اخبارسلبریتی ها

درخشش تیلدا سوئینتن به روی فرش قرمز

تیلدا سوئینتن بازیگر و مدل 60 ساله بریتانیایی است که به خاطر چهره خاص، اندام باریک و قد بلند خود بسیار مشهور است. وی که جوایز اسکار و بفتا را در کارنامه خود دارد، سلیقه و سبک ویژه ای در انتخاب لباس ها دارد. برای رویداد های مختلف و مراسم فرش قرمز رویداد های سینما از لباس های براق و درخشان بسیار استفاده کرده است. پارچه های براق لباس ها در کنار چهره سرد تیلدا سوئینتن، جذابیت خاصی به وی داده است.

مشاهده رنگبندی کامل پارچه ساتن استات

کت و شلوار های براق

یکی از آیتم های انتخابی تیلدا سوئینتن کت و شلوار های براق است. این کت و شلوار ها ممکن است تماما از پارچه سیلک براق دوخته شده باشد و یا فقط کت یا شلوار به صورت تک براق و درخشنده باشد. استایل سمت راست فقط از پارچه ساتن طرحدار برای کت و بلوز وی استفاده شده است.

کت و شلوار زنانه براق

پیراهن بلند با پارچه سیلک بر تن تیلدا سوئینتن

پارچه سیلک که همیشه انتخاب مناسبی برای دوخت لباس های مجلسی و پیراهن های ساده و کم برش است، تنخور بسیار زیبایی برای افراد لاغر اندام و کشیده دارد. پیراهن های آبی نفتی که تیلدا سوئینتن برای فرش قرمز ها انتخاب می کند نشان از آگاهی وی از خصوصیات پارچه ها و شناخت اندام خود دارد.

پیراهن سیلک تیلدا سوئینتن

پارچه های طرحدار و پیراهن های ساده

پارچه های طرحدار براق که اغلب یا زمینه پارچه ساتن دارند یا پارچه سیلک، برای دوخت پیراهن های ساده و کم برش بسیار مناسب هستند. برش کم این پیراهن ها باعث می شود که پارچه به طور کامل خودنمایی کند و جذابیت بصری زیادی داشته باشد.

پیراهن سیلک و فرش قرمز

تیلدا سوئینتن در پارچه ساتن

پیراهن هایی که مدلی شبیه به اوریگامی و انواع تا و برش دارند، برای دوخت نیاز به پارچه ای با تراکم بالا و استحکام زیاد دارند. انتخاب پارچه ساتن برای این مدل با توجه به بازی نور و سایه به روی پارچه و درخشندگی پارچه ساتن، بسیار هوشمندانه و جالب توجه است.

تیلدا سوئینتن و فرش قرمز

پارچه های براق مختلف

این طور به نظر می آید که تیلدا سوئینتن به هیچ پارچه براق و درخشنده ای نه نمی گوید. وی در زمینه انتخاب لباس های ساده اما درخشنده از انتخاب پارچه های مختلف و متفاوت ابایی ندارد. بلوز و شلوار لمه وی و پیراهن کار شده و نگین دوزی شده اش نشان دهنده ریسک پذیری وی در انتخاب درخشندگی است.

رنگبندی کامل پارچه کرپ استات

لباس های براق تیلدا سوئینتن

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا