اخبارمعرفی بلاگرها

ویکتوریا ریدر بلاگر ساکن آلمان

 

ویکتوریا ریدر فشن بلاگر اهل اوکراین که از نوجوانی برای آشنایی با فرهنگ ها و فشن کشور های مختلف به کشور های آسیایی و اروپایی سفر کرده است، اکنون ساکن مونیخ در آلمان است. ویکتوریا که از کودکی به فشن و لباس های متنوع علاقه مند بوده در بزرگسالی وبسایتی به نام ویکی و بچه ها، راه اندازی کرده است. او که اکنون صاحب سه فرزند است در وبسایت خود علاوه بر فشن و آرایش، در مورد سبک زندگی و روزمرگی های خود نیز می نویسد. او مطالبی مانند راه های مراقبتی برای پوست کودکان، تغذیه سالم و آشنایی با ترند های روز را برای مادرانی که فرصت کافی برای یادگیری و تجربه مسائل جدید ندارند به اشتراک می گذارد.

خرید پارچه فوتر پشمی

استایل ویکتوریا ریدر

ویکتوریا ریدر برای استایل های خود بر اساس میزان بودجه از برند های مختلفی خرید می کند، وی از برند های نسبتا ارزان مانند زارا تا برند های گران قیمتی همچون کلوئه و استلا مک کارتنی برای انتخاب لباس و استایل خود بهره می گیرد. یکی از آیتم های محبوب وی بلیزر ها هستند. ویکتوریا به خوبی می داند که بلیزر های مختلف را چگونه با لباس های دیگر ست کند تا استایلی خیره کننده داشته باشد. به بلیزر های کژوال و زیبای او که با پارچه های متنوع دوخته شده اند، توجه کنید. برای کت تصویر سمت راست از پارچه کشمیر و کت تصویر سمت چپ از پارچه کتان استفاده شده است.

ویکتوریا ریدر و بلیزر های جذاب

بلیزر هایی با طرح ملانژ

در بین بلیزر ها و کت هایی که ویکتوریا ریدر برای استایل خود انتخاب میکند، پارچه با طرح ملانژ بسیار دیده می شود. وی هم کت و شلوار با پارچه کتان ملانژ و هم بلیزر چهار دکمه کوتاه جذابی را که با پارچه کتان ملانژ توسی دوخته شده است برای استایل های خیابانی خود استفاده می کند.

طرح ملانژ به روی کت های ویکتوریا ریدر

تنوع در مدل کت ها و بلیزر ها

ویکتوریا ریدر که انواع بلیزر ها را برای استایل خود انتخاب می کند، با استفاده از بلیزر هایی با پارچه طرحدار جذابیت استایل خود را چند برابر می کند. وی با بلیزر هایی با مدل ساده اما متفاوت، سبک شخصی و سلیقه خود در انتخاب لباس را به خوبی به نمایش می گذارد. اگر به پارچه کت سمت راست توجه کنید، طرح پارچه که طی یک سال اخیر جزو ترند های پر طرفدار بوده است، نظر شما را جلب خواهد کرد.

بلیزر های متنوع ویکتوریا ریدر

بلیزر های مشکی

پارچه مشکی رنگ از آن دسته پارچه های پر طرفداری است که اغلب در کمد لباس ها حاضر است. ویکتوریا ریدر نیز با انتخاب چندین باره از رنگ مشکی نشان داده که کت های بهاره با پارچه کرپ و کت های پاییزه با پارچه فوتر تفاوتی ندارند، او از بلیزر و کت های مشکی برای استایل های کلاسیک و شیک خود استفاده می کند.

قیمت پارچه فوتر ترک

ویکتوریا ریدر، فشن بلاگر و کت های مشکی

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا