اخباررویدادها

گلدن گلوب 2024 و بررسی استایل بازیگران حاضر در آن + عکس

پیش از پرداختن به خبرهای داغ گلدن گلوب 2024، بد نیست کمی در مورد تاریخچه آن صحبت کنیم. یکی از مهمترین رویدادهای سینمای هالیوود هر سال در ماه ژانویه برگزار می شود. مراسم گلدن گلوب (Golden Globe) یکی از مهمترین فستیوال های سینمایی است که در آن جوایزی به بهترین آثار سینمایی و تلویزیونی اعطا می شود. اولین بار این مراسم در سال 1944 برگزار شد. جایزه ای که در این مراسم به برندگان اعطا می شود، یک گوی طلایی است. این گوی طلایی نمادی از کره زمین است که بر روی یک استوانه قرار دارد. مارینا سیسترناس در سال 1945 این نماد ارزشمند را طراحی کرده است. گلدن گلوب پس از مراسم اسکار و گرمی، مهمترین و پر بیننده ترین رویداد سینمایی در جهان است. معمولا فیلم هایی که در این مراسم جایزه دریافت می کنند، در اسکار نیز پذیرفته می شوند.

در مراسم Golden Globe جوایز مختلفی در حوزه سینما و تلویزیون به هنرمندان و کارگردانان اعطا می شود. هرچند این فستیوال سینمایی ارزش هنری بالایی دارد اما می تواند در دنیای مد نیز تاثیرات بسیاری بگذارد. بسیاری از بازیگران و هنرمندان حوزه های مختلف در این مراسم حضور پیدا می کنند. لباس هایی که این شخصیت های معروف در این مراسم بر تن دارند، همواره مورد بررسی قرار می گیرد و از نگاه تیزبین طرفداران آنها دور نمی ماند. هشتاد و یکمین دوره مراسم گلدن گلوب در 7 ژانویه 2024 برگزار شد. به همین دلیل در ادامه این مطلب ما قصد داریم به بررسی استایل بازیگران حاضر در گلدن گلوب 2024 بپردازیم. شما می توانید با مطالعه این مطلب، با استایل بازیگر محبوب خود بیشتر آشنا شوید. علاوه بر این، می توانید با ترندهای دنیای مد نیز آشنا شده و از آنها الهام بگیرید.

خرید پارچه پولکی

استایل جولین مور در گلدن گلاب

اجازه دهید بررسی استایل بازیگران حاضر در گلدن گلوب 2024 با یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود آغاز کنیم. جولین مور (Julianne Moore) بازیگر 63 ساله آمریکایی است. او تا امروز بارها و بارها در نقش های درخشانی ظاهر شده است. معمولا در سنین بالا انتظار داشتن استایلی درخشان نمی رود. اما جولین مور، این بازیگر زیبا و خوش سلیقه، همواره در فرش قرمز هر مراسمی استایلی خاص و جنجالی دارد. با توجه به آنچه که همیشه بر تن این بازیگر جذب می بینیم، می توان گفت او استایلی ساده و مینیمال می پسندد.

استایل-جولین-مور-در-گلدن-گلاب

در گلدن گلوب 2024 نیز او بسیار ساده و زیبا ظاهر شد. آیتم اصلی استایل جولین مور یک پیراهن بلند قرمز است. این پیراهن دکلته در ساده ترین حالت ممکن با دامنی A LINE طراحی شده است. برای حفظ سادگی این استایل، طراحان از پارچه ساتن آمریکایی کاملا مات استفاده کردند. به همین دلیل می بینید که ایستایی پارچه، جلوه ای فوق العاده به این پیراهن ساده بخشیده است. این پیراهن توسط برندBottega Veneta برای این بانوی زیبا طراحی شده است.

گرتا گرویگ با پیراهن ساتن

گرتا-گرویگ

گرتا گرویگ (Greta Gerwig) بازیگر، نویسنده و کارگردان آمریکایی است. او همکنون 40 سال سن دارد و در مراسم گلدن گلوب 2024 به عنوان بهترین نویسنده و کارگردان برای فیلم معروف باربی، نامزد دریافت جایزه شد. او همواره در استایل روزمره خود از آیتم های کژوال و راحت استفاده می کند. اما در مراسم رسمی مانند گلدن گلوب یا اسکار، استایل کلاسیک را می پسندد. در گلدن گلوب امسال نیز او پیراهنی ساده و مشکی بر تن داشت. جنس این پیراهن از پارچه ساتن آمریکایی بود و طراح با اضافه کردن چین ها و یک یقه متفاوت، سعی کرده بود فرمی جذاب به این پیراهن ساده بدهد. این پیراهن توسط برند Fendi طراحی شده است. طراحان برای اکسسوری آن دستکش های بلندی از جنس پارچه پیراهن، به این استایل اضافه کردند.


بیشتر بخوانید: بهترین لباس های تاریخ گلدن گلوب + عکس


مارگو رابی در گلدن گلوب 2024

احتمالا نام مارگو رابی (Margot Robbie) را در سال گذشته به دفعات شنیدید. این بازیگر زیبا و جوان در سال گذشته در نقش باربی ظاهر شد. این فیلم به سرعت به یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ هالیوود تبدیل شد. پس از آن نیز با برگزاری یک تور، مارگو رابی در سراسر جهان با لباس های صورتی خود حاضر شد و بیش از پیش درخشید. این بازیگر زیبای 33 ساله در مراسم گلدن گلوب 2024 نیز ظاهر باربی شکل خود را حفظ کرده بود. پیراهنی به رنگ صورتی باربی، به همراه یک شال توری چین دار، او را تبدیل به یک عروسک تمام عیار کرده است.

مارگو-رابی-در-گلدن-گلوب-2024

این پیراهن صورتی زیبا توسط برند Giorgio Armani طراحی شده بود. طراحان خوش ذوق این برند برای این پیراهن راسته و ساده، از پارچه پولکی استفاده کرده بودند. دو بند تقریبا پهن در قسمت یقه، به این لباس شکل یقه 7 دادند. در نتیجه می بینید به بهترین شکل ممکن این پیراهن بر تن مارگو رابی نشسته و قد او را نیز بلندتر نشان می دهد. جذاب ترین اکسسوری این لباس، یک شال توری از پارچه تور خالدار است که در تمام مدت روی دستان مارگو قرار داشت.

استایل بیلی آیلیش

یکی از عجیب ترین لباس های گلدن گلوب 2024 را بر تن بیلی آیلیش (Billie Eilish) می بینید. این خواننده 22 ساله آمریکایی، همواره با استایل خاصش در هر مراسمی شناخته می شود. در واقع آنچه که بیشتر از صدای این خواننده در دنیا جنجال به پا می کند، لباس هایی است که در مراسم مختلف بر تن دارد. او در این مراسم برای آهنگی که برای فیلم باربی ساخته بود، برنده جایزه شد.

بیلی-آیلیش

استایل عجیب او شامل یک کت اورسایز مشکی با شومیزی آبی رنگ بود. بیلی این استایل را با یک دامن کرم رنگ از پارچه کتان تکمیل کرده بود. این استایل کژوال و دخترانه اکسسوری های متعددی داشت. گوشواره های مرواریدی کوچک، یک روبان دور یقه لباس، جوراب صورتی رنگ و کفش هایی متفاوت جزو این اکسسوری های خاص بودند. این استایل توسط Willy Chavarria طراحی شده است.

خرید پارچه پولکی مجلسی

گلدن گلوب 2024 و جودی فاستر

جودی فاستر (Jodie Foster) یکی از بازیگران و فیلم سازان مشهور آمریکایی است. او سالهاست در سینمای هالیوود درخشیده و امروزه نیز در سن 61 سالگی، همچنان جایگاه خود را در این حرفه حفظ کرده است. جالب است بدانید در دهه 90 میلادی، نام جودی فاستر در لیست زیباترین زنان جهان قرار داشت. در نتیجه کاملا طبیعی است که اکنون نیز همچنان زیر ذره بین رسانه های مد دنیا قرار داشته باشد. این بانوی میانسال و زیبا، در گلدن گلوب 2024 برای بازی در فیلم (NYAD) حضور داشت.

گلدن-گلوب-2024-و-جودی-فاستر

او در این مراسم پیراهنی مشکی و بسیار ساده بر تن دارد. به نظر می رسد بخش اصلی این لباس را یک پیراهن بلند از جنس پارچه کرپ حریر تشکیل داده است. یقه مردانه و ساده این پیراهن که با سنگ و منجوق تزئین شده است، اصلی ترین بخش این لباس محسوب می شود. دور کمر نیز کمربندی از جنس پارچه اصلی با یک سگک ساده مشاهده می کنید. دور مچ این لباس کاملا ساده است اما دو اکسسوری کاملا متناسب با فرم و رنگ یقه، تناسب زیبایی ایجاد کردند. این لباس شیک و ساده توسط برند Alberta Ferretti طراحی شده است.

استایل جنیفر لارنس

استایل-جنیفر-لارنس

یکی از بازیگران جوان و زیبایی که در سال های اخیر بسیار خوش درخشیده است، جنیفر لارنس (jennifer Lawrence) است. این بازیگر 33 ساله برای بازی در فیلم (no hard feelings) در گلدن گلوب 2024 نامزد دریافت جایزه شد. او در این مراسم یک پیراهن بسیار ساده و مشکی رنگ بر تن داشت. این پیراهن با یقه خاص و پارچه مخمل جلوه ای بی نظیر به استایل او بخشیده بود. یقه شل این پیراهن به سبک رومی طراحی شده بود. فرم این یقه به شکل 7 و اندکی نامتقارن بود. سایه روشن های این پیراهن مخمل، در عین سادگی، ظاهری متفاوت برای اون ساخته است. جنیفر برای تکمیل این استایل از یک کیف دستی نقره ای رنگ و زیورآلاتی به رنگ سیلور استفاده کرده بود. این پیراهن متعلق به برند Dior است.

استایل دوا لیپا در گلدن گلوب 2024

یکی از خاص ترین لباس های گلدن گلوب 2024 را بر تن این خواننده مشهور می بینید. دوا لیپا (Dua Lipa) یک خواننده 28 ساله متولد آلبانی است. لباس او یکی از زیباترین و جنجالی ترین لباس های گلدن گلوب امسال بود. در ظاهر این لباس کاملا ساده است. پیراهنی با برش ماهی که قسمت اصلی آن از جنس پارچه مخمل مشکی است. برای دامن این پیراهن از پارچه ساتن آمریکایی استفاده شده است. به شکل پراکنده نیز طرح هایی خاص و برجسته به رنگ طلایی بر روی این پیراهن می بینید. این پیراهن دکلته با فرم خاص دامن، به خوبی توانسته اندام زیبایی دوا لیپا را به رخ مخاطبان بکشد.

استایل-دوا-لیپا-در-گلدن-گلوب-2024

این پیراهن توسط برند لوکس Schiaparelli برای این خواننده معروف شخصی دوزی شده است. دوا لیپا برای اکسسوری، جواهراتی متناسب با طراحی روی پارچه انتخاب کرده است. این جواهرات طلایی رنگ نیز متعلق به برند مشهور Tiffany هستند.

قیمت پارچه پولکی ریز

استایل تیلور سوئیفت با پیراهن پولکی

اگر به دنبال ساده ترین و پر سر و صداترین لباس در گلدن گلوب 2024 هستید، باید نگاه دقیقی به استایل تیلور سوئیفت (Taylor Swift) بیندازیم. این خواننده 34 ساله که در سال گذشته یک تور موفق در سراسر دنیا داشت، یکی از مشهورترین چهره های جهان است. او در مراسم گلدن گلوب امسال با لباسی سبز رنگ حاضر شد. این پیراهن ساده در نگاه اول کاملا جذاب است و برای حضور در چنین مراسمی کاملا مناسب به نظر می رسد.

استایل-تیلور-سوئیفت

یکی از دلایل جذابیت این پیراهن، رنگ خاص آن است. اما آن چیزی که باعث شده است این پیراهن بیش از حد دیده شود، پارچه آن بود. پارچه پولکی به کار رفته در طراحی این لباس، جلوه ای فوق العاده به آن بخشیده است. در واقع مهم نیست الگوی این پیراهن چقدر ساده است، درخشش پارچه آن را تبدیل به گزینه ای منحصر به فرد کرده است. این پیراهن خوش دوخت و زیبا توسط برند Gucci طراحی شده است.

جنیفر لوپز در گلدن گلوب 2024

همانطور که می دانید، جنیفر لوپز (Jennifer Lopez) با داشتن 54 سال سن، همچنان یکی از جذاب ترین زنان دنیا محسوب می شود. او که در سال های اخیر به دلیل ازدواج مجددش بسیار مورد توجه قرار گرفته، همواره یکی از خوش پوش ترین سلبریتی ها محسوب می شود. جنیفر لوپز در گلدن گلوب 2024 لباسی بسیار خیره کننده بر تن دارد. این پیراهن زیبا به رنگ صورتی روشن با پارچه ساتن آمریکایی طراحی شده است. بخش اصلی این لباس، یک پیراهن ساده دکلته و بلند است.

جنیفر-لوپز-در-گلدن-گلوب-2024

البته این پیراهن اصلی فرمی به شکل ماهی دارد تا بتواند به بهترین شکل اندام بی نقص جنیفر را نمایان کند. این پیراهن یک اکسسوری فوق العاده دارد و آن شنل لباس است. یک شنل دنباله دار بلند در قسمت پشت این لباس دیده می شود. این شنل با گل های بزرگ به لباس اصلی متصل است. این لباس توسط Felicia couture به صورت کاملا اختصاصی برای جنیفر لوپز طراحی شده است.

مریل استریپ با کت و دامن پولکی

در ادامه قصد داریم به بررسی استایل یک ستاره دیگر بپردازیم. مریل استریپ (Meryl Streep) بازیگر 74 ساله آمریکایی، بخشی از تاریخ سینمای معاصر هالیوود است. این بانوی زیبا در هر نقشی که بر عهده داشته، همواره درخشیده است. مریل استریپ در گلدن گلوب 2024 برای بازی در یک سریال نامزد دریافت جایزه شد. این سی و سومین نامزدی او در مراسم گلدن گلوب بود که نوعی رکورد شکنی محسوب می شود.

مریل-استریپ-در-گلدن-گلوب-2024

مریل استریپ در این مراسم کت و دامنی با پارچه پولکی مشکی بر تن داشت. این کت اورسایز به همراه دامن دنباله دار و یک شومیز سفید، استایلی کاملا برازنده شخصیت او برایش ساخته است. این استایل توسط برند Valentino برای مریل استریپ طراحی شده است. انتخاب صحیح پارچه و مدل لباس مناسب، باعث شده این بانوی خوش سلیقه مانند همیشه بدرخشد.

هلن میرن در گلدن گلوب 2024

می توان گفت گلدن گلوب 2024 مراسمی بود که در آن برجسته ترین بازیگران زن هالیوود بهترین استایل های خود را به نمایش گذاشتند. در ادامه قصد داریم به بررسی لباس جذاب یکی دیگر از بازیگران قدیمی هالیوود بپردازیم. هلن میرن (Helen Mirren) بازیگر 78 ساله سینمای هالیوود با لباسی خاص و زیبا در گلدن گلوب امسال حاضر شد. او یک پیراهن حریر یاسی بر تن داشت. در طراحی این پیراهن از آستر یاسی رنگ استفاده شده بود. طراحان سعی کردند با ایجاد چین ها و دراپه های مختلف، با پارچه حریر جلوه ای متفاوت به این لباس ببخشند. اما آن چیزی که بیشتر از همه نگاه مخاطب را به این استایل جذب می کند، روپوش یا کت بلندی است که روی آن قرار دارد.

هلن-میرن،-گلدن-گلوب-2024

در طراحی این کت بلند، از دو رنگ پارچه ساتن آمریکایی استفاده شده است. برای قسمت خارجی کت از ساتن آمریکایی رنگ یاسی استفاده شده و در داخل آن ساتن آمریکایی با رنگ صورتی را مشاهده می کنید. آستین شیپوری و یقه برگردان ساده، این استایل را کاملا متفاوت و خاص کرده است. این لباس توسط برند لوکس Dolce & Gabbana طراحی شده است.

استایل هیلی استاینفلد

هیلی-استاینفلد

در پایان بررسی استایل بازیگران حاضر در گلدن گلوب 2024، قصد داریم به استایل یک بازیگر جوان بپردازیم. هیلی استاینفلد (Hailee Steinfeld) 27 ساله، خواننده و بازیگر آمریکایی است. او در مراسم گلدن گلوب امسال لباسی زیبا و کلاسیک بر تن داشت. پیراهن ماکسی صورتی رنگ او با پارچه ساتن آمریکایی طراحی شده است. در پشت دامن نیز دنباله ای کاملا ساده و مستطیلی شکل دیده می شود. هیلی استاینفلد برای تکمیل این استایل از دستکش های بلند توری و جواهراتی خاص کمک گرفته است. این لباس فاخر، شیک و ساده توسط برند Prada طراحی شده است.

منبع: https://www.nytimes.com/2024/01/07/style/golden-globes-red-carpet-photos.html

3.8/5 - (11 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا