استایلپاییز و زمستانروزمره و کاربردی

پارچه فوتر و 10 مدل پالتو اورسایز زمستانی+عکس

با نزدیک شدن به فصل سرما، اغلب خانم ها به دنبال طرح ها و مدل های متنوع پالتو می گردند. این جست و جو ممکن است در فروشگاه های لباس و یا فضای مجازی اتفاق بیفتد. در صورتی که از جنس پارچه مورد نظر خود آگاه باشید، کارتان بسیار راحت تر می شود. پارچه فوتر یکی از بهترین و محبوب ترین پارچه های فصل زمستان است. پالتو فوتر اورسایز یکی از جدیدترین ترندها است که محبوبیت زیادی دارد.

پارچه فوتر به خاطر تراکم بافت زیاد در برابر باد و آب و هوای سرد بسیار مقاوم است. این پارچه به خوبی با حرارت و بخار اتو، فرم می گیرد و بسیار خوش دوخت است. پالتو های دوخته شده با این پارچه، تنوع بسیار زیادی دارد. پارچه فوتر با وجود ایستایی محکم و آهاردار، برای پالتو های اورسایز نیز مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه مدل هایی که برای دوخت با این پارچه مناسب هستند را خواهیم دید.

دوخت پالتو فوتر اورسایز چند رنگ نیز یک ایده جذاب است. برای ترکیب های رنگی این مدل پالتوها می توانید از رنگ های هماهنگ با یکدیگر استفاده کنید. ترکیب کردن پارچه های طرح دار در کنار پارچه ساده فوتر نیز یکی دیگر از ایده های جالب و عالی است.

ایده های گوناگونی را می توانید در طراحی پالتوی اورسایز خود پیاده کنید. برای نمونه می توانید روی یقه پالتو مانور دهید و آن را به صورت افتاده بدوزید. در ادامه با انواع مدل های پالتو فوتر اورسایز آشنا می شویم.

پالتو زمستانه

پالتو های اورسایز به سبک مینیمال با پارچه فوتر

دو نمونه از پالتوهای فوتر اور سایز مینیمال را می بینیم. در این استایل ها با رنگ های خنثی پالتو مینیمال فوتر دوخته شده است. معمولا طراحی مینیمال لباس، به صورت ساده و شیک است. در این استایل ها نیز شاهد سادگی و در عین حال زیبایی هستیم. در طراحی مینیمال از دکمه ها و اکسسوری های پر زرق و برق استفاده نمی شود و زیبایی این استایل در سادگی آن نهفته شده است. دوجیب در دو طرف این پالتو ها طراحی و دوخته شده است.

پالتو مینیمال

این پالتوهای مینمیال به صورت اور سایز طراحی و دوخته شده اند. به همین دلیل می بینیم که سر شانه آن ها تا روی شانه می آید. جیب های ساده و به نسبت بزرگ، این پالتوها را خاص تر کرده است. این پالتوهای مینیمال هم به صورت جلو بسته و همچنین جلو باز بسیار زیبا هستند.

اگر آن را به صورت جلو بسته می پوشید، کمربند آن را ببندید. اما اگر می خواهید آن را به صورت جلو باز بپوشید، از زیر آن یک لباس مشکی ساده بپوشید تا نمای زیباتری داشته باشد و سادگی آن حفظ شود.

خاص ترین مدل پالتو اورسایز فوتر مونوکروم

یکی از مدل لباس هایی که برای پالتو های اورسایز بسیار زیبا است، مدل های کاملا ساده و مینیمال است. این پالتو ها بدون هیچ برش خاص و بدون یقه برگردان هستند و فقط جذابیت پارچه فوتر را به رخ می کشند. پارچه فوتر به دلیل ساده و تک رنگ بودن، برای استایل های مینیمال بسیار کاربردی است. همچنین ضخامت و ایستایی این پارچه برای نشان دادن سیلوئت های متفاوت و جدید بسیار مناسب است.

رنگ طوسی یک رنگ ساده و مینیمال است که می تواند استایل شما را دگرگون کند. این رنگ خنثی را به راحتی می توانید با انواع رنگ ها ست کنید. طراحی این پالتوهای اور سایز به صورت ساده و مینیمال است. این مدل پالتوها ایده فوق العاده ای برای استایل های مونوکروم شما هستند. برای مثال پالتوی طوسی تیره را می توانید با یک بافت طوسی روشن بلند ست کنید. یک بوت بلند نیز می تواند استایل شما را فوق العاده کند.

پالتو فوتر اورسایز چهار دکمه، محبوب ترین ترند این سال ها

پالتو های اورسایز به دلیل گشادی و آزادی زیادی که دارند برای مدل چهار دکمه (دو ردیف دکمه خور) بسیار استفاده می شوند. مدل چهار دکمه به همراه یقه انگلیسی یکی از بهترین و محبوب ترین ترکیب ها برای پالتو فوتر اورسایز می باشد. پارچه فوتر به خاطر خوش دوخت بودن و سادگی به زیبایی طرح یقه و تعداد دکمه ها را نشان می دهد. یکی از اجزا جدانشدنی پالتو ها، جیب می باشد که برای در امان ماندن دست ها در سرمای زمستان بسیار مهم است.

چهاردکمه های زمستانه

ست کردن پالتو فوتر اورسایز چهار دکمه اصلا سخت نیست. حتی با این پالتو می توانید یک استایل هنری زیبا و چشم نواز داشته باشید. برای مثال می توانید یک دامن کشمیر را با آن ست کنید. در این تیپ خود حتما بوت بپوشید تا استایلتان شیک تر شود.

پالتو چهار دکمه برای استایل های رسمی نیز ایده فوق العاده ای می باشد. برای مثال با این پالتو یک شلوار جین بپوشید. نیم بوت یا بوت ایده خوبی برای همراهی در استایل رسمی شما است.

رنگبندی پارچه فوتر را از اینجا ببینید

 

آستین رگلان یا آستین بارانی

اغلب پالتو های اورسایز با الگوی آستین کیمونو و یا آستین افتاده دوخته می شوند. در این بین اگر تمایل دارید که کمی فرم سرشانه را نشان دهید، می توانید از مدل آستین رگلان استفاده کنید. این مدل آستین به دلیل اینکه بیشتر در بارانی ها استفاده می شود، به آستین بارانی نیز معروف است.

آستین رگلان

این مدل آستین برای پالتو های اورسایز که با پارچه فوتر دوخته می شوند نیز کارایی دارد و فرم سرشانه ها را به خوبی نشان می دهد. اگر سرشانه پهن و بازو های توپری دارید و قصد انتخاب پالتو اورسایز دارید، بهتر است که از مدل آستین رگلان بهره ببرید. این مدل آستین پالتوی شما را خاص تر و زیباتر می کند. برای اینکه پالتویتان از یکنواختی در بیاید، می توانید این مدل آستین را برای آن طراحی کنید.

پالتو های اورسایز کمردار با پارچه فوتر

لباس های اورسایز معمولا اندام افراد را درشت تر از چیزی که هست نشان می دهند. این مساله در پالتو های اورسایز بیشتر نمود پیدا می کند. زیرا پارچه فوتر آهاردار و ضخیم است.

پالتو فوتر کمردار

هنگامی که برای پالتو های اورسایز استفاده می شود، باعث می شود که افراد درشت اندام تر به نظر بیایند. البته مدل های اورسایز این مزیت را دارند که برجستگی های بدن را می پوشانند و سایز شخص به طور دقیق مشخص نمی شود. اما با این وجود اگر می خواهید پالتو فوتر اورسایزتان کمی اندام شما را نشان دهد، بهتر است که از مدل کمردار استفاده کنید. در این مدل با بستن کمربند پالتو، باعث می شوید که انحنا و باریکی کمر دیده شود.

پارچه فوتر کوبیده و رنگهای جذاب آن

 

پالتو فوتر اورسایز چند رنگ

یکی از طرح های خلاقانه ای که می توانید با پارچه های فوتر ساده انجام دهید، استفاده از چند رنگ مختلف است. پالتو های اورسایز و یا حتی اسلیم فیت برای این مدل مناسب هستند. با ترکیب رنگ ها، اضافه کردن برش و انتخاب اینکه کدام قسمت از پالتو رنگ متفاوتی داشته باشد، موجب می شود که پالتو بسیار متفاوت و خاصی تولید کنید. در مدل های اورسایز به دلیل بزرگ تر بودن پهنای الگو، امکان ایجاد تنوع بیشتری دارید.

پالتو چند رنگ | پارچه نگار

پالتوهای چند رنگ فوتر، استایل شما را بسیار خاص و منحصر به فرد می کنند. این مدل پالتوها را در تن هر کسی نمی بینید. در واقع افرادی که کاملا برای طراحی و زیبایی پالتوی خود وقت گذاشته اند، این مدل پالتو را می دوزند. البته که پوشیدن این مدل پالتوها کمی جسورانه است. اما شک نکنید که استایل شما را خاص و فوق العاده می کند.

 


مقاله مرتبط: پارچه فوتر با کیفیت و ۵ راه تشخیص آن


 

ترکیب رنگی درست در پالتو فوتر اورسایز

در طراحی این مدل پالتوها نکته ای که حائز اهمیت است، ترکیب های رنگی هماهنگ و درست در کنار یکدیگر است. از رنگ هایی استفاده کنید که هارمونی خوبی در کنار یکدیگر دارند. برای مثال ترکیب رنگی طوسی و صورتی در کنار یکدیگر یک ترکیب چشم نواز و عالی می باشد. ترکیب هایی همچون طوسی و زرد، مشکی و صورتی، کرم و سرمه ای را نیز می توانید در نظر بگیرید.

یکی از خلاقیت هایی که در استایل چند رنگه با پالتوی فوتر اور سایز می توانید داشته باشید، این است که اکسسوری های استایلتان، کیف و کفشتان را با یکی از رنگ های پالتو ست کنید. برای ست کردن رنگی را انتخاب کنید که در پالتویتان غالب است. اگر پالتویتان در ترکیب رنگی طوسی و زرد است، رنگ کفش و کیفتان را زرد انتخاب کنید.

انتخاب های جدید، سارافون یا پالتو آستین کوتاه؟

برخی از خانم ها و دختر های جوان از لباس های جدید و کمتر دیده شده استقبال می کنند. پیشنهاد ما برای شما پوشیدن سارافون اورسایز پشمی و یا پالتویی اورسایز با آستین های کوتاه است. این سبک پوشاک کمتر در سطح جامعه دیده می شود.

به خصوص که در سال های گذشته زمستان های پر بارش و یا خیلی سرد را تجربه نکردیم، می توان با خیالی راحت این لباس ها را پوشید و نگران سردی هوا نبود. این پالتو های اورسایز را می توان با بافت و پلیور های جذاب ترکیب کرد و استایلی منحصر به فرد ساخت.

لباس زمستانه کیمونو

پالتوهای آستین کوتاه یکی از زیباترین و خاص ترین مدل پالتوها می باشند. این مدل پالتوها با سبک و سیاق زیبا و منحصر به فرد خود، یکی از بهترین لباس های زمستانه شما خواهند بود. در این مدل تیپ ها به رنگ لباسی که از زیر پالتو می پوشید، دقت کنید. اگر هوا خیلی سرد است می توانید از زیر پالتوی خود، یک بافت بلند بپوشید.

ترکیب های رنگی همرنگ با پالتویتان، پیشنهاد خوبی است. برای مثال اگر پالتو فوتر اورسایز شما صورتی تیره است، از زیر پالتو، لباس یا بافت صورتی چند درجه روشن تر بپوشید. در حالت کلی رنگ هایی را انتخاب کنید که یا همخوانی خوبی با رنگ پالتوی شما داشته باشند یا در تناژ رنگی آن قرار داشته باشند.

خرید پارچه فوتر پشمی زمستانه

 

شال گردن فوتر؛ همراهی مناسب و عالی در استایل زمستانه

همیشه به یاد داشته باشید که تغییرات کوچک می تواند استایل شما را دگرگون کند. پالتو های اورسایز مینیمال ممکن است برای همه موقعیت ها جذاب به نظر نرسد. اما می توانید هنگام خرید پارچه فوتر، کمی پارچه بیشتر بخرید تا بتوانید شال گردنی همرنگ با پالتو خود بدوزید. ترکیب پالتو ساده اورسایز با شال گردنی پهن، برای روز های سرد بسیار چشم نواز است. در تصاویر دقت کنید. با اندکی هزینه برای شال گردن، می توانید دو مدل متفاوت پالتو برای فصل زمستان داشته باشید.

پالتو اور سایز شال دار

ترکیب رنگی نارنجی و مشکی یکی از ترکیب های رنگی جذاب و زیبا است. در این استایل نیز شاهد یک استایل مشکی هستیم که در آن پالتوی فوتر اور سایز نارنجی خود نمایی می کند. سایر آیتم های این تیپ تماماً با رنگ مشکی انتخاب شده اند. استفاده از رنگ های دیگر را در این استایل پیشنهاد نمی کنیم، زیرا استایل شلوغ می شود. دکمه های چهار عددی نیز نمای زیبایی به این پالتو داده است. پیشنهاد می کنیم که در این استایل شال خود را از سمت بالا بیندازید تا زیبایی یقه به خوبی نمایان شود.

یقه های افتاده و بلند در پالتوی فوتر اور سایز

یکی از مدل های پالتوهای اور سایز، طراحی آن ها با یقه های افتاده و بلند می باشد. این پالتوی زیبا با پارچه فوتر نسکافه ای روشن طراحی دوخته شده است. قد این پالتو تا روی زانو در نظر گرفته شده است؛ ست کردن یک شلوار دمپای ذغالی لی، این استایل را جذاب تر می کند. از آنجایی که این استایل کژوال است، می توانید با آن کتانی بند دار ست کنید. این پالتو دارای حالتی جلو باز می باشد، در نتیجه بهتر است که از زیر آن یک لباس مشکی ساده به تن کنید. اگر از طرفداران کلاه در فصل زمستان هستید، یک کلاه مشکی ساده، این ست را بی نظیر می کند.

یقه های بلند و بزرگ

این تناژ رنگی یکی از معروف ترین و پر طرفدارترین رنگ ها برای فصل پاییز و زمستان است. در واقع مل توانیم بگوییم که رنگ نسکافه ای روشن، یک رنگ زمستانه پاییزه بسیار زیبا است. این پالتوی نسکافه ای را می توانید با آیتم هایی مانند کفش های پاشنه بلند، نیم بوت یا بوت ست کنید. البته اگر آن را با کفش پاشنه بلند بپوشید، باید یک تیپ مجلسی بزنید‌.

یکی دیگر از خلاقیت هایی که می توانید در این تیپ داشته باشید، ست کردن کفش و کیف است. گر دقیقا نمی خواهید مدل کیف و کفش را ست کنید، حداقل رنگ های مشابهی را برای آن ها انتخاب کنید.با ست کردن کیف و کفش، تیپتان بسیار جذاب می شود

ترکیبی از پالتوی فوتر و پشمی طرح دار

یکی از بهترین کارهایی که می توانید با پارچه فوتر ساده انجام دهید، استفاده از آن در کنار پارچه های طرح دار است. در این استایل پارچه فوتر نارنجی با پارچه طرح دار چهار خونه پشمی هماهنگ شده اند. پارچه چهار خانه نارنجی کرمی آیتم خوبی برای هماهنگ شدن در کنار پارچه فوتر ساده است.

این مدل پالتو یکی از خاص ترین مدل های پالتوی فوتر اور سایز می باشد. همچنین به دلیل رنگ و طرح جذابی که دارد، برای خانم های جوان، پیشنهاد می شود. با این پالتو می توانید یک شلوار لی دمپا بپوشید و استایلی کژوال و زیبا داشته باشید. یک کیف دستی مشکی کوچک می تواند همراه خوبی برای این استایل باشد.

ترکیب پالتوی فوتر و چرم اور سایز

یکی از جذاب ترین مدل های پالتو های دیور سایز پالتو های اورسایز فوتر با نوارهای چرمی هستند. در این استایل یک پالتوی نارنجی فوتر با یقه های پهن طراحی و دوخته شده است.  خرج کار های چرم مشکی به صورت نوار روی آن خودنمایی می کند.

ترکیب پارچه فوتر و چرم

ترکیب رنگی نارنجی و مشکی یکی از ترکیب های رنگی جذاب و زیبا است. در این استایل نیز شاهد یک استایل مشکی هستیم که در آن پالتوی فوتر اور سایز نارنجی خود نمایی می کند. سایر آیتم های این تیپ تماماً با رنگ مشکی انتخاب شده اند. استفاده از رنگ های دیگر را در این استایل پیشنهاد نمی کنیم، زیرا استایل شلوغ می شود. دکمه های چهار عددی نیز نمای زیبایی به این پالتو داده است. پیشنهاد می کنیم که در این استایل شال خود را از سمت بالا بیندازید تا زیبایی یقه به خوبی نمایان شود.


حتما بخوانید: 10 مدل پالتو جدید و شیک برای زمستان 1402 + عکس


پالتوی اور سایز با یقه خاص با پارچه فوتر

یکی از خلاقیت های جذابی که می توانید در طراحی پالتوی خود اجرا کنید دوخت یقه های خاص برای پالتویتان است. در واقع پیشنهاد میکنیم که روی یقه پالتو مانور دهید. دو نمونه از استایل های جذاب با یقه خاص را نیز بررسی می کنیم. در این استایل ها یقه پالتو حالتی شکاری دارد و به صورت تیز برش داده شده است.

جیب های پالتو حالتی گرد دارند و دارای ابعاد متوسطی هستند. آستین های پفی و مچی این پالتو را جذاب تر کرده است؛ در طراحی این پالتو دیگر اکسسوری اضافه تری را نمی‌بینیم چرا که این پالتو با طراحی مینیمال و حالت یقه خاص خود بسیار چشم نواز است. با این پارچه های زیبا می توانید یک بوت مشکی بند دار را ست کنید؛ اگر تمایل دارید که پالتو را به صورت جلوباز بپوشید پیشنهاد می کنیم که از زیر آن یک لباس مشکی به تن کنید.

در این بخش با طراحی گفته شده دو نمونه پالتوی زیبا با رنگ های آبی ملایم و صورتی را می بینیم اگر به اساتایل های پر زرق و برق علاقه دارید می توانید رنگ پوتین خود را با رنگ پالتو ست کنید.

ایده دوخت پالتو اورسایز کوتاه با پارچه فوتر

در کنار پالتو های اورسایز بلند پالتو اورسایز فوتر کوتاه نیز بسیار چشم نواز است. در این استایل ، یک پالتوی سبز کوتاه فوتر اورسایز دوخته شده است. اگر به رنگ سبز پالتو دقت کنید خواهید دید که دقیقاً مطابق مُد امسال است. آستین های این پالتو به صورت مچی طراحی شده اند و تا روی انگشتان دست می آیند.

سرشانه ها نیز روی شانه می‌افتند. پیشنهاد می کنیم که یک بوت بلند را با این کار توسط کنید. مینی اسکارف سبز همرنگ با پالتو نیز استایل شما را خاص تر  می کند. همچنین می توانید در این استایل از شلوار جین آبی استفاده کنید؛ اگر این پارچه فوتر را برای آب و هوای پاییزی می خواهید بپوشید آن را با کتانی بندار سفید ست کنید  همچنین می توانید از زیر آن یک بلوز سفید ساده یا با طرح های بسیار ظریف بپوشید.

سخن آخر

اگر به دنبال یک استایل جذاب پاییزه و زمستانه هستید، پالتوی فوتر اور سایز را به شما پیشنهاد می کنیم. پالتوی فوتر اور سایز یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشش زمستانه شما می باشد. در این مطلب انواع استایل و عکس های جدیدترین و خاص ترین مدل های پالتو فوتر زمستانی را در اختیارتان گذاشتیم.

پالتو اورسایز فوتر دارای مدل های گوناگونی می باشد. بر اساس سلیقه خود می توانید مدل های کوتاه یا بلند آن را انتخاب کنید. با پالتوی فوتر کوتاه و شلوار مام استایل یا دمپا، می توانید یک استایل کژوال داشته باشید. پالتوی بلند فوتر نیز از پر طرفدارین ها می باشد. در ست کردن پالتو فوتر اورسایز بلند کرمی بهتر است که یک شلوار کرمی با تناژ رنگی کمی روشن تر از پالتو تهیه کنید.

روی یقه پالتوی فوترتان می توانید مانور دهید و آن را به صورت مدل دار بدوزید. یقه شل و افتاده یکی از بهترین طراحی هایی است که در دوخت پالتوی خود می توانید اجرا کنید.

پارچه چرمی که یکی از جذاب ترین پارچه های زمستانه است را نیز می توانید با پارچه فوتر ترکیب کنید و یک استایل زمستانی با شکوه و خاص داشته باشید. برای دیدن سایر مدل های پالتو فوتر اورسایز زمستانی و نکات ست کردن آن ها، این مطلب را در اختیارتان قرار دادیم.

 

منبع: www.ft.com

4.4/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا