استایلروزمره و کاربردی

دامن حریر و 5 استایل هیجان انگیز مجلسی و روزمره

دامن یکی از آیتم های پرطرفدار بین خانم‌ های شیک پوش است. از این آیتم جذاب برای طراحی طیف گسترده ای از استایل ها استفاده می شود. دامن ها را می توان با پارچه های مختلفی مثل ساتن، حریر، کرپ و … دوخت. دامن حریر یکی از انواع دامن های پراستفاده بین خانم ها است. از این دامن می توان برای طراحی اوت فیت های مجلسی و روزمره خاص استفاده کرد.

شما می توانید دامن حریر را با استفاده از انواع مختلف پارچه حریر بدوزید. این پارچه ریزش زیادی دارد. بنابراین تنخور آن بسیار راحت است. از آن جایی که پارچه حریر شیشه ای و تا حدی بدن نما است، به آستر نیاز دارد. علاوه بر این، می‌توانید این پارچه را به صورت چندلایه استفاده کنید و دامن های زیبا و منحصر به فردی بدوزید. در این مطلب قصد داریم درباره دامن حریر و ۵ استایل هیجان انگیز مجلسی و روزمره ای که می توان با آن طراحی کرد، صحبت کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید.

خرید پارچه حریر

پارچه حریر چیست؟

قبل از این که مدل ها و استایل های مختلف با پارچه حریر را معرفی کنیم، بهتر است با این پارچه بیشتر آشنا شویم. حریر یکی از پارچه های مجلسی و ظریفی است که بین خانم ها طرفداران زیادی دارد. معمولا از این پارچه زیبا برای دوخت لباس های مجلسی خاص و شیک استفاده می شود. انواع دامن، شومیز و پیراهن مجلسی از جمله کاربردهای اصلی این پارچه به شمار می روند.

پارچه حریر چیست؟

حریر پارچه ای نازک و خنک است. بنابراین می توان از آن برای دوخت لباس های بهاره و تابستانه زیبا و خاص استفاده کرد‌. زیردست این پارچه بسیار نرم و لطیف است و پوست بدن را اذیت نمی کند. همچنین این پارچه بسیار متنوع است و می تواند پاسخگوی همه سبک ها و سلیقه ها باشد. فروشگاه پارچه نگار امکان خرید عمده پارچه حریر با طرح و رنگ های متنوع را برای شما فراهم کرده است.


بیشتر بخوانید: 6 مدل شومیز جذاب با پارچه ساتن طرحدار


انواع پارچه حریر مناسب دوخت دامن

پارچه حریر انواع مختلفی دارد. این پارچه ظریف و نازک را می توان برای دوخت انواع دامن، شومیز، پیراهن های مجلسی با مدل های متنوع و فانتزی و انواع اکسسوری ها استفاده کرد. در ادامه انواع پارچه های حریر موجود در بازار مناسب برای دوخت دامن را به شما معرفی می کنیم.

کرپ حریر

کرپ حریر یکی از مناسب ترین پارچه های مجلسی برای دوخت دامن به شمار می رود. این پارچه بسیار نرم و لطیف بوده و ریزش بسیار خوبی دارد. بنابراین برای دوخت دامن های چین دار و چند لایه بسیار مناسب است. پارچه کرپ حریر با استفاده از نخ های ظریف تابدار تولید می شود. بنابراین بافتی مشابه کرپ دارد. اما از نظر ظرافت و زیردست شبیه به حریر است. در گذشته برای بافت این پارچه از الیاف ابریشم استفاده می شد. اما امروزه از الیاف مصنوعی برای بافت آن استفاده می شود. شما می توانید با استفاده از این پارچه ظریف و زیبا دامن های ماکسی و فانتزی جذابی را بدوزید.

کرپ حریر

حریر کریشه

حریر کریشه یکی دیگر از انواع پارچه های مناسب برای دوخت دامن است. این پارچه هم مثل سایر انواع پارچه حریر بسیار نرم و لطیف است. همچنین تا حدی شفاف و بدن نما است. بنابراین اگر قصد دوختن دامن های مجلسی و یا روزمره با آن را دارید باید از یک آستر مناسب در زیر آن استفاده کنید.

حریر کریشه

حریر ژرژت

حریر ژرژت هم یکی دیگر از پارچه های مناسب برای دوخت مدل های مختلف دامن است. سطح این پارچه مات بوده و بسیار شفاف، سبک و ظریف است. لطافت و ریزش مطلوب از جمله ویژگی های مثبت این پارچه به شمار می روند. بنابراین دامن های دوخته شده با آن تنخور بسیار شیک و راحتی دارند. با استفاده از پارچه ژرژت همراه با آستر مناسب می توان دامن های زیبایی را دوخت.

حریر ژرژت

حریر پلیسه

یکی دیگر از جذاب ترین پارچه های حریر مناسب برای دوخت دامن، حریر پلیسه است. این پارچه شبیه به پارچه های حریر معمولی است. اما در فرآیند تولید پلیسه های ریز و درشتی روی آن ایجاد شده است. با استفاده از پارچه حریر پلیسه می توان دامن های کوتاه و بلند مجلسی و روزمره را دوخت. اغلب دامن های دوخته شده با این پارچه را می توان با شومیز، کت و کراپ کت های کژوال ترکیب کرد و یک استایل روزمره شیک و خاص را ساخت.

حریر پلیسه

حریر ارگانزا

حریر ارگانزا یکی دیگر از پارچه های مجلسی مناسب برای دوخت مدل های مختلف دامن است. این پارچه ظاهر شفاف و شیشه ای دارد و ایستایی آن خشک و آهار دار است. این پارچه همراه با آسترهایی از جنس ساتن یا استات برای دوخت دامن های مجلسی شیک و پیراهن های ماکسی بلند استفاده می شود. شما می توانید با استفاده از امکان خرید عمده پارچه از پارچه نگار، این پارچه را تهیه کرده و مدل های مختلف دامن را بدوزید.

حریر-ارگانزا

حریر گلدار

استایل های مجلسی و روزمره ای که با آیتم های گلدار ترکیب می شوند ظاهر بسیار شاد و جذابی دارند. پارچه حریر گلدار یکی از جذاب ترین پارچه های گلداری است که برای دوخت انواع شومیز، دامن، پیراهن و … مناسب است. دامن های دوخته شده با این پارچه بسیار جذاب و متنوع هستند. شما می توانید با استفاده از پارچه حریر گلدار مدل های مختلف دامن روزمره و مجلسی را دوخته و استایل پر نقش و نگار و خیره کننده ای داشته باشید.

حریر گلدار

با پارچه حریر چه دامن هایی بدوزیم؟

با استفاده از پارچه حریر می توان مدل های مختلفی از دامن های مجلسی و روزمره را دوخت. ویژگی های مثبتی از جمله سطح نرم و لطیف، ریزش مناسب و تنخور راحت و شیک از جمله مواردی هستند که باعث شده پارچه حریر متریال مناسبی برای دوخت دامن به شمار رود. علاوه بر این، نازک بودن این پارچه باعث می شود که لباس های دوخته شده با آن برای روزهای گرم تابستان بسیار مناسب و کاربردی باشند.

با پارچه حریر چه دامن هایی بدوزیم؟

از پارچه حریر اغلب برای دوخت دامن های گشاد و کلوش استفاده می شود. این پارچه برای دوخت دامن های چین دار، چند لایه، دامن های ماکسی و میدی A-line و دامن های کوتاه عروسکی بسیار مناسب است. علاوه بر این، شما می توانید از پارچه های حریر پلیسه برای دوخت دامن های پلیسه استفاده کنید. این دامن ها گزینه بسیار خوبی برای طراحی استایل های کژوال و خیابانی به شمار می روند.

خرید پارچه حریر

5 استایل با دامن حریر

دامن حریر یکی از مناسب ترین آیتم ها برای طراحی استایل های تابستانی است. از مدل های مختلف این دامن می توان برای حضور در مجالس و مهمانی های مهم استفاده کرد. همچنین می توان با ترکیب آن ها با آیتم های کژوال مثل انواع تیشرت و شومیز ساده یک استایل روزمره زیبا را طراحی کرد. در ادامه 5 استایل هیجان انگیز تابستانه با دامن حریر را به شما معرفی می کنیم.

ترکیب دامن حریر و بلوز گیپور

دامن حریر یکی از آیتم های شیکی است که برای مجالس و مهمانی ها استفاده می شود. ظاهر ساده این دامن ها به صورتی است که می توان آن ها را با انواع تاپ و شومیز ست کرد. یک تاپ گیپور بهترین گزینه برای ترکیب با این دامن جذاب به شمار می رود. شما می توانید از رنگ های مختلف دامن همراه با تاپ گیپور سفید استفاده کنید. همچنین می توانید استایل خود را با استفاده از کفش های عروسکی و کیف های کوچک تکمیل کرده و در مهمانی ها بدرخشید.

استایل با بلوز گیپور

دامن حریر و شومیز

شومیز یکی دیگر از قطعاتی است که برای ترکیب با دامن حریر میدی مناسب است. شما می توانید با استفاده از مدل های مختلف شومیز با رنگ های روشن و ملایم همراه با دامن های حریر استفاده کنید. این ترکیب به شما کمک می کند تا یک استایل مجلسی موقر و زیبایی داشته باشید.

دامن-حریر-و-شومیز

قیمت پارچه حریر

دامن حریر گلدار و بلوز

پارچه حریر گلدار یکی از پرطرفدارترین انواع حریر است. این پارچه را می توان برای دوخت دامن های کژوال و مجلسی مورد استفاده قرار داد. ترکیب یک دامن ماکسی حریر گلدار با یک بلوز حریر یا ساتن با رنگی هماهنگ با گل های دامن، برای شما یک استایل بسیار شیک مجلسی را به همراه خواهد داشت. همچنین ترکیب این آیتم خاص با بلوزهای کژوال به شما کمک می کند تا بتوانید یک استایل روزمره راحت و در عین حال جذاب داشته باشید.

استایل با بلوز

دامن حریر با تیشرت

یکی از جذاب ترین مدل های دامن حریر، دامن چند لایه است. این دامن ها کمی فانتزی تر از سایر مدل ها هستند و گزینه مناسبی برای طراحی استایل های اسپرت و کژوال به شمار می روند. شما می توانید با استفاده یک دامن چند لایه حریر همراه با یک تیشرت ساده یا چاپدار یک استایل روزمره جذاب را برای خود طراحی کنید. همچنین می توانید برای تکمیل استایل خود از یک جفت کفش کتانی سفید و یک کیف دوشی کژوال استفاده کنید.

استایل با تیشرت

ترکیب دامن حریر و کت

یکی دیگر از استایل های روزمره جذابی که می توان با استفاده از دامن حریر طراحی کرد، ترکیب این دامن با انواع کت است. شما می توانید از دامن با قدهای مختلف همراه با انواع کت های جین، چرم و یا کرپ استفاده کنید. این استایل ها بیشتر مناسب فصل بهار و پاییز هستند. برای تکمیل این استایل جذاب می توانید از کفش های کتانی تخت و کیف های دوشی ساده استفاده کنید.

استایل با کت

سخن پایانی

همان طور که دیدید، در این مطلب درباره استایل های مجلسی و روزمره ای که می توان با دامن حریر طراحی کرد صحبت کردیم. به طور کلی، پارچه حریر، یکی از جذاب ترین پارچه های مجلسی موجود در بازار است. این پارچه به دلیل ظرافت زیاد، زیردست نرم و ریزش مناسبی که دارد یکی از پرطرفدارترین گزینه ها برای دوخت دامن است. شما می توانید با استفاده از این پارچه انواع دامن کوتاه و بلند، دامن های فانتزی چند لایه و دامن های A-line کژوال را بدوزید. همچنین می توانید با ترکیب این دامن ها با آیتم هایی مثل انواع تاپ، شومیز، بلوز و تیشرت استایل های شکیل و متنوعی داشته باشید. فروشگاه پارچه نگار امکان خرید عمده انواع پارچه حریر را برای شما فراهم کرده است. بنابراین می توانید با مراجعه به این فروشگاه پارچه های موردنظرتان را مشاهده و خریداری کنید.

منبع: https://3waystowear.com//

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا