پارچه شناسی

پارچه ژاکارد پفکی و بهترین ترکیب رنگ های آن

احتمالا با نزدیک شدن به سال نو به دنبال پارچه مانتویی هستید. پارچه ژاکارد پفکی می تواند انتخاب فوق العاده ای برای استایل عید شما باشد. این پارچه دوست داشتنی، زیبا و متفاوت می تواند استایل شما را از همیشه جذاب تر کند. البته همواره انتخاب پارچه مناسب کافی نیست، برای داشتن استایلی شیک به یک ترکیب رنگ ایده آل نیز نیاز دارید. پارچه ژاکارد پفکی با داشتن تنوع فوق العاده در طرح و رنگ می تواند انتخاب پارچه را برای شما آسان تر کند. در ادامه این مطلب ما قصد داریم به معرفی پارچه ژاکارد پفکی و بهترین ترکیب رنگ های آن بپردازیم. این ترکیب رنگ ها می توانند به استایل ساده شما جلوه ای شیک و لوکس دهند.

پارچه ژاکارد پفکی چیست؟

قبل از هر چیز اجازه دهید اندکی به معرفی این پارچه پرطرفدار از خانواده جذاب پارچه ژاکارد بپردازیم. این پارچه یکی از خاص ترین مدل های پارچه ژاکارد است. در زمینه آن از ژاکارد ساده و آهاردار استفاده می شود. طرح های متنوع این پارچه نیز از جنس ژاکارد بوده و کاملا برجسته هستند. در واقع دلیلی که این پارچه به عنوان پارچه ژاکارد پفکی شناخته می شود، پفکی بودن طرح های روی آن است. از این پارچه زیبا معمولا برای دوخت مانتوهای کتی استفاده می شود. البته شما می توانید از آن برای دوخت انواع پیراهن مجلسی، دامن و وست نیز استفاده نمایید.

پارچه ژاکارد پفکی چیست؟

 

 

الیاف لمه به کار رفته در بافت این پارچه، ظاهری لوکس و درخشان به آن بخشیده است. طراحان خوش ذوق  این پارچه معمولا با ترکیب الیاف ساده و لمه سعی در برجسته کردن هر چه بیشتر طرح های روی آن دارند. ایستایی این پارچه آهاردار است و می توانید از آن برای طراحی انواع کت و شلوار زنانه نیز بهره ببرید. این پارچه کشسانی نداشته اما دوام بسیار بالایی دارد. با توجه به طرح پارچه می توانید از مدل های دارای طراحی هندسی در استایل کژوال و روزمره استفاده نمایید. پارچه ژاکارد پفکی با طرح گل و طرح های سنتی برای دوخت مانتوهای رسمی و مجلسی مناسب هستند. در ادامه قصد داریم به معرفی 5 ترکیب رنگ فوق العاده این پارچه بپردازیم.

قیمت پارچه ژاکارد پفکی

 

5 ترکیب رنگ لوکس پارچه ژاکارد پفکی

همانطور که می دانید، انتخاب یک ترکیب رنگ مناسب می تواند تاثیر بسزایی در جذابیت استایل شما داشته باشد. یک ترکیب رنگ مناسب می تواند استایل شما را لوکس و گرانقیمت نشان دهد. علاوه بر این با انتخاب رنگ مناسب می توانید تاثیری که بر مخاطب می گذارید را نیز کنترل کنید. اگر برای خرید پارچه مانتو عید به دنبال ترکیب رنگ های منحصر به فرد هستید، پیشنهادهای زیر برای شما کاربردی خواهد بود.

پارچه ژاکارد پفکی آبی روشن و سفید

یک ترکیب رنگ لوکس و جذاب که می توانید از آن در استایل عید خود بهره ببرید، آبی روشن و سفید است. اگر به رنگ های روشن علاقه دارید یا نوعروس هستید و به دنبال مانتوی مجلسی شیک می گردید، این ترکیب رنگ مخصوص شماست. آبی روشن نمادی از آسمان و یادآور آرامش است. ترکیب آن با رنگ سفید بسیار خاص و خیره کننده خواهد بود. این ترکیب رنگ استایلی شیک و گرانقیمت برای شما می سازد. علاوه بر این می توانید حس خوبی در خود و مخاطب ایجاد کنید.

پارچه ژاکارد پفکی آبی روشن و سفید

رنگ های روشن و مخصوصا آبی، در مخاطب شما اعتماد ایجاد می کنند. به علاوه به دیگران نشان می دهد شما بسیار آراسته و نکته بین هستید. این ترکیب رنگ برای هر پوستی با هر طیف رنگی مناسب است. اضافه کردن اکسسوری های ظریف طلایی می تواند این استایل را تکمیل کند. پارچه ژاکارد پفکی با داشتن الیاف لمه این ترکیب رنگ را بیش از همیشه شیک و درخشان خواهد کرد.

قیمت پارچه ژاکارد مانتویی

آبی و صورتی

اگر حس می کنید ترکیب آبی روشن و سفید بیش از اندازه روشن است، می توانید صورتی را اضافه کنید. در حقیقت این ترکیب مناسب خانم هایی است که مایلند استایلی دخترانه و در عین حال شیک داشته باشند. البته سبز نعنایی نیز می تواند انتخابی جدید و متفاوت باشد. برای استفاده از پارچه ژاکارد پفکی با این ترکیب رنگ، می توانید از رنگ های خنثی نیز کمک بگیرید. در حقیقت با انتخاب یک پارچه ژاکارد با ترکیب رنگی آبی و صورتی، می توانید سایر آیتم ها را ساده و تک رنگ انتخاب کنید. سفید و کرم بهترین رنگ هایی هستند که می توانید با این پارچه ست کنید.

آبی و صورتی 

اگر طرفدار پوشیدن شلوار جین هستید، کیف و کتانی سفید می تواند به بهترین شکل این استایل را تکمیل کند. اگر مایلید استایل شما ظاهر رسمی خود را حفظ کند، می توانید از کفش های پاشنه بلند در این استایل کمک بگیرید. رنگ الیاف لمه به کار رفته در پارچه ژاکارد پفکی صورتی، می تواند رنگ اکسسوری های شما را مشخص کند.


حتما بخوانید: پارچه ژاکارد پفکی و خاص ترین لباس های مجلسی


ژاکارد پفکی سورمه ای و طلایی

معمولا خانم های میانسال رنگ های تیره را ترجیح می دهند. اگر به دنبال ترکیب رنگی متفاوت و لوکس هستید، پارچه ژاکارد پفکی سورمه ای و طلایی برای شما مناسب خواهد بود. این رنگ تیره و خاص در کنار الیاف درخشان لمه طلایی رنگ، به استایل شما جلوه ای گرانقیمت می دهد. اگر مانتو شما طراحی شلوغی دارد، می توانید آن را به عنوان آیتم اصلی در نظر بگیرید. برای انتخاب رنگ شلوار، پارچه ژاکارد سورمه ای ساده می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. یک روسری طلایی رنگ ساتن این استایل جذاب را تکمیل می کند.

پارچه ژاکارد پفکی سورمه ای و طلایی

اگر این ترکیب رنگ را می پسندید اما آن را برای استایل کژوال و روزمره نیاز دارید، می توانید به پارچه ژاکارد پفکی سورمه ای با الیاف نقره ای نیز فکر کنید. رنگ سرد الیاف نقره ای می تواند به استایل شما جلوه ای شیک و مدرن بدهد. این ترکیب را می توانید با اضافه کردن اکسسوری نقره ای یا مشکی رنگ تکمیل کنید. اضافه کردن رنگ آجری یا مسی به استایل سورمه ای رنگ نیز می تواند روشی برای امتحان کردن رنگ های متفاوت و جدید باشد. از ترکیب این رنگ ها نیز غافل نشوید.

خرید پارچه ژاکارد طرح دار

طیف رنگی بژ و سفید

یکی از رنگ های ترند امسال، طیف رنگی بژ است. این رنگ پرطرفدار در هر استایلی شیک و خیره کننده خواهد بود. مخصوصا اگر در پارچه ژاکارد پفکی با الیاف درخشان لمه ترکیب شود. انتخاب استایل تک رنگ و مونوکروم با رنگ بژ می تواند استایلی مطابق با مد روز برای شما بسازد. اگر مایلید طیف رنگی بژ را با رنگ های روشن ترکیب کنید، سفید و کرم انتخاب خوبی برای شما خواهند بود. این ترکیب رنگ فوق العاده در سالهای گذشته مورد توجه طراحان و افراد مشهور در سراسر جهان بوده است. این ترکیب رنگ پارچه ژاکارد پفکی بژ و سفید برای خانم های جوان و نوعروس نیز بسیار کاربردی به نظر می رسد.

طیف رنگی بژ و سفید

اما اگر به عنوان یک خانم میانسال مایلید رنگ بژ را به استایل خود اضافه کنید، از رنگ های زیتونی، قهوه ای و شتری غافل نشوید. این رنگ های ساده و تقریبا تیره، در کنار پارچه ژاکارد پفکی بژ استایلی ایده آل برای شما می سازند. برای اکسسوری می توانید بر استفاده از رنگ طلایی تمرکز کنید. بازی با طیف های مختلف رنگ بژ نیز در یک استایل می تواند نمایانگر حسن سلیقه شما باشد.

پارچه ژاکارد پفکی سرخابی، رنگ سال

اگر طرفدار رنگ سال هستید، باید گفت سرخابی یا زرشکی تیره نیز یکی از رنگ هایی است که می تواند استایل منحصر به فرد و لوکسی برای شما بسازد. این رنگ جذاب در طیف روشن و تیره را می توانید با رنگ های مختلفی ترکیب کنید. اگر به سرخابی روشن علاقه دارید و مایلید استایلی دوست داشتنی و دخترانه داشته باشید، می تواند اندکی رنگ صورتی به استایل خود اضافه کنید. اگر به دنبال ترکیب رنگی هستید که در دید و بازدید عید نگاه ها را به خود جلب کند، رنگ سبز یا نارنجی می تواند انتخاب شگفت انگیزی برای شما باشد.

پارچه ژاکارد پفکی سرخابی، رنگ سال

اگر به طیف تیره این رنگ علاقه دارید، ترکیب سرخابی تیره یا زرشکی با مشکی ترکیب شیک و محتاطانه ای است. در حقیقت این ترکیب رنگ برای هر خانمی در هر سنی کاملا مناسب خواهد بود. اگر به دنبال رنگی متفاوت برای استایل رسمی یا مجلسی هستید، زرشکی و مشکی از هر جهت ایده آل به نظر می رسد. اضافه کردن جزئیاتی به رنگ طلایی در این استایل، می تواند نشان دهنده تسلط شما بر رنگ ها و هوشمندی در ترکیب آنها باشد.

منبع: webflow.com

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا