استایلروزمره و کاربردی

پارچه نخی سرمه ای خالدار و پیراهن های کژوال

پارچه نخی، انتخاب های خنک تابستان، از نظر طرح و رنگ بندی تنوع زیادی دارند. یکی از این طرح های دوست داشتنی که مورد پسند جوان ها و نوجوانان است، طرح خال خالی یا خالدار است. تنوع سایز و تعداد خال های پارچه باعث طراحی طیف وسیعی از پارچه نخی خالدار می شود. یکی از کلاسیک ترین رنگ بندی ها، پارچه نخی سرمه ای خالدار با خال های سفید است. از این پارچه برای دوخت مدل های متنوعی از پیراهن های کژوال استفاده می شود.

خرید پارچه نخی خالدار

 پیراهن کوتاه و پارچه سرمه ای خالدار

پیراهن کوتاه کژوال که به عنوان لباس راحتی و یا لباس خواب مورد استفاده قرار می گیرنپد، انتخابی مناسب برای یک دورهمی دوستانه است. پارچه نخی خالدار به خاطر اینکه جزو طرح های بی زمان به حساب می آید، همیشه طرفداران خود را دارد.

پیراهن سرمه ای خالدار


مرتبط: 8 ایده برای استفاده از پارچه گل گلی در استایل


پیراهن های کوتاه و آستین های بلند

دوخت آستین علاوه بر پوشش دست ها، باعث می شود تا طرح های مختلفی را به روی لباس پیاده کنید. دوخت آستین های کشدار، پفی، کلوش، ساده و مچ دار با استفاده از پارچه های نخی بسیار عالی و زیبا خواهد شد.

پیراهن نخی سرمه ای کوتاه

 

پیراهن های کمر گره ای

پیراهن هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، نمونه های خوبی برای دوخت با پارچه نخی خالدار سرمه ای می باشند. پارچه نخی به دلیل ایستایی لخت و ریزش داری که دارد برای مدل های گره ای بسیار مناسب است. خنک و سبک بودن این پارچه آن را همیشه جزو گزینه های انتخابی لباس های کژوال قرار می دهد.

پیراهن نخی بلند کمر گره ای

پیراهن های کمر کشدار و پارچه نخی خالدار

یکی از مدل های انتخابی برای دوخت پیراهن با پارچه نخی، مدل کمر کشدار و یا بلوزان است. این مدل لباس که معمولا برای پیراهن کژوال و ساحلی استفاده می شود، با دوخت کش به روی کمر و یا با دوخت لیفه و بندینک درست می شود. این مدل به خاطر چین هایی که در قسمت کمر دارد برای کسانی که برجستگی شکمشان زیاد است مناسب است.

قیمت پارچه نخی خالدار

پیراهن کمر کشدار سرمه ای خالدار

استفاده از کمربند چرمی به روی پیراهن کمر کشدار شما را برای رفتن به مهمانی و دورهمی آماده می کند.

3.5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا