استایلحجاب

۸ استایل حجاب با پارچه های مختلف

استایل حجاب به انواع پوشش هایی که مطابق موازین اسلام هستند گفته می شود. استایل حجاب نیز مانند تمام استایل ها در حال تغییر و به روز شدن است. وقتی صحبت از استایل حجاب می‌شود منظور پوشیده بودن کامل بدن و موها است. طراحان لباس جهانی همواره سعی می‌کنند استایل حجاب را هم مانند سایر استایل ها به روز نگه دارند. با بهره گیری از این استایل ها و کنار گذاشتن عادت ها و روتین های همیشگی می‌توانید یک استایل خاص برای خود بسازید. این استایل شامل پیراهن های بلند، بلوز و شلوار، بلوز و دامن، مانتو و شلوار و … می شود. تنوع و گستردگی این سبک از پوشش در کشورهای عربی زبان و کشورهای مسلمان آسیای شرقی بسیار بیشتر است. اگر از طرفداران این سبک پوشش هستید در ادامه می‌توانید انواع پیراهن بلند با پارچه های مختلف را مشاهده کنید.

 خرید اینترنتی پارچه تابستانی

استایل حجاب و پارچه های نخی گلدار

پارچه های نخی از نظر جنس و گرماژ تنوع بسیار زیادی دارند. از انواع لخت و بسیار نازک گرفته تا آهار دار با ضخامت متوسط. تنوع طرح و نقش در پارچه های نخی بسیار زیاد است. این تنوع موجب پوشش دهی تمامی سلیقه ها می‌شود‌. همگی این پارچه ها در دسته بندی پارچه نخی قرار می گیرند. پارچه های نخی برای انواع پیراهن مناسب هستند. چه این پیراهن ها برای استفاده خانگی دوخته شوند یا به عنوان لباس رسمی و اصلی شخص طراحی شده باشند. پیراهن های  بلند با پارچه نخی برای استایل حجاب که در گرمای تابستان بسیار مناسب هستند.

این پیراهن ها اگر به صورت کوتاه دوخته شوند با شلوارهای گشاد یا دامن شلواری بی نظیر خواهند شد. مانتو ها و پیراهن های کوتاه در کنار دامن های ست با آن یک استایل جذاب را به نمایش می‌گذارد‌‌. ست کردن استایل با پارچه نخی نیز بسیار راحت می‌باشد‌. اگر از پارچه نخی طرح دار استفاده می‌کنید به دنبال شال و روسری ساده باشید. اما اگر از آن دسته افراد هستید که طرفدار سبک ساده می‌باشید آن را با رنگ مکمل ست کنید. طراحی دامن های چین دار، کلوش و فون بر روی این پارچه فوق العاده می‌شود. پیراهن های بلند و چین دار انتخاب مناسب و جذابی برای استایل حجاب شما خواهند بود. خصوصا در کشورهای آسیایی که اکثر روزهای سال هوا گرم می‌باشد استفاده می‌شود و بسیار خنک و مناسب است.

استایل های با حجاب با پارچه نخی

استایل حجاب و پارچه لینن

پارچه لینن نیز از پارچه های نازک و تابستانی است که برای استفاده در استایل حجاب بسیار مناسب است. این پارچه به خاطر خوش دوخت بودن امکان طراحی و دوخت اکثر مدل ها را برای شما فراهم می‌ کند. خوش دوخت و خوش اتو بودن این پارچه موجب جذب طرفداران زیادی شده است. امکان پیاده کردن اکثر مدل ها وبرش ها بر روی پارچه لینن یک امتیاز بزرگ حساب می‌شود. تهیه انواع پیراهن ها شامل راسته جذب، چین دار و کلوش برای استایل حجاب با پارچه لینن امکان پذیر است. نرم و لطیف بودن پارچه لینن محدودیتی برای طراحی لباس شما ایجاد نمی‌کند. از این رو دست شما را برای ساخت یک استایل زیبا باز می‌گذارد. پیراهن های ساحلی که با استفاده از پارچه لینن آماده شده اند زیبایی خاصی را به شما می‌بخشد.

پارچه لینن مناسب برای پیراهن های با حجاب

پوشیدن این پیراهن ها همراه مانتوهای جلو باز با پارچه لینن یک استایل حجاب همه پسند می‌سازد. پیراهن ها با پارچه لینن به صورت جلو بسته و جلو باز طراحی می‌شود. دوخت و طراحی یک کمربند از جنس پارچه لینن جلوه خاصی به لباس شما می‌بخشد. از آستین های پیراهن خود غافل نشوید. آستین های چین دار و پفی برای استایل حجاب با پارچه لینن ساخته شده اند. با دوخت مچی و کش بافت در لبه آستین خود این پف را بهتر می‌توانید نشان دهید. استفاده از مهرهای فلزی، پولک های تزئینی پیراهن شما را به یک لباس جذاب برای مهمانی ها تبدیل می‌کند. این تزئینات لباس را در قسمات مچ، کمربند، سر شانه ها و…. می‌توانید استفاده کنید و پیراهنی مجلل داشته باشید.

استایل حجاب و پارچه پوپلین

در ابتدا قصد داریم توجه شما را با آستین این پیراهن ها جلب کنیم. اگر دقت کنید متوجه می شوید که آستین بیشتر آنها در قسمت مچ دست مدل دار است. برای مثال یا کش دوزی شده اند یا دارای مچ پهن یا باریک هستند. برای رعایت قوانین و چهارچوب های حجاب اسلامی، این مدل آستین در بین مسلمانان بسیار پر طرفدار است. پارچه پوپلین به خاطر آهار دار بودن و پفی که در این مدل آستین ایجاد می کند بسیار مناسب خواهد بود. این مدل آستین با پارچه پوپلین جذابیت ویژه ای به استایل حجاب شما می دهد. برای اینکه زیبایی خیره کننده ای به لباس خود هدیه دهید می‌توانید از چین در پایین پیراهن خود استفاده کنید. می‌توانید این چین ها را در پایین آستین خود نیز ایجاد کنید و باعث ایجاد هارمونی در لباس خود شوید.

قیمت پارچه نخی خارجی

پیراهن با حجاب با پارچه پوپلین

تهیه پیراهن بلند با رنگ های روشن و نود   (nude)پارچه پوپلین برای این پیراهن ها فوق العاده است. دامن های چین دار و کلوش در کنار زیبایی راحتی شما را در هنگام راه رفتن تضمین می‌کند. مرز بین بالا تنه و دامن را با یک کمربند تنگ که باریکی کمر شما را نمایان کند پر کنید. از اکسسوری ها و زیورآلات برای تزیین کمربند و سر آستین های خود غافل نشوید. استفاده از نوار های تزیینی در قسمت مناسبی از لباس زیبایی استایل حجاب شما رو دو چندان می‌کند.

استایل حجاب و پارچه پوپلین سفید

پارچه پوپلین سفید و استایل حجاب

شاید برای بعضی حجاب به معنای محدودیت تلقی شود. یا عده ای بر این باور باشند که در تمامی استایل های حجاب باید از رنگ های تیره استفاده کنند. اما امروزه در کشورهای عربی زنان و دختران زیادی از رنگ های روشن مخصوصا سفید استفاده می‌کنند. با استفاده از رنگ های روشن و طراح های زیبا زنان زیادی در سراسر جهان به استایل حجاب علاقه مند شده اند. برای بیشتر لباس های طراحی شده با پارچه پوپلین از رنگ های سفید و پاستیلی و روشن استفاده شده است.


مقاله مرتبط: ۸ استایل خیابانی با پارچه پوپلین سفید


این رنگ ها سن شما را کمتر نشان می‌دهد و از شما فردی سرزنده تر می‌سازد. رنگ سفید در بین مسلمانان و دوستداران استایل حجاب بسیار پر طرفدار است. رنگ های روشن، به خصوص سفید شما را در جمع فردی با اعتماد به نفس نشان می‌دهد. پیراهن هایی که پارچه ای با رنگ سفید دارند، مراقبت بیشتری احتیاج خواهند داشت. اما زیبایی که پیراهن رنگ سفید به استایل حجاب شما هدیه می‌دهد به همه چیز می‌ارزد. پیراهن بلند سفید خود را بپوشید و با کمربندی پهن استایل حجاب خود را تکمیل کنید. با پیراهن های سفید و بلند خود همانند الماس خداهید درخشید.

استایل با پارچه حریر

پارچه حریر و پیراهن های جذاب

استایل حجاب با پارچه حریر یک آپشن بسیار کاربردی برای مراسم ها و میهمانی ها می‌باشد. ممکن است شما هم پس از پیدا کردن مدل مناسب برای استایل حجاب، در انتخاب پارچه با مشکل مواجه شوید. پارچه حریر برای کسانی که طرفدار استایل حجاب هستند جزئی از واجبات است. استایل حجاب با پارچه حریر اندام شما را لاغرتر نشان میدهد. به علت بافت نازک و لطیف پارچه حریر دامن های کلوش و فون به زیبایی هر چه تمام‌تر ظاهر می‌شوند. آستین های گشاد و بلند نیز بر رو این پارچه نمای زیبایی ایجاد میکنند.

برای ساختن یک اثر هنری بی‌نظیر میتوانید از شنل های کوتاه یا بلند بر روی پیراهن خود بهره ببرید. این شنل ها به هیچ عنوان باعث چاق نشان دادن شما نمی‌شوند. در اصل ریزش پارچه حریر این اجازه را به آنها نمی‌دهد. پس در دوخت و استفاده از پارچه حریر تعلل نکنید و برای خود یک استایل حجاب یونیک طراحی کنید.

استایل با پارچه مخمل

پارچه مخمل و پیراهن های بلند

استایل حجاب فقط محدود به پارچه های خنک و تابستانی نمی‌شوید. برای فصول سرد سال نیز می‌توانید یک استایل خاص و یونیک برای خود طراحی کنید. مخمل یک آیتم ویژه برای استایل حجاب شما در فصول سرد سال است. مخمل از جمله پارچه هایی است که در کنار ضخیم بودن و ایجاد گرمای مناسب بسیار خوش دوخت است. اکثر مدل ها و طرح ها روی پارچه مخمل قابل اجرا هستند. پارچه مخمل از لطافت خاصی بر خوردار است. این امتیاز موجب می‌شود که بتوان از آن در طراحی دامن های کلوش و پیلی دار بهره برد. طیف رنگی وسیع پارچه مخمل سلیقه همگان را پوشش خواهد داد. در طراحی آستین های یک پیراهن با پارچه مخمل محدودیتی برای شما وجود نخواد داشت.

در این مسیر سدی جلوی راه شما قرار ندارد. آزادانه می‌توانید مدل های متنوعی بر روی آستین خود پیاده کنید و از پوشیدن پیراهن خود لذت ببرید. طراحی چین و پیلی بر روی پیراهن های مخمل مانعی ندارد. برای دوختن یک پیراهن فانتزی و زیبا در قسمت دکوپ های خود می‌توانید از چین های ۵ سانتی متری بهره ببرید. همچنین از دکمه های فلزی جذاب برای زیباتر شدن و درخشیدن بیشتر در جمع می‌توانید بهره ببرید.

1.9/5 - (54 امتیاز)

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. سلام بنظرم اینطور استایل برای حجاب تا وقتی خوبه که کاملا رعایت بشه نه مثل ی سری از تصاویر تون که پای خانم پیداست و جنبه ی زینتی پیدا کرده

    1. سلام عزیزم. اکثر عکسها حجاب کامل دارن. فقط یکیشون هست که قوزک پا یکم پیداست. این استایل های حجاب اکثرا مجلسی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا