استایلروزمره و کاربردی

شلوار کارگو را این شکلی بپوشید + ایده استایل

یکی از لباس هایی که قدمت زیادی دارد و همچنان از محبوب ترین آیتم ها به حساب می آید، شلوار است. در تاریخ آمده است که قدمت قدیمی ترین شلوار پیدا شده به حدود قرن دهم تا سیزدهم قبل از میلاد باز می گردد. تاریخ نویسان معتقدند اولین کسانی که از شلوار استفاده می کردند، ایرانیان بودند. در تاریخ نیز شواهدی وجود دارد که در حدود قرن ششم و هفتم قبل از میلاد، ایرانیان در جنگ ها از شلوار استفاده می کردند. از آن زمان تاکنون شلوار در طول تاریخ دنیای مد حضور داشته و دست خوش تغییراتی شده است. امروزه و در حال حاضر مدل شلوارهای زیادی وجود دارند که احتمالا با بیشتر آن ها آشنا هستید. یکی از مدل شلوارهایی که به وفور در پشت ویترین مغازه ها می توانید آن را پیدا کنید، شلوار کارگو است. شلوار کارگو به داشتن جیب های متعدد معروف است. این شلوار جدیدا به عنوان یک ترند پرطرفدار مورد استقبال خانم های جوان و دختران نوجوان قرار گرفته است.

خرید پارچه گاباردین

از شلوار کارگو در چه استایل هایی استفاده می شود؟

شلوار کارگو به دلیل ظاهر گشاد و راحتی که دارد در استایل های هیپ هاپ، لش، خیابانی و اسپرت مورد استفاده قرار می گیرد. شلوار کارگو به شلوار شیش جیب نیز معروف است. در شلوار کارگو از جیب های متعددی استفاده می شود. از این رو می تواند یک شلوار کاربردی برای کسانی که به استفاده از کیف دستی علاقه ای ندارند باشد.

زیباترین استایل ها با شلوار کارگو

راحتی و زیبایی شلوار کارگو باعث شده است که این شلوار از زمان جنگ جهانی دوم تا به امروز در دنیای مد جایگاه ویژه ای داشته باشد. یکی از دلایل محبوبیت این شلوار ست شدن راحت آن است. در ادامه چندین استایل زیبا که در آن ها از مدل شلوار کارگو استفاده شده است را به شما معرفی خواهیم کرد.


پیشنهاد خواندنی: 6 استایل کژوال با پارچه لینن مانتویی برای نوروز 1403


با شلوار کارگو و تیشرت، استایل اسپرت خود را بسازید

همانطور که قبلا گفته شد یکی از مزایای بزرگ شلوار کارگو راحتی آن است. این شلوار معمولا اورسایز طراحی می شود. از این رو بهتر است از آن در تابستان و روزهای گرم سال بهره ببرید. این شلوار را می توانید به راحتی با تیشرت های خنک و اورسایز خود ست کنید. راحتی و خنکی این دو آیتم می تواند لحظات خوبی را در تابستان برای شما به ارمغان آورد. اگر طرفدار استایل های لش و هیپ هاپ هستید، می توانید از این دو آیتم در کنار کفش های اسپرت لژدار استفاده کنید. از آنجایی که در کناره های  شلوار کارگو جیب های بزرگ طراحی می شود نیازی به کیف ندارید. شما می توانید وسایلی مانند موبایل خود را در این جیب ها قرار دهید. استفاده از تیشرت های بلند و اورسایز می تواند برای استایل های خیابانی انتخاب مناسبی باشند.

با-شلوار-کارگو-و-تیشرت،-استایل-اسپرت-خود-را-بسازید

به خوبی می دانید که برای دوخت اکثر شلوارها از پارچه جین استفاده می شود. شما نیز می توانید از این روش همیشگی استفاده کنید. پارچه جین ایستایی فوق العاده ای دارد. از طرفی چروک پذیری آن بسیار کم است. از این رو نگرانی بابت خراب شدن استایل خود نخواهید داشت. شلوارهای جین کارگو برای استایل های خیابانی گزینه های مناسبی هستند. اگر به دنبال یک شلوار خاص هستید بهتر است شلوار کارگو را با پارچه دیگری تهیه کنید. برای مثال می توانید از پارچه کتان برای دوخت این شلوار بهره ببرید. پارچه کتان نسبت به پارچه جین چروک پذیری بیشتری دارد. اما به دلیل ایستایی مناسب و کیفیت رنگ بالایی که این پارچه دارد، از پارچه کتان در دوخت شلوارها به فراوانی استفاده می شود.

استایل کژوال با شومیز سفید را امتحان کنید

یکی از آیتم هایی که احتمالا در کمد لباس همه خانم ها می توانید آن را پیدا کنید، شومیز سفید است. شومیز سفید در ظاهر بسیار ساده به نظر می رسد و نیاز به یک آیتم مکمل برای استایل کردن دارد. اما در اینجا قصد داریم از شومیز سفید به عنوان یک آیتم اصلی در ساخت یک استایل استفاده کنیم. از آنجایی که شومیزهای سفید بسیار ساده و کژوال هستند، شما به یک آیتم هیجان انگیز و خاص برای تکمیل استایل خود احتیاج دارید، شلوار کارگو می تواند همان آیتمی باشد که به دنبال آن می گردید. اکثر شما یک شومیز سفید بدون استفاده در کمد لباس خود دارید. در نتیجه می توانید برای بهار و تابستان امسال از این ترکیب هیجان انگیز برای استایل خود استفاده کنید.

استایل-کژوال-با-شومیز-سفید-را-امتحان-کنید

از آنجایی که قرار است با شومیز و شلوار کارگو خود یک استایل کژوال بسازید، بهتر است از رنگ های نود و ملایم در استایل خود بهره ببرید. پس در نتیجه بهتر است به سراغ پارچه هایی بروید که طیف رنگی زیادی دارند. برای مثال پارچه کتان یکی از آن پارچه ها است. این پارچه ایستایی بالایی دارد و می تواند فرم زیبایی به شلوار شما ببخشد. اما اگر قصد دارید از یک پارچه خنک برای روزهای گرم سال بهره ببرید، بهتر است این بار پارچه لینن را امتحان کنید. پارچه لینن ایستایی متوسطی دارد. اما تنفس پذیری بالای این پارچه می تواند شما را مجاب کند تا از آن در دوخت شلوار کارگو بهره ببرید.

خرید پارچه گاباردین

ترکیب کت و شلوار کارگو، استایلی خاص که به دنبالش هستید

از ست های جذاب و مورد علاقه خانم ها می توان به کت و شلوار اشاره کرد. کت و شلوار یکی از کاربردی ترین و متنوع ترین ست های موجود در بازار است. این ست ها در نظر خانم ها بسیار زیبا و جذاب هستند. بسیاری از افراد به آیتم های همیشگی علاقه زیادی دارند و تمایلی به ریسک کردن ندارند. اما اگر جزو افرادی هستید که به پوشیدن لباس های جدید و ست کردن آیتم های مختلف علاقه دارید، ست کت و شلوارهای کارگو برای شما است. شلوارهای کارگو در کنار کت های یقه انگلیسی و کلاسیک می توانند یک استایل خاص و منحصر به فرد را برای شما به ارمغان آورد.

ترکیب-کت-و-شلوار-کارگو،-استایلی-خاص-که-به-دنبالش-هستید

استفاده از پیله در شلوارهای کارگو می تواند یک ایده زیبا و خاص باشد. برای دوخت این پیله ها و جیب های این شلوار به پارچه ای احتیاج دارید که خوش دوخت و خوش اتو باشد. در صورتی که پارچه شما اتوپذیری کمی داشته باشد، نمی تواند فرم پیله های شما را زیبا نشان دهد. از طرفی کت های زنانه ظاهری لوکس و شیک دارند. از این رو بهتر است برای ایجاد هارمونی بیشتر از پارچه هایی با ایستایی متوسط یا زیاد استفاده کنید. این پارچه ها می توانند یک ظاهر لوکس و جذاب را به شلوار شما هدیه کنند. پارچه کتان شلواری یکی از پارچه های مناسب و پرکاربرد برای دوخت شلوار کارگو است. از طرفی این پارچه ایستایی مشابه ایستایی کت های زنانه دارد. در نتیجه پارچه کتان می تواند تمامی انتظارات شما برای شلوار کارگو را برآورده کند.

کت چرم خود را اینگونه ست کنید

پارچه چرم از محبوب ترین و پرکاربردترین پارچه ها در بین خانم های خوش پوش است. اگر از طرفدارن و دنبال کنندگان اخبار مد باشید به خوبی می دانید که از پارچه چرم در آیتم های مختفلی استفاده می شود و کت های چرم زنانه از محبوب ترین آیتم های حال حاضر در دنیای مد هستند. از این رو اکثر شما خانم ها در کمد لباس خود یک کت چرم دارید که احتمالا نمی دانید آن را چگونه استایل کنید. خبر خوبی که برای شما داریم این است که شما می توانید با این کت های چرم و شلوار کارگو یک استایل کلاسیک جذاب و بی نظیر را برای خود بسازید. برای داشتن یک استایل متفاوت و خاص همیشه نیاز به آیتم های گران قیمت ندارید. شما می توانید با این دو آیتم در کنار هم یک استایل لوکس و به ظاهر گران قیمت را برای خود رقم بزنید.

کت-چرم-خود-را-اینگونه-ست-کنید

از شلوار کارگو و کت چرم خود می توانید در روزهای خنک بهار و پاییز استفاده کنید. در نظر داشته باشید که پارچه شلوار شما نیز باید گرمای نسبی را برای شما فراهم کند. از جمله پارچه هایی که هوای گرم را درون خود محبوس می کنند، می توان به پارچه کتان اشاره کرد. اگر می خواهید از پارچه هایی با الیاف طبیعی بهره ببرید پارچه کتان کاغذی برای شما مناسب تر است. اما پارچه کتان شلواری چروک پذیری بسیار کمتری دارد. در این پارچه علاوه بر الیاف طبیعی از پلی استر نیز استفاده می شود. از این رو بعد از استفاده طولانی مدت شکل اولیه خود را از دست نمی دهد.

قیمت پارچه گاباردین شلواری

از این استایل دخترانه غافل نشوید

شومیز یکی از محبوب ترین آیتم ها در بین خانم ها است. این آیتم به قشر یا سن خاصی محدود نمی شود. به جرات می توان گفت شومیز یکی از آیتم هایی است که تمامی افراد با سلیقه های مختلف به آن علاقه دارند. از این رو یکی از پرفروش ترین لباس های زنانه، شومیزها هستند. در بین انواع مدل شومیز موجود در بازار شومیزهای کراپ فروش بسیار بالایی دارند. این موضوع می تواند نشانه این باشد که نسل جدید به این مدل شومیز علاقه زیادی دارد. از شومیزهای کراپ می توانید در استایل های مختلفی بهره ببرید. اگر از استایل های تکراری و همیشگی خسته شدید، نیازی به خرید شومیز جدید و صرف هزینه بیشتر نیست. شما می توانید این بار شومیز کراپ خود را با آیتم متفاوتی مثل شلوار کارگو ست کنید و برای خود یک استایل جدید و متفاوت را بسازید.

از-این-استایل-دخترانه-غافل-نشوید

از آنجایی که از این شومیزهای کراپ معمولا در روزهای گرم سال استفاده می شود، به شلواری احتیاج دارید که بتوانید از آن در هوای گرم بهره ببرید. به عبارتی پارچه به کار رفته در شلوار کارگو شما باید خنک باشد و تنفس پذیری بالایی داشته باشد. پارچه کتان کاغذی یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت شلوارهای تابستانه است. این پارچه ایستایی و تنفس پذیری مناسب برای دوخت شلوارهای تابستانه را دارد. پارچه شانتون نیز یکی دیگر از پارچه های محبوب برای دوخت شلوارهای تابستانه است. این پارچه نسبت به پارچه کتان کاغذی چروک پذیری کمتری دارد. تنفس پذیری پارچه شانتون نیز بسیار بالا است. هر دو پارچه جزو پارچه های خوش دوخت موجود در بازار محسوب می شوند.

از کراپ پافرهای فانتزی در استایل خود استفاده کنید

اگر به دنبال یک استایل فانتزی و زیبا هستید این قسمت برای شما است. برای داشتن استایل های فانتزی بهتر است به سراغ آیتم های جدید بروید. برای مثال کراپ پافر می تواند یک انتخاب فوق العاده باشد. کراپ پافر ظاهری حجیم و در عین حال فانتزی دارد. از این رو می تواند به خوبی استایل شما را متحول کند. از آنجایی که کراپ پافرهای بالا تنه شما را حجیم تر نشان می دهند، بهتر است از شلوارهای اورسایز استفاده کنید. با این کار در بین بالا تنه و پایین تنه استایل شما هارمونی برقرار می شود. از آنجایی که شلوار کارگو به شکل اورسایز و گشاد طراحی می شود، می تواند همان آیتم مورد نیاز برای تکمیل استایل شما باشد.

از-کراپ-پافرهای-فانتزی-در-استایل-خود-استفاده-کنید

از این استایل می توانید در روزهای خنک بهار و پاییز بهره ببرید. استفاده از پارچه های خیلی ضخیم و نازک برای استفاده در روزهای خنک مناسب نیستند. اما پارچه هایی که گرمای نسبی دارند و می توانند گرمای بدن شما را حفظ کنند، گزینه های مناسبی برای این استایل شما هستند. از طرفی پارچه ای که برای دوخت این شلوار کارگو استفاده می کنید باید کمی ضخیم و در عین حال خوش دوخت باشد. پارچه کتان شلواری تمامی این خصوصیات را دارد. این پارچه چروک پذیری بسیار کمی دارد. از طرفی دوخت پارچه کتان بسیار راحت است. از این رو در زمان دوخت شما را به دردسر نمی اندازد.

منبع: https://www.instyle.com/cargo-pants-outfit-ideas-7152740

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا