استایلبهار و تابستان

بهترین پارچه ها برای دوخت کت و شلوار زنانه تابستانی

با شروع فصل تابستان به علت گرم شدن هوا، همه افراد به دنبال آیتم هایی با پارچه های خنک هستند. ممکن است تصور کنید که در فصل تابستان تنها می توان از شومیز و مانتوهای خنک استفاده کرد. اکثر افراد فکر می کنند کت و شلوارهای رسمی در استایل های تابستانه جایگاهی ندارند. اما این تصور خیلی درست نیست. به خوبی می دانید که بهترین انتخاب برای استایل های رسمی کت و شلوار زنانه است. شما می توانید با استفاده از پارچه های خنک برای خود کت و شلوارهای خنک و تابستانی را فراهم کنید. اگر شما جزو خانم های شیک پوشی هستید که از استایل های رسمی به فراوانی استفاده می کنید، خواندن این مقاله می تواند به شما کمک زیادی بکند. امروز قصد داریم با چند پارچه خنک که برای دوخت کت و شلوار زنانه مناسب هستند، آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

خرید پارچه جین

چه پارچه هایی برای دوخت کت و شلوار زنانه مناسب هستند؟

در نظر داشته باشید که پارچه ای برای دوخت کت و شلوار زنانه مناسب است که چند ویژگی مهم داشته باشد. این ویژگی ها به شما کمک خواهند کرد تا نتیجه کارتان بهتر شود. برای مثال پارچه شما باید ایستایی متوسط یا زیادی داشته باشد. پارچه های ریزش دار به هیچ عنوان نمی توانند گزینه های مناسبی برای دوخت کت و شلوار زنانه باشند. از آنجایی که قرار است از این کت و شلوار در فصل تابستان استفاده کنید، پارچه آن باید خنک باشد. در استایل های تابستانه باید از پارچه هایی استفاده شود که چروک پذیری بسیار کمی دارند. در غیر این صورت به سرعت استایل شما خراب شده و زیبایی لازم را نخواهد داشت. در ادامه با بهترین پارچه های تابستانه برای دوخت کت و شلوار زنانه خنک آشنا خواهیم شد.

کت و شلوار زنانه شانتون، خاص و زیبا

اگر به دنبال یک استایل رسمی هستید، احتمالا در ذهن شما یک کت و شلوار زنانه شیک نقش بسته است. کت و شلوارها بهترین انتخاب برای ساخت یک استایل رسمی هستند. از آنجایی که این ست زیبا به راحتی با کفش های پاشنه بلند ترکیب می شود، نگرانی از بابت ست کردن آن ها نخواهید داشت. شما می توانید استایل خود را با یک شومیز سفید ساده تکمیل کنید. در کت و شلوارهای رسمی بیشتر از یقه های انگلیسی و آرشال استفاده می شود. به خوبی می دانید که برای دوخت این مدل یقه ها باید به سراغ پارچه های آهاردار بروید. یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت کت و شلوار زنانه در فصل تابستان، پارچه شانتون است. پارچه شانتون جزو پارچه هایی با آهار متوسط است. از این رو می توانید به راحتی بر روی آن انواع یقه ها را پیاده کنید.

کت-و-شلوار-زنانه-شانتون،-خاص-و-زیبا

پارچه شانتون یکی از پرفروش ترین پارچه های تابستانه است. این پارچه به علت الیاف طبیعی و مرغوبی که دارد، کیفیت بالایی داشته و از ایجاد بوی بد جلوگیری می کند. پارچه شانتون تنفس پذیری بی نظیری دارد. به همین دلیل می توانید از آن در روزهای گرم سال استفاده کرده و نگرانی از بابت تعریق بیش از اندازه نداشته باشید. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد پارچه شانتون، چروک پذیری کم این پارچه است. پارچه شانتون می تواند در بلند مدت به خوبی از استایل شما مراقبت کند. در نتیجه می توانید با خیال راحت از کت و شلوار زنانه شانتون برای ملاقات های کاری و دیدارهای رسمی خود بهره ببرید. پارچه شانتون بافت و ظاهری متفاوت با سایر پارچه ها دارد. این پارچه از ثبات رنگ و دوام بی نظیری برخوردار است. در نتیجه در بلند مدت و در اثر شستشو خراب نخواهد شد.


بیشتر بخوانید: 5 مدل مانتو بلند جلو بسته برای خانم های محجبه


پارچه کتان، شیک و خوش دوخت

اگر به استایل های اسپرت علاقه دارید، باز هم می توانید از کت و شلوار زنانه بهره ببرید. بسته به پارچه ای که برای دوخت کت و شلوار خود استفاده می کنید، استایلتان در نهایت متفاوت خواهد بود. برای مثال اگر پارچه ای مثل پارچه کتان را برای دوخت کت و شلوار خود در نظر بگیرید، استایل شما در نهایت یک استایل اسپرت و شیک خواهد بود. یکی از آیتم هایی که می توانید به راحتی این روزها در مزون های لباس پیدا کنید، کت و شلوارهای کتان هستند. قیمت این ست ها بعضا بسیار زیاد و سرسام آور است. به همین دلیل بهتر است به جای استفاده از نمونه های آماده موجود در بازار، این بار اقدام به خرید پارچه کتان کرده و یک ست و کت و شلوار زنانه شیک و خاص را برای خود رقم بزنید.

پارچه-کتان،-شیک-و-خوش-دوخت

پارچه کتان یکی از خوش دوخت ترین پارچه های موجود در بازار است. نمونه های باکیفیت این پارچه ثبات رنگی بالایی دارند. به همین دلیل بعد از شستشو دچار رنگ پریدگی نمی شوند. در نظر داشته باشید که پارچه کتان کمی چروک پذیر است. اما الیاف طبیعی این پارچه باعث می شود تا به یکی از محبوب ترین پارچه در فصل تابستان تبدیل شود. پارچه کتان یکی از پارچه های مرغوب و دوست دار پوست شما به حساب می آید. این پارچه آهار و ایستایی لازم برای دوخت کت و شلوار زنانه را دارد. کافی است یک بار پارچه کتان را از نزدیک لمس کنید تا متوجه ظرافت و زیبای آن بشوید. از این پارچه می توانید در استایل های اسپرت و برای استفاده روزمره خود بهره ببرید.

قیمت پارچه جین کاغذی

کت و شلوار جین، انتخابی جذاب و همه پسند

یکی از محبوب ترین پارچه ها که حتما تجربه استفاده از آن را دارید، پارچه جین است. پارچه جین در نمونه های مختلفی تولید می شود. بعضی از نمونه های این پارچه ضخامت زیادی داشته و برای استفاده در تابستان مناسب نیستند. اما پارچه جین نازک که به آن جین کاغذی هم گفته می شود، جزو پرفروش ترین پارچه های تابستانه است. پارچه جین به دلیل ظاهر اسپرت و زیبایی خود در بین قشر جوان محبوبیت بسیار زیادی دارد. اگر به دنبال یک پارچه شیک با چروک پذیری بسیار ناچیز هستید، بهتر است برای یک بار هم که شده پارچه جین را امتحان کنید. مطمئنا این پارچه می تواند به یکی از آیتم ها کاربردی و عصای دست شما در فصل تابستان تبدیل شود. برای زیباتر شدن کت و شلوار خود می توانید از جیب های بزرگ بر روی کت و شلوار خود بهره ببرید.

کت-و-شلوار-جین،-انتخابی-جذاب-و-همه-پسند

در نظر داشته باشید قیمت نمونه کت و شلوارهای جین موجود در بازار ممکن است بسیار زیاد باشد. شما می توانید برای صرفه جویی در هزینه های خود این پارچه را به صورت عمده خریداری کنید. خرید عمده پارچه از پارچه نگار می تواند به شدت هزینه های شما را کاهش دهد. از آنجایی که قیمت پارچه جین بسیار مناسب است، خرید این پارچه و دوخت آن می تواند یک انتخاب هوشمندانه برای کاهش هزینه هایتان باشد. اگر از تولیدکنندگان لباس هستید با خرید عمده پارچه از پارچه نگار می توانید یک تجربه بی نظیر و فوق العاده را برای خود رقم بزنید. پارچه جین جزو پارچه هایی است که آبرفت ندارد. این پارچه انواع متفاوتی داشته و بعضی از آن ها کیفیت کمتری نسبت به سایرین دارند. به همین دلیل بهتر است این پارچه را از فروشگاه های معتبر تهیه و خریداری کنید.

خرید پارچه لینن نچرال

پارچه لینن، خنک و کاربردی

اگر قصد دوخت کت و شلوار زنانه ای را دارید که بتوانید از آن هم برای استفاده روزانه و هم در دورهمی های خود بهره ببرید بهتر است تا پایان این قسمت با ما همراه باشید. معمولا زمان هایی که قصد دارید ساعات طولانی از روز را با یک لباس سپری کنید، کیفیت الیاف و بافت آن پارچه اهمیت زیادی پیدا می کند. از طرفی مطمئنا شما ترجیح می دهید در کنار این ویژگی های پارچه شما تنفس پذیری خوبی نیز داشته باشد. برای دوخت یک کت و شلوار زنانه تابستانه شما به پارچه احتیاج دارید که هم زیبایی ظاهری شما را حفظ کند و هم بتواند شما را خنک نگه دارد. برای اینکه تمامی این ویژگی ها را در کنار هم داشته باشید باید هرچه سریع تر برای خرید و دوخت پارچه لینن اقدام کنید. این پارچه تمامی ویژگی های گفته شده را دارد.

کت-و-شلوار-زنانه-لینن،-خنک-و-کاربردی

پارچه لینن دیگر نیازی به معرفی ندارد. کیفیت، خنکی و ظرافت این پارچه مثال زدنی است. کافی است یک بار آن را امتحان کرده باشید تا شما هم به طرفداران پر و پا قرص این پارچه تبدیل شوید. پارچه لینن از الیاف طبیعی مرغوبی تهیه شده است. به همین علت در روزهای گرم تابستان از عرق کردن بیش از اندازه و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می کند. پارچه لینن از جمله پارچه های تابستانی است که تنفس پذیری بالایی دارد. همین تنفس پذیری پارچه لینن باعث می شود تا با این پارچه به هیچ عنوان احساس رطوبت در روزهای گرم تابستان نداشته باشید. دقت داشته باشید که پارچه لینن نسبت به ویژگی های بی نظیر خود قیمت بسیار معقولی دارد. اگر قصد دارید این پارچه را با قیمت مناسب تری تهیه کنید بهتر است یک بار خرید عمده پارچه از پارچه نگار را تجربه کنید.

منبع: https://www.anntaylor.com/clothing/suits/summer-suits/cat3130016/

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا