طراحان و برندها

نسیم اخوان و طراحی های جذابش

نسیم اخوان، طراح ۳۴ ساله ایرانی که دوره های طراحی لباس را در لندن و تهران گذرانده است، سبک و سیاق ویژه ای در طراحی های خود دارد. وی که بیشتر به روش مولاژ لباس های خود را طراحی می کند از انواع پارچه های با کیفیت بالا در مجموعه هایش استفاده می کند. شیوه کار نسیم اخوان به این صورت است که با شروع هر فصل مجموعه های آماده شده را به نمایش می گذارد و چندین روز ثبت سفارش انجام می دهد. طراحی های وی بسیار شیک و در عین حال ساده هستند و اغلب مشتری های خصوصی دارد.

مشاهده رنگبندی پارچه تافته

همنشینی پارچه های آهار دار و لخت

در مجموعه اخیر نسیم اخوان پارچه های خشک و آهاردار مانند پارچه تافته را در کنار پارچه های لخت مانند پارچه سیلک مشاهده می کنیم. این تضاد جذاب به همراه مدل ها و برش های ساده، استایل های پیش رو را بسیار دلنشین و جذاب کرده است. استفاده از پارچه های ریزش دار در بالاتنه و پارچه های خشک برای شلوار، استایل و سیلوئت استوار و محکمی را پدید آورده است.

پارچه تافته و برند نسیم اخوان

پارچه های ساده و جلوه رنگ ها

نسیم اخوان که معمولا از پارچه های ساده و رنگ های متنوع برای طراحی های خود استفاده می کند در مورد رنگ طلایی معتقد است که این رنگ نشان دهنده وابستگی به تعلقات مادی و دنیوی است. وی حال و هوای مورد نظر خود را با پارچه هایی با جنس های مختلف و رنگ های متنوع به نمایش می گذارد. پارچه تافته آهارداری که در این استایل در کنار تاپ سفید و رویه ای از جنس پارچه ارگانزا مشکی به عنوان شلوار استفاده شده است، برای مخاطب بسیار چشم نواز و جالب توجه است.

رنگ زرد، رنگ سال ۲۰۲۱

لباس هایی با مدل خمره ای

در مجموعه اخیر نسیم اخوان شاهدذ لباس هایی با مدل خمره ای هستیم که به خاطر استفاده از پارچه های آهار دارد این مدل هیجان و جذابیت زیادی به لباس ها داده است. او برای دوخت این پیراهن خمره ای پوست پیازی از پارچه تافته و آسترکشی استفاده کرده است. کت و شلوار خمره ای مشکی نیز از پارچه لینن آهار دار دوخته شده است. مدل های گشاد و خمره ای برای استفاده تابستانی بسیار راحت و زیبا هستند.

مشاهده رنگبندی پارچه تافته پشت ساتن

برند ایرانی نسیم اخوان

4/5 - (25 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا