استایلپاییز و زمستانحجاب

پارچه کشمیر و 5 مدل لباس با حجاب شیک زمستانی

خانم های خوش پوش و با حجاب به دنبال ایده های جدید برای استایل پوشیده و شیک هستند. مدل لباسی که حجاب کامل داشته باشد و در عین حال طراحی شکیل و زیبایی داشته باشد، افراد را به وجد می آورد. لباس های پوشیده را می توانید با پارچه های گوناگونی بدوزید. در هنگام انتخاب پارچه باید به نکات مهمی مانند فصل توجه کنید. برای داشتن یک تیپ با حجاب زمستانی و گرم بهتر است که به سراغ پارچه کشمیر بروید.

پارچه کشمیر می تواند استایلی تماشایی و با حجاب کامل را برای شما به ارمغان بیاورد. در ادامه می خواهیم با چشم نواز ترین استایل های با حجاب زمستانی با پارچه کشمیر آشنا شویم. از این ایده ها می توانید در طراحی استایل خود استفاده کنید و یک تیپ رضایت بخش با حجاب کامل برای خود خلق کنید.

خرید پارچه کشمیر توییت | پارچه نگار

 کت و دامن کشمیر، انتخابی همه پسند برای تمامی سنین

همیشه در استایل با حجاب، ست کت و دامن خود نمایی می کند. کت و دامن محدودیت سن ندارد. هم خانم های جوان می توانند آن را در استایل خود داشته باشند و هم خانم های مسن می توانند از این ست استفاده کنند. تنها موردی که اهمیت دارد انتخاب طرح های متناسب با سن است. مثلا جوان تر ها می توانند طرح و رنگ های شادتر را انتخاب کنند. پارچه کشمیر یکی از بهترین پارچه های زمستانه است که می توانید با آن یک ست کت و دامن برای خود بدوزید.

این پارچه در طرح و رنگبندی های گوناگونی تولید شده و پاسخگوی هر سلیقه ای است. پارچه کشمیر با طرح های چهارخونه که می توانند انتخابی درستی برای استایل های کلاسیک شما باشند. اگر ساده پسند هستید می توانید انواع پارچه کشمیر ساده بدون طرح را انتخاب کنید.

ست کت و دامن کشمیر، انتخابی همه پسند

از این پارچه های ساده می توان برای دوخت کت و دامن های مینیمال استفاده کرد. پارچه کشمیر با طرح چهارخونه انتخابی عالی برای دوخت یک کت و دامن ملیح زنانه است. در طراحی استایل با کت و شلوار می توانید از پارچه توئیت با طرح های هندسی استفاده کنید. طراحی کت این استایل به صورت جلوباز بوده و دامن آن نیز دارای چین های ظریفی است.

از ترکیب تناژ رنگی به کار رفته شده در پارچه لباستان می توانید برای انتخاب سایر آیتم ها و اکسسوری های تیپتان استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: 8 استایل حجاب با پارچه های مختلف


با وقار و شیک با پالتو بلند با پارچه کشمیر

پالتوهای بلند کشمیر با قد بلندی که دارند، یکی از بهترین لباس ها برای استایل با حجاب هستند. پیشنهاد می کنیم که بر اساس فرم بدنتان مدل پالتو را بدوزید. در مد و فشن سال های گذشته، پالتوهای اورسایز مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفتند. با پارچه کشمیر می توانید انواع پالتوهای اندامی یا اورسایز را بدوزید. پالتوهای اورسایز برای استایل با حجاب گزینه ایدالی است. معمولا پالتوهای اورسایز دارای طراحی ساده و بدون برش هستند. می توانید پالتوی بلند کشمیر خود را به صورت اورسایز طراحی کنید.

با وقار و شیک با پالتو بلند با پارچه کشمیر

پارچه چهارخونه کشمیر یکی از محبوب ترین پارچه ها برای دوخت پالتوهای بلند است. این نوع پالتوها سبکی کلاسیک دارند و هیچ وقت از مد نمی افتند. یقه پالتو را می توانید به صورت یقه انگلیسی طراحی کنید. دوخت پالتو بلند کشمیر با دکمه های دو طرفه فوق العاده می شود. اگر می خواهید یقه پالتو به خوبی نشان داده شود، بهتر است شال یا روسری تان را در قسمت گردن گره بزنید. با این روش یقه پالتو به خوبی نشان داده می شود.

قیمت پارچه کشمیر پالتویی

انتخابی دخترانه با سارافون کشمیر

سارافون یکی از مدل لباس های کاربردی برای کودکان و حتی بزرگسالان است. برای داشتن تیپی متفاوت و با حجاب، می توانید سارافون را انتخاب کنید. اگر به دنبال پارچه زمستانه برای دوخت سارافون می گردید، پارچه کشمیر را به شما پیشنهاد می کنیم.

سارافون های کشمیر چهارخونه یکی از لباس های پر فروش زمستانه هستند. سارافون را می توانید با یک پالتوی بلند ست کنید. یکی از ایده های دوخت سارافون کشمیر، دوخت آن به صورت ترکیبی با پارچه ساده و طرحدار است. در این مدل طراحی می توانید از پارچه ساده و طرحدار به صورت همزمان برای دوخت سارافون استفاده کنید. برای مثال قسمت بالا تنه سارافون را با پارچه ساده بدوزید و قسمت پایین آن را نیز با پارچه طرحدار بدوزید. اگر به استایل های ساده با حجاب علاقه دارید می توانید یک سارافون کشمیر با پارچه ساده کشمیر بدوزید. برای زیر سارافون نیز از یک لباس با آستین های بلند استفاده کنید تا حجاب کامل و خوبی در استایلتان داشته باشید.

خلق استایلی چشمگیر و گرم با دوخت دامن با پارچه کشمیر

یکی از انتخاب های مناسبی که می توانید در استایل با حجاب زمستانی خود داشته باشید، یک دامن گرم کشمیر است. از آنجایی که می خواهید برای یک تیپ با حجاب دامن انتخاب کنید بهتر است دامن های بلند کشمیر را در نظر بگیرید. برای حجاب کامل تر می توانید از زیر دامن یک جوراب شلواری ضخیم نیز بپوشید.

با یک دامن کشمیر می توانید تیپ های مختلفی بزنید. برای مثال می توانید آن را با کت های بلند و کوتاه ست کنید. همچنین می توانید یک بلوز و دامن زمستانه پوشیده و از روی آن یک پالتوی بلند به تن کنید. دامن به دلیل ظاهر خاص و همچنین احساس راحتی که دارد، انتخاب بسیاری از خانم ها است.

دامن خود را می توانید با پارچه کشمیر با طرح های ساده، جناقی، چهارخونه و … بدوزید. بر اساس تیپ و سایر لباس های خود بهترین طرح این پارچه را انتخاب کنید. ست کردن یک بوت بلند با دامن کشمیر کوتاه تر، تیپ شما را بهتر می کند. اما برای داشتن تیپ مناسب با دامن بلند کشمیر می توانید از نیم بوت استفاده کنید.

کت تک برای مشکل پسندها

یک کت تک زمستانه می تواند ظاهر شما را دگرگون کند. اگر می خواهید استایلی منحصر به فرد داشته باشید، یک کت تک زمستانه غوغا می کند. پارچه کشمیر با طرح های گسترده ای که دارد برای دوخت کت های تک زمستانه انتخابی عالی است. در این استایل از پارچه کشمیر با طرح پیردوپل استفاده شده است. دکمه های دو طرفه و کمربند ظریف جذابیت طراحی این کت را بیشتر کرده اند. در این استایل می توانید از یک کیف دستی کوچک مشکی استفاده کنید.

کت تک برای مشکل پسندها

کت تک را می توانید با لباس های گوناگونی ست کنید. اگر می خواهید استایلی اسپرت و جوانانه داشته باشید، می توانید آن را با شلوار جین یا لی ست کنید. در صورتیکه می خواهید استایلی مجلسی تر داشته باشید بهتر است آن را با دامن ست کنید. با کت کشمیر می توانید استایلی با حجاب و موقر داشته باشید.

خرید پارچه توییت چهارخونه

سخن آخر

پارچه زمستانه کشمیر یکی از پارچه های پرطرفدار است. با این پارچه می توانید ایده های متنوعی را برای استایل های با حجاب خود داشته باشید. در این مطلب به بررسی چندین مدل لباس با حجاب با پارچه کشمیر پرداختیم. پارچه کشمیر دارای طرح و رنگبندی های متعدد و جالب توجه است. فرقی نمی کند مینیمالیست باشید یا طرفدار طرح های شلوغ! چرا که این پارچه دارای انواع طرح های مختلف بوده و در عین حال در انواع ساده نیز عرضه شده است. برای داشتن یک استایل کلاسیک و پیشنهاد می کنیم که از پارچه کشمیر چهارخونه استفاده کنید. ترکیب کردن پارچه کشمیر ساده و طرحدار در دوخت لباس نیز می تواند یک ایده عالی باشد.

منبع: https://www.hautehijab.com/en-gb/products/cascade-pleat-hijab-cashmere

 

5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا