استایلپاییز و زمستان

استایل زنانه با هودی هایی از جنس دورس + 30 ایده برای پوشیدن هودی

اگر بگوییم بسیاری از افراد عاشق پاییز و زمستان هستند تنها برای اینکه بتوانند هودی بپوشند، اغراق نکردیم. هودی ها لباس های نوظهوری هستند که در چند سال اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفتند. در واقع در گذشته هودی تنها یک لباس گرم ورزشی بود. سلبریتی ها معمولا هودی را در مسیر باشگاه یا برای خرید روزانه می پوشیدند. اما امروزه هودی به یک آیتم پرکاربرد تبدیل شده است و شما می توانید بی نهایت استایل متنوع با آن داشته باشید. هودی ها به طور معمول به جنسیت خاصی تعلق ندارند. به همین دلیل خانم ها و آقایان بسیاری هستند که به این لباس گرم و راحت علاقه دارند. اما ما قصد داریم در ادامه این مطلب به بررسی استایل زنانه با هودی هایی از جنس دورس بپردازیم. به این ترتیب می توانید استایل های بهتری با هودی خود داشته باشید.

قیمت و خرید پارچه دورس

 

هودی چیست

اگر متعلق به نسل جوان نباشید، شاید این سوال برای شما پیش بیاید که هودی چیست. هودی یک لباس گرم با کلاه متصل و آستین بلند است. هودی ها کاملا جلو بسته هستند و باید آنها را از گردن، بپوشید. قد هودی متغیر است و می توانید مدل های مختلف آن را به شکل کراپ یا هودی های لش و بلند در بازار مشاهده کنید. به طور معمولا از پارچه دورس برای طراحی و دوخت هودی استفاده می شود. زیرا این پارچه گرم بوده و تنفس پذیری بالایی دارد. علاوه بر این، کشسانی دارد و با ضخامت های مختلف می توانید آن را در بازار پیدا کنید. تمام این ویژگی ها باعث شده پارچه دورس به پارچه ای ایدئال برای دوخت هودی تبدیل شود.

کاربرد هودی معمولا در استایل کژوال است. یعنی شما می توانید آن را در استایل روزمره خود استفاده کنید. مدل های بلند آن می تواند جایگزین مانتو نیز باشد. اما اگر کمی بیشتر خلاقیت به خرج دهید، خواهید دید این آیتم پرکاربرد را می توانید به صورت های مختلف بپوشید. در ادامه این مطلب قصد داریم به چندین استایل زنانه با هودی بپردازیم. در نتیجه خواهید دید این لباس ساده و دوست داشتنی تا چه حد به بهترین شکل با لباس های مختلف ست می شود. اگر به دنبال ایده استفاده از هودی در استایل خود هستید، مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.


بیشتر بخوانید: 8 ترفند کاربردی برای شستشوی پارچه سفید


هودی را جذاب و متنوع بپوشید

اگر ایده ای ندارید که چطور یک استایل زنانه با هودی داشته باشید، توصیه می کنیم خلاق باشید. جسارت و خلاقیت در ترکیب لباس های کژوال و رسمی می تواند یک ترفند فوق العاده برای داشتن استایلی خاص باشد. با ایده های زیر می توانید هودی خود را به اشکال مختلف بپوشید و استایلی منحصر به فرد داشته باشید.

استایل زنانه با هودی و دامن

یکی از جذاب ترین لباس هایی که می توانید در فصول سرد به استایل خود اضافه کنید، دامن است. دامن های گرم زمستانی دنیای متنوعی دارند. مدل های بلند، کوتاه، پلیسه، پشمی و … جزو گزینه هایی هستند که می توانید از آنها در استایل خود بهره ببرید. معمولا به این دلیل که دامن لباسی خنک و تابستانی محسوب می شود، استفاده از آن در استایل پاییز یا زمستان، جذابیت بیشتری به ظاهر شما می بخشد. حالا تصور کنید، این آیتم متنوع و جذاب را در استایل زنانه با هودی ترکیب کنید. دو آیتمی که در نگاه اول متضاد به نظر می رسند را در کنار هم قرار می دهید. به این ترتیب می توانید استایلی خیره کننده داشته باشید.

استایل-زنانه-با-هودی-و-دامن

بسته به نوع استایل، می توانید از دامن های چرم یا پشمی استفاده کنید. حتی دامن های کتان همراه با جوراب شلواری نیز انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. کفش نیز بهترین مکمل یک استایل به حساب می آید. در یک استایل خاص زنانه با هودی می توانید از کفش کتانی یا پاشنه بلند همراه با دامن استفاده نمایید.

هودی و کاپشن چرم زنانه

هودی-و-کاپشن-چرم-زنانه

استایل زنانه با هودی و کاپشن چرم می تواند ظاهری خاص به شما بدهد. مخصوصا اگر به استایل های کژوال مردانه علاقه دارید. کاپشن چرم یک آیتم کلاسیک است که هرگز قدیمی نمی شود. در میان آقایان پوشیدن هودی و کاپشن چرم کاملا رایج است. شما نیز به عنوان یک خانم شیک پوش می توانید از این استایل ایده بگیرید. در چنین استایلی از شلوارهای جین تیره و کفش چرم غافل نشوید. حتی می توانید بوت های پاشنه بلند را در این استایل به کار ببرید و به این ترتیب ظاهر متفاوت و خاص خود را تکمیل کنید.

قیمت پارچه دورس برای هودی

استایل زنانه با هودی و کت و شلوار

استایل-زنانه-با-هودی-و-کت-و-شلوار

استایل زنانه با هودی و کت و شلوار را به خانم های طرفدار مد و جسور در انتخاب لباس پیشنهاد می کنیم. معمولا هودی یکی از بهترین گزینه ها برای پوشیدن همراه با کت های اورسایز زنانه است. اما ترکیب این آیتم اسپرت با کت و شلوار ست زنانه که کاملا رسمی است، استایل متفاوتی برای شما می سازد. برای انتخاب کت و شلوار بهتر است به سراغ مدل های اورسایز و مینیمال بروید. زیرا طبعا نمی شود یک کت شلوار مجلسی را با هودی ست کرد. این کت و شلوارها معمولا در استایل روزمره مورد استفاده قرار می گیرند.

اگر طرفدار استایل اسپرت هستید، کفش های اسپرت بزرگ را برای پوشیدن در این ترکیب به شما توصیه می کنیم. اما اگر مایلید استایل زنانه شما با هودی کمی شیک و رسمی باشد، کفش یا بوت پاشنه بلند را نیز می توانید در نظر داشته باشید. یک کیف دستی کوچک می تواند به بهترین شکل این استایل را برای شما تکمیل کند.

هودی با کت اورسایز

هودی-با-کت-اورسایز

می توان گفت کت های اورسایز زنانه نیز به اندازه هودی در استایل روزمره شما کاربردی هستند. به همین دلیل هر خانمی به یک کت با این مدل در کمد خود نیاز دارد. اگر کت شما با پارچه های سبک و خنک دوخته شده باشد، در فصول گرم هم می توانید از آن استفاده کنید. در ابتدای پاییز نیز تنها کافی است این استایل زنانه را با هودی تکمیل کنید. البته باید در نظر داشته باشید، اگر پارچه کت شما جزو پارچه های پشمی باشد، در فصول سرد کاربردی تر خواهد بود. زیرا می توانید آن را همراه با تی شرت و شومیز نیز در روزهای خنک بپوشید.

برای انتخاب شلوار ست با کت اورسایز، توصیه می شود به سراغ شلوارهای تنگ بروید. انواع لگ و شلوار جین های اسلیم فیت برای چنین استایلی مناسب هستند. به این ترتیب می توانید تناسب را در استایل خود ایجاد کنید. زیرا شلوارهای گشاد و واید لگ همراه با یک کت اورسایز ممکن است باعث شود چاق به نظر برسید.

استایل زنانه با هودی کراپ

استایل-زنانه-با-هودی-کراپ

قصد داریم در این بخش از مطلب به شما یک استایل زنانه با هودی کراپ پیشنهاد کنیم. این استایل هیجان انگیز و دوست داشتنی برای مهمانی های دوستانه شما در فصل سرما مناسب تر است. البته که اگر آن را همراه با شومیز یا کت های بلند بپوشید، در استایل روزمره نیز کاربردی خواهد بود. هودی کراپ کلاه و آستین های بلند خود را دارد، تنها قد آن تا زیر سینه است. هودی های کراپ را می توانید همراه با شلوار جین یا شلوارهای بگ کتان و پارچه ای بپوشید. اضافه کردن یک شومیز زیر یا روی این هودی کراپ، استایل شما را جذاب تر خواهد کرد.

هودی با شلوار کارگو

هودی-با-شلوار-کارگو

همانطور که می دانید، شلوار کارگو در تابستان گذشته بسیار مورد استقبال خانم های جوان قرار گرفت. این شلوارهای راسته و اندکی گشاد با جیب هایی روی آن، سابقا با عنوان شلوار شش جیب نیز شناخته می شد. این شلوارها معمولا در استایل کژوال دختران نوجوان بسیار کاربردی است. خبر خوب اینکه نیاز نیست شلوارهای راحت و ترند خود را تا تابستان آینده در کمد نگه دارید. می توانید این شلوارهای را با هودی های بلند و گشاد در زمستان امسال بپوشید. اضافه کردن کلاه و شالگردن می تواند به راحتی استایل خاص و دوست داشتنی برای شما بسازد.

خرید پارچه دورس تو کرک

هودی با جاگر و شلوار ورزشی

جاگر-و-شلوار-ورزشی

شلوار جذاب دیگری که می توانید در استایل زنانه با هودی ست کنید، شلوار جاگر و گرم کن های ورزشی است. همانطور که اشاره شد، هودی در ابتدا بخشی از لباس گرم ورزشی بود که به استایل روزمره طرفداران استایل کژوال و اسپرت اضافه شد. به این ترتیب، یکی از بهترین استایل هایی که می توانید با هودی داشته باشید، ترکیب آن با شلوار جاگر است. شلوار جاگر نیز معمولا با پارچه دورس طراحی می شود و در قسمت دم پا، کش دارد. شلوارهای ورزشی راسته نایکی و آدیداس نیز می توانند ظاهری اسپرت و ورزش دوست برای شما بسازند. این استایل را برای فعالیت های روزمره مانند باشگاه و خرید و دیدار دوستانه توصیه می کنیم.

هودی دورس با شلوار لگ

هودی-دورس-با-شلوار-لگ

هر زمان ایده ای نداشتید که چطور می توانید یک استایل زنانه شیک و ساده با هودی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم یک شلوار لگ به آن اضافه کنید. اگر هودی شما به اندازه کافی بلند است، می تواند جایگزین مانتو برای شما باشد. وگرنه می توانید یک شومیز با قد مناسب زیر هودی خود بپوشید. برای روزهای سرد نیز یک کت اورسایز و بوت های بلند به این ترکیب اضافه کنید. همانطور که می دانید برای بوت های بلند به شلوارهای کاملا تنگ نیاز دارید. دنیای متنوع شلوار لگ می تواند استایلی کاربردی و کژوال را برای شما تضمین کند.

کاپشن و پافر با هودی

کاپشن-و-پافر-با-هودی

همانطور که گفتیم، هودی می تواند انگیزه علاقه شما به زمستان و فصول سرد باشد. زیرا در روزهای سرد تنها به یک هودی و یک کاپشن گرم نیاز دارید. پافرها نیز گزینه های بسیار خاص برای روزهای زمستان پیش رو هستند. ترکیب این دو آیتم گرم و کاربردی به شما کمک می کند بتوانید به راحتی با حضور در فضاهای گرم و بسته، تنها با هودی احساسی خوشایند داشته باشید. پس از خروج از محیط گرم نیز تنها کافی است کاپشن یا پافر خود را بپوشید. نیم بوت ها بهترین گزینه برای این استایل فوق العاده هستند.

پالتو بلند با هودی زنانه

پالتو-بلند-با-هودی-زنانه

پالتوهای بلند معمولا با پارچه فوتر طراحی می شوند. البته یکی از ویژگی های استایل زنانه با هودی در این است که می توانید پالتوی بلند با هر پارچه ای به آن اضافه کنید. به عنوان مثال، پالتوهای بلند با پارچه تدی یا حتی کشمیر چهارخونه نیز در این استایل کاربرد دارند. اگر قد بلندی دارید یا مایلید کشیده تر به نظر برسید، این استایل برای شما فوق العاده خواهد بود. زیرا علاوه بر اینکه می توانید آن را در هر فضایی بپوشید، بسیار سبک و همزمان گرم است.

منبع: https://www.witchery.com.au/style-tips/how-to-style-hoodies

4.4/5 - (25 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا