طراحان و برندها

برند الی صعب و هر چیزی که باید در مورد آن بدانید

زمانی که به یک مهمانی بزرگ مثل عروسی دعوت می شوید، معمولا اولین اقدام شما جستجوی لباس مجلسی و گرفتن ایده از مدل های موجود است. مطمئنا در بین هزاران برند و مدل سردرگم خواهید شد. اما در این بین طراحی های چند برند نگاه شما را بیشتر به خود جذب می کنند. برند محبوب الی صعب یکی از همان برندها است. حتی اگر از برند و طراح آن مطلع نباشید، مطمئنا نمونه کارهای این برند جز انتخاب های شما خواهد بود. اگر نزدیک مراسم عروسی خودتان یا یکی از نزدیکانتان باشد کارهای این برند بیشتر توجه شما را جلب خواهد کرد. برند الی صعب امروزه شهرت جهانی دارد. یکی از بهترین برند ها در طراحی لباس های عروس و مجلسی الی صعب است.

خرید پارچه ساتن آمریکایی | پارچه نگار

الی صعب کیست؟

موسس برند الی صعب

الی صعب نام یک برند لبنانی است. این برند توسط مردی اهل لبنان به اسم الی صعب تاسیس شده است. الی صعب در تاریخ 4 جولای 1964، درکشور لبنان متولد شده است. وی در همان کشور بزرگ شده و کار طراحی را آغاز کرده است. او بزرگترین فرزند خانواده بوده و از همان کودکی به طراحی لباس و دنیای مد علاقه زیادی نشان می داد. در مصاحبه ای گفته است که در کودکی برای طراحی لباس از لباس های مادرش ایده برداری می کرد. همچنین از خواهرانش به عنوان مدل لباس کمک می گرفت. علاقه زیاد او به دنیای مد باعث شد تا به یکی از بهترین طراحان لباس تبدیل شود. همچنین خلاق و خوش ذوق بودن او برند الی صعب را به یک برند جهانی تبدیل کرد.

تاریخچه برند الی صعب

الی صعب در سن 18 سالگی و در سال 1982 اولین گالری لباس خود را در بیروت افتتاح کرد. او از همان ابتدا به طراحی لباس های زنانه پرداخت. به مرور زمان برند نوپای الی صعب گسترش یافت و در سطح حرفه ای به تولید لباس مشغول شد. لباس های عروس این برند در طی مدت کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کرد. این برند با گذشت زمان توانست در بین مردم اروپا محبوب شود. از سال 1997 این برند اقدام به نمایش محصولاتش در دیگر کشورها کرد. استقبال بی نظیر مخاطبان در خارج از بیروت شگفت انگیز بود. به طوری که در مدت زمان کمی در بین مردم ایتالیا، بریتانیا و فرانسه به یک برند محبوب تبدیل شد.

به مرور زمان الی صعب توانست به پایه ثابت جشنواره ها و فستیوال های بزرگ تبدیل شود. به طور مثال در کت واک ها و فستیوال های مد برند الی صعب حضور داشت. در این مراسم ها بسیاری از لباس های این برند، بر تن مدل های مشهور دیده می شد. در حال حاظر فعالیت الی صعب فقط محدود به مد و فشن نمی شود. این برند در تولید عطر، ادکلن، کیف و کفش نیز جز بهترین ها محسوب می شود.


پیشنهاد ما: با محبوب ترین پارچه ها در استایل هانده آرچل آشنا شوید


الی صعب از برندهای محبوب در خارج از لبنان

مدل لباس مجلسی

از برند های وابسته و خارجی اوت کوتور فرانسه می توان به برند الی صعب اشاره کرد. الی صعب به خاطر سبک خاص طراحی هایش و لباس های پرکار و دست دوزی که ارائه می کند توانسته است عضو اتاق صنفی اوت کوتور در شهر پاریس بشود. افرادی مثل بانوی اول فرانسه، بریژیت ماکرون از طرفداران برند الی صعب هستند.

الی صعب در سال 1997 اولین طراح غیر ایتالیایی بود که توانسته بود عضو اتاق ملی مد ایتالیا بشود. این برند در همان سال موفق شد اولین کالکشن خود را در خارج از کشور خودش، یعنی لبنان، در شهر رم به نمایش بگذارد. یک سال بعد برای اولین بار الی صعب از محصولات عطر و ادکلن خود نیز رونمایی کرد.

خرید پارچه ساتن آمریکایی درجه یک

دلیل شهرت الی صعب و برند او

مهم ترین علت شهرت برند الی صعب به لباس های پرزرق و برق این برند برمی گردد. این برند با دوخت سفارشی لباس برای سلبریتی ها و حضورش در اوت کوتور توجه همگان را به خود جلب کرده است. در این بین سلبریتی ها و افراد والا رتبه سلطنتی بیشترین علاقه را از خود نشان دادند. از طرفی کیفیت بالای محصولات این برند، محبوبیت آن را کامل کرده است.

محبوب ترین و پرفروش ترین تولیدات برند الی صعب

مدل لباس عروس جدید

یکی از پر مخاطب ترین تولیدات این برند لباس های عروس است. بسیاری از افراد مشهور و افراد سلطنتی برای مراسم های خود لباس عروسشان را از این برند تهیه می کنند. سبک طراحی های این برند پرزرق و برق و خیره کننده است. به خاطر استفاده از پارچه های گران قیمت، سنگ، مروارید و کریستال دوزی هایی که بر روی محصولات خود انجام می دهند، افراد سرشناس زیادی جذب این برند می شوند. به طوری که امروزه این برند جایگاه ویژه ای در زمینه تولید لباس عروس دارد. با اطمینان می توان گفت، الی صعب جز برترین طراحان لباس های مجلسی به حساب می آید.

مشهورترین افرادی که برند الی صعب را انتخاب کردند

طراحی ها و ایده های زیبای این برند، محبوبیت زیادی در بین افراد معروف و سرشناس پیدا کرده است. افرادی مثل آنجلینا جولی، بریژیت ماکرون، رز لزلی، ولیعهد سوئد، جنیفر لوپز، لیدی گاگا و خیلی از اسامی آشنا را می توانید، در لیست طرفداران این برند پیدا کنید. در ادامه به بررسی چند نمونه از لباس هایی که این افراد از برند الی صعب در برابر دوربین رسانه ها پوشیدند خواهیم پرداخت.

افراد سلطنتی که الی صعب را انتخاب کردند

کیت میدلتون

پس از حضور برند الی صعب در اوت کوتور افراد خاندان های سلطنتی توجه زیادی به این برند نشان دادند. آن ها برای بسیاری از مراسم های رسمی الی صعب و لباس ها بی نظیرش را انتخاب می کنند.

از افراد سلطنتی که الی صعب را انتخاب کردند می توان به ملکه رانیا اشاره کرد. او در سال 1999 در جشن تاج گذاری همسرش لباسی از برند الی صعب را انتخاب کرد.

مراسم ازدواج شاهزاده گلیوم ولیعهد لوکزامبورگ با کنتس استفانی در سال 2012 خبری بود که در رسانه های به سرعت پوشش داده شد. در این مراسم اعضای خاندان های سلطنتی از سراسر جهان حضور داشتند. اما نکته قابل توجه در این عکس ها لباس کنتس استفانی بود که از برند الی صعب انتخاب شده بود.

سال 2019 برای اولین بار کیت میدلتون از خاندان سلطنتی بریتانیا لباسی از این برند را انتخاب کرد. او برای اولین بار، لباسی از برند الی صعب را به تن کرد.

سلبریتی هایی که این برند را انتخاب کردند

در حال حاضر می توان ادعا کرد که مراسمی مانند اسکار و رد کارپت بدون حضور برند الی صعب برگذار نخواهد شد. از معروف ترین ستارگانی که برند الی صعب را انتخاب کردند، می توان به اما واتسون، بیانسه، آنجلینا جولی، بلا حدید، میشل یئو، کتی بری و تیلور سویفت اشاره کرد.

اما اگر بخواهیم برای برند الی صعب نقطه اوجی تصور کنیم بدون شک زمانی است که هلی بری به عنوان اولین بازیگر زن سیاهپوست با لباسی از این برند پا به صحنه گذاشت و جایزه اسکار را دریافت کرد. الی صعب اولین طراح لبنانی بود که لباس برنده اسکار را طراحی می کرد.

خرید آنلاین پارچه ساتن آمریکایی

تیلور سویفت نیز از ستارگانی است که به محصولات این برند علاقه زیادی دارد. در 8 فوریه سال 2015 در مراسم جوایز گرمی، تیلور لباسی از برند الی صعب به تن کرد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. لباس او ترکیبی از یک لباس میدی و یک پیراهن مجلسی همه چیز تمام است. پارچه ساتن آمریکایی این پیراهن از نقاط قوت آن محسوب می شود. زیبایی این خواننده زیبا در لباس آبی فیروزه ای چند برابر شده است.

آنجلینا جولی در جشنوار کن سال 2017 با لباسی از این برند دیده شد. آنجلینا را در لباس نقره ای رنگش می توانستیم ستاره آن فستیوال در نظر بگیریم. لباسی زیبا و مجلل که بر روی آن از کریستال و نخ های ابریشمی برای تزئین استفاده شده است. به عنوان پارچه زمینه طراحان این برند از پارچه تور پولک دوزی شده استفاده کردند. پارچه تور پولک دوزی شده یک انتخاب فوق العاده برای افراد با اعتماد به نفس محسوب می شود. زیبایی این لباس به قدری توجه عکاسان را جلب کرد که در همان سال آنجلینا به تیتر اول روزنامه ها تبدیل شد.

امضا و ویژگی این برند محبوب

عطر الی صعب

همانطور که گفته شد محبوبیت این برند با لباس های عروس و لباس های مجلسی آن شروع شد. از مهم ترین ویژگی های آن می توان به مروارید و کریستال دوزی رو لباس ها اشاره کرد. اکثر لباس های تولید شده در این برند جز لباس های پرزرق و برق و کار شده است. نوارهای ابریشمی و پارچه های مرغوب و گران قیمتی که برای تولید این لباس ها به کار می رود نیز از دیگر مشخصه های برند الی صعب است. امضا و مشخصه اصلی برند الی صعب همین است، پارچه عالی و استفاده از اکسسوری های پرزرق و برق در لباس ها، که باعث زیبایی فوق العاده و جلب توجه مخاطب می شود.

قیمت و ارزش لباس های الی صعب

با توجه به ویژگی های گفته شده و کیفیت بالای محصولات این برند قیمت لباس های تولید شده در این برند، گران است. از این رو تنها قشر مرفه و ثروتمند جامعه می توانند به راحتی از این برند خرید کرده و از آن استفاده کنند. از مهم ترین دلایل گران قیمت بودن محصولات این برند کیفیت بی نظیر آن ها در انتخاب پارچه است. پارچه هایی نظیر دانتل، گیپور و ساتن آمریکایی به فراوانی در کارهای این برند دیده می شود. این پارچه ها جز پارچه های با کیفیت و فوق العاده ای محسوب می شوند که برای دوخت لباس های مجلسی بخصوص لباس عروس بی نظیر هستند.

منبع: https://blog.theluxurycloset.com/2022/12/27/top-10-elie-saab-red-carpet-moments/

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا