اخبارطراحان و برندها

برند تولیکا (tulika) سرشناس ترین برند ایرانی

برند تولیکا (tulika) یکی از سرشناس ترین برندهای ایرانی در زمینه پوشاک زنانه است. این برند به طور تخصصی در زمینه محصولاتی چون مانتو و پانچو زنانه و لباس های روزمره بیرونی یا لباس های میمهانی زنانه مانند کت و دامن فعالیت می کند. ویژگی برجسته برند تولیکا آن است که محصولات خود را طبق آخرین داده های علمی و هنری پیرامون امر مد طراحی می کند.

متخصصان این برند در برترین کشورهای مد جهان مانند فرانسه و ایتالیا به تحقیق و پژوهش در حوزه پوشاک می پردازند. جدیدترین الیاف پارچه، به روزترین فناوری های تولید و دوخت و مدرن ترین طراحی ها را می توان در میان محصولات برند تولیکا یافت. همچنین پوشاک این برند بیشترین مطابقت را با استانداردهای جهانی پوشاک دارند. البته از سوی دیگر، این پوشاک با عرف و قوانین کشور ایران کاملاً همخوان هستند. همه مواد اولیه و پارچه های برند تولیکا به طور اختصاصی و سفارشی تهیه و تولید می شوند. بنابراین نمونه آن را در هیچ برند دیگری نخواهید یافت.

 

تاریخچه برند تولیکا (tulika)

برند تولیکا در سال 1371 کار خود را در کشور ایران با هدف تولید و عرضه پوشاک زنانه آغاز نمود. از آن هنگام گروهی از برترین متخصصان رشته های علمی گوناگون مانند طراحی، نساجی، شیمی و پوشاک در برند تولیکا در کنار یکدیگر فعالیت می کنند تا بهترین کیفیت را در اختیار مشتریان خود بگذارند.

در مجموعه برند تولیکا بیش از 200 نفر در کارخانه ای به مساحت 4000 متر مربع به طور مستقیم مشغول به کار هستند. 400 نفر دیگر نیز به طور غیر مستقیم برای این برند کار می کنند. دفاتر پژوهشی برند تولیکا در شهرهای میلان و پاریس قرار دارند. پژوهشگران این دفاتر به تحقیق درباره تازه ترین اطلاعات و علوم مربوط به پوشاک می پردازند. سپس نتایج را برای لحاظ کردن در امر تولید پوشاک به مسئولان تولید برند تولیکا ارائه می دهند.
همان طور که می دانید کشورهای فرانسه و ایتالیا قطب مد، فشن و پوشاک جهان به شمار می روند. این یعنی برند تولیکا همواره تازه ترین طرح ها و باکیفیت ترین پارچه ها را به خریداران خود عرضه خواهد کرد.

تمامی فرایند تولید پوشاک در برند تولیکا با به روزترین دستگاه ها صورت می گیرد. بسیاری برند تولیکا را سرآمد برند تولید پوشاک زنانه در ایران می دانند. این برند به دلیل کیفیت بالای محصولات خود، اکنون بر آن است تا آن ها را به سرتاسر جهان و مناطقی چون آمریکای شمالی و اروپا صادر نماید. برند تولیکا تاکنون جوایز رسمی فراوانی را از آن خود کرده است. کسب تندیس رضایتمندی مشتری در سال ۱۳۹۱ و کارآفرین برتر اجتماعی شهرداری تهران در سال های ۹۱ تا ۹۴.

 


حتما بخوانید: برند پوش و طراحی های جذاب فرناز عبدلی


انواع محصولات برند تولیکا (tulika)

کلکسیون های برند tulika را می توان به دو دسته عمده تقسیم نمود. یک دسته مانتوها و پانچوهای مجلسی آن است. دسته دوم پوشاک مهمانی و نوجوانی است که شامل تونیک، بلوز، شومیز، کت دامن، کت تک، سارافون، پیراهن، کت وشلوار و غیره می شود. البته برند تولیکا به تولید کیف و کفش مهمانی نیز می پردازد. همه محصولات برند tulika هم مبتکرانه و ایرانی پسند بوده و هم با ترندهای روز دنیا همگام هستند. ضمناً این برند نخستین برند فست فشن زنانه در کشور ایران هستند.

بیشتر برندها چه در داخل و چه خارج کشورمان محصولاتشان را تنها در نسخه های تابستانه و زمستانه عرضه می کنند. اما برند تولیکا کلکسیون های خود را برای مناسبت های ایرانی دیگر مانند عید فطر و نوروز نیز منتشر می کند. در واقع در یک سال 8 کلکسیون با بیش از دویست مدل گوناگون از این برند بیرون می آیند.

طراحی این پوشاک تأثیر زیادی از طراحی های اروپایی به ویژه فرانسوی و ایتالیایی پذیرفته است. این چیزی است که در نگاه نخست به پوشاک برند تولیکا می توان متوجه آن شد. البته این مسئله سبب نشده است تا جنبه های عرفی، سلیقه ای یا قانونی کشور ایران در این برند نادیده گرفته شوند. به دنبال یک لباس روزمره شیک، اروپایی گون و خوش طرح هستید؟ حتماً در میان پوشاک برند تولیکا چیز مناسبی پیدا خواهید کرد. البته نوجوانان و طرفداران پوشاک تینیجری هم از تنوع لباس های تینیجری تولیکا شگفت زده خواهند شد.

مانتوها و پالتوهای برند تولیکا

 

تولیکا ید طولایی در زمینه طراحی مانتو دارد. چرا که در اصل کار خود را با طراحی و تولید مانتو در ایران آغاز کرد. بعد هم تمرکز خود را روی این نوع پوشاک گذاشت. پارچه مانتوهای برند تولیکا معمولاً از جنس پنبه، پشم و پلی استر هستند. البته تولیکا خود را از نظر جنس پارچه محدود نمی کند. حضور پررنگ پارچه هایی مانند پارچه فوتر،پارچه توئیت، پارچه فاستونی، پارچه خز، تریکو، پارچه دورس، پارچه سوئیت و جین کاغذی کاملاٌ محسوس است. پارچه ها متناسب با فصل انتخاب می شوند و کیفیت پارچه محصولات برند تولیکا واقعاً درجه یک است. درست مانند طراحی ناب و خاصشان.

پالتوهای زمستانه برند های ایرانی

پانچوهای برند تولیکا

پانچوهای برند تولیکا

پانچوها را شاید بتوان نوعی مانتو دانست. پانچوهای برند tulika به شما کمک می کنند تا استایلی شیک و عالی برای خود درست کنید. این پانچوها در انواع طرح، دوخت و پارچه به بازار عرضه می شوند. این برند برای این مجموعه از لباس های خود از پارچه هایی مانند پارچه توئیت، موهر، پارچه سوئیت و پارچه چرم استفاده می کند. اگر قرار خاصی دارید یا می خواهید تیپ خود را مطابق با محیط خاصی تنظیم کنید، پانچوهای برند تولیکا بهترین گزینه برای شما خواهند بود. چرا که رنگ ها و طرح های متنوع تری دارند و به هر نوع اندامی می آیند. برند tulika پانچوهای خود را با ترکیب های رنگی خاص برای خانم های خاص پسند و شیک طراحی کرده است.

پانچو های جذاب زمستانه

پوشاک مهمانی و تینیجری

امروزه یکی از بزرگ ترین دغدغه های خانم های جوان لباس های مهمانی است. آن ها بسیاری از اوقات واقعاً راست می گویند که «حالا چه باید بپوشیم؟». طرح های لباس های مهمانی که در فروشگاه های متفرقه یافت می شود در بسیاری از اوقات یا تکراری هستند و یا موردپسند نیستند. اما برند tulika با مجموعه پوشاک مهمانی متنوع خود این مشکل را حل کرده است. لباس های مهمانی tulika همه از پارچه هایی با بهترین کیفیت تهیه شده اند. تنوع نوع پارچه در این نوع لباس بسیار زیاد است. در این مجموعه از لباس های این برند، استفاده از انواع پارچه کرپ، پارچه کرپ طرح دار، تورهای ساده، کتان کریستال، پلیسه، پارچه ساتن، پارچه مخمل، ریون، جودون، شیمر و… به وفور دیده می شود.

پوشاک مهمانی و تینیجری 

از دیگر دغدغه های خانم های جوان و به خصوص نوجوانان، نوع پوشششان در مهمانی های خودمانی یا در برابر دوستان است. پوشیدن لباس های تکراری در این مواقع می تواند شما را فردی کسل کننده، بی حوصله یا بی انگیزه نشان دهد. بنابراین حتماً به مجموعه ای کامل از پوشاک برای مهمانی های خودمانی یا در جمع دوستان نیاز خواهید داشت. برند تولیکا این نیاز خانم های جوان را به خوبی می شناسد. از این رو انواع زیادی از پوشاک دوستانه، روزمره و خودمانی برای آن ها طراحی کرده است. انواع پارچه های پلی استر و نخ (نخ پنبه، پارچه نخی طرحدار، پارچه لینن، پارچه پوپلین، تترون) جزء پرکاربردترین پارچه های برند تولیکا برای لباس های تینیجری و خودمانی هستند.


پیشنهاد ما: پارچه حریر طرحدار و راهنمای دوخت و برش


انواع استایل های دخترانه مهمانی

جمع بندی

تولیکا از سال 1371 کار خود را در ایران با مانتوهای مجلسی آغاز کرد. البته بعدها این برند به تولید پوشاک زنانه دیگری چون بلوز و شومیز، کت و دامن، لباس مهمانی و غیره پرداخت. تولیکا به شعار خود یعنی «یگانه بپوشید» واقعاً جامه عمل پوشانده است. همه طرح های لباس این برند نوآورانه و تازه هستند. تولیکا به دلیل فست فشن بودن، همه ساله چیزی حدود 200 مدل لباس جدید را به بازار عرضه می کند. بنابراین با خرید پوشاک خود از برند تولیکا مطمئن خواهید شد که پوشش شما منحصر به فرد خواهد بود.

منبع: www.tulikamode.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا