اخبارسلبریتی ها

بررسی استایل نانسی عجرم، خواننده عرب + عکس

استایل افراد معروف نقش زیادی در طرز لباس پوشیدن افراد آن جامعه دارد. افراد معمولا اخبار سلبریتی های مورد علاقه خود را دنبال می کنند و سعی می کنند از طرز لباس پوشیدن آن ها برای استایل خود الگوبرداری کنند. شاید تصور کنید این موضوع فقط در مورد سلبریتی های اروپایی و آمریکایی صادق است. اما جالب است بدانید در بین این افراد اسم سلبریتی های عرب مثل نانسی عجرم نیز به چشم می خورد. نانسی عجرم یک خواننده لبنانی معروف است. او در سراسر جهان طرفدارن زیادی دارد. استایل نانسی عجرم نه تنها در بین مردم لبنان که در بین خانم های سراسر دنیا طرفدار زیادی دارد. او با برترین طراحان و برندهای لباس کار کرده و همیشه سعی داشته است بهترین استایل ها را برای خود رقم بزند. اگر شما نیز قصد دارید با این خواننده خوش صدا و استایل هایش آشنا شوید با ما همراه باشید.

خرید پارچه پولکی

نانسی عجرم کیست؟

نانسی عجرم در تاریخ 16 مه سال 1983 در شهر اشرفیه لبنان چشم به جهان گشود. نانسی خواننده موسیقی پاپ لبنان است. وی از 8 سالگی وارد جهان خوانندگی شد و اولین آلبوم خود را در سن 15 سالگی منتشر کرد. نانسی در سال 2008 موفق به دریافت جایزه موسیقی ملل شد. این روزها در سراسر دنیا نانسی عجرم را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین شخصت های جهان عرب می شناسند.

جنجالی ترین و زیباترین استایل های نانسی عجرم

حتما تا الان متوجه این موضوع شدید که نانسی چقدر در صنعت مد و فشن و نحوه لباس پوشیدن طرفدارانش تاثیرگذار بوده و هست. او نیز این موضوع را به خوبی می داند و همیشه زیباترین مدل ها و پارچه ها را برای استایل خود انتخاب می کند. در ادامه با استایل های نانسی عجرم و لباس های جنجالی او بیشتر آشنا خواهیم شد.


پیشنهاد ویژه: گلدن گلوب 2024 و بررسی استایل بازیگران حاضر در آن + عکس


پیراهن های بلند با آستین های شنلی

همانطور که گفته شد نانسی عجرم و طراحان لباس او وسواس زیادی برای انتخاب لباس دارند. اگر پیگیر اخبار و صفحات مجازی این خواننده زیبا باشید به خوبی می دانید که او به پیراهن های بلند علاقه زیادی دارد. در بین پیراهن هایی که نانسی عجرم تا کنون بر تن داشته مواردی وجود دارند که سر و صدای زیادی به پا کردند. برای مثال پیراهن های حریر او از پرطرفدارترین لباس هایی هستند که نانسی تا به امروز در استایل خود استفاده کرده است. به طور کلی می توان گفت نانسی به پیراهن های حریر شنل دار با دامن کلوش علاقه زیادی دارد. همانطور که می بینید این پارچه به خوبی بر روی تن او نشسته و به هیچ عنوان باعث چاق نشان دادن نانسی نشده ست. از نظر طراحان لباس پارچه کرپ حریر برای دوخت پیراهن های مدل دار، یک سر و گردن نسبت به دیگر پارچه ها بالاتر است.

پیراهن-های-حریر-بلند-با-آستین-های-شنلی

همه خانم ها زمانی که به یک مراسم بزرگ دعوت می شوند، هیجان زیادی برای انتخاب لباس دارند. انتخاب بسیاری از خانم های شیک پوش پیراهن های بلند است. کافی است یک بار به مزون ها و فروشگاه های لباس مراجعه کنید. به خوبی متوجه این موضوع می شوید که بسیاری از پیراهن ها با پارچه کرپ حریر تهیه شدند. پارچه کرپ حریر به دلیل ایستایی کم و ریزش دار بودن، تن خور فوق العاده ای دارد . از طرفی این پارچه اجازه دوخت مدل ها متفاوتی را به شما می دهد. آستین های شنلی و دامن های کلوش یکی از پرطرفدارترین مدل های مجلسی هستند. این مدل ها با پارچه کرپ حریر به زیباترین شکل ممکن خود را نشان می دهند. طراحان لباس نانسی عجرم نیز به خوبی متوجه این موضوع هستند و برای بسیاری از استایل های نانسی از این پارچه استفاده می کنند.

خرید پارچه پولکی مجلسی

لباس های ماکسی و شیک با پارچه پولکی

یکی از محبوب ترین پارچه ها در میان خانم ها پارچه پولکی است. این پارچه نه تنها در بین خانم های ایرانی و عرب که در سراسر دنیا طرفدار زیادی دارد. اگر اخبار سلبریتی ها و افراد معروف را پیگیری کرده باشید به خوبی می دانید که تمامی آن ها به پارچه پولکی علاقه زیادی دارند. نانسی عجرم نیز از این قاعده مستثنی نیست. او چه در فستیوال ها و چه در کنسرت هایش از پارچه پولکی استفاده زیادی می کند. در یکی از زیباترین استایل های او که به تازگی منتشر شده از پیراهن ماکسی و بلندی با پارچه پولکی استفاده شده است. پارچه پولکی جذابیت غیر قابل انکاری دارد. ساده ترین مدل ها نیز با این پارچه شکوه بی نظیری دارند. پیراهن ماکسی بنفش رنگ نانسی نیز مدل بسیار ساده ای دارد. اما همین پیراهن ساده یکی از خبرسازترین استایل های نانسی عجرم را ساخته است.

پیراهن-های-ماکسی-و-شیک-پارچه-پولکی

یکی دیگر از استایل های نانسی عجرم، استایل او با اورال گلبهی رنگش است. در این اورال نیز از پارچه پولکی استفاده شده است. همانطور که گفته شد پارچه پولکی به خودی خود زیبایی منحصر به فردی دارد. اما طراح لباس نانسی عجرم برای جذاب تر کردن استایل او از پرهای تزئینی نیز به عنوان اکسسوری استفاده کرده است. این اورال نانسی عجرم در نگاه اول می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند. همانطور که می دانید پارچه پولکی انواع متفاوتی دارد. بسته به نوع دوخت پولک ها و پارچه زمینه کیفیت آن ها متفاوت است. اگر شما به کیفیت پارچه اهمیت زیادی می دهید بهتر است این پارچه را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. با این کار می توانید مطمئن باشید در صورت دوخت اکسسوری و نوارهای ریشه دارد پارچه شما دچار آسیب نخواهد شد.

استایل نانسی عجرم با پیراهن های لمه

از دیگر استایل های نانسی عجرم که به تیتر اول مجلات مد تبدیل شد، پیراهن های بلند او با پارچه لمه است. پیراهن مشکی او که در قسمت کمر به شکل جذب و دامن آن به شکل سوپر کلوش طراحی شده واکنش های زیادی را در صفحات مجازی به دنبال داشت. اکثر افراد معتقد بودن این پیراهن یکی از بهترین انتخاب های نانسی عجرم برای اجرای کنسرتش بوده است. در کنار پیراهن مشکی رنگ او پیراهن کرم رنگی را می بینید که در نگاه اول می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند. طراحی منحصر به فرد این پیراهن در کنار پارچه لمه، زیبایی نانسی عجرم را دوچندان کرده است. همانطور که می بینید شاین پارچه لمه می تواند ساده ترین مدل پیراهن را به یک شاهکار هنری تبدیل کند.

استایل-نانسی-عجرم-با-پیراهن-های-لمه-و-عروسکی

پارچه لمه یکی دیگر از پارچه های مورد علاقه طراحان لباس برای دوخت پیراهن های مجلسی است. زیبایی و شاین منحصر به فرد این پارچه برای استایل های مجلسی یک گزینه ایدئال است. در کنار زیبایی ظاهری، پارچه لمه آهار بسیار کمی دارد. از این رو این پارچه به خوبی بر روی تن شما می نشیند. پارچه لمه چروک پذیری بسیار ناچیزی دارد. به همین دلیل نگرانی بابت خراب شدن ظاهر آن در بلند مدت و تایم طولانی نخواهید داشت. از آن جایی که پارچه لمه ظاهر خیره کننده ای دارد، می توانید آن را برای شرکت در مراسم هایی مثل عروسی ها و یا مهمانی های بزرگ استفاده کنید و در جمع دوستان خود مثل یک ستاره هالیوودی بدرخشید.

پیراهن های ساتن و استایل های فوق العاده نانسی

یکی دیگر از پارچه هایی که می توانید آن را به فراوانی در بین استایل های نانسی عجرم پیدا کنید، پارچه ساتن است. همانطور که می دانید از ساتن می توان برای دوخت لباس های مختلف بهره برد. معمولا خانم های جسور و شیک پوش از این پارچه در استایل های خود استفاده می کنند. نانسی عجرم نیز یکی از آن افراد است. او در طی سال های اخیر نشان داده است که به پارچه ساتن علاقه زیادی دارد. یکی از زیباترین استایل های نانسی عجرم مربوط به پیراهن مشکی رنگ او می شود. او برای این پیراهن پارچه ساتن آمریکایی را انتخاب کرده است. پارچه ساتن آمریکایی ایستایی نسبتا بالایی دارد. از این رو معمولا از آن برای دوخت دامن های پیله دار و پفی استفاده می کنند. شاین این پارچه نسبت به دیگر دسته های ساتن کم است و همین ویژگی آن را متمایز کرده است.

پیراهن-های-ساتن-و-استایل-های-فوق-العاده-نانسی

استایل های نانسی عجرم با پارچه ساتن به همینجا ختم نمی شود. او در یکی از جدیدترین جشنواره ها که به تازگی در کشور عربستان برگزار شده نیز با پیراهنی از جنس پارچه ساتن ال ایکس حاضر شده است. شاین زیبا و چشم نواز پارچه ساتن ال ایکس کمک زیادی به زیبایی و جذابیت استایل او کرده است. طراح لباس برای این پیراهن یقه هالتر را در نظر گرفته و در یک سمت لباس نیز از آستین شنلی و در دامن پیراهن نانسی عجرم از دامن دوبل استفاده است. به خوبی می دانید که تمامی این مدل به پارچه ای احتیاج دارد که دست شما را در طراحی و دوخت باز بگذارد. پارچه ساتن ال ایکس یکی از آن پارچه ها است. پارچه ساتن ال ایکس به فرم پذیری و خوش دوخت بودن معروف است. پس بهتر است برای دوخت مدل پیراهن های فانتزی این پارچه را امتحان کنید.

قیمت پارچه ساتن آمریکایی

زیباترین استایل های نانسی عجرم با پارچه کرپ

در کنار پارچه های شاین دار و براق، پارچه های مات نیز طرفدار زیادی برای دوخت پیراهن های زنانه دارند. اگر شما نیز به این دسته از پارچه علاقه دارید بهتر است این قسمت را حتما مطالعه کنید. نانسی عجرم نیز از دسته افرادی است که از پارچه های ماتی مثل پارچه کرپ در استایل خود استفاده زیادی می کند. یکی از جنجالی ترین استایل های نانسی عجرم با پارچه کرپ باربی پیراهن بلند گلبهی رنگی است که در تصور مشاهده می کنید. اکسسوری به کار رفته و طراحی این دامن اولین چیزی است که در این پیراهن توجه مخاطب را جلب می کند. در یک سمت از دامن این پیراهن چاک بلندی طراحی شده است. اما در قسمت مقابل طراح لباس از مدل دوبل استفاده کرده است. نامتقارن بودن این دامن جذابیت لباس را چندین برابر کرده است. اکسسوری پر نیز یکی دیگر از نکات مثبت این پیراهن است.

زیباترین-استایل-های-نانسی-عجرم-با-پارچه-کرپ

یکی دیگر پیراهن های خاص و منحصر به فرد نانسی عجرم با پارچه کرپ مازراتی، پیراهن کوتاه سرمه ای رنگ او است. مدل آستین های آف شولدر در این پیراهن زیبایی بی نظیری دارد. از دیگر نقاط قوت پیراهن نانسی عجرم نوار حلزونی آن می باشد که بر روی آستین طراحی شده است. اگر به دنبال پارچه ای هستید که بتوانید این مدل های خاص را بر روی آن پیدا کنید بهتر است از پارچه کرپ مازراتی بهره ببرید. پارچه کرپ مازراتی نسبت به کرپ باربی ایستایی بیشتری دارد. از این رو این پارچه می تواند چین ها و نوارهای تزئینی را بهتر نشان دهد. پارچه کرپ مازراتی و پارچه کرپ باربی هر دو از کیفیت بی نظیری برخوردار هستند. این دو پارچه پرزدهی بسیار کمی دارند. در نتیجه پیراهنی که با این پارچه ها تهیه شود تا سالیان سال کیفیت اولیه خود را حفظ می کنند.

منبع: https://en.vogue.me/fashion/nancy-ajram-style-evolution-elie-saab-georges-hobeika-jean-louis-sabaji/

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا