استایلمهمانی و مجلسی

بهترین پارچه ها برای پیراهن های مجلسی گلدار

پارچه های گلدار از آن دسته پارچه هایی هستند که همیشه طرفداران خود را دارند و هیچگاه قدیمی نمی شوند. با ترند شدن مجدد این طرح به جز طرفدارانش، بین تمام سلیقه ها و استایل ها نیز مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل انواع پارچه ها مانند سیلک، حریر، ژاکارد و غیره مجموعه های متنوعی از این طرح را برای ارائه دارند. این پارچه برای دوخت انواع پیراهن های مجلسی و مهمانی جذاب و زیباست. در ادامه مدل های مختلفی از پیراهن های مجلسی که با پارچه های مختلف طراحی شده اند را می بینید.


برای مشاهده مدل های لباس غیر رسمی و کژوال گلدار بیشتر، می توانید مقاله مجموعه جدید برند آرنم با پارچه نخی گلدار را مشاهده کنید.


مشاهده پارچه کرپ حریر طرحدار

پیراهن مجلسی بندی با پارچه گلدار

این پیراهن ها بند های باریکی دارند. به خاطر پارچه های کرپ و ساتن که تراکم بالایی دارند و ژپون که از زیر دامن ها پوشیده شده است بسیار مجلل و چشم نواز شده اند. گل های درشت این پارچه ها به کمک طراحی ساده پیراهن آمده است . طرح پارچه ها باعث جذابیت بصری فوق العاده این پیراهن ها شده اند.

پیراهن مجلسی بندی با پارچه گلدار

پارچه ژاکارد گلدار

پارچه های ژاکارد گلدار علاوه بر مانتو و کت، برای دوخت پیراهن های مجلسی نیز بسیار مناسب هستند. پارچه های ژاکارد به دلیل آهار دار بودن برای لباس های مجلسی بسیار خوش دوخت هستند. تنخور بسیار زیبای این پارچه را برای لباس های جذب مشاهده می کنید. دوخت انواع مدل ها مانند یقه دکلته و آستین های پفی با پارچه های ژاکارد گلدار بسیار جذاب خواهد شد.

پارچه ژاکارد گلدار برای لباس مجلسی

پارچه کرپ حریر گلدار

اگر قصد دوخت لباسی نیمه رسمی برای مهمانی و مجالس خود دارید پارچه کرپ حریر گلدار برای این منظور قابل استفاده است. مدل لباس های چپ و راستی و بند دار با پارچه های لخت و ریزش دار کرپ حریر برای لباس های کمتر رسمی انتخاب خوبی خواهد بود. گستردگی و تنوع طرح های گلدار در پارچه های کرپ حریر بسیار زیاد است. شما برای انتخاب مطمئنا گزینه های خوب و زیادی خواهید داشت.

مشاهده پارچه ژاکارد تافته

پارچه حریر گلدار و لباس مجلسی

 

4/5 - (10 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا