استایلبهار و تابستانروزمره و کاربردی

پارچه نخی گلدار و ایده لباس خانگی

همانطور که می دانید پارچه نخی به پارچه هایی که با الیاف پنبه ای بافته شده گفته می شود. پارچه نخی گلدار به دلایل متعددی بهترین گزینه برای دوخت انواع لباس راحتی است. این پارچه به دلیل ویژگی های مثبت زیادی که دارد برای مصارف متنوع مورد استفاده قرار می گیرد.  الیاف پنبه ای موجود در پارچه های نخی رطوبت را به خوبی جذب کرده و در فصل بهار و تابستان باعث خنکی می شوند. همچنین الیاف پنبه ای به دلیل ضد حساسیت بودن برای پوشیدن طولانی مدت و تماس مستقیم با سطح پوست بدن مناسب هستند. مطمئنا برای لباس هایی که در طول شبانه روز مدت طولانی تری با پوست ما در تماس است باید دقت و وسواس بیشتری به خرج دهیم.

بدین ترتیب یکی از مهم ترین و کلیدی ترین لباس های خانگی است. به همین خاطر اغلب لباس های خانگی با الیاف پنبه ای و یا پارچه های نخی دوخته می شوند. پارچه نخی بوی تعریق را به خود نمی گیرند و به خاطر الیاف پنبه ایشان پرز نمی دهند. پارچه نخی گلدار به خاطر سبک وزن بودن در استفاده های طولانی مدت به عنوان لباس خانگی بسیار راحت هستند.

پارچه گلدار نخی از پارچه هایی است که همیشه در بازار پارچه موجود است اما این بهار و تابستان به دلیل ترند بودنشان بیش از پیش مورد توجه قرار دارند. در ادامه لباس هایی را که می توان با پارچه نخی دوخت و به عنوان لباس راحتی از آن استفاده کرد را مشاهده خواهیم کرد. امیدواریم از این مدل های جذاب، ساده و کاربردی برای دوخت لباس های خود بهره ببرید.

خرید پارچه نخی گلدار

چند مدل لباس خانگی مناسب پارچه نخی گلدار

چند مدل لباس خانگی مناسب پارچه نخی گلدار | پارچه نگار

در این بخش پیشنهاد جذابی برای خانم های خانه دار که مدت زیادی لباس های خانگی را بر تن دارند، داریم. اگر تمایل دارید که لباس خانگی های جدید تر و متنوع تری داشته باشید بد نیست که این بار لباس خانگی های سه تکه را امتحان کنید. احساس آرامش و لذت پس از پوشیدن تاپ و شلوار دامنی گشاد از جنس نخی گلدار در روزهای بهار و تابستان بی نظیر است. ست کردن بلوز شلوار با یک کیمونو گشاد بلند احساس راحتی به شما خواهد داد. پوشیدن یک کیمونو گشاد از جنس نخی گلدار بر روی این تاپ و شلوار نهایت خوش سلیقگی شما خواهد بود. همچنین می توانید کیمونو را به صورت تکی با لباس های دیگر خود ست کنید.

پارچه نخی گلدار سبک و لطیف هستند. دوخت این سه تیکه های جذاب به هیچ عنوان باعث ایجاد گرمای ناخوشایند و زبری در ناحیه پوست نخواهند شد. اما بهتر است این ست بی نظیر را به صورت اور سایز و گشاد در نظر بگیرید. به دلیل تراکم بافت کم پارچه نخی، بهتر است لباس های گشاد و کاملا آزاد با این پارچه بدوزید تا طول عمر بیشتری داشته باشند. با اینکار چند بهار و تابستان را با سه تیکه هایی از جنس نخی گلدار زیبا سپری خواهید کرد.

پیجاما

یکی از تِرندترین های استایل های راحتی پیجاما است. افراد فراوانی در سراسر دنیا در هر رده سنی که باشند، به پوشیدن این آیتم راحتی علاقه فراوانی دارند. اگر پوشیدن لباس خانگی با مدل پیجاما را دوست دارید، حتما با پارچه نخی گلدار موجود در بازار دوخت یکی از این لباس ها را امتحان کنید. لباس هایی که در عین راحت بودن، به شما ظاهری برازنده و شیک می دهند. دوخت شلوار و پیراهن های ست از جنس پارچه نخی گلدار در عین راحتی استایل زیبایی برای شما ایجاد می کند. پیجاما از جمله مواردی که است که نه تنها برای هر خانمی ضرورت دارد، بلکه به صراحت می توان گفت چند ست از آن برای هر کمدی از واجبات است.

پیجاما نخی

دوخت پیراهن های گشاد و جلو دکمه خور از جمله پر طرفدارترین ها در دنیای لباس است. هر چند که مدل جلو بسته ای این پیراهن ها که با پارچه نخی تهیه می شوند نیز طرفداران خاص خود را دارد. اگر تمایل داشته باشید می توانید پیراهن هایی که با کمربند فیکس می شوند را نیز در دستور کار خود قرار دهید. در برند های پوشاک راحتی در سراسر دنیا، پیجاما یکی از پرطرفدارترین آیتم ها می باشد. این سبک پوشش راحتی، بی زمان است و در طی مرور زمان از مد نمی افتد. پس دست به کار شوید تا برای این تابستان خود چند ست پیجاما شیک با پارچه نخی گلدار تهیه کنید.

شلوارک با تاپ یا تی شرت؟

شلوارک و تاپ با پارچه نخی

یکی دیگر از موهبت های گرمای تابستان پوشیدن شلوارک هایی با پارچه نخی است. این شلوارک های کوتاه و گشاد گرمای روزهای تابستان را لذت بخش خواهند کرد. شلوارک را می توانید هم با تی شرت و هم با تاپ ست کنید و از گرمای تابستان لذت ببرید. اگر از تاپ های بندی با نخی گلدار استفاده می کنید انتخاب شما بی نظیر است. اما برای زیباتر شدن استایل روزانه خود می توانید از کیمونوهای جذاب و گشاد به عنوان رویی استفاده کنید.


حتما بخوانید: ۱۰ استایل خیابانی با پارچه نخی گلدار


بلوز و شلوارهای خنک با پارچه نخی گلدار

اگر قصد ریسک کردن ندارید می توانید از نخی گلدار برای دوخت بلوز و شلوار ساده استفاده کنید. بلوز و شلوارهای ساده از جنس پارچه نخی شاید به نظر یک آیتم سیمپل (ساده) باشد. اما مطمئنا تنوع رنگی پارچه نخی گلدار باعث می شود تا هر کدام از آن ها یک زیبایی منحصر به فرد داشته باشند. برای ایجاد تنوع و فاصله گرفتن از استایل های کژوال می توانید در طراحی بلوز خود خلاقانه تر عمل کنید. برای این کار دوخت بلوز های چین دار، دکمه دار و یقه دار با پارچه نخی گلدار پیشنهاد می شود. دوخت بلوزهای چین دار یا برش خورده با پارچه نخی گلدار بسیار راحت و آسان است.

بلوز و شلوارهای خنک با پارچه نخی گلدار

از طرفی طراحی های مدرن امروزی، مانند برش های نامتقارن نیز به شدت برروی پارچه نخی گلدار زیبا خواهند شد. می توانید با دوخت تور روی پارچه یا سرآستین ها، مغزی دوزی و انواع خرجکار، لباس خود را زیبا کنید. همچنین با ترکیب پارچه های ساتن و سیلک می توانید به لباس خود تنوع دهید. ترکیب پارچه نخی گلدار با پارچه ای ساده و همرنگ با زمینه آن یک نوآوری ماهرانه محسوب می شود

 

پیراهن های راحتی خانگی و انواع آن

پیراهن ساحلی

پیراهن های راحتی خانگی و انواع آن

پیراهن های ساحلی با پارچه های گلدار استایل شما را هم در سفر و هم در خانه زیبا تر و راحت تر می کند. برای دوخت این پیراهن ها می توانید بسیار خلاقانه عمل کنید. از ترکیب پارچه های متنوع تا دوخت تورهای تزیینی و چین ها و رافل ها برای پیراهن های ساحلی پیشنهاد می شود. دوخت این پیراهن های ساحلی بسیار آسان است. این پیراهن ها را بدون پنس و به صورت اور سایز طراحی می کنند. طراحی کش بافت در قسمت کمر این پیراهن های ساحلی با پارچه نخی گلدار بسیار محبوب و ترند است. برای زیباسازی پیراهن ساحلی خود با پارچه نخی گلدار می توانید طرح های مختلفی پیاده کنید. برای فاصله گرفتن از مدل های تکراری می توانید آن را به صورت آف شولدر نیز طراحی کنید.

مدل چپ و راستی

پیراهن های مدل چپ و راستی کمردار که شبیه ربدوشامبر هستند برای پوشیدن در خانه بسیار راحت و ساده می باشند. این پیراهن ها علاوه بر دوخت راحت، تنخور راحتی نیز دارند. نرمی و خنکی این روبدوشامبرها با پارچه نخی گلدار مثال زدنی است. می توانید متناسب با سلیقه و نظر خود این پیراهن ها را به صورت کوتاه یا بلند در نظر بگیرید. پیراهن های چپ و راستی را می توان به عنوان رویه با لباس های دیگر خود بپوشید. ظاهر زیبا پارچه نخی گلدار امکان ست کردن با لباس های مختلف را به شما خواهد داد. در نتیجه در دسترس بودن یکی از این پیراهن ها در منزل بسیار کاربردی خواهد بود.

قیمت پارچه نخی طرحدار

 

پیراهن جلو بسته با پارچه نخی

پیراهن جلو بسته با پارچه نخی

پیراهن های جلو بسته یکی از راحت ترین و پرکاربرد ترین مدل ها با پارچه نخی هستند. این پیراهن ها که به صورت جلو بسته طراحی می شوند برای خانم های جوان و مادرانه خانه دار جذاب و فوق العاده است. پیراهن جلو بسته امکان ایجاد مدل های زیادی را به شما می دهد. برش های متنوع، چین ها و رافل ها، رگه دوزی و کش دوزی، همگی برای دوخت به روی پارچه نخی و پیراهن جلو بسته مناسب هستند. از مدل کلوش، فون یا چین دار می توانید برای پیراهن نخی خود استفاده کنید. اگر قصد دوخت پیراهنی ساده را دارید نیز پارچه نخی گلدار با طرح و نقش های متنوع برای این کار بسیار مناسب است. در آخر طراحی کمربند بر روی این یپراهن های با نخی گلدار، خارج از لطف نیست.

 آستین کوتاه، مناسب گرمای تابستان

 آستین کوتاه، مناسب گرمای تابستان

لباس های راحتی خانگی که با پارچه نخی تهیه می شوند غالبا در فصول گرم مورد استفاده هستند. به همین خاطر باید مدل ها و طرح هایی را برای آن ها انتخاب کرد که باعث خنکی فرد شوند. انتخاب آستین های بلند مطمئنا زیبایی به خصوصی دارند. اما اگر مجبور به دوخت این آستین ها نیستید برای فصل تابستان به سراغ آستین ها کوتاه بروید. پیراهن های نخی با آستین های کوتاه و یا بدون آستین برای بهار و تابستان انتخاب هوشمندانه ای هستند. برای آستین کوتاه می توانید از مدل پاکتی، فانوسی، کشدار، کلوش، ساده و چین دار استفاده کنید. برای ایجاد هارمونی در پیراهن با پارچه نخی گلدار خود می توانید از مدل ها کشبافت در سرشانه ها بهره ببرید. یا اگر از آستین های کلوش استفاده می کنید از همین اِلمان برای دامن پیراهن خود استفاده کنید.


مقاله مرتبط: پارچه وال سوزندوزی، پارچه ای برای پیراهن های خانگی


 

پیراهن جلو دکمه دار

می دانیم که خنکی و لطافت پارچه نخی گلدار قابل مقایسه با سایر پارچه ها نیست. از این رو اولویت اصلی ما در فصل تابستان است. از این رو هر مدل و آیتمی را با این پارچه می توانید در نظر بگیرید. دکمه به روی پیراهن راحتی خانگی شاید چندان مورد مصرف نباشد اما باعث زیبایی لباس خواهد شد. دکمه خور لباس را می توانید از بالا تا پایین پیراهن در نظر بگیرید. یا اینکه فقط قسمت بالاتنه را دکمه خور بدوزید.

برای اینکار بهتر است پیراهن شما از زیر سینه برش بخورد. نکته مهم این است که در هر دو صورت پیراهن شما از سادگی و یکنواختی خارج می شود. پوشیدن و خارج کردن پیراهن با نخی گلدار شما با اینکار راحت تر خواهد شد. اگر از دوخت جا دکمه به روی نخی گلدار، احساس رضایت نمی کنید بهتر است دوخت بندینک را به جای آن امتحان کنید.

خرید پارچه نخی مانتویی

 

برش زیر سینه با پارچه نخی

برش زیر سینه با پارچه نخی

پارچه نخی گلدار گرچه معمولا لخت و شل هستند اما برای دوخت برش های متنوع انعطاف پذیری خوبی دارند. پارچه نخی گلدار دست شما را در انتخاب برش و طراحی آن باز می گذارد. یکی از مدل هایی که در پیراهن های خانگی وینتج با پارچه نخی مشاهده می شود برش زیر سینه است. در این مدل برش که در قسمت کمر تنگ و باریک است می توان از لایی کشی برای استحکام و ایستایی بهتر پارچه استفاده کرد. برای فانتزی شدن پیراهن با پارچه نخی گلدار، بهتر است دامن آن را به صورت کلوش یا چیندار انتخاب کنید. با این روش پیراهن شما که از پارچه نخی گلدار تهیه شده است در قسمت کمر فیت تن است. اما دامن آن به صورت آزاد و راحت می باشد. پیراهن های خانگی می توانند علاوه بر راحتی و سبکی، زیبایی را به نمایش بگذارند.

بیلرسوت یا جامپسوت با پارچه نخی گلدار

در گرمای سوزان تابستان پوشیدن لباس های راحتی و خنک از واجبات است. بیلرسوت هایی که با نخی گلدار تهیه می شوند راحتی و دوام بالایی دارند. امکان پوشیدن سرهمی های خنک خانگی یکی از مزیت های گرمای تابستان است. در کشوری که ما زندگی می کنیم و تقریبا نیمی از سال هوا گرم است، این موضوع اهمیت دو چندان پیدا می کند. جدای از استایل زیبا و شیک جنس پارچه موضوع مهمی است که باید به آن اهمیت دهید. نخی گلدار آیتم های زیادی را برای روزهای گرم و شرجی سال به شما ارائه می دهد. در نتیجه با انتخاب نخی گلدار از این تنوع  و زیبایی در کنار کیفیت بالای این پارچه نیز بهره مند می شوید. پارچه نخی گلدار برای تهیه بیلرسوت های گشاد تابستانی بهترین گزینه هستند.

بیلرسوت یا جامپسوت با پارچه نخی گلدار

بیلرسوت های اور سایز را به شکل آستین بلند یا آستین کوتاه می توانید برای خود در نظر بگیرید. دوخت و طراحی این بیلرسوت ها به شکل آف شولدر نیز بسیار جذاب و مناسب شیک پسندان است. برای اینکه جذابیت اندام های خود را به نمایش بگذارید بهتر است در قسمت کمری خود کمربندی تهیه کنید. با کشیدن کمربند و بستن آن بیلرسوت شما در قسمت کمر فیت تن شما خواهد بود.

دامن های متنوع با پارچه نخی گلدار

آیتم بعدی که می خواهیم شما را با آن آشنا کنیم را حتما قبلا دیده اید. دامن های نخی گلدار یکی از بهترین ها برای خانم های شیک پوش است. به سبب طرح های متنوع پارچه نخی این دامن ها به زیبایی با تیشرت یا شومیز های مختلف ست خواهند شد. دامن هایی که با نخی گلدار تهیه می شوند از نرمی و خنکی بالایی برخوردار هستند. مژده ای که برای شما داریم این است که انواع مدل دامن را با نخی گلدار می توانید برای خود در نظر بگیرید. از دامن های بلند و گشاد گرفته تا دامن های میدی و کوتاه همگی برای دوخت با پارچه نخی گلدار مناسب هستند.

دامن های متنوع با پارچه نخی گلدار

می توانید دامن خود را برش های متعددی بدهید و برای هر قسمت چین های ریزی در نظر بگیرید. طراحی جسورانه تر برای دامن هایی با پارچه نخی گلدار استفاده از چین و حلزونی است. می توانید برای زیباسازی دامن خود در بین این برش ها از حلزونی های جدا و باریک استفاده کنید.

منبع: shein.com

3.4/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا