اخباررویدادها

بررسی جذاب ترین استایل های اسکار 2024 + عکس

یکی از اتفاقات و رویدادهای مهم در صنعت سینما مراسم اسکار است. این مراسم هر ساله به منظور اهدای جایزه اسکار به بهترین آثار صنعت سینمای جهان برگزار می شود. مراسم اسکار یکی از معروف ترین و شناخته شده ترین مراسم های اهدای جایزه در سراسر جهان است و هر ساله در بیش از 100 کشور به صورت زنده پخش می شود. این مراسم برای اولین بار در تاریخ 16 سال 1929 در هتلی به نام هتل روزولت هالیوود برگزار شد. آخرین مراسم اسکار یا همان نود و ششمین دوره جایزه اسکار نیز در روز گذشته یعنی تاریخ 11 مارس 2024 در سالن تئاتر دالبی کالیفرنیا برگزار شد. مراسم اسکار 2024 با حواشی و اتفاقات جالبی همراه بود. در اسکار 2024 کریستوفر نولان و دیگر عوامل فیلم اوپنهایمر 7 جایزه اسکار در بخش های مختلف را دریافت کردند و فیلم اوپنهایمر بهترین فیلم سال شناخته شد.

خرید پارچه پولکی

زیباترین و جذاب ترین استایل های اسکار 2024

چیزی که در مراسم اسکار همیشه توجه مخاطبان را به خود جلب می کند، مدل لباس پوشیدن سلبریتی ها است. اسکار 2024 نیز با 19.5 میلیون بازدیدکننده به پربازدیدترین مراسم اسکار و البته پر حاشیه ترین آن ها تبدیل شد. لباس های جذاب و گران قیمت سلبریتی ها در اسکار 2024 به تیتر اول خبرهای امروز دنیای مد تبدیل شده است. از این رو ما نیز تصمیم گرفتیم زیباترین و جذاب ترین استایل سلبریتی های محبوب را در کنار شما بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

آریانا گرانده در لباس صورتی رنگ عجیب و غریبش

یکی از خاص ترین استایل ها در اسکار 2024 متعلق به آریانا گرانده خواننده معروف و پرطرفدار آمریکایی است. این خواننده بعد از سال ها غیبت دوباره در مراسم اسکار 2024 حضور یافت. او از سال 2008 و در سن 15 سالگی کار خود را در زمینه موسیقی آغاز کرد. آریانا این روزها اوج دوران حرفه ای خود را سپری می کند و به عنوان یکی از خوش پوش ترین سلبریتی های حال حاضر آمریکا شناخته شده است. اما پیراهنی که آریانا گرانده در اسکار 2024 بر تن داشت کمی با همیشه متفاوت بود. طراحی خاص و هیجان انگیز این پیراهن چیزی بود که باعث جلب توجه عکاسان و بینندگان مراسم اسکار 2024 شد.

آریانا-گرانده-در-لباس-صورتی-رنگ-عجیب-و-غریبش

همانطور که در تصویر می بینید پف های طراحی شده در کناره های لباس او اولین چیزی است که باعث تعجب مخاطب می شود. اما با کمی دقت متوجه می شوید که نقطه قوت این پیراهن، پلیسه های طراحی شده بر روی بدنه آن است. اگر به دنیای مد علاقه داشته باشید به خوبی می دانید که این سبک از طراحی ها مختص برند جیامباتیستا والی است. جیامباتیستا والی طراح لباس اروپایی به تولید شاهکارهای هنری عجیب و خاص علاقه زیادی دارد. این برند در 41 کشور شعبه دارد و یکی از محبوب ترین برندهایی است که با افراد مشهور زیادی کار می کند. جیامباتیستا والی برای دوخت پیراهن آریانا گرانده در اسکار 2024 پارچه ساتن آمریکایی را انتخاب کرده است. پارچه ساتن آمریکایی آهار و استحکام بالایی دارد. از این رو طراحان لباس معمولا از این پارچه در طراحی های خاص خود استفاده می کنند.


پیشنهاد ما: 7 مدل یقه محبوب و پرطرفدار را بشناسید + عکس


استایل متفاوت بیلی آیلیش در اسکار 2024

بیلی آیلیش به داشتن استایل های متفاوت و خاص معروف است. او همیشه سعی می کند استایلی متفاوت با سایر سلبریتی ها در مراسم و جشنواره های بزرگ داشته باشد. بیلی آیلیش در اسکار 2024 موفق به دریافت جایزه بهترین ترانه برای فیلم باربی شد. او برخلاف استایل سایر سلبریتی ها در این مراسم از کت و دامن زیبایی استفاده کرد. کت و دامن این خواننده معروف توسط برند شنل طراحی شده بود. به خوبی می دانید که شنل پارچه انحصاری معروفی به همین نام دارد. این پارچه در کشور ما نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است. پارچه شانل ظاهر خاص و منحصر به فردی دارد. معمولا این پارچه به شکل چهارخانه و در رنگ های مختلفی تولید می شود. پارچه شانل را این روزها در اکثر فروشگاه های پارچه می توانید پیدا کنید. چیزی که این پارچه ها را از یکدیگر متمایز می کند کیفیت آن ها است.

استایل-متفاوت-بیلی-آیلیش-در-اسکار-2024

همانطور که گفته شد پارچه شانل اصل کیفیت بالایی دارد. اما نمونه های بی کیفیت این پارچه را نیز می توانید به فراوانی در بازار پیدا کنید. به همین دلیل بهتر است پارچه شانل را از فروشگاه های معتبر و بزرگ پارچه تهیه کنید. پارچه شانل یکی از محبوب ترین پارچه های زمستانی در سراسر جهان شناخته شده است. البته این پارچه برای بهار و پاییز نیز مناسب است. برای قسمت کت بیلی آیلیش پارچه کرپ کنزو در نظر گرفته شده است. پارچه کرپ کنزو ایستایی بالایی دارد. این پارچه در بین سایر نمونه های کرپ گرم بالاتری داشته و ضخیم تر است. از این رو می توانید آن را آسترکشی کرده و در روزهای پاییز به عنوان یک پالتو ظریف و سبک از آن استفاده کنید.

استایل جذاب سینتیا اریوو در اسکار 2024

استایل سینتیا اریوو خواننده، ترانه سرا و بازیگر معروف آمریکایی نیز در شب اسکار زیبایی و شکوه فراوانی داشت. اگر مراسم اسکار 2024 را به صورت زنده دیده باشید، حتما می دانید که در طی این مراسم آریانا گرانده و سینتیا اریوو در اسکار 2024 برای اهدای تندیس بهترین ترانه و بهترین موسیقی اورجینال بر روی صحنه حضور پیدا کردند. استایل زیبای او در این مراسم زیبا و در عین حال عجیب بود. او این بار با سری بدون مو و پیراهن بلند کله غازی  رنگی بر روی صحنه اسکار 2024 حاضر شد.

استایل-جذاب-سینتیا-آریوو-در-اسکار-2024

طراحی زیبا و منحصر به فرد پیراهن سینتیا اریوو در کنار پارچه چرم توانسته است یکی از زیباتری استایل های اسکار 2024 را به ارمغان آورد. برای دوخت چین های این پیراهن مطمئنا به یک پارچه انعطاف پذیر و نرم احتیاج دارید. اگر شما نیز از نزدیک پارچه چرم را لمس کرده باشید، حتما متوجه نرمی و انعطاف پذیری آن خواهید شد. از پارچه چرم در لباس های مجلسی زمستانه به فراوانی استفاده می شود. چرم نیز از جمله پارچه هایی است که شاید به فراوانی در بازار یافت شود، اما کیفیت همه آن ها یکسان نخواهد بود. از این رو بهتر است در زمان خرید در مورد کیفیت پارچه چرم از فروشنده آن سوال های لازم را بپرسید.

قیمت پارچه پولکی مجلسی

استایل زیبا و خیره کننده اما استون در اسکار 2024

اما استون در شب گذشته به یکی از چهره های مهم اسکار 2024 تبدیل شد. او به عنوان برنده جایزه بهترین بازیگر زن برای بازی در فیلم بیچارگان انتخاب شد و توانست جایزه اسکار را از آن خود کند. استایل زیبای او در شب اسکار 2024 نیز توانست توجه رسانه ها و مجلات مد را به خود جلب کند. آن ها به سرعت نقد و بررسی استایل اما استون را شروع کردند. نتیجه همه این بررسی ها به این موضوع می توان رسید که اما استون بار دیگر وقار، زیبایی و شکوه را توانسته است در استایل خود به نمایش بگذارد. پیراهن اما برای مراسم اسکار 2024 توسط برند لویی ویتون طراحی شده بود. همانطور که می دانید لویی ویتون یکی از برندهای مطرح لباس در سرار جهان است. این برند با سلبریتی های زیادی تا کنون کار کرده و یکی از محبوب ترین ها در دنیای مد شناخته می شود.

استایل-زیبا-و-خیره-کننده-اما-استون-در-اسکار-2024

برند لویی ویتون و طراحان حرفه ای آن برای پیراهن اما استون پارچه ژاکارد را انتخاب کردند. این برند بسیاری از محصولات خود را با این پارچه تولید کرده و به فروش می رساند. آن ها نیز مانند سایر طراحان لباس معتقدند پارچه ژاکارد زیبایی و جذابیت خاصی دارد. طراحی خاص پیراهن اما استون در کنار زیبایی پارچه ژاکارد به یک اثر هنری تبدیل شده است. پارچه ژاکارد آهار و ایستایی بالایی دارد. از این رو می توانید با آن طراحی های خاصی مثل طراحی دامن لباس اما استون را انجام دهید. در طراحی این پیراهن از ترکیب یک دامن دنباله دارد و یک تاپ دکلته چین دار استفاده شده است. چین های رویی این پیراهن حالت پفکی زیبایی دارد. پارچه ژاکارد با آهار بالایی که دارد، توانسته است به زیباترین شکل این مدل دامن را نشان دهد.

استایل زیبای دیواین جوین محبوب

دیواین جوی رندالف بازیگر و خواننده آمریکایی، یکی دیگر از افراد تاثیرگذار در سینمای آمریکا است. او در سریال و فیلم های زیادی تاکنون حضور داشته و در اسکار 2024 موفق به دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. لباس دیواین جوی نیز در شب گذشته سر و صدای زیادی به پا کرد. این بازیگر با پیراهن آبی خوش رنگش موفق شد استایل زیبا و تحسین برانگیزی را برای خود رقم بزند. در بدنه این پیراهن از پارچه پولکی استفاده شده است. پارچه پولکی دیگر نیازی به معرفی ندارد. این پارچه آوازه بلند بالایی در دنیای مد و در بین سلبریتی ها دارد. زیبایی و شاین فوق العاده این پارچه آن را به یکی از محبوب ترین پارچه های مجلسی تبدیل کرده است. از پارچه پولکی می توانید به شکل کامل یا ترکیب آن با پارچه های دیگر استفاده کنید.

استایل-زیبای-دیواین-جوین-محبوب

همانطور که گفته شد از پارچه پولکی در لباس های عروس و مجلسی به فراوانی استفاده می شود. این پارچه به راحتی با سایر پارچه ها ترکیب می شود. در لباس دیواین جوی رندالف نیز ترکیب پارچه پولکی و پارچه حریر استفاده شده است. بعد از پارچه پولکی دیگر نقطه قوت لباس دیواین جوی طراحی خاص آستین های آن است. در این پیراهن از آستین های چند لایه و چین دارد به جای آستین های ساده و همیشگی استفاده شده است. از آنجایی که پارچه پولکی آهار نسبتا بالایی دارد، نمی توان از آن برای دوخت پیراهن های چند لایه استفاده کرد. اما پارچه حریر برخلاف پارچه پولکی بسیار ریزش دار است و می توانید با آن انواع فرم های دلخواه خود را ایجاد کنید. طراح لباس دیواین جوی نیز از این پارچه در قسمت آستین ها و دامن استفاده کرده است.

خرید پارچه پولکی ریز

استایل زیبای بازیگر سریال باربی در اسکار 2024

مارگو الیزا رابی بازیگری است که اکثر افراد او را با اسم باربی می شناسند. علت این موضع بازی مارگو در فیلم باربی است. مارگو رابی تا کنون سه بار در اسکار، چهار بار در گلدن گلوب و شش بار در فیلم بفتا نامزد دریافت جایزه شده است. همانطور که می دانید، فیلم باربی به یکی از پرفروش ترین فیلم های سینمای آمریکا در سال 2023 تبدیل شد. از این رو شهرت مارگو با بازی دراین فیلم چندین برابر گشت. در اسکار 2024 نیز فیلم باربی برای جایزه بهترین فیلم نامزد شد و بازیگران و عوامل آن در این مراسم حضور داشتند. اما در این بین استایل مارگو الیزا رابی بیشتر از سایرین توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. مارگو رابی حضور در مراسم اسکار 2024 پیراهنی پولکی و جذاب از برند ورساچه بر تن داشت.

استایل-زیبای-بازیگر-سریال-باربی-در-اسکار-2024

همانطور که می دانید ورساچه یکی از محبوب ترین و مطرح ترین برندهای حال حاضر در دنیای مد است. این برند شاهکارهای زیادی دارد و تاکنون توانسته است نمره خوبی را در بین برندهای لوکس از آن خود کند. اما محبوبیت برند ورساچه دلیل دیگری نیز دارد. این برند به استفاده از پارچه های مرغوب و باکیفیت نیز معروف است. ورساچه نه تنها به مدل محصولات خود بلکه به پارچه آن ها نیز اهمیت زیادی می دهد. در پیراهن مارگو رابی نیز این برند به همین شکل عمل کرده است. پارچه پولکی یکی از محبوب ترین و با دوام ترین پارچه های مجلل و مجلسی موجود در بازار است. هرچند که پیراهن مارگو به شکل دکلته و ساده طراحی شده است، اما انتخاب هوشمندانه پارچه پولکی برای دوخت این پیراهن توانسته است از آن یک شاهکار هنری به ارمغان آورد.

منبع: https://www.harpersbazaar.com/uk/fashion/g60156631/oscars-2024-best-dressed/

2.7/5 - (55 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا