استایلمهمانی و مجلسی

چگونه از پارچه ژاکارد برای لباس مجلسی استفاده کنیم؟

پارچه های ژاکارد که ظاهر لوکس و قیمت بالایی دارند معمولا به عنوان پارچه های سلطنتی شناخته می شوند. ایده دوخت انواع لباس مجلسی با پارچه ژاکارد، بسیار خاص و عالی می شود. چرا که این پارچه ها که اغلب آهار دار و خوش دوخت هستند و می توانند خالق لباس های بسیار چشم نوازی باشند.

ضخامت انواع ژاکارد از  متوسط تا ضخیم است و با آسترکشی و لایی کشی تنخور عالی خواهند داشت. با انواع پارچه های ژاکارد همچون پارچه های ژاکارد تافته، ژاکارد سیملی، ژاکارد ارگانزا، ژاکارد ویسکوز، ژاکارد کتان، ژاکارد ایتالیایی، ژاکارد شاین و ژاکارد ابریشم، می توانید لباس های مجلسی بسیار زیبایی را بدوزید.

در ادامه انواع لباس های مجلسی قابل دوخت با پارچه های ژاکارد را مشاهده خواهیم کرد.

مشاهده پارچه های ژاکارد مجلسی لوکس

پیراهن مجلسی با پارچه ژاکارد

پیراهن های قابل دوخت با این پارچه طیف بسیار وسیعی را شامل می شوند. دوخت انواع چین و رافل ها و پیلی ها به روی این پارچه بیسار زیبا و خوش دوخت می شود. به همین خاطر مدل های متنوع و مختلف پیراهن مجلسی با پارچه های ژاکارد قابل اجرا است.

لباس مجلسی با پارچه ژاکارد | پارچه نگار

 

به دلیل ویژگی های فوق العاده پارچه ژاکارد، طراحان و خیاطان برای دوخت انواع لباس های مجلسی بلند و کوتاه از این پارچه استفاده می کنند. فرقی نمی کند قصد دوخت یک پیراهن مجلل بلند یا کوتاه مجلسی را دارید، زیرا با پارچه ژاکارد می توانید انواع پیراهن های بلند و کوتاه را بدوزید.


مرتبط: بهترین پارچه ها برای پیراهن های مجلسی گلدار


استایل های دخترانه با پیراهن های کوتاه ژاکارد

استایل های دخترانه با پیراهن های کوتاه ژاکارد

اگر می خواهید یک لباس مجلسی با پارچه ژاکارد دخترانه بدوزید، پیراهن های عروسکی ژاکارد بسیار عالی هستند. این پیراهن ها را می توانید از قسمت سر شانه، به شکل پیلی دار بدوزید. یقه این پیراهن ها را هم می توانید به صورت یقه باز طراحی کنید.

کت و دامن مجلسی با پارچه ژاکارد

کت و دامن مجلسی با پارچه ژاکارد

پارچه های مات ژاکارد ویسکوز برای دوخت کت و دامن های مجلسی و مهمانی بسیار عالی هستند و می توانید استایلی کلاسیک برای خود فراهم کنید. پارچه ژاکارد تافته با طرح های براق و گل های پفکی نیز برای دوخت کت و دامنی جوان پسند و فانتزی بسیار عالی هستند.

 

دو ایده رسمی لباس مجلسی با پارچه ژاکارد

اگر دوست دارید در استایل هایتان یک تیپ مجلسی رسمی و با شکوه داشته باشید، ست کت و دامن ژاکارد را به شما پیشنهاد می کنیم. در ادامه دو نمونه از استایل های جذاب را با این سبک بررسی می کنیم.

ست کت و دامن کوتاه؛ جوان پسند

یکی از استایل های منحصر به فرد با پارچه ژاکارد، دوخت یک کت و دامن کوتاه ژاکارد است. در این استایل، قد دامن تا روی ران پا در نظر گرفته می شود.

مدل کت ژاکارد این استایل، به صورت جلو باز بوده و از زیر آن می توانید یک تاپ مشکی بپوشید. یقه کت دارای حالت یقه انگلیسی است. این کت و دامن با طرح گل های ریز با زمینه ای تیره بسیار خوش جلوه هستند.

 

خرید آنلاین پارچه ژاکارد مجلسی طرحدار

 

ایده دوخت کت و دامن مجلسی ملیح

از دیگر استایل های چشم گیر با پارچه ژاکارد، دوخت یک ست کت و دامن مجلسی، در تناژ رنگی کرم و سبز روشن است. کت به کار رفته شده در این استایل دارای یقه گرد و باز می باشد. یکی از بهترین انواع لباس مجلسی با پارچه ژاکارد، کت و دامن های ترکیبی رنگ های روشن همانند این استایل هستند.

یکی از جذابیت های این کت، نحوه بسته شده آن با زیپ است که آن را از سایر نمونه های معمولی کت و دامن، متمایز می کند. قسمت پایین این کت با حالتی چین دار و دخترانه دوخته شده است. دامن این استایل زیبا بدون هیچ طراحی خاصی دوخته می شود و قد آن نیز تا روی زانو می آید.

انتخابی منحصر به فرد با دامن ژاکارد مجلسی گلدار

از خاص ترین انواع لباس مجلسی با پارچه ژاکارد، می توان به دامن های تک و خوش نقش ژاکارد اشاره کرد. یکی از پرطرفدارترین و زیباترین طرح ها، طرح گل گلی است. بنابراین اگر قصد دوخت یک دامن مجلسی را دارید، دامن گلدار با پارچه ژاکارد، گزینه ایده آلی می باشد.

انتخابی منحصر به فرد با دامن ژاکارد مجلسی گلدار

یک نکته کاربردی برای داشتن یک استایل خاص با دامن گلدار ژاکارد این است که در این استایل ها از لباس های ساده استفاده کنید. برای مثال، پیراهن یا شومیز سفید ساده را با دامن گلدار بپوشید تا طرح های دامن به خوبی خود را نشان دهند.

لباس های مجلسی متنوع با پارچه ژاکارد

لباس های مجلسی فقط به دوخت پیراهن های مجلل یا کت و دامن محدود نمی شود. می توانید با استفاده از پارچه های ژاکارد دامن های پیلی دار، سرهمی (اورآل)، سارافون و مانتو و پیراهن های راسته و ساده نیز بدوزید. ترکیب پارچه ژاکارد با پارچه های ساده جلوه لباس را بیشتر خواهد کرد.

 

دقت کنید هر نوع پارچه ژاکارد ویژگی های خاص خود را دارد. هنگام تهیه و خرید پارچه نکات مهم برای انتخاب پارچه ای مناسب با مدل لباستان را رعایت کنید. کشی بودن پارچه و جهت کشسانی، نیاز به آسترکشی و یا لایی کشی را مدنظر قرار دهید.

 

پیراهن مجلسی آزاد؛ یکی از خاص ترین انواع لباس مجلسی با پارچه ژاکارد

این روزها یکی از ترندهای محبوب و پر طرفدار، انواع پیراهن و لباس های گشاد هستند. پیراهن های آزاد ژاکارد، یکی از بهترین ایده ها برای دوخت لباس های مجلسی زنانه هستند. این لباس مجلسی با پارچه ژاکارد را به افرادی که نمی خواهند اندامشان در چشم باشد، پیشنهاد می کنیم.

در این استایل قد پیراهن تا روی زانو در نظر گرفته شده است. این پیراهن با آستین های کوتاه و راحت و آزاد بسیار خوش فرم در تن می ایستد. یقه این یپراهن دارای حالتی گرد و باز می باشد. این پیراهن به صورت جلو باز است و از زیر آن می توانید یک پیراهن ساده را با آن ست کنید.

همچنین در این استایل می توانید از زیورآلات و اکسسوری های طلایی استفاده کنید تا با رنگ طرح های استفاده شده در این تیپ، ست شود.

دیدن طرحهای جذاب پارچه ژاکارد کتی

شیک و مجلسی با کت بلند ژاکارد

کت های بلند از بهترین و کاربردی ترین انواع لباس مجلسی با پارچه ژاکارد به شمار می آیند.این کت ها یکی از شیک ترین لباس های مجلسی هستند که بهتر است در کمد لباس خود بگنجانید. همچنین می توانید از این کت ها، به عنوان یک مانتوی مجلسی استفاده کنید.

مانتو کتی ژاکارد گلدار؛ ترکیب دو رنگ روشن و شاد

یک مانتوی کتی ژاکارد طرح دار کرمی با گل های قرمز، می تواند یک مانتوی مجلسی بسیار شیک و فوق العاده باشد. این مانتو کتی، دکمه های نمایانی ندارد و با دکمه های مخفی بسته می شود. طراحی این مانتوی زیبا به صورت بسیار ساده است، زیرا طرح های روی پارچه به تنهایی زیبایی بسیار خاصی را ایجاد کرده اند.

مانتو کتی ژاکارد گلدار؛ ترکیب دو رنگ روشن و شاد

این مانتوی کتی زیبا، انتخابی عالی برای مراسم های مختلف و مهمانی های عید می تواند باشد. اکسسوری های قرمز مانند گوشواره قرمز، ست خوبی در این استایل خواهد بود.

یک شلوار راسته کرمی به همراه کفش پاشنه بلند کرمی، این استایل را خاص تر می کند. می توانید یک کیف دستی کوچک قرمز را در این استایل همراه کنید. این لباس مجلسی با پارچه ژاکارد با طرح گل های بزرگ، انتخابی عالی برای افراد ظریف اندام می باشد.

مانتوهای ژاکارد مجلسی با طرح های ظریف

یک نمونه دیگر از لباس مجلسی با پارچه ژاکارد، کت بلند با پارچه های ظریف ژاکارد است. در واقع این کت بلند را به عنوان مانتوی کتی نیز می توانید استفاده کنید. طرح های سنتی و خاص، هندسی و گل گلی، همگی ایده های جذابی در این استایل ها هستند.

مانتوهای ژاکارد مجلسی با طرح های ظریف

ترکیب تناژ صورتی و طوسی

در این استایل زیبا، مانتوی ژاکارد دارای طرح های سنتی می باشد. ترکیب رنگی طوسی و صورتی در این مانتوی کتی، بسیار ترکیب خوبی را ایجاد کرده است. زمینه این مانتو مشکی بوده و این طرح ها به خوبی خود را روی مانتوی نمایان کرده اند.

این لباس مجلسی با پارچه ژاکارد با آستین پفی و کوتاه، طراحی و دوخته شده است. این مانتوی کتی نیز دارای دکمه های مخفی است. این مانتوی زیبا را می توانید با یک شلوار مشکی ساده ست کنید.


حتما بخوانید: معرفی 20 مدل آستین مانتو ژاکارد مجلسی


کت گلدار بهاری ژاکارد

اگر قصد دوخت یک کت بلند خوش نقش و نگار و بهاری را دارید، پارچه های ژاکارد شاد روشن، بهترین گزینه هستند. همانطور که در این استایل می بینید، با پارچه صورتی پر نقش و نگار ژاکارد، یک کت بهاری زیبا دوخته شده است.

طرح های رنگی زیبا به روی این مانتو کتی بسیار خوش درخشیده اند. این مانتو کتی طراحی ساده ای دارد و به صورت جلو بسته می باشد.

پارچه ژاکارد طلایی

لباس مجلسی با پارچه ژاکارد طلایی همیشه یکی از ترندهای روز بوده است. این استایل زیبا یا یک مانتوی ژاکارد طلایی با نقش های ریز و ظریف زیبا دوخته شده است.

این مانتوی کتی با یقه گرد دوخته شده و از جلو نیز دکمه می خورد. دو جیب در دو جهت این مانتو ایجاد شده است. این مانتوی زیبا، از ترندهای همیشگی و کاربردی است. زیرا انواع لباس های مجلسی و مانتوهای مجلل با رنگ طلایی در بسیاری از مراسم ها و عروسی ها مورد استفاده قرار می گیرند.

معرفی خاص ترین استایل زنانه با پارچه ژاکارد

برای داشتن یک ست خاص و زیبای لباس مجلسی با پارچه ژاکارد، ایده دوخت یک دست کت و شلوار را به خاظر بسپرید. در این استایل های زیبا بر اساس سلیقه خود می توانید کت های بلند یا کوتاه ژاکارد را بدوزید.

یکی از استایل های زیبا در این بین، می تواند دوخت یک کت کوتاه و یک شلوار مجلسی ژاکارد باشد. قد شلوار تا بالای ساق پا می آید. رنگ زمینه ژاکارد به کار رفته شده برای این ست مشکی بوده و با طرح های مسی مزین شده است. این ست خاص را می توانید با یک کفش مجلسی پاشنه بلند، ست کنید.

ست مانتو شلوار ژاکارد سبز

برای دوخت کت و شلوار این استایل، پارچه ژاکارد سبز به کار رفته شده است. این پارچه با طرح های نارنجی و آبی نمایی بسیار خاص دارد.

ست مانتو شلوار ژاکارد سبز

قد این کت زیبا تا روی ران پا می آید و یقه آن نیز به حالت یقه شکاری می باشد. برای داشتن یک ست زیبا با این مدل از لباس مجلسی با پارچه ژاکارد، می توانید یک کفش پاشنه بلند مشکی تهیه کنید.

کت بلند و شلوار ژاکارد

کت ژاکارد قرمز با طرح های صورتی و روشن، ایده ای عالی برای سخت پسندان است. در این استایل قد کت به صورت بلند و تا روی زانو در نظر گرفته می شود. شلوار این استایل نیز با قد بلند طراحی و دوخته شده است. یقه این کت نیز به حالت یقه شکاری می باشد.

کت بلند و شلوار ژاکارد مجلسی

این کت ژاکارد به صورت جلو باز است و از زیر آن می توانید یک لباس مشکی ساده بپوشید. یک صندل ست با پارچه ژاکارد به کار رفته شده در این استایل بسیار ایده جذابی خواهد بود.


مقاله مرتبط: کت و شلوار ژاکارد مجلسی و لوکس


سخن آخر

دوخت لباس مجلسی با پارچه ژاکارد بسیار شیک و زیبا می شود. به همین دلیل پارچه ژاکارد برای دوخت انواع لباس های مجلسی مختلف کاربرد ویژه ای دارد. ایستایی آهار دار و خوش فرم این پارچه در بدن، نمای بسیار زیبایی را برای انواع لباس های مجلسی ایجاد می کند.

امکان دوخت انواع لباس مجلسی با پارچه ژاکارد همانند کت و دامن های مجلسی، کت های بلند و کوتاه تک و مانتوهای مجلسی مجلل با انواع پارچه ژاکارد وجود دارد.

بسیاری از طراحان از پارچه ژاکارد برای دوخت انواع پیراهن های کوتاه و بلند استفاده می کنند. بر اساس استایل مورد علاقه خود می توانید بهترین آن را انتخاب کنید. همچنین بر اساس لباسی که می خواهید طراحی کنید نیز می توانید پارچه ژاکارد مناسب را مد نظر قرار دهید.

برای نمونه پارچه های ژاکارد شاد با طرح و نقش های زیبا و چشم نواز، برای دوخت لباس ها و مانتوهای بهاری و جوان پسندانه بسیار عالی می شوند. همچنین دوخت انواع لباس برای تمامی سنین نیز بر اساس طرح ژاکارد، وجود دارد که در این مقاله چندین نمونه از این استایل های خاص و زیبا را در اختیار شما قرار دادیم.

منبع: www.zoodmall.az

4/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا