اخبارطراحان و برندها

برند راساریو و مجموعه ای با پارچه ژاکارد

راساریو برند پوشاک زنانه روسی می باشد که در شهر مسکو پایه گذاری شده است. این برند به طراحی و تولید پیراهن های ساده و مدرن زنانه می پردازد. اغلب لباس های تولید شده توسط برند راساریو با انواع پارچه های دوخته شده اند. اما مجموعه بهار و تابستان 2021 برند راساریو با استفاده از پارچه ژاکارد آماده شده است. در ادامه عکس این محصولات را با هم مشاهده خواهیم کرد.

خرید پارچه ژاکارد طرحدار شیک

پارچه ژاکارد تافته لمه ساده در مجموعه تابستان برند راساریو

یکی از پارچه های لوکس و شیک که در این مجموعه از آن استفاده شده است پارچه ژاکارد تافته لمه و ژاکارد تافته ساده می باشد. این پارچه برای دوخت پیراهن و نیم تنه و دامن مورد مصرف قرار گرفته است. با توجه به آهار دار بودن پارچه ژاکارد، انتخاب آن برای این سیلوئت ها هوشمندانه می باشد.

پارچه ژاکارد و برند راساریو


مرتبط: ویژگی های پارچه تافته ژاکارد و انواع آن


پاپیون، تزیینی ساده و نئوکلاسیک

دوخت پاپیون برای تزیین لباس یکی از راه های ساده است. در این مجموعه برند راساریو، به دلیل سادگی پارچه ها و برش ها ، اضافه کردن پاپیون برای تزیین لباس روشی ساده با نتیجه ای عالی می باشد. استفاده از پاپیون در مجموعه های پیشین این برند نیز به چشم می خورد.

برند راساریو و بهار و تابستان ۲۰۲۱

برای خرید پارچه ژاکارد کلیک کنید

آستین های پفی

یکی از موارد تکرار شونده در این مجموعه، آستین های پفی کوتاه می باشد. این مدل آستین در لباس های آف شولدر، پیراهن و نیم تنه ها دیده می شود. ایستایی خشک و آهار دار پارچه ژاکارد تافته جلوه دوچندانی به این آستین ها داده ست.

برند راساریو و بهار و تابستان ۲۰۲۱

ترکیب رنگ های مختلف

یکی از نکاتی که در طراحی های برند راساریو به کرات مشاهده می شود، ترکیب پارچه هایی با رنگ های مختلف است. معمولا این ترکیب با استفاده از رنگ هایی با کنتراست زیاد انجام می شود. در مجموعه بهار و تابستان 2021 برند راساریو نیز رنگ های سفید و سبز یشمی همنشینی زیبایی داشته اند.

مجموعه بهار و تابستان ۲۰۲۱ راساریو

پیلی های نامنظم به روی بالاتنه

یکی دیگر از مواردی که در این مجموعه لباس بسیار دیده می شود، پیلی های نامنظم به روی بالاتنه و بدنه اصلی لباس می باشد. این سبک از پیلی ها به روی پارچه ژاکارد ظاهر زیبایی به لباس ها داده است. همچنین پیلی های نامنظم را در بقیه مجموعه های برند راساریو نیز شاهد بوده ایم.

مشاهده جدیدترین مدلهای پارچه ژاکارد ایرانی

 

برند راساریو و پارچه ژاکارد

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا