اخبارسلبریتی ها

بررسی استایل امل کلونی، همسر جورج کلونی

استایل سلبریتی ها و مدل لباس پوشیدن آن ها در نحوه لباس پوشیدن افراد جامعه تاثیر زیادی دارد. عموم جامعه اخبار افراد مشهور را دنبال می کنند. از این رو آیتم های ترند و جدید را در استایل این افراد برای اولین بار می بینند. پس طبیعی است که این افراد بیشترین تاثیر را در انتخاب لباس افراد جامعه، مخصوصا قشر جوان داشته باشند. بعضی از سلبریتی ها نه تنها در جامعه خود که در سلیقه همه افراد جهان تاثیرگذار هستند. یکی از این افراد محبوب و مشهور که حتما با او آشنایی دارید، امل کلونی همسر جورج کلونی است. از این رو امروز و در این جا قصد داریم شما را با استایل امل کلونی آشنا کنیم. پس اگر قصد دارید با سلیقه این بازیگر و مدل لباس پوشیدن او بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

خرید پارچه کرپ کنزو

امل کلونی کیست؟

امل کلونی در تاریخ 3 فوریه سال 1978 در لبنان به دنیا آمد. امل کلونی یکی از مشهورترین وکلای بین المللی است. البته در کنار این توانایی همسر او یعنی جورج کلونی نیز در معروفیت امل نقش زیادی دارد. امل و جورج در 27 آوریل 2014 با یکدیگر ازدواج کردند. آن دو یک پسر و دختر دو قلو دارند که در تاریخ 6 ژوئن 2017 به دنیا آمدند. این دو سلبریتی دوست داشتنی را می توانید در بسیاری از مراسم ها و جشن های بزرگ در کنار یکدیگر ببینید. امل کلونی و همسرش از خوش لباس ترین افراد معروف جهان هستند. تا به امروز تصویر آن دو در بسیاری از مجله ها چاپ شده و توجه جهانیان را به سمت آن ها جلب کرده است.

آشنایی با استایل های جذاب

بعد از آشنایی با این بانوی زیبا مطمئنا شما نیز کنجکاو شدید که با استایل امل کلونی بیشتر آشنا شوید. پس با ما همراه باشید.

جورج کلونی و همسرش در مراسم عروسی پرنس هری

جورج-کلونی-و-همسرش-در-مراسم-عروسی-پرنس-هری

استایل امل کلونی در مراسم عروسی مگان و پرنس هری یکی از جنجالی ترین استایل های او است. زیبایی و در عین حال سادگی استایل او اولین چیزی است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند. مراسم عروسی پرنس هری از جمله مراسم هایی بود که بازتاب زیادی در رسانه ها داشت. افراد مشهور زیادی در این مراسم شرکت کردند و لباس های زیبایی را به تن داشتند. اما در این میان استایل امل کلونی جذابیت منحصر به فردی داشت. مدل زیبای این لباس با پارچه کرپ کنزو یک شاهکار هنری را خلق کرده بود. پارچه کرپ کنزو در بین سایر پارچه های کرپ ایستایی متوسطی دارد از این رو برای دوخت پیله و چین بسیار مناسب است. این پارچه چروک پذیری بسیار کمی دارد، به همین دلیل برای شرکت در مراسم های طولانی یک گزینه ایدئال است.


پیشنهاد خواندنی: 6 مدل لباس مجلسی جدید با پارچه ژاکارد مجلسی + عکس


امل کلونی و اورال دانتل زیبایش

امل-کلونی-و-اورال-دانتل-زیبایش

در بین استایل های امل کلونی آیتم اورال را به فراوانی می توانید ببینید. اورال یکی از زیباترین لباس های خانم ها است که کاربرد زیادی نیز دارد. از این آیتم می توانید در استایل های مجلسی، اسپرت، رسمی و غیره بهره ببرید. کافی است پارچه درستی را برای دوخت آن انتخاب کنید. برای مثال استایل امل کلونی با پارچه دانتل سفید یک استایل مجلسی و خاص را برای او ساخته است. پارچه دانتل یکی از زیباترین ها و در عین حال باکیفیت ترین پارچه های مجلسی است. طرح های زیبای این پارچه می تواند شما را شگفت زده کند. پارچه دانتل نیاز به هیچ اکسسوری اضافه ای ندارد. دقت کنید کمربند پهنی که بر روی این اورال طراحی شده است، باعث باریک تر به نظر رسیدن کمر او شده است. استایل امل کلونی با کفش های طلایی براق زیبایی خاصی پیدا کرده است.

استایل امل کلونی در مراسم شام هنرمندان

استایل-امل-کلونی-در-مراسم-شام-هنرمندان

سادگی در استایل های مجلسی امل نیز حرف اول را می زند. برای مثال او زمانی که به چهل و پنجمین مراسم شام هنرمندان دعوت شد از پیراهن بلند قرمز رنگی استفاده کرد که بر روی آن از هیچ اکسسوری استفاده نشده بود. با این وجود استایل امل کلونی در آن شب سر و صدا زیادی به پا کرد. طراحی خاص این پیراهن توانسته بود به خوبی توجه رسانه ها را به خود جلب کند. این پیراهن به شکل دکلته طراحی شده و برای زیباتر ساختن آن از شنلی بلند استفاده شده است. از پارچه ساتن آمریکایی در قسمت شنل این لباس استفاده شده است. دوخت پیراهن های ماکسی و مجلسی معمولا با پارچه های آهار دار انجام می شود. در این استایل امل کلونی نیز از پارچه کرپ مازراتی استفاده شده است که آهار بالایی دارد. ترکیب این پارچه ها می توانند ظاهر فاخری را برای شما فراهم کنند.

امل کلونی میزبان مراسم آلبی در نیویورک، سال 2022

امل-کلونی-میزبان-مراسم-آلبی--در-نیویورک،-سال-2022

استایل امل کلونی در مراسم آلبی سال 2022 یکی از جنجالی ترین استایل های او بود. اکثر طرفداران او عادت داشتن امل را با لباس های ساده و بدون زرق و برق ببینند. اما او در این مراسم همه را شوکه کرد و لباسی پر زرق و برقی به تن داشت. در سراسر این لباس از جواهردوزی و ریسه های منجوق استفاده شده است. این لباس کار شده و درخشان زیبایی استایل امل کلونی را چندین برابر کرده است. وقار و زیبایی این استایل امل کلونی نتیجه خوش سلیقگی طراح لباس او است. او تصمیم گرفته است تا برای زمینه لباس از پارچه ساتن ال ایکس استفاده کرده و سراسر آن را با جواهردوزی و منجوق بپوشاند. پارچه ساتن ال ایکس یکی از بهترین پارچه ها برای آسترکشی لباس های مجلسی و پارچه زمینه لباس های کار شده است. این استایل امل کلونی با کیف و کفش براقی تکمیل شده است.

خرید پارچه کرپ کنزو ژاپن

استایل های زمستانی امل با پارچه فوتر ساده

استایل-های-زمستانی-امل-با-پارچه-فوتر

امل کلونی از جمله افراد معروفی است که به استایل خود همیشه و همه جا اهمیت می دهد. خوش لباس بودن او تنها به مراسم های بزرگ و مهم محدود نمی شود. استایل های خیابانی امل کلونی طرفدار زیادی دارد و افراد زیادی از او الگوبرداری می کنند. دلیل این خوش پوش بودن امل انتخاب درست پارچه و ساده پسند بودن او است. از آنجایی که او اکثرا لباس هایی را انتخاب می کند که مدل پیچیده ای ندارند اما پارچه باکیفیت و مرغوبی در آنها به کار رفته است، در نظر همگان محبوب و خوش لباس است. یکی از پارچه هایی که او به فراوانی در استایل های روزمره خود از آن استفاده می کند پارچه فوتر است. پارچه فوتر از مرغوب ترین پارچه های زمستانی است. این پارچه در کنار مرغوبیتی که دارد بسیار خوش دوخت است و برای دوخت بسیاری از مدل ها مناسب است.

کت های جذاب امل با پارچه چرم

کت-های-جذاب-امل-با-پارچه-چرم

پارچه چرم یکی از لوکس ترین و زیبا ترین پارچه های زمستانی است. این پارچه به دلیل ظاهر خاص و متفاوتی که دارد در بین سلبریتی ها افراد مشهور بسیار پرطرفدار است. امل نیز یکی از آن افراد است. از این رو به فراوانی می توانید در استایل امل کلونی پارچه چرم را پیدا کنید. پارچه چرم در انواع مختلف و با کیفیت های متفاوتی تولید می شود. پس بهتر است این پارچه را از فروشگاه معتبر تهیه کنید تا بتوانید بعد از دوخت تا سال های زیادی از آن استفاده کنید. همان طور که در استایل امل کلونی مشخص است این پارچه به راحتی با پارچه های دیگر ترکیب می شود. پس می توانید آن را با پارچه هایی نظیر مخمل، فوتر و یا توئیت ترکیب کنید.

خرید پارچه چرم مصنوعی

استایل زیبای امل کلونی در مراسم خیریه لاتاری

استایل-زیبای-امل-کلونی-در-مراسم-خیریه-لاتاری

همانطور که قبلا گفته شد امل کلونی به آیتم اورال علاقه زیادی دارد. اورال از جمله آیتم ها ترند در دنیای مد و فشن است. اما برای دوخت آن از پارچه های بخصوصی می توانید بهره ببرید. همانطور که در استایل امل کلونی می بینید پارچه لباس او ظاهر زیبا و منحصر به فردی دارد که نمی توانید آن را در هر پارچه ای پیدا کنید. پس اگر قصد دارید استایلی مشابه استایل امل کلونی داشته باشید باید در انتخاب پارچه دقت کنید. یکی از ویژگی هایی که پارچه شما باید داشته باشد، چروک پذیری کم آن است. از طرفی پارچه انتخابی شما باید ایستایی خوبی داشته باشد تا بتوانید اورال امل را با آن بدوزید. تمام ویژگی های گفته شده را در کنار درخشش خاص آن می توانید در پارچه ساتن آمریکایی پیدا کنید. کمربند طراحی شده روی این اورال به لاغرتر نشان دادن شما کمک خواهد کرد.

پیراهن های خاص و پرزرق و برق امل

پیراهن-های-خاص-و-پرزرق-و-برق-امل

به عنوان آخرین استایل های امل کلونی قصد داریم شما را با چند استایل پرزرق و برق او آشنا کنیم. در این استایل ها از پارچه هایی استفاده شده که بر روی آن ها پولک و سنگ های تزئینی به کار رفته است. درخش این پیراهن ها نیز به دلیل همین اکسسوری های است. انعکاس نور این اکسسوری ها توجه مخاطب را به خود جلب می کند. تفاوت این دو استایل امل کلونی در مدل این پیراهن ها است. در یکی از آن ها از پیراهن ماکسی ساده و در دیگری از مدل دامن ژورنالی و خاصی استفاده شده است. پارچه پولکی و پارچه های جواهر دوزی شده به خودی خودی امکان دوخت مدل های زیادی را به شما نمی دهند. اما می توانید آن ها را با سایر پارچه ها ترکیب کنید و انواع مدل ها را بدوزید.

منبع: https://wwd.com/pop-culture/celebrity-news/gallery/amal-clooney-style-through-years-photos-1235607764/heavenly-bodies-fashion-the-catholic-imagination-costume-institute-gala-arrivals-3/

4.1/5 - (21 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا