اخبارسلبریتی ها

بررسی استایل رعنا آزادی ور، بازیگر نقش سمیرا

اگر بخواهیم به تاثیرگذارترین افراد در صنعت مد و فشن اشاره کنیم، بی شک سلبریتی ها و افراد مشهور رتبه نخست را به خود اختصاص می دهند. همه شما به خوبی می دانید که چقدر سلبریتی ها به ویژه بازیگران در نحوه لباس پوشیدن سایر افراد تاثیر گذار هستند. از این رو لازم است تا با استایل آن ها بیشتر آشنا شوید. یکی از بازیگران محبوب و خوش چهره در سینمای این روزها رعنا آزادی ور است. این بازیگر با بازی در سریال زخم کاری به شهرت زیادی دست یافت. از این رو قصد داریم امروز در کنار هم چند استایل رعنا آزادی ور را بررسی کنیم. پس اگر قصد دارید با نحوه لباس پوشیدن و سلیقه این بازیگر بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

خرید پارچه کشمیر

رعنا آزادی ور و افتخارات او

رعنا آزادی ور در تاریخ 17 فروردین 1362 متولد شده است. او کار خود را با بازی در فیلم مارمولک آغاز کرد. در سال 1387 و با بازی در فیلم درباره الی، نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشن سینمای ایران شد. او در سال 1400 در سریال زخم کاری بازی کرد. رعنا آزادی ور برای بازی در این سریال، در جشن حافظ همان سال، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد.

استایل های جنجالی رعنا آزادی ور

بعد از آشنایی کوتاه با این بازیگر وقت آن رسیده است تا با استایل رعنا آزادی ور و سلیقه او بیشتر آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

استایل رعنا آزادی ور با پالتوی کشمیر

در فصل زمستان و با سرد شدن هوا یکی از آیتم هایی که در بین خانم ها به فراوانی استفاده می شود، پالتوهای بلند و گرم هستند. زیبایی این پالتوها می تواند استایل شما را متحول کند. از طرفی اگر پارچه درستی را برای دوخت آن انتخاب کرده باشید، گرمای آن می تواند شما را در هوای سرد زمستان، گرم نگهدارد. یکی از بهترین پارچه ها برای استفاده در فصل زمستان پارچه کشمیر است. پارچه کشمیر یکی از پرفروش ترین پارچه های زمستانی است. این پارچه به علت کیفیت بالایی که دارد می تواند به یکی از وفادارترین اعضا کمد لباس شما تبدیل شود. پس با خرید و دوخت این پارچه می توانید مطمئن باشید که صاحب یک پالتوی زیبا و بادوام خواهید شد.

استایل-رعنا-آزادی-ور-با-پالتوی-کشمیر

رعنا آزادی ور بازیگر خوش چهره و دوست داشتنی کشورمان نیز در یکی از اکران ها سریال زخم کاری از پالتویی با جنس کشمیر استفاده کرد. از آنجایی که در پارچه کشمیر از چند رنگ استفاده شده است، دست شما برای ست کردن آن با سایر آیتم ها باز است. توجه داشته باشید، پارچه کشمیر پارچه ای طرحدار است. پس بهتر است سایر آیتم های استایل خود را بدون طرح و تک رنگ در نظر بگیرید. با این کار زیبایی پالتوی شما بیشتر به چشم می آید. در این استایل رعنا آزادی ور نیز از پارچه کشمیر برای دوخت یک پالتوی بلند و اورسایز استفاده شده است. سایر آیتم های استایل رعنا آزادی ور تک رنگ انتخاب شده است. از این رو زیبایی پالتوی او اولین چیزی هست که در این استایل نظر شما را به خود جلب می کند.

خرید پارچه کشمیر طرحدار

پارچه فوتر و استایل های زیبای این بازیگر

پارچه فوتر یکی از مشهورترین پارچه های زمستانی است. از آنجایی که برای بافت این پارچه از الیاف مرغوب استفاده می شود، می توان گفت این پارچه به خوبی می تواند از پوست شما محافظت کند. پس اگر قصد دارید برای روزهای سرد زمستانی خود یک پالتوی باکیفیت و زیبا تهیه کنید، این پارچه می تواند یک گزینه ایدئال برای شما باشد. اگر قصد دارید گرمای پالتوی خود را بیشتر کنید، می توانید از تکنیک آسترکشی برای آن استفاده کنید. با این کار نه تنها گرمای پالتوی شما بیشتر می شود، بلکه ایستایی آن نیز افزایش می یابد.

پارچه-فوتر-و-استایل-های-زیبای-این-بازیگر

اگر طرفدار استایل رعنا آزادی ور باشید، به خوبی متوجه علاقه این بازیگر به پارچه فوتر شدید. رعنا آزادی ور چه در استایل های رسمی و چه در استایل های روزمره به فراوانی از این پارچه استفاده می کند. ایستایی فوق العاده و زیبایی ظاهری این پارچه را می توانید به خوبی در استایل رعنا آزادی ور ببینید. ست کردن پارچه فوتر کار بسیار آسانی است. از آنجایی که پارچه فوتر پارچه ای تک رنگ است می توانید آن را به راحتی با سایر آیتم ها ست کنید. استایل رعنا آزادی ور در یکی از جشن های حافظ پالتوی مشکی بلندی است. او برای تکمیل استایل خود از شلواری با پارچه توییت استفاده کرده است. زیبایی پارچه طرحدار توییت توانسته است جذابیت استایل رعنا آزادی ور را چند برابر کند.


پیشنهاد خواندنی: استایل دهه 90 مردانه با الهام از متیو پری (matthew perry)، چندلر بینگ


پارچه کرپ و زیبایی بی همتای آن

پارچه کرپ از معروف ترین پارچه های موجود در بازار است. پارچه کرپ انواع مختلفی دارد. هر کدام از زیر مجموعه های پارچه کرپ ویژگی های مخصوص به خود را دارند. بسته به اینکه قصد دارید از این پارچه برای دوخت چه آیتمی استفاده کنید، مدل کرپ انتخابی شما می تواند متفاوت باشد. در این قسمت قصد داریم شما را با یکی از پرمخاطب ترین انواع کرپ، یعنی پارچه کرپ مازراتی آشنا کنیم. کرپ مازراتی یکی از زیر مجموعه های پارچه کرپ است که ایستایی متوسطی دارد. این پارچه کاربردهای مختلفی دارد. بیشترین استفاده از این پارچه برای دوخت کت و شلوار است. کت و شلوار یکی از زیباترین ست ها برای خانم های جوان و شیک پوش است.

پارچه-کرپ-و-زیبایی-بی-همتای-آن

به تازگی یکی از استایل های رعنا آزادی ور به شدت وایرال و پخش شده است. او زمانی که برای حضور در اکران فصل دوم سریال زخم کاری حاضر شد از ست کت و شلوار زیبایی استفاده کرد و توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. برای دوخت این ست زیبا از پارچه کرپ مازراتی استفاده شده است. از آنجایی که این پارچه ایستایی خوبی دارد، می تواند یک گزینه ایدئال برای دوخت کت و شلوار باشد. همانطور که از استایل رعنا آزادی ور در این دو عکس مشخص است، فرم ایستادن این کت و شلوار فوق العاده است. شما نیز اگر می خواهید یک استایل زیبا داشته باشید بهتر است همین الان برای دوخت یک کت و شلوار کرپ مازراتی استفاده کنید. در این دو استایل رعنا آزادی ور از شومیزهای مشکی و سفید استفاده شده است.

استایل های لوکس رعنا آزادی ور با پارچه چرم

پارچه چرم از لوکس ترین و فاخرترین پارچه های موجود در بازار است. چرم به دلیل ظاهر خاص و متفاوتی که دارد می تواند استایل شما را دگرگون کند. از این پارچه جذاب می توانید برای دوخت اکثر لباس ها استفاده کنید. از آنجایی که پارچه چرم نرم و منعطف است، می توانید از آن برای دوخت مدل های مختلف بهره ببرید. توجه داشته باشید که پارچه چرم انواع مختلفی دارد. کیفیت این پارچه ها با یکدیگر متفاوت است. اگر بتوانید یک پارچه چرم با کیفیت خریداری کنید، می توانید مطمئن باشید این پارچه سال ها سال در کنار شما خواهد بود. پس سعی کنید پارچه چرم را از یک فروشگاه معتبر تهیه کنید.

استایل-های-لوکس-رعنا-آزادی-ور-با-پارچه-چرم

یکی از پارچه هایی که به فراوانی می توانید در استایل رعنا آزادی ور آن را ببینید، پارچه چرم است. از آنجایی که این بازیگر خوش سلیقه به پارچه چرم علاقه زیادی دارد، در بسیاری از مراسم ها و جشنواره های مهم از آن استفاده کرده است. یکی از این مراسم ها سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر است. او برای شرکت در این مراسم از یک کت بلند چرم به رنگ آبی کاربنی استفاده کرده است. زیبایی این پارچه به قدری زیاد است که می تواند چشم هر مخاطبی را به خود جلب کند. ایستایی مناسب، زیبایی ظاهری، کیفیت و دوام و چروک ناپذیر بودن پارچه چرم می تواند از دلایل انتخاب رعنا آزادی ور باشد. دیگر استایل رعنا آزادی ور با پارچه چرم کت کوتاه مشکی رنگ او است. کت های کوتاه چرم بسیار کاربردی بوده و می توانید از آن در استایل های مختلف بهره ببرید.

قیمت پارچه چرم پالتویی

پارچه لینن طرحدار انتخاب شیک پسندان

پارچه لینن از قدیمی ترین پارچه های موجود است. برای تولید این پارچه از الیاف طبیعی استفاده می شود. پارچه لینن طرحدار نیز زیر مجموعه پارچه لینن است. طرح های این پارچه بسیار جذاب است و می تواند نظر هر کسی را به خود جلب کند. این پارچه به علت تنفس پذیری بالایی که دارد، از ایجاد بوی بد بر روی لباس شما جلوگیری می کند. از این رو برای استفاده در زمان طولانی یکی از بهترین پارچه ها است. پس می توانید از این پارچه برای روزهای گرم سال استفاده کنید . در صورت خرید و دوخت پارچه لینن طرحدار می توایند مطمئن باشید که این پارچه یکی از بهترین پارچه های تابستانی است.

پارچه-لینن-طرحدار-انتخاب-شیک-پسندان

استایل رعنا آزادی ور با پارچه لینن طرحدار نیز از جمله استایل هایی بود که سر و صدای زیادی به پا کرد. او برای این استایل از یک مانتوی نسبتا کوتاه لینن طرحدار استفاده کرده است. در کنار این مانتو او از یک شومیز با پارچه سیلک و بوت جیر بهره برده و زیبایی استایل خود را کامل کرده است. توجه داشته باشید که در این استایل رعنا آزادی ور سادگی حرف اول را می زند. همانطور که می بینید در این استایل از هیچ آیتم پرزرق و برق و تجملاتی استفاده نشده است. اما سادگی این استایل برازنده این بازیگر خوش چهره است و زیبایی او را چند برابر می کند.

استایل جنجالی رعنا آزادی ور با پارچه مخمل

پارچه مخمل را همه شما به خوبی می شناسید. پارچه مخمل پارچه ای دوست داشتنی و جذاب است. خانم های زیادی از این پارچه برای استایل های مجلسی خود استفاده می کنند. علت آن نیز کاملا واضح است. زیبای و شکوه این پارچه می تواند برای شما یک استایل جذاب و همه پسند را فراهم کند. شاید برای شما سوال ایجاد شود که چرا مخمل یک پارچه متفاوت و دوست داشتنی در بین خانم ها است. دلیل آن نرمی و لطافت منحصر به فرد این پارچه است. پارچه مخمل ریزش زیادی دارد. از این رو می توانید از آن برای دوخت مدل های ریزش دار بهره ببرید.

استایل-جنجالی-رعنا-آزادی-ور-با-پارچه-مخمل

به عنوان آخرین استایل رعنا آزادی ور قصد داریم شما را با استایل این بازیگر در جشن حافظ آشنا کنیم. رعنا آزادی ور برای حضور در این مراسم از یک کت مخمل جذاب استفاده کرده است. زیبایی پارچه مخمل در این استایل نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. اما اگر کمی به این کت بیشتر دقت کنید، متوجه ظرافت و خوش سلیقگی طراح آن خواهید شد. در قسمت سر آستین های این کت از پارچه دانتل استفاده شده است. نوار چینداری که از این پارچه در قسمت سر آستین دوخته شده زیبایی آن را چندین برابر کرده است. پس می توان گفت از دیگر نکات مثبت پارچه مخمل ترکیب شدن راحت آن با سایر پارچه ها است. اما باید توجه کنید که پارچه مخمل دوخت آسانی ندارد. برای اینکه یک استایل جذاب را با این پارچه بتوانید تجربه کنید باید نکاتی را در زمان دوخت و برش رعایت کنید.

منبع: https://www.eurotessuti.com/en/news/1535/the-characteristics-of-velvet

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا