استایلروزمره و کاربردی

پارچه ساتن ال ایکس برای دوخت اکسسوری و خرجکار + عکس

همه شما به خوبی می دانید چیزی که در نهایت یک استایل را جذاب و منحصر به فرد می کند اکسسوری هایی است که در آن به کار رفته است. اکسسوری های زیادی در بازار وجود دارد که می توانید از آن ها در استایل خود استفاده کنید. اما در بسیاری از مواقع نمی توانید طرح و مدل مورد نظر خود را پیدا کنید. در این مواقع بهتر است خودتان دست به کار شوید و مطابق سلیقه و نظر خود اکسسوری مورد علاقه خود را تهیه کنید. انتخاب درست پارچه تاثیر زیادی در نتیجه نهایی خواهد داشت. پس سعی کنید پارچه ای را انتخاب کنید که با مدل شما همخوانی دارد. یکی از پارچه هایی که در این زمینه به شما کمک زیادی می کند پارچه ساتن ال ایکس است.

همه شما به خوبی می دانید یکی از چیزهایی که باعث جذاب تر به نظر رسیدن شما و استایلتان می شود ترکیب درست پارچه ها با هم است. اگر بتوانید پارچه های درستی را با هم ترکیب کنید و با آن ها مدل مورد نظر خود را بدوزید، قطعا زیبایی لباس شما چندین برابر خواهد شد. بعضی پارچه ها به راحتی با پارچه های دیگر ترکیب می شوند. از این رو طرحان لباس از آن ها به فراوانی در طراحی های خود استفاده می کنند. یکی از این پارچه ها پارچه ساتن ال ایکس است در ادامه با این پارچه و نحوه استفاده از آن در خرجکار و اکسسوری آشنا خواهیم شد. پس با ما همراه باشید تا در کنار هم با این پارچه جادویی بیشتر آشنا شویم.

آشنایی مختصر با پارچه ساتن ال ایکس

اگر تاکنون اسم پارچه ساتن ال ایکس به گوشتان نخورده است و یا آن را از نزدیک ندیدید، خواندن این بخش از مطلب می تواند به شما کمک کند تا با ویژگی های این پارچه بیشتر آشنا شوید و بتوانید برای خرید آن بهتر تصمیم بگیرید. جالب است بدانید پارچه ساتن ال ایکس یکی از معروف ترین و پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است. این پارچه به دلیل کاربردهای مختلفی که دارد در بین طراحان لباس طرفدار زیادی دارد. از این پارچه برای دوخت انواع لباس ها استفاده می شود. از آنجایی که پارچه ساتن ال ایکس به راحتی با سایر پارچه ها ترکیب می شود، فروش آن چندین برابر دیگر پارچه ها است.

آشنایی مختصر با پارچه ساتن ال ایکس

دقت داشته باشید که پارچه ساتن ال ایکس پارچه ای نرم و لطیف است. این پارچه آهار زیادی ندارد و برای دوخت مدل های ریزش دار بسیار مناسب است. از طرفی به دلیل نرمی و لطافت بالای این پارچه می توانید به راحتی آن را برای دوخت مدل های چین دار و پیله دار استفاده کنید. به دلیل چروک پذیری کمی که این پارچه دارد می توانید به راحتی آن را برای دوخت اکسسوری ها استفاده کنید و نگرانی از بابت خراب شدن ظاهر آن ها نداشته باشید.


پیشنهاد ما: 10 مدل لباس مجلسی با حجاب با پارچه استات پلاتینیوم + عکس


خرجکار و اکسسوری های جذاب با پارچه ساتن ال ایکس

بعد از آشنایی با پارچه ساتن ال ایکس و علت انتخاب آن برای دوخت اکسسوری، حال نوبت این رسیده است که با آیتم هایی که می توانیم با این پارچه تهیه کنیم، بیشتر آشنا شویم.

دستمال گردن های پرطرفدار با پارچه ساتن ال ایکس

همیشه برای داشتن یک استایل جذاب نیاز به استفاده از اکسسوری های پرزرق و برق و پارچه های مجلل ندارید. تنها کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید. با تکیه به هنر و خلاقیت خود می توانید آیتم هایی را خلق کنید که استایل شما را به خوبی متحول کنند. یکی از چیزهایی که در استایل خانم ها به فراوانی استفاده می شود و طرفداران زیادی نیز دارد، دستمال گردن است. تولیدی ها و دوزندگان لباس به خوبی این موضوع را می دانند. از این رو، دستمال گردن در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شده و در بازار عرضه می شود.

دستمال-گردن-های-پرطرفدار-با-پارچه-ساتن-ال-ایکس

دقت داشته باشید که با وجود فراوانی زیاد این آیتم، باز هم پیدا کردن دستمال گردنی که کاملا با سلیقه شما مطابقت داشته باشد کار بسیار سختی است. در این موارد بهترین راه تهیه پارچه و دوخت دستمال گردن است. یکی از پارچه هایی که برای دوخت دستمال گردن کاربرد زیادی دارد، پارچه ساتن ال ایکس است. این پارچه به دلیل ظاهر براق و چروک پذیری کمی که دارد برای دوخت دستمال گردن بسیار مناسب است.

اسکرانچی های جذاب و زیبا

یکی دیگر از اکسسوری هایی که این روزها فروش بالایی دارد، اسکرانچی یا کش موهای پارچه ای است. این کش موها به دلیل فشار کمی که به ساقه مو وارد می کنند از ریزش و موخوره شدن آن ها جلوگیری می کنند. از طرفی ظاهر زیبای این اسکرانچی ها می تواند استایل شما به یک استایل زیبا و ترند تبدیل کند. دوخت این کش موها به قدری راحت است که اصلا نیاز به صرف هزینه های گزاف و وقت زیاد ندارد. کافی است پارچه باکیفیت و مرغوبی را تهیه کرده و آن را به شکل یک نوار پهن و بلند بدوزید. با رد کردن یک کش باریک از میان آن شما صاحب یک اسکرانچی جذاب و همه پسند خواهید شد.

اسکرانچ-های-جذاب-و-زیبا

همانطور که گفته شد تنها نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، پارچه انتخابی شما است. اگر پارچه شما کیفیت کمی داشته باشد، نه تنها از بافت موی شما مراقبت نمی کند، بلکه باعث آسیب رساندن به آن نیز می شود. یکی از پارچه هایی که الیاف مرغوب و نرمی دارد، پارچه ساتن ال ایکس است. با توجه به اینکه این پارچه بسیار نرم و لطیف است و به راحتی چین می خورد می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت اسکرنچی باشد.

خرید پارچه ساتن ال ایکس

کروات های پرکاربرد با پارچه ساتن ال ایکس

شاید تصور کنید که کروات اکسسوری است که تنها برای آقایان استفاده می شود. اما این تصور کاملا غلط است. در این قسمت به شما نشان خواهیم داد که کروات چقدر می تواند استایل خانم ها را جذاب تر و شیک تر کند. اما نکته ای که باید برای دوخت کروات حتما به آن دقت داشته باشید، انتخاب درست پارچه است. پارچه شما باید انعطاف پذیر بوده و چروک پذیری بسیار کمی داشته باشد.

کروات-های-پرکاربرد-با-پارچه-ساتن-ال-ایکس

یکی از پارچه هایی که می توانید از آن برای دوخت کروات های کوتاه و بلند استفاده کنید پارچه ساتن ال ایکس است. شاین جذاب این پارچه برای خانم ها بسیار مناسب بوده و رنگ و بوی تازه ای به استایل آن ها می بخشد. از طرفی این پارچه به راحتی گره می خورد و بسیار منعطف است. بابت چروک پذیری پارچه ساتن ال ایکس اصلا نگران نباشید. چروک پذیری این پارچه بسیار کم بوده و ظاهر کروات شما را به خوبی حفظ می کند.

تل موهای تزئینی و خاص

تل مو برای همه دختر خانم ها یک اکسسوری جذاب محسوب می شود. این وسیله نه تنها به موهای شما، بلکه به کل استایلتان رنگ و بوی تازه ای می بخشد. تل موهای زیادی در بازار وجود دارد که ممکن است در آن ها از پارچه نامرغوبی استفاده شده باشد. حتی اگر پارچه با کیفیتی در تهیه این تل ها به کار رفته باشد، باز هم پیدا کردن رنگ و مدل مورد نظر شما سخت و وقت گیر است. پس بهتر است خودتان دست به کار شوید و با پارچه دلخواهتان تل موی مورد نظر خود را تهیه کنید.

تل-موهای-تزئینی-و-خاص

حتما به خوبی می دانید که پارچه چقدر در زیباتر به نظر رسیدن نتیجه نهایی تاثیرگذار است. یکی از پارچه هایی که ظاهر جذابی دارد و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد، پارچه ساتن ال ایکس است. تنوع رنگی این پارچه اجازه انتخاب رنگ مورد نظرتان را می دهد. پس می توانید مطابق سلیقه و استایلتان پارچه خود را تهیه کنید. شما نیز می توانید با خرید این پارچه و تهیه تل های رنگی در استایل خود تحول ایجاد کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

شال های تزئینی لباس با پارچه ساتن ال ایکس

پارچه ساتن ال ایکس یکی از پارچه هایی است که به راحتی با سایر پارچه ها ترکیب می شود. این پارچه به دلیل آهار کمی که دارد برای دوخت قسمت های ریزش دار لباس بسیار مناسب است. در بسیاری از موارد با این مورد مواجه می شوید که زمینه و بیس پارچه باید از پارچه ای خشک و آهاردار باشد. اما برای تزئین آن به پارچه های ریزش دار نیاز دارید. در این موارد می توانید از پارچه ساتن ال ایکس به عنوان خرجکار در لباس خود بهره ببرید.

شال-های-تزئینی-لباس-با-پارچه-ساتن-ال-ایکس

دقت داشته باشید که ظاهر شاین دار و درخشان پارچه ساتن ال ایکس می تواند جذابیت خاصی به لباستان ببخشد. پس اگر از پارچه های مات برای دوخت لباس خود استفاده کردید اما به یک خرجکار براق احتیاج داشتید، حتما این پارچه را امتحان کنید. دوخت شال های تزئینی بر روی لباس شما می تواند زیبایی آن را دو چندان کند.

قیمت پارچه ساتن ال ایکس

دستمال های تزئینی کیف دستی

یکی از آیتم های ترند که در چند سال اخیر مورد توجه دختران قرار گرفته است، دستمال های تزئینی هستند. این دستمال ها را می توانند به کیف دستی خود ببندند. این اکسسوری شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد. اما همین آیتم ساده می تواند از استایل یکنواخت شما یک استایل جذاب و همه پسند بسازد. توجه به این نکات کوچک اما مهم باعث زیباتر به نظر رسیدن شما در چشم مخاطب می شود. یکی از نکات مهم این دستمال های تزئینی کاربردی بودن آن ها است. شما می توانید با تهیه یک دستمال آن را به کیف های مختلفی ببندید و از آن در استایل های متنوع استفاده کنید.

دستمال-های-تزئینی-کیف-دستی

پارچه ای که برای دوخت این اسکارف های تزئینی استفاده می کنید باید چند ویژگی مهم داشته باشد. برای مثال پارچه شما بهتر است ظاهر براقی داشته باشد تا توجه مخاطب به آن قسمت جلب شود. از طرفی اگر پارچه شما خشک و آهاردار باشد بعد از دوخت ظاهر زیبایی نخواهد داشت. علت آن شکل پف داری است که بعد از دوخت، دسته کیف شما پیدا می کند. پارچه هایی که ظریف هستند و آهار کمی دارند، حجم زیادی به دسته کیف شما نمی دهند. پارچه ساتن ال ایکس در کنار ظاهر زیبا، آهار کمی دارد. پس برای دوخت این اسکارف ها بسیار مناسب است.

دستبندهای شیک و دخترانه با پارچه ساتن ال ایکس

در چند سال گذشته زیورآلات زیادی را می بینیم که از پارچه برای تهیه آن ها استفاده شده است. این تنوع در اکسسوری ها می تواند زیبایی منحصر به فردی را به شما هدیه بدهد. راحتی دوخت این اکسسوری های به شما این امکان را می دهند که با حداقل هزینه برای خود یک آیتم جذاب تهیه کنید. یکی از زیباترین اکسسوری ها دستبندهای تزئینی پارچه ای هستند که به راحتی دوخته می شوند.

دستبندهای-شیک-و-دخترانه-با-پارچه-ساتن-ال-ایکس

با پارچه ساتن ال ایکس می توانید این دستبندها را تهیه کنید و از زیبایی آن ها لذت ببرید. به دلیل کیفیت بالای این پارچه نگرانی از بابت گلوله شدن و خرابی پارچه نخواهید داشت. همچنین به دلیل خوش دوخت بودن این پارچه می توانید به راحتی مدل دلخواه خود را با آن بدوزید. برای زیباتر شدن دستبندتان می توانید از انواع فلزات تزئینی در بین آن استفاده کنید.

پاپیون های دوست داشتنی و زیبا با پارچه ساتن ال ایکس

یکی دیگر از اکسسوری هایی که می تواند توجه مخاطب را به سمت یقه لباس شما جلب کند، پاپیون است. پاپیون ها انواع مختلفی دارند. می توانید آن ها را به شکل ساده یا مدل دار بدوزید.

پاپیون-های-دوست-داشتنی-و-زیبا-با-پارچه-ساتن-ال-ایکس

پارچه هایی آهاردار و خشک به هیچ عنوان برای پاپیون مناسب نیستند. این پارچه ها امکان گره زدن را به شما نمی دهند. اما پارچه های لطیف و نرمی مثل پارچه ساتن ال ایکس این امکان را برای شما فراهم می کند که مدل دلخواهتان را با این پارچه بدوزید و در نهایت گره پاپیون را بر روی آن اجرا کنید.

منبع: https://in.pinterest.com/thedesigncart/satin-fabric/

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا