استایلمهمانی و مجلسی

پارچه ژاکارد مشکی مجلسی و 7 مدل لباس شیک + عکس

استایل زیبا یکی از عواملی است که در روابط اجتماعی ما تاثیر زیادی دارد. به عبارتی می توان گفت خوش پوش بودن و آراستگی هر فرد نشانه شخصیت او است. از این رو همه خانم ها وقت زیادی را صرف پیدا کردن یک لباس زیبا می کنند. برای داشتن یک استایل شیک مدل لباس اهمیت زیادی دارد. اما همانطور که می دانید علاوه بر مدل لباس، جنس پارچه ای که برای دوخت آن انتخاب شده است نیز تاثیر زیادی در زیبایی آن دارد. پارچه های لوکس و گران قیمت زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها برای ساخت یک استایل فاخر بهره ببرید. اما اگر به دنبال یک پارچه باکیفیت و همه پسند هستید، بهتر است پارچه ژاکارد را انتخاب کنید. پارچه ژاکارد انواع متفاوتی دارد. اما یکی از پرفروش ترین انواع آن پارچه ژاکارد مشکی مجلسی است.

پارچه ژاکارد مشکی

شیک ترین مدل های لباس با پارچه ژاکارد مشکی مجلسی

همانطور که می دانید یکی از محبوب ترین رنگ ها برای خانم ها رنگ مشکی است. راحت ست شدن این رنگ یکی از دلایل محبوبیت آن است. از طرفی رنگ مشکی می تواند شما را لاغرتر و خوش فرم تر نشان دهد. به طور کلی فروشندگان پارچه معتقد هستند که پارچه هایی که رنگ مشکی دارند، زودتر به فروش می رسند و مخاطب بیشتری دارند. در بین انواع مختلف پارچه ژاکارد نیز پارچه ژاکارد مشکی مجلسی طرفدار بسیار زیادی دارد. این پارچه برای دوخت انواع لباس ها استفاده می شود. در ادامه زیباترین و شیک ترین مدل لباس های مجلسی که می توانید با این پارچه بدوزید را بررسی خواهیم کرد.


پیشنهاد خواندنی: 5 مدل کت و شلوار گاباردین زنانه + عکس


دامن های چند طبقه با پارچه ژاکارد مشکی مجلسی

برای داشتن یک استایل زیبا باید به تمام عناصر آن استایل توجه ویژه ای داشته باشید. برای مثال یکی از عناصر اصلی در زیباتر به نظر رسیدن استایل های مجلسی، دامن است. مدل دامن های زیادی وجود دارد که می توانید بسته به سلیقه خود از آن ها بهره ببرید. اما یکی از دامن های پرطرفدار در استایل های مجلسی، دامن های چند طبقه هستند. دامن های چند طبقه در پیراهن های کوتاه، پیراهن های بلند و کت و دامن ها به فراوانی استفاده می شوند. زیبایی منحصر به فرد این دامن ها می تواند استایل شما را به طور کلی متفاوت کند. اگر قصد دارید از دامن های چند لایه در استایل خود استفاده کنید، بهتر است سایر بخش هادا و آیتم های آن را ساده و کژوال در نظر بگیرید. قرار گرفتن دو آیتم شلوغ و پرکار باعث می شود استایل شما بهم ریخته به نظر برسد.

دامن-های-چند-طبقه-با-پارچه-ژاکارد-مشکی-مجلسی

برای دوخت دامن های چند طبقه به پارچه ای احتیاج دارید که خوش دوخت باشد و اجازه دوخت این مدل دامن را به شما بدهد. پارچه ژاکارد مشکی مجلسی یکی از پارچه هایی است که دوخت بسیار آسانی دارد و اجازه اجرای مدل های مختلف را به شما می دهد. از این رو بهتر است از این پارچه برای دوخت دامن های چند طبقه استفاده کرده و از زیبایی آن در استایل خود لذت ببرید.

پیراهن های بلند و مجلسی با پارچه ژاکارد

اگر از از فروشندگان لباس بخواهید یکی از پرفروش ترین آیتم های موجود در مزون های لباس را به شما معرفی کنند، بی شک از پیراهن بلند اسم خواهند برد. پیراهن های بلند به دلیل ظاهر منحصر به فرد و خاصی که دارند در بین خانم ها از جایگاه ویژه ای را برخوردار هستند. برای دوخت این مدل از پیراهن ها می توانید بسته به سلیقه خود از طراح ها و مدل های مختلف استفاده کنید. اگر به دنبال یک پیراهن بلند مجلسی و همه پسند هستید، بهتر است از دامن های کلوش یا پیله دار بهره ببرید. یکی از چیزهایی که می تواند استایل شما را زیباتر کند، انتخاب مدل آستین ها است. برای ایجاد هارمونی در پیراهن خود می توانید از مدل کلوش و یا پیله دار در آستین های خود بهره ببرید.

پیراهن-های-بلند-و-مجلسی-با-پارچه-ژاکارد

اگر به دنبال یک استایل مجلسی و لوکس هستید بهتر است برای دوخت این پیراهن های بلند از پارچه های مجلسی و باکیفیت استفاده کنید. پارچه هایی که کیفیت بالایی دارند و از مواد مرغوب تهیه شده شدند می توانند یک استایل گران قیمت و جذاب را برای شما فراهم کنند. یکی از پارچه هایی که ظاهر خاص و لوکسی دارد پارچه ژاکارد مشکی مجلسی است. این پارچه ایستایی لازم برای دوخت دامن های کلوش را نیز دارد. از این رو می تواند به بهترین فرم دامن شما را نشان دهد. از طرفی چروک پذیری این پارچه بسیار ناچیز است. به همین دلیل می تواند یک گزینه بی نظیر برای دوخت پیراهن بلند مجلسی شما باشد.

خرید پارچه ژاکارد مشکی مجلسی

پیراهن های عروسکی و دخترانه

مدل های عروسکی و فانتزی در بین دختران و خانم های جوان طرفدار زیادی دارد. ظاهر خاص و بامزه این پیراهن ها می تواند سن شما را کمتر نشان دهد. از این پیراهن ها می توانید برای تولدها و مراسم های خودمانی استفاده کنید. پیراهن های فانتزی و دخترانه معمولا به شکل کوتاه و تا بالای زانو طراحی می شوند. یکی از چیزهایی که می تواند ظاهر لباس شما عروسکی و دوست داشتنی کند، دامن های پفکی است. دامن پفکی در لباس های کوتاه و مجلسی به فراوانی استفاده می شود. یکی از آیتم های مورد علاقه برندها و مزون های لباس برای تولید پیراهن های کوتاه، دامن های پفکی هستند.

پیراهن-های-عروسکی-و-دخترانه

همان طور که می دانید برای دوخت مدل های پفدار به پارچه هایی نیاز داریم که ایستایی بالایی دارند. پارچه های ریزش دار بر روی تن شما می خوابند و نمی توانند ظاهر پفکی را برای لباس شما فراهم کنند. از این رو بهتر است در انتخاب پارچه برای این مدل دامن به سراغ پارچه هایی بروید که در عین حال که زیبا و مجلسی هستند، ایستایی بالایی نیز دارند. پارچه ژاکارد مشکی مجلسی یکی از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است. این پارچه به دلیل کیفیت بالا، ایستایی مناسب، ظاهر شیک و زیبا می تواند بهترین انتخاب برای دوخت پیراهن های عروسکی و فانتزی شما باشد. توجه داشته باشید که پارچه ژاکارد مشکی مجلسی نیاز به شستشوی زیادی ندارد. از این رو تا زمانی که پارچه شما لکه نشده است بهتر است آن را با یک پارچه سفید و نم دار، تمیز کنید.

مدل های پیله دار با پارچه ژاکارد مشکی مجلسی

یکی از آیتم های ترند و پرطرفدار که این روزها در لباس های مجلسی می توانید به فراوانی پیدا کنید، پیله است. پیله می تواند ظاهر ساده و یکنواخت پیراهن شما را تغییر دهد و آن را به یک پیراهن زیبا که برازنده یک خانم خوش سلیقه است تبدیل کند. انتخاب تعداد پیله و نوع آن به سلیقه شخص شما بستگی دارد. حتی اینکه از این پیله ها قصد دارید در کدام قسمت از لباستان استفاده کنید نیز کاملا سلیقه ای است و دست شما در انتخاب آن باز است. از پیله بیشتر در قسمت یقه، دامن و سر شانه ها استفاده می شود.

مدل-های-پیله-دار-با-پارچه-ژاکارد-مشکی-مجلسی

برای دوخت پیله بهتر است به سراغ پارچه هایی بروید که آهار بالایی دارند. پارچه های آهار دارد ظاهر پیله شما را مشخص تر و زیباتر جلوه می دهند. دقت داشته باشید که بهتر است برای دوخت پیله از یک پارچه تک رنگ استفاده کنید. پارچه هایی که در آن ها از چند رنگ استفاده شده است ظاهر شلوغی دارند. به همین دلیل نمی توانند شکل پیله های لباس شما را به خوبی نشان دهند. اگر قصد دارید پیله های لباس شما شکل بهتر و زیباتری پیدا کنند بهتر است پارچه ژاکارد مشکی مجلسی را امتحان کنید. این پارچه می تواند به بهترین شکل از فرم لباستان و پیله های آن محافظت کند و در بلند مدت دفرمه نمی شود.

قیمت پارچه ژاکارد مشکی ترک

کت و دامن زیبا و شیک با پارچه ژاکارد مجلسی مشکی

همه شما می دانید که انتخاب بسیاری از خانم ها برای شرکت در مراسم های مهم کت و دامن است. برندها و طراحان لباس نیز از این موضوع کاملا آگاهی دارند. به همین دلیل در بین محصولات آن ها می توانید ست های کت و دامن زیادی پیدا کنید. کت و دامن به دلیل ظاهر سلطنتی و خاصی که دارد انتخاب بسیاری از خانم های شیک پوش است. ست کردن کت و دامن کار بسیار راحتی است. برای تکمیل استایل خود کافی است از یک ست کیف و کفش که با کت و دامن شما همخوانی دارد استفاده کنید.

کت-و-دامن-زیبا-و-شیک-با-پارچه-ژاکارد-مجلسی-مشکی

برای دوخت این ست زیبا می توانید از مدل ها مختلفی استفاده کنید. تنها کافی است از یک پارچه خوش دوخت و بادوام برای کت و دامن خود بهره ببرید. با اینکار شما صاحب یک ست زیبا با طول عمر بالا خواهید شد. یکی از پارچه هایی که به فراوانی برای تولید کت و دامن استفاده می شود، پارچه ژاکارد مشکی مجلسی است. این پارچه ظاهری فاخر و کیفیتی باور نکردنی دارد. از طرفی پارچه ژاکارد مشکی مجلسی امکان دوخت مدل های مخلتف را به شما می دهد. پس با انتخاب این پارچه دست شما در طراحی این ست زیبا باز است.

آستین های پفکی و شیک در پیراهن های مجلسی

پیراهن یکی از زیباترین و کاربردی ترین آیتم ها برای دختران خوش لباس است. اگر طرفدار استایل های فانتزی هستید بهتر است برای طراحی مدل پیراهن خود نهایت خوش سلیقگی را به خرج دهید. یکی از مواردی که در زیباتر به نظر رسیدن پیراهن شما تاثیر زیادی دارد آستین است. مدل آستین های زیادی وجود دارد که می توانید بسته به سلیقه خود از آن ها استفاده کنید. اگر به دنبال یک مدل آستین زیبا و متفاوت هستید، بهتر است مدل آستین های پفکی را امتحان کنید. آستین پفکی را می توانید بسته به سلیقه خود به شکل کوتاه و یا بلند بدوزید.

آستین-های-پفکی-و-شیک-در-پیراهن-های-مجلسی

اگر دوست دارید ظاهر آستین شما پفدار بایستد بهتر است از پارچه هایی استفاده کنید که ایستایی بالایی دارند. پارچه های ریزش دار نیز برای دوخت آستین های پفکی استفاده می شوند، اما نمی توانند ظاهر پفداری را برای شما فراهم کنند. برای دوخت یک این مدل آستین پفدار شما به یک پارچه آهاردار و خوش دوخت نیاز دارید. یکی از پارچه های مجلسی آهاردار که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است پارچه ژاکارد مشکی مجلسی است. این پارچه علاوه بر زیبایی و کیفیت بالا بسیار خوش دوخت است. از طرفی پارچه ژاکارد مشکی مجلسی چروک پذیری بسیار کمی داشته و بعد از دوخت نیاز به اتوکشی زیادی ندارد. از این رو بهتر است آستین های خود را زیاد اتوکشی نکنید. با اینکار پارچه ژاکارد مشکی مجلسی می تواند در دراز مدت فرم و مدل پفدار خود را حفظ کند.

پیراهن های یقه رومی خاص و دوست داشتنی

یقه نیز یکی دیگر از عناصری است که در زیبایی لباس شما تاثیر زیادی دارد. استفاده از یک یقه زیبا و خاص می تواند به خوبی توجه مخاطبتان را به استایل شما جلب کند. اگر از یقه های تکراری خسته شدید و به دنبال یک مدل یقه متفاوت هستید، بهتر است یقه های رومی را امتحان کنید. یقه رومی از دیرباز در بین خانم ها رواج داشته است. از این مدل یقه در پیراهن های کوتاه، پیراهن های بلند و تاپ می توانید بهره ببرید. از چین های تزئینی و اکسسوری می توانید در کنار یقه خود استفاده کنید و باعث جلوه بیشتر آن شوید.

پیراهن-های-یقه-رومی-خاص-و-دوست-داشتنی

برای دوخت یقه های رومی بهتر است از پارچه هایی استفاده کنید که استحکام زیادی دارند. پارچه هایی که ظریف هستند نمی توانند فرم یقه شما را به خوبی حفظ کنند. به همین دلیل برای دوخت پیراهن های مجلسی با یقه های خاص از پارچه های استفاده می شود که استحکام بالایی دارند و از آهار خوبی نیز برخوردار هستند. پارچه ژاکارد مشکی مجلسی در طرح های متنوعی تولید می شود. طرح های برجسته و خاص این پارچه می تواند زیبایی استایل شما را چندین برابر کند.

منبع: https://meanblvd.com/pages/jacquard-care-instructions

3.7/5 - (32 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا