پارچه شناسیروش های مراقبتی از پارچه

معرفی 8 گزینه مناسب و برتر از انواع پارچه‌ پاییزه

احتمالا این اتفاق برای اکثریت افراد پیش آمده‌است که با شروع فصل پاییز، تغییرات ناگهانی آب‌وهوا و ورود یک‌دفعیِ هوا از گرمای تابستان به سرمای این فصل، در انتخاب نوع لباس مناسب دچار سردرگمی شده باشند. از این رو با فرا رسیدن فصل پاییز یک خانه تکانی اساسی در کمد لباس هر فرد باید اتفاق بیوفتد. لباس­های نازک و خنک برای این فصل دیگر کاربرد ندارند. جنس لباس­هایی که برای فصل پاییز استفاده می­شود کمی متفاوت است. لباس­های پاییزه بافت ضخیمی خواهند ­داشت. در این فصل نه می‌شود از لباس‌ها و پارچه‌های نخی تابستانی استفاده کرد و نه می‌شود از پارچه‌های بسیار گرم که در فصل زمستان کاربرد دارند استفاده کرد. هوای سرد این فصل و باران­های پاییزی معیار اصلی افراد برای انتخاب لباس در این فصل می­باشد. لباس­ها و پوشاکی در این فصل استفاده می­شوند که با شرایط آب­ و هوایی فصل پاییز متناسب باشند.

حراج خز طرحدار | پارچه نگار

 

ملاک و معیار شما برای انتخاب لباس در فصل پاییز چیست؟

احتمالا همه افراد در این فصل به استفاده از انواع پارچه‌ پاییزه و انواع پارچه مانتویی پاییزه فکر می‌کنند و از آن‌ها برای دوخت مانتو وپالتوی مناسب فصل استفاده می‌کنند. لباس­های مناسب این فصل علاوه­بر داشتند زیبایی ظاهری باید از گرما و بافت مناسبی برخوردار باشند. با نزدیک شدن به فصل پاییز اهمیت این موضوع در بین خانم­های شیک­پوش چند برابر می­­­شود.

بهتر است موضوع را اینگونه مطرح کنیم، هر پارچه­ای برای یک فصل و یک شرایط آب­و­هوایی مناسب می­باشد و این موضوع، انتخاب را کمی سخت و پیچیده می­کند. مجله پارچه نگار در این مقاله قصد دارد پارچه­های مناسب فصل پاییز را به شما معرفی کند تا بتوانید به راحتی و متناسب با سلیقه فردی خود استایل پاییزه خود را رقم بزنید. اگر شما هم علاقه‌مند هستید که بدانید بهترین پارچه پاییزه برای مانتو پاییزه یا بهترین پارچه برای این فصل کدام است با این مقاله از پارچه نگار همراه باشید.

تعریف پارچه پاییزه

پارچه ­ها از تنوع بالایی برخوردار هستند. هر پارچه کاربرد و ویژگی بخصوصی دارد. از اینروی لازم است از هر پارچه در فصل به خصوص استفاده شود. پارچه ­های ضخیم و لایه­دار که گرمای خوبی را برای افراد ایجاد می­کنند می­توانند انتخاب مناسبی باشند. ویژگی دیگری که در پارچه­ های پاییزه باید به­دنبال آن باشیم جذب آب کم می­باشد. در نظر داشته باشید که با وجود بارش­های فراوان در فصل پاییز پارچه­ هایی که جذب آب کمتری دارند بسیار مناسب­تر و پرکاربردتر هستند. پارچه‌هایی با وزن متوسط که نه خیلی ضخیم هستند و نه خیلی نازک، نه خیلی گرم و نه خیلی سرد. به این نوع از پارچه‌ها که مناسب و ایده‌آل فصل پاییز هستند پارچه پاییزه می‌گویند. در ادامه تعداد زیادی از این پارچه­ ها را به شما معرفی کرده و ویژگی این پارچه ­ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

انواع پارچه پاییزه - پارچه نگار - پارچه مخمل کبریتی

 

برای مشاهده ی انواع پارچه پاییزه کلیک کنید

پرفروش ترین های پارچه کشمیر

معرفی انواع پارچه پاییزه پالتویی و انواع پارچه پاییزه

پشم:

نکته مهمی که در ابتدا راجب پارچه­ های پشمی باید بدانید این است که پارچه­ های پشمی از پشم حیوانات تهیه می­شوند. پشم از گوسفند، بز و حتی شتر تهیه می­شود. برخی از پارچه­ های پشمی سنگین و ضخیم هستند و بیشتر برای فصل زمستان مناسب می­باشد. لباس­های تهیه شده با این پارچه برای جذب حداکثری گرما تهیه شده­اند. اما پارچه­ های نازک­تر و خنک­تری نیز از پشم تهیه شده است. این نوع پارچه­ برای فصل پاییز بسیار مناسب و پرکاربرد می­باشند.

پشم، اولین پارچه‌ای بوده است که در لیست انواع پارچه پاییزه قرار گرفته است. از مزیت­های اصلی پارچه پشمی جذب رطوبت و عایق در برابر سرما می­باشد. این پارچه‌ها عایق بسیار خوبی در برابر سرمای هوا هستند . از طرفی می‌تواند به‌خوبی از قرار گرفتن پوست بدن در معرض سرما محافظت کند. همچنین به دلیل زیبایی ظاهری و لطافت پارچه پشمی این پارچه یکی از پارچه های ایده­ال برای فصل پاییز در میان خانم­ها می­باشد. به‌دلایل زیر، پشم یکی از بهترین انواع پارچه‌ پاییزه است:

عایق:

پشم یکی از بهترین عایق‌های طبیعت و همچنین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پارچه پاییزی است. الیاف پشم گوسفند از مولکول‌های پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده است که برای کنترل هوا، رطوبت و گرم نگه‌داشتن بدن انسان در فصل سرما بسیار موثر است.

علاوه‌بر این، پشم رطوبت را جذب می‌کند و بنابراین می‌تواند تا ۴۰ درصد از وزن خود را صرف جمع کردن رطوبت هوا کرده؛ اما همچنان خشک بماند که به تنظیم دمای بدن شما کمک می‌کند و شما را گرم نگه‌دارد. گرمایی که پشم تولید می‌کند و عملکرد و زیبایی آن در انواع مختلف پارچه‌های پاییزه، آن را به یکی از انواع مطلوب پارچه‌های فصل سرما تبدیل می‌کند.

بادوام:

پشم، پارچه‌ای سبک و درعین‌حال مقاوم، محکم با دوام و ماندگاری بسیار بالا است. در واقع الیاف پشمی دارای خاصیت ارتجاعی هستند که باعث می‌شود پشم عمر بیشتری نسبت به سایر انواع پارچه پاییزه داشته باشد؛ علاوه‌بر این پشم در برابر آتش مقاوم بوده و به نوعی آب‌گریز است؛ یعنی آب برف و باران را جذب نمی‌کند و این مزیت باز هم آن را به یکی از بهترین پارچه‌های پاییزه تبدیل می‌کند.

ضد باکتری و ضد میکروب:

الیاف پشم دارای یک پوشش مومی نازک هستند که مانع از رشد کپک و باکتری می‌شود. در حقیقت این نوع پارچه پاییزه نسبت به سایر انواع پارچه پالتو پاییزه نیازی به شست‌وشویِ مدوارم ندارد. علاوه‌بر این، پشم نیاز به نگه‌داری زیاد نداشته و تمیز کردن آن راحت است‌.

ضد حساسیت:

از آن‌جایی که پشم در برابر باکتری‌هایی مانند کپک، کنه‌ها و گردوغبار مقاوم است، برای کسانی که حساسیت دارند نسبت به سایر انواع پارچه‌های پاییزه ایده‌آل و مناسب‌تر است‌.

پایدار:

پشم یک محصول طبیعی و کاملا تجزیه‌پذیر و سازگار با محیط زیست است. این مورد، پشم را به یکی از محبوب‌ترین‌ها در انواع پارچه پاییزه و طرف‌داران محیط زیست تبدیل می‌کند.

شیک:

پشم در انواع مختلف پارچه‌هایی که از آن تهیه می‌شوند مثل موهر، تویید و… از شیک‌ترین انواع پارچه پاییزه به‌حساب می‌آید. از آن به‌عنوان انواع پارچه مانتویی پاییزه معمولی و رسمی، پارچه پالتویی، ژاکت، شلوارهای زمستانی و… استفاده می‌شود؛ علاوه‌بر این مقاوم در برابر چروک شدن است و انواع پارچه‌های پاییزه که از پشم تولید می‌شوند دارای ظاهری صاف هستند.

در ادامه به معرفی چند نوع از پارچه‌ پاییزه تولید شده از پشم می‌پردازیم

کابرد پشم بره در پارچه پاییزه

پشم بره به علت اینکه از اولین برش پشم گوسفند جوان تهیه می‌شود دارای نرمی و لطافت بالایی است. پشم بره و بافت ناهموار آن، اغلب در لباس بافتنی مثل ژاکت و لوازم جانبی مثل کلاه، روسری، دست‌کش و… یافت می‌شود.‌ هوا از بین الیاف آن به‌راحتی عبور می‌‌کند و عایق خوبی است؛ بنابراین پارچه مناسبی در بین انوع پارچه پاییزه به‌شمار می‌رود.

پارچه فلانل

این پارچه گرما را خوب نگه‌می‌دارد و عایق فوق‌العاده‌ای است. فلانل یک پارچه نرم بافته شده با ظرافت‌های مختلف است. از پشم یا نخ پشمی تهیه می‌شود و برای ایجاد نرمی بیشتر در این نوع پارچه‌ پاییزه، آن‌ را با برس‌های مخصوص فلزی شانه می‌زنند تا بافت نرم‌تری پیدا کند.

3 کاربرد پارچه فلانل

پوشاک

پارچه فلانل برای دوخت انواع پوشاک مورد استفاده قرار می­گیرد. در فصل پاییز میتوانید کت و شلوار، کاپشن، دامن و… از پارچه فلانل استفاده کنید.

پوشاک کودکان

از جمله مزیت­های پارچه فلانل استفاده از این پارچه زیبا در لباس­های کودکان می­باشد. دوخت کاپشن و شوئیشرت برای کودکان با پارچه فلانل ایده­ای جذاب و دوست­داشتنی برای کودکان شما می­باشد.

پتو

نرمی و گرمایی که پارچه فلانل ایجاد می­کند این پارچه را برای پتو نیز مناسب خواهدکرد. می­توانید با استفاده از این پارچه چندین پتوی زیبا و نرم برای فصل پاییز و زمستانتان تهیه کنید.

روش­های مراقبت از پارچه فلانل

شست­وشو با آب گرم

لباس­هایی که از پارچه فلانل تهیه کرده­اید را بهتر است با آب گرم شستشو دهید.

استفاده از شوینده ملایم

برای محافظت از بافت پارچه خود بهتر است از یک شوینده ملایم استفاده کنید. این کار باعث می­شود تا به بافت پارچه شما آسیب وارد نشود.

استفاده از نرم ­کننده

استفاده از نرم­کننده در هنگام شستشو باعث محافظت از بافت پارچه می­شود. همچنین از ایجاد الکتریسیته در لباس شما جلوگیری می­کند.

پارچه پاییزه توییت (کشمیر)

یکی از پرطرفدارترین پارچه ­ها در میان عوام پارچه کشمیر می­باشد. محبوبیت این پارچه غیرقابل انکار می­باشد. نرمی و زیبایی این پارچه باعث شده است تا پارچه کشمیر به یک پارچه خاص تبدیل شود. پارچه کمشیر برای فصل­های زمستان و پاییز بسیار مناسب می­باشد. گرمای لذت بخشی که پارچه­ کشمیر به شما هدیه خواهد کرد لذت استفاده از این پارچه را چند برابر می­کند. پارچه کشمیر پالتویی در روزهای سرد پاییز و زمستان بهترین همراه باری شما خواهد بود.

توییت، پارچه‌ای که معمولا از پشم تهیه می‌شود و بسیار گرم و ضخیم است‌. توییت پشمی اغلب با استفاده از نخ‌های رنگی مختلف برای دست‌یابی به الگوها در رنگ‌های جذاب با مربع‌های کوچک و خطوط عمودی بافته می‌شود. پارچه کمشر انواع مختلفی دارد. یکی از پرطرفدارترین­ های پارچه کشمیر، پارچه کشمیر چهارخانه می­باشد. از پارچه کشمیر چهارخانه برای دوخت پالتوهای پاییزه استفاده می­شود.

خرید پارچه تویید طرحدار - پارچه نگار - انواع پارچه پاییزه

خرید پارچه شانل طرحدار - پارچه نگار - انواع پارچه پاییزخ

بافت پارچه کشمیر چگونه است؟

پارچه کشمیر بافتی ظریف و نرمی دارد. از طرفی پارچه کشمیر بسیار محکم و سبک می­باشد. همین امر باعث می­شود که لباس پاییزه تهیه شده با پارچه کشمیر به شما احساس سنگینی ندهد و در زمان استفاده از آن احساس راحتی داشته باشید. لباس تهیه شده از پارچه کشمیر کیفیت فوق­العاده­ای دارد. الیاف کشمیر بسیار ظریف است. برخلاف پارچه­های پشمی، پارچه­های تهیه شده از موی بز باعث حساسیت و خارش نمی­شود.

3 روش مختلف استفاده از پارچه توییت (کشمیر) برای لباس های پاییزی

پالتو و مانتوهای کشمیری:

تولید مانتوهای اسپرت توییدی یکی از اولین استفاده‌های پارچه پاییزه بود و این سنت تا امروز هم ادامه دارد. کت‌ها، پالتوها و مانتوهای توییدی بسیار گرم و ماندگار‌ هستند.

کت‌وشلوار کشمیری:

کت‌وشلوارهایی که کاملا از تویید تولید می‌شوند بسیار محبوب هستند. این پارچه‌ها وقتی به خوبی دوخته و دیزاین می‌شوند، بسیار متمایز از سایر دوخت‌های کت‌وشلوار به‌نظر می‌رسند. ظاهری کلاسیک همراه با ایجاد گرمای عالی در بین پارچه‌های پاییزه دارند.

تجهیزات جانبی:

کلاه و کیف‌های توییدی هم از موارد معمول استفاده از این پارچه هستند.

پارچه پاییزه موهر

موهر یکی از گران‌ترین الیاف طبیعی است. از آن می‌توان برای تولید همه‌چیز از جمله پالتو و مانتوهای پاییزه، ژاکت، کلاه، دست‌کش تا فرش و روکش وسایل محتلف استفاده کرد. موهر یک پشم نرم است که از موی بز آنگورا تهیه می‌شود‌.

بعضی از کارشناسان موهر را به اصطلاح” الیاف الماس” می‌نامند؛ زیرا این نوع پشم درخشندگی خاصی دارد.

پارچه موهر - پارچه پاییزه

 


خرید پارچه موهر طرحدار در پارچه نگار


۴ مورد استفاده از پارچه پاییزه موهر

موهر کاربردهای متنوع زیادی دارد، از لباس بافتنی گرفته، دکوراسیون منزل و حتی عروسک‌سازی:

بافندگی و قلاب‌بافی:

موهر یک نخ بافندگی پر زرق‌وبرق و مجلل است و بسیاری از بافندگان از نخ ترکیبی موهر استفاده می‌کنند؛ زیرادرخشش و جذابیت کار را در کنار دیگر نخ‌های بافندگی بیشتر می‌کند. از آن‌جایی که موهر به خودی‌خود تارهای ظریفی دارد با الیاف دیگر ترکیب می‌شود تا تارهای ضخیم، پهن‌تر با وزن متوسط ایجاد کند. نخ موهر اغلب برای استحکام بیشتر با نخ‌ ابریشم، نخ پشمی و پشم مرینو مخلوط می‌‌شود. موهر برای بافتن انوع پارچه‌های پالتویی پاییزه، کت، دست‌کش و کلاه کاربرد دارد.

اثاثیه منزل:

موهر در چندین وسیله خانگی ازپارچه و روکش تا فرش و… به دلیل خاصیت براق بودن، زیبایی و الیاف محکم کاربرد دارد.

به‌عنوان خز مصنوعی:

موهر اغلب برای ساخت اقلام خزدار توسط افراد دوست‌دار حیوانات مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا طبیعت کرکی و نرم پارچه باعث ایجاد ویژگی نرم بودن خز حیوانات می‌شود‌ البته که خز به‌دست آمده از موهر هم کاملا مصنوعی نیست، زیرا فرآوری شده از پشم حیوانات است.

کلاه‌گیس عروسکی (موی عروسک):

از آن‌حایی که موهر برق خاصی دارد و مانند موی انسان به‌نظر می‌رسد از آن برای تولید موهای عروسکی درجه یک استفاده می‌شود.

تا اینجا دانستیم که بسیاری از انواع پارچه‌های پاییزه از پشم و الیاف بافته شده از پشم طبیعی گوسفندان تهیه می‌شوند و در اکثر موارد، الیاف و لباس‌های بافته و تنیده شده از پشم مقاوم، ماندگار، ضخیم و بسیار گرم‌تر از سایر انواع پارچه‌های پاییزه هستند و نگه‌داری و مراقبت از آن‌ها بسیار راحت بوده و سال‌های طولانی برای ما عمر می‌‌کنند. (در ادامه مطلب به برسی دیگر انواع پارچه‌های پاییزه و خصوصیات منحصربه‌فرد آن‌ها می‌پردازیم.)

پارچه خز مصنوعی:

خز مصنوعی بدون استفاده از خزِ هیچ حیوانی بافته می‌شود. خز به‌صورت کلی معمولا یک پارچه بافتنی و مصنوعی است که از ترکیب الیاف اکریلیک و پلی‌استر بافته می‌شود و در رنگ‌ها، طرح‌ها و وزن‌های مختلف موجود است.

خز مصنوعی عموما با خز مخملی در یک طرف پارچه و در طرف دیگر با پارچه‌ای صاف (پایه) بافته می‌شود.

پارچه خز طرحدار - پارچه نگار

رنگ و بافت خز مصنوعی:

خزهای مصنوعی ساده از نظر رنگ از محبوب‌ترین انواع خز به حساب می‌آیند؛ اما خز مصنوعی در چاپ‌هایی که شامل رنگ‌هایی هستند که در طبیعت یافت نمی‌شوند هم موجود و مورد پسند افراد با سلایق متفاوت است. از خز مصنوعی به عنوان پارچه‌ای برای بافت کلاه، پارچه پالتویی و… استفاده می‌شود.

برخلاف خز طبیعی، خز مصنوعی یک پارچه با الیاف مصنوعی است و بنابراین دوخت آن در انواع پالتوها و مانتوهای پاییزه نسبت به خز طبیعی آسان‌تر است. جهت خرید پارچه خز از پارچه نگار کلیک کنید

پارچه چرم:

چرم یک پارچه طبیعی است که با استفاده از پوست حیوانات تولید می‌شود. چرم یکی از متنوع‌ترین انواع پارچه است که به دلیل دوام بالا و خاصیت عایق بودن مشهور است و از آن معمولا برای تولید دو دسته کلی و مجزا از هم محصولات استفاده می‌شود:

پارچه چرم - انواع پارچه پاییزه - پارچه نگار

پوشاک:

از چرم معمولا برای دوخت انواع پالتوهای پاییزه، کت، ژاکت و‌… استفاده می‌شود‌؛ اما ممکن است از آن برای دوخت لباس‌هایی مثل شلوار و پیراهن هم استفاده شود که این مورد کاربرد کمتری نسبت به دوخت انواع پالتو و کت دارد. چرم همچنین یک پارچه محبوب برای چکمه، کفش و کیف هم به حساب می‌آید.

لوازم خانگی:

چرم در کنار پنبه، پلی‌استر و سایر روکش‌های معمولی یکی از متداول‌ترین پارچه‌هایی است که برای روکش مبل، صندلی و حتی صندلی خودرو استفاده می‌شود.

قیمت پارچه چرم:

قیمت پارچه چرم بسته به نوع تولید آن بسیار متفاوت است. به عنوان مثال چرم درجه‌یک ایتالیایی می‌تواند بسیار گران‌ باشد در حالی‌که چرم بازسازی شده چینی ممکن است از نظر قیمت شبیه به سایر انواع پارچه‌های پاییزه مثل پشم یا پنبه باشد. مشاهده دسته بندی پارچه چرم

انواع پارچه چرم:

چرم طبیعی: هر چرمی که از پوست حیوانات درست شده باشد، چرم طبیعی است. چرم طبیعی از نظر کیفیت و دوام با چرم مصنوعی بسیار متفاوت است.

چرم مصنوعی: چرم مصنوعی پارچه‌ای است که از پلی وینیل کلراید (PVC) یا ماده‌ای مشابه ساخته می‌شود. تولیدکنندگان نساجی، چرم مصنوعی را به عنوان پارچه‌ای نزدیک به جنس چرم طبیعی تولید می‌کنند.

پارچه فوتر:

پارچه فوتر یکی از ظریف‌ترین و مناسب‌ترین پارچه‌ها در برخورد با پوستِ بدن است. درباره پارچه فوتر بیشتر بدانید

 

پارچه فوتر

ویژگی‌های کلی فوتر:

  1. این پارچه از جنس پنبه طبیعی است.
  2. گرمای بسیار خوبی را در بین انواع پارچه‌های پاییزه ایجاد کرده و آن را حفظ می‌کند.
  3. این پارچه ضد حساسیت است.
  4. در برابر تغییر شکل و حالت، قوی و بادوام است.
  5. تنها نکته و ویژگی حساس این پارچه، حساسیت به دمای بالا و نور مستقیم خورشید است که الیاف را از بین می‌برد.

موارد استفاده از پارچه فوتر:

به‌واسطه ویژگی‌هایی که از این نوع پارچه نام‌برده شد، از آن برای دوخت لباس‌های کودکان مثل لباس‌های گرم، ژاکت، کلاه، شلوار و… استفاده می‌شود. همچنین برای دوخت انواع پالتوهای پاییزه، مدل‌های جدید مانتو پاییزه، کت و شلوار، کلاه و… هم می‌توان از آن استفاده کرد.


مشاهده و خرید انواع پارچه فوتر اورجینال


پارچه شانل

شانل، یکی از انواع پارچه‌های پاییزه است که از پارچه‌های کتان، پنبه، ابریشم و پارچه‌های محکم دیگر بافته شده است. از این پارچه‌ عمدتا برای تولید کت‌وشلوار، پارچه پالتویی و… استفاده می‌شود.‌ شانل در اصل نوعی پارچه ضد آب است که برای تولید بارانی در فصل پاییز و زمستان کاربرد دارد.

این پارچه بسیار با دوام است و معمولا از پنبه تولید می‌شود. اولین شرکتی که دست به تولید پارچه شانل زده است، شرکت کوکو شانل می­باشد. این شرکت با الیاف خاصی درست به تولید پارچه شانل زد که در هیچ پارچه دیگری نظیرش مشاهده نشده بود.

پارچه شانل چیست؟

پارچه شانل، پارچه­ای مناسب برای دوخت لباس­های پاییزه و زمستانی می­باشد. این پارچه برای دوخت لباس­های خارج از منزل بسیار مناسب می­باشد. در روزهای سرد سال پارچه شانل گرمای مطلوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

پارچه شانل با اضافه کردن الیاف پشم، ابریشم و حتی پنبه به پارچه­ فاستونی تولید می­شود. همچنی از الیاف طبیعی مانند، آکریلیک، رایون، پلی استر و الفین نیز در تولید پارچه شانل  استفاده می­شود. این پارچه سبک­تر ظریف­تر از پازچه فاستونی می­باشد و استایل جذابی را برای شما رقم خواهد شد.

4 کاربردهای پارچه شانل

پوشاک:

پارچه شانل برای تولید لباس­های مناسب فصل پاییز و زمستان کاربرد دارد. گرمایی که این پارچه در فصل پاییز و زمستان ایجاد می­کند باعث محبوبیت آن شده است.

دکوراسیون:

از پارچه شانل برای تزئینات داخلی منزل نیز استفاده می­شود. دوخت پرده­های بلند با پارچه شانل زیبایی بی­نظیری را برای خانه­های شما ایجاد می­کند.

قالیچه:

برای دوخت روفرشی و قالیچه­های سبک نیز شما می­توانید از پارچه شانل استفاده کنید.

رو مبلی و کوسن:

استفاده از پارچه شانل برای تولید مبل نیز مرسوم است. لطفافت و نرمی پارچه شانل را آن را به یک پارچه ایده­آل برای دوخت کوسن­های کوچک و بزرگ تبدیل کرده است.

نحوه مراقبت از پارچه شانل

شست ­و شو با ماشین لباسشویی

بسته به نوع الیاف موجود در شانل، برخی از لباس‌های تولید شده امروزه را می‌توان با استفاده از درجه چرخش متوسط ماشین‌لباس‌شویی و تنظیم حرارت کمِ خشک‌کن تمیز کرد‌.

اتو کشی

برای اتو کردن پارچه شانل سعی کنید از اتو با درجه حرارت کم استفاده کنید؛ در غیر این صورت، پارچه شانل پاره خواهد شد.

شنل طرحدار

در این مقاله جامع سعی کردیم انواع مختلفی از پارچه‌های پاییزه که می‌توان برای دوخت مدل‌های جدید مانتو پاییزه، پارچه پالتویی و… مورد استفاده قرار داد را معرفی کنیم. انواع پارچه‌های مختلفی که مخصوصا از فرآورده‌های پنبه‌ و پشم مرغوب هستند. این پارچه‌ها را می‌توان به‌عنوان بخشی از بهترین انواع پارچه‌های پاییزه مورد استفاده قرار داد. این پارچه‌ها عموما بسیار با کیفیت، با دوام و عایق در برابر سرما هستند.

پارچه‌های پاییزه می‌توانند ترکیبی از چندین پارچه و نخ متفاوت باشند که بسیار محکم به یک‌دیگر بافته شده‌اند. شاید به‌نظر سخت باشد که بتوان پارچه‌ای را متناسب با دمای هوای پاییز انتخاب کرد؛ طوری که نه جنسی سرد داشته باشد و نه جنسی آن‌چنان گرم که نتوان از آن در این فصل استفاده کرد. ما در پارچه نگار به فروش پارچه  پاییزی متناسب با درخواست شما برای دوخت انواع لباس‌ها و لوازم جانبی مورد استفاه در این فصل می‌پردازیم و شما می‌توانید با خیال راحت از کیفیت و دوام پارچه‌های پاییزی پارچه نگار خریداری فرمایید.

منبع: www.whowhatwear.com

4.8/5 - (66 امتیاز)

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا