننده پارچه های بهاره شما را اندکی سردرگم کند. اگر با دقت نگاه کنید خواهید دید، پارچه خامه دوزی طرحدار یک پارچه ایده آل است. این پارچه را می توانید در تمام بهار و تابستان پیش رو بپوشید. حس منحصربه فردی که پوشیدن این پارچه سبک و دوست داشتنی به شما می دهد را فراموش نخواهید کرد. اگر هنوز از خرید این پارچه مطمئن نیستید، ایده های ذکر شده در ادامه مطلب می تواند برای شما مفید باشد.


حتما بخوانید: پارچه وال خامه دوزی و استایل عید 1402


مانتو عید و پارچه خامه دوزی طرحدار

معمولا خانم ها برای مانتو عید به دنبال پارچه ای شیک و متفاوت هستند. به همین دلیل اغلب پارچه های ژاکارد را برای دوخت مانتو عید در نظر دارند. اگر طرفدار استایل بوهیمن و یا کژوال هستید و پارچه های رسمی و مجلسی را نمی پسندید، این پارچه می تواند گزینه فوق العاده ای برای شما باشد. پارچه خامه دوزی طرحدار بسیار شیک، خاص و متفاوت است. در نتیجه تنها به یک مدل ساده نیاز دارید تا بتوانید برای عید امسال مانتویی سبک و کاربردی داشته باشید.

مانتو عید و پارچه خامه دوزی طرحدار

فراموش نکنید این پارچه استایل شما را به طور کلی تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. اگر طرفدار طرح های سنتی هستید، می توانید یک مانتو با پارچه خامه دوزی طرحدار را به عنوان آیتم اصلی انتخاب کنید. با توجه به اینکه طرح های این پارچه معمولا شلوغ است، بهتر است سایر آیتم ها را ساده انتخاب کنید. اگر استایلی محتاطانه دارید، مشکی برای ترکیب با هر طرحی از این پارچه مناسب است. اما اگر مایلید کمی رنگ به استایل خود اضافه کنید، می توانید از رنگ های اصلی طرح های پارچه الهام بگیرید. استفاده از رنگ های خنثی مانند سفید و بژ نیز انتخاب مناسبی خواهد بود.

پارچه خامه دوزی جدید

پیراهن بلند مهمانی

سالهاست که خانم ها ترجیح می دهند پیراهن های بلند را جایگزین مانتو کنند. این پیراهن ها بسیار کاربردی تر بوده و می توانید از آن ها در تمام مدت دید و بازدیدهای عید استفاده نمایید. در حقیقت انتخاب یک مدل مناسب و ترکیب آن با پارچه وال خامه دوزی طرحدار، یک پیراهن همه کاره برای شما خواهد ساخت. شما می توانید مدل های مختلف این پیراهن را در خیابان، منزل و میهمانی های خانوادگی بپوشید.

تنوع بالای طرح و رنگ در پارچه وال خامه دوزی طرحدار، به شما این امکان را می دهد که استایلی خلاقانه داشته باشید. می توانید در طراحی این پیراهن ها، آن را با پارچه های وال ساده و تک رنگ ترکیب کنید. انتخاب کیف و کفش مناسب با طرح پارچه نیز می تواند در استایل شما موثر باشد. رنگ های تیره با طرح های سنتی، استایلی نیمه رسمی برای شما خواهد ساخت. برای استایل کژوال می توانید از رنگ های شاد و طرح های مدرن استفاده نمایید.

پیراهن عروسکی و استایل دخترانه

پیدا کردن یک پارچه و طرح مناسب برای استایل دخترانه همواره چالش برانگیز است. اما شما می توانید با انتخاب یک پارچه وال خامه دوزی طرحدار مناسب، این مشکل را حل نمایید. ایستایی پارچه وال برای دوخت پیراهن و مانتوهای پرچین بسیار مناسب است. در نتیجه اگر برای استایل دختر نوجوان خود به دنبال مانتو یا پیراهن مهمانی هستید، این پارچه می تواند راه حل مشکل شما باشد. یک پیراهن عروسکی زیبا، می تواند جایگزین مانتو روزمره نیز باشد. علاوه بر این، گزینه مناسبی برای مهمانی، دید و بازدید عید و حتی مراسم تولد است.

فراموش نکنید الیاف به کار رفته در این پارچه کاربردی، کاملا طبیعی است. در نتیجه اگر پوست حساسی دارد، پارچه وال خامه دوزی طرحدار به عنوان یک پارچه ضد حساسیت نیز شناخته می شود. اگر دارای اضافه وزن هستید، می توانید با این پارچه پیراهن های کوتاه دکمه دار طراحی کنید. اگر لاغر و ریز نقش هستید، پیراهن هایی با آستین یا دامن پف دار برای شما مناسب تر است.

شومیز زنانه با پارچه خامه دوزی طرحدار

یکی از کاربردی ترین لباس هایی که می توانید با پارچه وال خامه دوزی طرحدار بدوزید، شومیز است. این پارچه ظریف و دوست داشتنی می تواند گزینه ای عالی برای دوخت یک شومیز خنک برای شما باشد. با توجه به اینکه در سالهای اخیر آستین و یقه با مدل های خاص ترند شده است، می توانید برای طراحی یک شومیز زیبا، از این ترندها بهره ببرید. طراحی شلوغ پارچه وال خامه دوزی طرحدار به شما کمک می کند بتوانید با ایجاد خطای دید، عیوب اندامی خود را نیز بپوشانید.

قیمت پارچه خامه دوزی برای مانتو

 

شومیز زنانه با پارچه خامه دوزی طرحدار

اگر بالاتنه برجسته ای دارید، بهتر است این پارچه را با پارچه های ساده ترکیب کنید. انتخاب پارچه ای با طرح های ظریف نیز می تواند نکته ای کاربردی برای شما باشد. یک شومیز مناسب را می توانید با شلوار پارچه، شلوار جین و دامن ترکیب نمایید. برای پارچه وال خامه دوزی طرحدار با زمینه تیره، دامن یا شلوار پارچه ای با رنگ تیره مناسب تر است. برای ترکیب شومیز با شلوار جین به پارچه ای با رنگ های شاد و مناسب استایل کژوال نیاز دارید.


مقاله مشابه: پارچه وال خامه دوزی و بهترین استایل های 2023


دامن های رنگارنگ

خانم های زیادی طرفدار دامن هستند. دامن ها می توانند به سادگی استایل شما را دگرگون کنند.  بخصوص اگر با پارچه ای خاص مانند پارچه وال خامه دوزی طرحدار دوخته شده باشند. اگر طرفدار پوشیدن دامن در منزل یا مهمانی ها هستید، این پارچه می تواند به استایل شما آیتمی جذاب اضافه کند. پارچه وال خامه دوزی طرحدار برای دوخت دامن های راسته یا چین دار کاملا مناسب است. این دامن ها می توانند بسته به استایل شما بلند یا کوتاه باشند. شما نیز می توانید آنها را با انواع شومیز های مجلسی، اسپرت یا تی شرت ست کنید.

فراموش نکنید که بعضی از مدل های پارچه وال خامه دوزی طرحدار، می توانند کاملا بدن نما باشند. به همین دلیل ممکن است به آستر نیاز داشته باشید. برای آستر کشی این پارچه بهتر است به دنبال پارچه نخی باشید. در واقع پارچه وال ساده بهترین گزینه برای آستر کشی پارچه وال خامه دوزی است. این دامن ها می توانند بهترین تکمیل کننده استایل شما در مهمانی یا خیابان باشند.

منبع: masterclass.com

4/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا