استایلپاییز و زمستان

کت خز و 6 استایل متفاوت و جذاب

با نزدیک شدن به فصل پاییز و زمستان و سرد شدن هوا، تکاپوی خانم های خوش پوش برای داشتن یک استایل زیبا، که مناسب روزهای سرد سال باشد بیشتر می شود. تنوع بالای پارچه های زمستانی و مدل های مختلف ممکن است انتخاب را کمی سخت کند. بعضی از این آیتم ها پرطرفدارتر و بعضی مخاطب کمتری دارند. یکی از آیتم های پرطرفدار و شیک که در سال های اخیر فروش فوق العاده ای داشته است کت با پارچه خز است. خز به تنهایی زیبایی بی نهایت و کم نظیری دارد. استایل فاخر و لوکس پارچه خز را، هیچ جای دیگری نمی توانید پیدا کنید. وقتی این پارچه جذاب را در کنار مدل کت های مختلف قرار می دهید، زیبایی آن چند برابر می شود.

پارچه خز به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد برای دوخت کت خز یک گزینه ایدئال است. اگر شما هم از کسانی هستید که زیبایی استایل برایتان اهمیت زیادی دارد پیشنهاد می کنم در کنار ما باشید تا با مدل های مختلف کت با پارچه خز آشنا شویم.

خرید پارچه خز طرحدار

ویژگی های فوق العاده پارچه خز برای دوخت کت

قبل از اینکه برای دوخت کت خز اقدام کنید بهتر است با ویژگی های این پارچه جذاب آشنا شوید. این پارچه خصوصیاتی دارد، که آن را برای دوخت کت خز به یک گزینه ایدئال تبدیل می کند.

  • زیبایی ظاهری
  • دوام بالا
  • خوش دوخت
  • بدون نیاز به اتوکشی
  • بدون آبرفت
  • بدون اتورفت
  • عدم چروک پذیری
  • کاربردی
  • ایستایی مناسب

بیشتر بخوانید: تکنیک‌ های دوخت پارچه خز


کت خز بلند، انتخابی فوق العاده برای روزهای برفی

کت خز بلند

اگر به دنبال یک استایل شیک و برازنده برای روزهای سرد و برفی سال هستید می توانید از ایده کت خز بلند استفاده کنید. کت های بلند برای شما یک استایل جذاب، رسمی و فاخر را فراهم می کنند. از کت خز بلند برای میهمانی ها، و مراسم های رسمی می توانید استفاده کنید. حال اگر این کت ها را با پارچه خز بدوزید زیبایی آن چندین برابر خواهد شد. به علت ظاهر سلطنتی و متفاوتی که پارچه خز دارد می تواند زیبایی شما را چندین برابر کند. پارچه خز یکی از گرم ترین پارچه های موجود در بازار است. پس در عین زیبایی می تواند شما را از سوز هوای سرد در امان نگهدارد. اگر به دنبال گرمای بیشتری برای کت خود هستید، می توانید آن را با آستری کاور کنید.

کت خز بلند را بهتر است جلو باز بدوزید. زدن جا دکمه رو پارچه خز کار ساده ای نیست و ظاهر جالبی ندارد. اگر مایلید جلوی کت خود را ببنید بهتر است از یک کمربند یا دکمه های پرسی استفاده کنید. بهترین گزینه برای ست کردن با کت خز بلند، کفش ها و بوت های پاشنه بلند هستند. برای داشتن یک استایل جذاب و رسمی با پارچه خز می توانید از ترکیب این پارچه در کنار پارچه های دیگر بهره مند شوید.

خرید پارچه خز پرز کوتاه

کت های کوتاه و فانتزی با پارچه خز

کت خز کوتاه

یکی از بهترین انتخاب ها برای دختران و خانم های جوان کت های کوتاه با پارچه خز است. کت کوتاه با پارچه خز برای شما استایل فانتزی و زیبایی را به ارمغان می آورد. این کت ها شما را کم سن و سال تر نشان می دهد. پارچه خز تنوع زیادی دارد. از خز های ساده و تک رنگ گرفته تا خزهای طرح دار با رنگ های متنوع، از اینرو به راحتی می توانید مطابق سلیقه خود پارچه کت خز خود را انتخاب و برای دوخت آن اقدام کنید. این کت های زیبا یک آیتم کاربردی محسوب می شوند. از طرفی کیفیت پارچه خز بسیار زیاد است. همین امر باعث می شود که در صورت استفاده زیاد به راحتی آسیب نبیند. پس می توانید نهایت استفاده را از آن داشته باشید.

پارچه خز در عین حال که طرح و رنگ متنوعی دارد، از لحاظ اندازه مو و پرز نیز متفاوت است. برای کت های کوتاه که ظاهری فانتزی تری نسبت به سایر کت ها دارند می توانید از خزهایی با موهای بلند استفاده کنید. از طرفی ست کردن این کت ها بسیار راحت است. می توانید کت خود را با شلوارهای جین، کتان و یا چرم ست کنید. از بافت های نازک می توانید در زیر کت خز خود استفاده کنید. تنوع رنگی بالای پارچه خز، دست شما را در ست کردن سایر آیتم های باز می گذارد. همچنین نیم بوت های چرم در کنار کت خز کوتاه، برای شما ظاهری شیک و خاصی را می سازد.

شنل های خز دوست داشتنی

شنل با پارچه خز

پوشیدن شنل در چند سال گذشته در بین خانم ها طرفدار زیادی پیدا کرده است. راحتی دوخت و زیبایی شنل ها، خانم های شیک پوش را متقاعد کرده است که، باید در کمد لباس خود چند مدل از آن را داشته باشند. اگر شما از شنل استفاده کرده باشید به خوبی می دانید که این آیتم چقدر راحت و کاربردی است. یکی از ویژگی های شنل اور سایز بودن آن است. این ویژگی باعث می شود تا بتوانید برای لباس زیری خود انتخاب های متفاوتی داشته باشید. پوشیدن پولیورهای گرم و ضخیم یا بافت های نازک، همگی برای زیر شنل با پارچه خز مناسب است. از این رو یکی از پرطرفدارترین انواع کت خز، شنل است.

برای داشتن یک شنل زیبا، لختی پارچه ای که برای دوخت آن انتخاب می کنید را باید حتما در نظر داشته باشید. پارچه خز لختی مورد نیاز برای دوخت شنل را دارد. اندازه شنل شما کاملا بستگی به سلیقه شما دارد. از شنل های کوتاه برای روی پیراهن های مجلسی می توانید بهره ببرید. اگر عروسی شما در فصل های سرد سال باشد می توانید از شنل با پارچه خز به عنوان حجاب برای روی لباس خود استفاده کنید. شنل های بلندتر برای استفاده روزانه کاربرد بیشتری دارند. امکانی که پارچه خز برای شما فراهم می کند، این است که به خوبی با پارچه های دیگر ترکیب می شود. پس می توانید از این پارچه به عنوان خرجکار نیز استفاده کنید.

استایل کژوال

استایل کژوال زمستانی

از مهم ترین ویژگی های استایل کژوال ساده بودن آن است. پس برای داشتن این استایل نیاز به مدل های سخت و پیچیده ای ندارید. کافی است که یک کت ساده و شیک با پارچه خز بدوزید و با دیگر آیتم های استایل خود آن را ست کنید. بهتر است برای این کار از خز های ساده و تک رنگ استفاده کنید. از کت های کوتاه و بلند بسته به سلیقه خود می توانید در استایل کژوال بهره ببرید. این کت ها به راحتی با یک شلوار جین و یا کتان ست می شود. برای کامل کردن استایل خود می توانید از کفش های اسپرت نیز استفاده کنید. برای ساخت یک استایل کژوال با پارچه خز به زحمت زیادی نیاز ندارید. خوش دوخت بودن پارچه خز به شما کمک می کند تا به راحتی هر چه تمام تر کت خود را بدوزید.

قیمت پارچه خز پالتویی

کت خز طرحدار انتخابی خاص برای زیبا پسندان

پارچه خز طرحدار

اگر طرفدار استایل هایی هستید که در آن ها از چندین رنگ متنوع استفاده شده باشد، این بخش از مطلب برای شما مناسب است. همانطور که گفته شد پارچه خز تنوع زیادی در طرح و رنگ دارد. از پارچه های تک رنگ گرفته تا پارچه هایی که در آن ها از سه و یا حتی چهار رنگ استفاده شده است. یکی از آیتم های هیجان انگیزی که می توانید با پارچه خز برای خود بدوزید، کت خز طرحدار است. طرح های پارچه خز به قدری زیبا و دوست داشتنی است که در هنگام خرید تصمیم گیری را برای شما سخت می کند.


پیشنهاد مطالعه: با سلبریتی هایی که به لباس با پارچه خز علاقه دارند، آشنا شوید


ترکیب رنگ در پارچه خز یک نکته بسیار مهم است. به طور مثال در یک پارچه خز از چند رنگ نوود  (nude) استفاده شده است که برای استایل های کلاسیک و رسمی کاربرد بیشتری دارند. اما در پارچه دیگری از چند رنگ جیغ و هیجان انگیز استفاده می شود، که بیشتر برای استریت استایل، استایل های فانتزی و هنری مناسب هستند. پس در زمان خرید دقت کنید که بیشتر طرفدار چه سبک و استایلی هستید. نکته مهم و قابل توجهی که بعد از دوخت این کت ها متوجه آن می شوید راحتی ست کردن آن ها است. از آن جایی که در پارچه یک کت خز طرحدار، از چندین رنگ استفاده شده است، به راحتی می توانید آن را با سایر آیتم های استایل خود هماهنگ کنید.

استایل مونوکروم

استایل مونوکروم گرم

از ویژگی هایی که استایل مونوکروم را از سایر استایل ها جدا می کند، تک رنگ بودن آن است. این به آن معنا است که، در تمام آیتم های استایل تنها از یک رنگ استفاده می شود. در این استایل شما می توانید از رنگ مشکی، نارنجی، آبی و یا هر رنگ دیگری استفاده کنید. اما باید توجه داشته باشید که فقط یکی از این رنگ ها را می توانید برای استایل خود انتخاب کنید. حتما متوجه شدید که برای داشتن یک استایل مونوکروم باید از پارچه خز تک رنگ استفاده نمایید.

یکی از رنگ هایی که در طراحی استایل مونوکروم طرفداران زیادی دارد، رنگ سفید و یا کرمی است. رنگ های نوود و روشن، به طور کلی برای فصل پاییز و زمستان از شیک ترین رنگ ها محسوب می شوند. پس اگر به استایل های مونوکروم علاقه دارید می توانید پارچه خز سفید و یا کرمی را در اولویت های خود قرار دهید.

منبع: https://www.furhatworld.com/fur-coats-jackets-c-90_92.html

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا