استایلمهمانی و مجلسی

با پارچه کرپ حریر گلدار چی بدوزیم + ایده دوخت و استایل

پارچه کرپ یکی از پرفروش ترین و متنوع ترین پارچه های موجود در بازار است. این پارچه در مدل های مختلف، ویژگی های متفاوتی دارد. اما یک ویژگی مشترک در میان انواع پارچه کرپ وجود دارد و آن میزان کاربردی بودن این پارچه است. پارچه کرپ حریر گلدار یکی از مدل های پرفروش این پارچه محسوب می شود. به نظر می رسد ظاهر متفاوت، ایستایی عالی و رنگبندی فوق العاده دلایلی است که این پارچه را به یک پارچه پرفروش تبدیل کرده است. پارچه کرپ حریر گلدار بافتی مانند کرپ دارد. یعنی بافت متراکم و بسیار لطیفی دارد اما از سایر مدل های پارچه کرپ، نازک تر است. این پارچه شباهت اندکی به پارچه حریر دارد اما در مقایسه با حریر، ضخامت بیشتری دارد.

یکی از دلایلی که پارچه کرپ حریر گلدار را به پارچه ای محبوب تبدیل کرده است، قابلیت استفاده از آن در طراحی لباس های مختلف است. در واقع اگر اندکی خلاق و خوش سلیقه باشید، می توانید از این پارچه مقرون بصرفه در استایل مجلسی خود نیز بهره ببرید. پارچه کرپ حریر گلدار فرم پذیری بی نظیری دارد. شما می توانید با این پارچه لباس های ماکسی، چین دار، انواع پیراهن و شومیز را طراحی نمایید. در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی های این پارچه بیشتر آشنا کنیم. علاوه بر این، با لباس هایی که می توانید با پارچه کرپ حریر گلدار طراحی کنید نیز آشنا خواهید شد.

خرید پارچه کرپ حریر گلدار

شومیز با پارچه کرپ حریر گلدار

شومیز در کمد خانم ها یک آیتم بسیار کاربردی محسوب می شود. اولین و بیشترین کاربرد پارچه کرپ حریر گلدار در دوخت انواع شومیز است. معمولا برای طراحی شومیز زنانه از پارچه های زیبا و گلدار استفاده می شود. به این ترتیب شما می توانید با انتخاب یک پارچه شیک، یک شومیز زیبا داشته باشید. شومیز را متناسب با فرم اندام خود طراحی نمایید. به این ترتیب می توانید آن را با لباس های مختلف ست کنید. در واقع یک شومیز جذاب را می توانید با دامن یا شلوار ست کنید و از پوشیدن آن در مجالس و مهمانی های دوستانه لذت ببرید. شومیزهای چپ و راستی یا کشباف که می توانید به صورت بلند و نیم تنه طراحی نمایید انتخابی عالی برای مهمانی های شما خواهند بود.

شومیز-با-پارچه-کرپ-حریر-طرحدار

پارچه کرپ حریر گلدار ایستایی فوق العاده ای برای طراحی یقه های مختلف دارد. به این ترتیب شما می توانید با اندکی خلاقیت، شومیزهای بسیار متنوعی برای خود بدوزید. همانطور که می دانید، آستین های پف دار، کلوش و یقه های طرحدار و پاپیونی جزو ترندهای سال هستند. البته شاید نتوانید با پارچه کرپ حریر طرحدار آستین های پف دار طراحی کنید. اما برای دوخت آستین های کلوش و مدل هایی که به پارچه ریزش دار نیاز دارند، ایدئال است. یقه های ایستاده، چین دار، کرواتی و انواع پاپیون و گره های فانتزی را می توانید با این پارچه اجرا نمایید. پارچه کرپ حریر طرحدار گزینه ای عالی برای دوخت شومیزهای بلند است.


پیشنهاد ما: پارچه عمده از کجا بخرم؛ راهنمای خرید پارچه عمده


انواع مانتو با پارچه کرپ حریر گلدار

یکی دیگر از کاربردهای پارچه کرپ حریر گلدار، طراحی مانتوهای روزمره است. این پارچه یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید با آن استایل خود را دگرگون کنید. پارچه کرپ حریر گلدار با طرح های جذابی که دارد، انتخابی بی نظیر برای خانم هایی است که در استایل خود به رنگ ها علاقه دارند. شما می توانید با این پارچه ریزش دار و جذاب، مانتوهای پیراهنی زیبایی برای خود طراحی نمایید. فراموش نکنید، در سال های اخیر این مانتوها به یک ترند محبوب تبدیل شدند. مانتوهای پیراهنی انتخابی بی نقص برای روزهای گرم تابستان هستند. شما می توانید از این مانتو در مهمانی و سفرهای خود نیز استفاده نمایید.

انواع-مانتو-با-پارچه-کرپ-حریر-گلدار

مانتوهای جلو باز که فرمی شبیه روپوش دارند نیز چندین سال است جایگاه خود را در استایل خانم ها پیدا کردند. اگر یک پارچه مناسب برای دوخت این مدل مانتو پیدا کنید، می توانید آن را در هر استایلی استفاده نمایید. این مدل مانتو را می توانید به صورت کاملا بلند به صورت عبایی طراحی نمایید. مدل های کوتاه این مانتو نیز می تواند به عنوان مانتو کتی در استایل شما بدرخشد. فراموش نکنید، اگر قصد دارید مانتو خود را با پارچه کرپ حریر گلدار بدوزید، سایر آیتم ها را ساده انتخاب کنید. در هر استایلی، یک آیتم طرحدار کافی است.

پیراهن مهمانی

با پارچه کرپ حریر گلدار می توانید مدل های مختلفی از پیراهن های زنانه را طراحی کنید. اما در این بخش از مطلب قصد داریم به طور اختصاصی به پیراهن های مناسب مهمانی بپردازیم. با توجه به اینکه پارچه کرپ حریر گلدار طرح های شلوغی دارد، چندان برای دوخت لباس مجلسی مناسب نیست. زیرا لباس های شب و مجلسی باید ساده و درخشان باشند. پارچه کرپ حریر درخشندگی ندارد و کاملا مات است. اما طرح های متنوع این پارچه به شما این امکان را می دهد که با آن پیراهن های فوق العاده ای برای مهمانی های نیمه رسمی و دورهمی های خود داشته باشید. تنوع بالای طرح و رنگ پارچه کرپ حریر طرحدار، به آسانی استایلی خیره کننده و دوست داشتنی برای شما فراهم می کند.

پیراهن-مهمانی

نکته ای که نباید فراموش کنید، استفاده از طرح های منظم و حاشیه دار برای طراحی پیراهن های نیمه رسمی و مجلسی است. در واقع انتخاب یک طرح مناسب، به شما کمک می کند ظاهری آراسته با این پارچه گلدار و خوش ایست داشته باشید. پارچه کرپ حریر گلدار کشسانی ندارد. در نتیجه برای دوخت پیراهن های بلندی که با دکمه طراحی می شوند، کاملا مناسب است. با توجه به میزان فرم پذیری این پارچه، حتی می توانید بخش هایی از پیراهن خود را به صورت پلیسه طراحی نمایید. برای تکمیل این استایل خاص، می توانید انواع کروات و کمربند با این پارچه به پیراهن خود اضافه کنید. با تغییر در مدل یقه، مچ آستین و فرم دامن، خواهید دید تا چه حد لباس های متنوع و جذابی می توانید با این پارچه برای خود بدوزید.

قیمت پارچه کرپ حریر گلدار

پارچه کرپ حریر گلدار و انواع پیراهن کوتاه

پیراهن های کوتاه همواره در میان خانم ها طرفداران خود را دارند. این پیراهن های راحت و دوست داشتنی را اگر با یک پارچه زیبا بدوزید، ظاهری بی نظیر برای شما می سازند. اگر مایلید لاغرتر به نظر برسید، می توانید مدل های ساده و ماکسی را در نظر داشته باشید. اگر استایلی فانتزی و دخترانه مد نظر دارید، به شما توصیه می کنیم از دامن های چین دار غافل نشوید. پارچه کرپ حریر گلدار با توجه به طراحی جذابی که دارد، استایلی رویایی برای شما می سازد. این پارچه کشسانی ندارد، در نتیجه توصیه می کنیم لباس های تنگ و چسبان را با آن طراحی نکنید. اما می توانید هر مدل چین یا فرم آستینی که مایلید به این پارچه بدهید.

پارچه-کرپ-حریر-طرحدار-و-انواع-پیراهن-کوتاه

برای استایل رسمی، بهتر است پارچه کرپ حریر طرح دار را با طرح های ساده و هندسی انتخاب کنید. برای مهمانی ها و مجلس، طرح های گل دار با رنگ تیره انتخاب خوبی خواهد بود. اما اگر تنها یک پیراهن کوتاه برای مهمانی و دورهمی نیاز دارید، از طرح های شلوغ و رنگ های شاد این پارچه غافل نشوید. برای پیراهن های فانتزی و راحت، می توانید از آستین های کوتاه و سه ربع نیز استفاده نمایید. استفاده از کش، بند و طراحی سر آستین های متفاوت نیز کمک می کند پیراهن کوتاه شما، ظاهری فانتزی تر داشته باشد.

نیم تنه و کراپ تاپ

نیم-تنه-و-کراپ-تاپ

به طور کلی، خانم های جوان علاقه زیادی به لباس های کوتاه و نیم تنه دارند. شاید به همین دلیل است که در چند سال اخیر، انواع کراپ تاپ و حتی شومیزهای نیم تنه مورد استقبال قرار گرفتند. برای اینکه بتوانید از این مدل لباس ها در مهمانی ها استفاده کنید، استفاده از پارچه های طرحدار، انتخاب هوشمندانه ای خواهد بود. پارچه کرپ حریر گلدار یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت نیم تنه و کراپ تاپ است. به طور معمول این پارچه بدن نما نیست و سایه نمی اندازد. اما اگر پارچه کرپ حریر شما در رنگ های روشن اندکی سایه می اندازد، می توانید با انتخاب یک آستر مناسب این مشکل را حل کنید.

شلوار با پارچه کرپ حریر گلدار

همانطور که می دانید، لباس های طرحدار و مخصوصا شلوارهای گلدار در سال های اخیر به شدت مورد استقبال قرار گرفتند. در نتیجه شلوارهای طرحدار را به خانم های طرفدار مد توصیه می کنیم. اگر یک پارچه خنک و سبک با تنفس پذیری بالا نیاز دارید، پارچه کرپ حریر گلدار گزینه ای عالی برای دوخت این شلوارها محسوب می شود. این پارچه ریزش مناسبی برای دوخت شلوارها بگ یا پاچه گشاد دارند. شما می توانید با این پارچه انواع شلوار دامنی را نیز برای استایل بهار و تابستان خود بدوزید.

شلوار-با-پارچه-کرپ-حریر-طرحدار

شلوارهای طرحدار را اگر هوشمندانه ست کنید، در استایل روزانه شما نیز کاربردی خواهند بود. اما بیشترین کاربرد این شلوارهای دوست داشتنی و زیبا، در استایل مجلسی و مهمانی ها است. مزیت داشتن یک شلوار با پارچه کرپ حریر گلدار، علاوه بر سبکی و خنکی، قابلیت ست شدن آن با لباس های متعدد است. یکی از بهترین گزینه ها، استفاده از کت های رسمی ساده با این شلوارهای ترندی است. می توانید برای انتخاب لباس بالا تنه خود، از رنگ های به کار رفته در طرح پارچه شلوار الهام بگیرید.

خرید پارچه کرپ حریر طرحدار

سرهمی زنانه

سرهمی-زنانه

یکی از زیباترین و متفاوت ترین لباس هایی که می توانید به کمد خود اضافه کنید، سرهمی است. سرهمی ها آیتم هایی بسیار جذاب و کاربردی هستند. شما می توانید با انتخاب یک مدل و پارچه مناسب، از این لباس در همه استایل های خود استفاده نمایید. سرهمی ها گزینه ای مناسب برای حضور در مهمانی ها هستند. مخصوصا اگر به استایل های شاد و فانتزی علاقه دارید، توصیه می کنیم سرهمی خود را با پارچه کرپ حریر گلدار طراحی کنید. به این ترتیب لباسی زیبا خواهید داشت. سرهمی را می توانید با کت یا مانتو، در استایل روزمره نیز بپوشید.

پارچه کرپ حریر گلدار و انواع دامن

اگر با دقت داخل کمد خود را نگاه کنید، حداقل یک دامن شیک برای استایل روزمره و مجلسی دارید. اگر ندارید به این معنا است که باید برای خرید آن همین امروز اقدام کنید. یک دامن زیبا را می توانید در هر استایلی بپوشید. مخصوصا در فصول گرم، دامن انتخابی راحت و خنک است که به شما کمک می کند استایلی متفاوت داشته باشید. دامن آیتمی کاربردی است که هم در منزل، هم در مهمانی و هم در مجالس مهم تر می تواند بخشی از استایل شما باشد.

پارچه-کرپ-حریر-طرحدار-و-انواع-دامن

پارچه کرپ حریر گلدار یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت دامن زنانه است. این پارچه سبک با تنفس پذیری بالا، یک دامن ساده و شیک برای هر فضایی به شما هدیه خواهد داد. از آنجایی که پارچه کرپ حریر گلدار فرم پذیری خوبی دارد، می توانید آن را پلیسه نمایید. دامن های پلیسه در چند سال اخیر مد شدند. شما می توانید از آنها هم در استایل روزانه و هم در استایل مجلسی استفاده نمایید. با اینکه پارچه کرپ حریر گلدار کشسانی ندارد، برای دوخت دامن ماکسی نیز مناسب است. به این ترتیب می توانید به اشکال مختلف از این پارچه زیبا و چشم نواز در استایل های مختلف بهره ببرید.

ست بلوز و شلوار طرحدار

ست-بلوز-و-شلوار-طرحدار

بسیاری از خانم ها نمی دانند چطور می شود در منزل، استایلی شیک داشت. این مشکل در سفرهای دوستانه و خانوادگی نیز پا برجاست. ما به شما ست بلوز و شلوار را توصیه می کنیم. با استفاده از پارچه کرپ حریر گلدار می توانید یک استایل راحت و زیبا داشته باشید. هرچند طراحی شلوغ این پارچه برای خانم های پلاس سایز و دارای اضافه وزن چندان مناسب نیست. اما با انتخاب یک طرح ریز و مناسب، همه می توانند از این ست بلوز و شلوار طرحدار استفاده نمایند. اگر در انتخاب طرح پارچه با دقت عمل کنید، این ست می تواند یک استایل مهمانی شیک نیز برای شما بسازد. اگر لاغر و قد بلند هستید، این استایل برای شما ایدئال خواهد بود.

منبع: https://www.karenkane.com/blogs/style/floral-outfit-ideas

4.3/5 - (35 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا