استایلمهمانی و مجلسی

پارچه کتان لمه شاین دار و استایل مینیمال

طرفداران استایل مینیمال، با شعار (less is more) یا «کمتر، بیشتر است» اقدام به انتخاب و خرید لباس می کنند. بر این اساس، باید پارچه یا لباسی ساده، شیک و باکیفیت بیابند. معمولا افراد استایل مینیمال و کژوال با هم ترکیب می کنند. در نتیجه بیشترین پارچه ای که در این استایل مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه های نخی مانند پارچه لینن است. اما همانطور که می دانید، لینن و سایر پارچه های نخی، چندان برای استایل رسمی مناسب نیستند. برای یک استایل رسمی ایده آل نیاز به پارچه ای زیبا با ایستایی متوسط دارید. به همین دلیل ما پارچه کتان لمه شاین دار را به شما توصیه می کنیم. این پارچه ساده با درخشش اندکی که دارید، یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن استایلی مینیمال و رسمی است. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با این پارچه و این استایل پرطرفدار آشنا کنیم.

خرید-پارچه-کتان-لمه-شاین-دار

آغاز داستان ساده گرایی یا مینیمالیست در استایل

شاید بتوان گفت سرآغاز داستان ساده گرایی یا مینیمالیست در استایل، به 1960 میلادی بازمی گردد. زمانی که دو هنرمند توانمند نیویورکی اگنس مارتین و دونالد جاد مسیر رشد این سبک را در معماری هموار کردند. سادگی همواره طرفداران خود را دارد. به همین دلیل این سبک به سرعت جای خود را در صنعت مد و طراحی لباس باز کرد. در دهه 80 میلادی دو طراح ژاپنی یوهی یاماموتو و ری کاواکوبو موفق شدند استایل مینیمال را به شکلی مهیج عرضه کنند. در دهه 90 مضامین زیبایی شناسی ژاپنی وارد سبک مینیمال شد. به عنوان مثال، استفاده از رنگ های خنثی و خطوط ساده و منقطع، به شکلی جدید در طراحی لباس ظهور پیدا کرد. این سبک در اروپا با تلاش های جیل ساندر و هلموت لانگ گسترش پیدا کرد. در آمریکا نیز استایل مینیمال با نام کالوین کلین و دونا کاران شناخته می شود.


مقاله مشابه: پارچه کتان لمه مناسب چه فصلی است؟


پارچه کتان لمه شاین دار و استایل مینیمال برای چه کسانی مناسب است

اگر هر بار که کمد خود را باز می کنید در میان انبوهی از لباس ها گم می شوید یا با داشتن تعداد زیادی لباس همچنان نمی دانید چه بپوشید، استایل مینیمال می تواند راه حل مشکل شما باشد. البته اگر به رنگ های بژ علاقه دارید یا همواره به دنبال خرید لباس های ساده و بادوام هستید، شما یک مینیمالیست به حساب می آیید. این استایل مناسب افرادی است که سادگی را ستایش می کنند. اما همواره پیدا کردن یک لباس مناسب برای داشتن استایل مینیمال ایدئال می تواند چالش برانگیز باشد. مخصوصا اگر مایل باشید لباس های رسمی بپوشید. محبوب ترین پارچه در استایل مینیمال معمولا لینن است. به طور کلی پارچه هایی که آهار ندارند و در استایل کژوال بسیار پرطرفدار هستند، در استایل مینیمال نیز جایگاه ویژه ای دارند.

پارچه کتان لمه شاین دار و استایل مینیمال برای چه کسانی مناسب است

اگر به دنبال یک پارچه مناسب برای استایل رسمی مینیمال هستید، ما به شما پارچه کتان لمه شاین دار را توصیه می کنیم. این پارچه فوق العاده با داشتن بعضی ویژگی های کتان و درخشش ظریف و زیبایی که دارد، یکی از بهترین گزینه ها برای خانم های ساده پسند محسوب می شود. در بافت آن از الیاف ترکیبی پنبه و پلی استر استفاده می شود. به همین دلیل زیردستی بسیار لطیف و حتی لغزنده دارد. درخشش اندک این پارچه به همراه ایستایی متوسط آن نیز جزو ویژگی هایی است که باعث می شود بتوانید به راحتی از آن در طراحی لباس های رسمی بهره ببرید. با پارچه کتان لمه شاین دار می توانید مانتو، شلوار، کت و انواع سارافون و وست را طراحی کنید. دوام بالای این پارچه باعث می شود بتوانید از آن به صورت طولانی مدت در استایل خود استفاده کنید.

خرید پارچه کتان لمه براق

 

6 دلیل برای استفاده از پارچه کتان لمه شاین دار در استایل مینیمال

اگر چندان با ویژگی های این پارچه آشنایی ندارید یا همچنان تردید دارید که آیا پارچه کتان لمه شاین دار برای استفاده در استایل مینیمال مناسب است، مطالعه ادامه مطلب می تواند برای شما مفید باشد. در ادامه این مطلب ما قصد داریم به ویژگی های این پارچه و نقش آن در یک استایل مینیمال بپردازیم.

پارچه کتان لمه شاین دار ظاهر جذابی دارد

پارچه کتان لمه شاین دار ظاهر جذابی دارد

توصیه می شود که در استایل مینیمال به سراغ ساده ترین آیتم های ممکن بروید. اما پارچه ساده و جذابی مانند پارچه کتان لمه شاین دار، می تواند استایل متفاوتی برای شما بسازد. به همین دلیل نباید از جلوه خاص این پارچه غافل شوید. همانطور که از نام این پارچه پیداست، درخشش بسیار کمی دارد. همین ویژگی باعث شده است زمانی که آن را بر تن می کنید، سایه روشن هایی روی لباس ایجاد شود. اگر سایر آیتم های استایل خود را ساده انتخاب کنید، این پارچه دوست داشتنی می تواند آیتم اصلی محسوب شود.

یک پارچه بادوام برای استایل شما محسوب می شود

مدل مانتو و شلوار با پارچه کتان لمه

همانطور که اشاره شد، معمولا افراد مینیمالیست ترجیح می دهند لباس های اندک اما بادوام بخرند. این کار بر اساس همان شعار «کمتر، بیشتر است» به شما کمک می کند استایل بهتری داشته باشید. زیرا در ابتدا کمد شما را خلوت نگه می دارد. در گام بعدی به شما کمک می کند بتوانید با تمرکز و سرعت بیشتری برای هر روز خود لباس انتخاب کنید. یک پارچه بادوام مانند پارچه کتان لمه شاین دار برای چنین سبکی کاملا مناسب است. زیرا این پارچه در طولانی مدت شکل و رنگ خود را از دست نمی دهد. علاوه بر این شما می توانید یک شلوار یا مانتو طراحی شده با این پارچه را تا مدت بپوشید و با لباس های مختلف ست کنید.

پارچه کتان لمه شاین دار به ندرت چروک می شود

مدل مانتو مجلسی

در استایل مینیمال نیاز است همواره آراسته باشید. چروک پارچه می تواند خطوط ناخواسته ای به ترکیب استایل شما اضافه کند که ابدا زیبا نیست. به همین دلیل به پارچه ای نیاز دارید که به سادگی چروک نشود. پارچه کتان لمه شاین دار با داشتن الیاف ترکیبی پنبه و پلی استر، به ندرت چروک می شود. در مقابل به سادگی نیز اتو کشی شده و می توانید به سرعت یک لباس صاف، زیبا و دوست داشتنی برای هر روز خود داشته باشید. فراموش نکنید اگر قصد اتو کشی این پارچه را دارید، از یک لایه محافظ استفاده کنید تا الیاف پارچه کمترین آسیبی نبینند.


حتما بخوانید: پارچه کتان گاباردین و نکات نگهداری از آن


این پارچه ایستایی مناسبی برای لباس رسمی دارد

اصلی ترین دلیلی که ما در این مطلب به پارچه کتان لمه شاین دار اشاره کردیم، کاربرد آن در استایل مینیمال و رسمی است. معمولا پارچه های آهاردار، طرح های شلوغی دارند. در مقابل بعضی مدل ها نیز بیش از اندازه ساده و کسل کننده هستند. پارچه کتان لمه شاین دار با توجه به بافت و ظاهر درخشانی که دارد، یکی از ساده ترین و زیباترین پارچه هایی است که می توانید در استایل رسمی از آن استفاده کنید. ایستایی این پارچه کاملا مناسب دوخت کت و مانتوهای کتی است. پارچه کتان لمه شاین دار بدن نما نیست اما شما می توانید با اضافه کردن آستر به این پارچه، ایستایی آن را افزایش دهید.

قیمت پارچه کتان لمه ژاکارد

 

پارچه کتان لمه شاین دار رنگبندی فوق العاده ای دارد

پارچه کتان لمه شاین دار رنگبندی فوق العاده ای دارد

معمولا طرفداران این استایل به رنگ های خنثی و روشن علاقه دارند. در واقع این استایل با این رنگ های خاص و متفاوت شناخته می شود. یکی از دلایل دیگری که ما برای استایل مینیمال پارچه کتان لمه شاین دار را به شما پیشنهاد می کنیم، رنگبندی متنوع آن است. این پارچه را می توانید در طیف فوق العاده بژ برای استایل مینیمال تابستانی خود تهیه کنید. رنگ سفید و طیف خاکستری و حتی قهوه ای نیز از بهترین گزینه ها برای داشتن استایلی ساده و شیک است که نباید از آن غافل شوید.

نگهداری از این پارچه بسیار آسان است

در استایل مینیمال که آیتم های کمد شما محدود است، باید به طور مداوم یک لباس را بپوشید و بشویید. به همین دلیل نیاز به پارچه ای بادوام دارد که گلوله گلوله نشده و پرز ندهد. شستشوی آن نیز نباید سخت باشد. یکی دیگر از دلایلی که پارچه کتان لمه شاین دار را به گزینه ای بی رقیب برای استایل مینیمال تبدیل می کند، شستشوی آسان آن است. برای شستشوی این پارچه می توانید به راحتی از ماشین لباسشویی استفاده نمایید. به علاوه اگر آن را به صورت آویزان و صاف شده پهن کنید، نیاز به اتو کشی نیز نخواهید داشت.

در پایان باید گفت استایل مینیمال می تواند جلوه ای جذاب از سلیقه خاص شما باشد. مشروط بر اینکه بتوانید پارچه، مدل لباس و یک پالت رنگی خوب انتخاب کنید. اکسسوری های جذاب، کفش ساده و شیک، یک کیف مناسب، همه و همه به داشتن ظاهری شیک و منحصر به فرد کمک خواهند کرد.

منبع: senreve.com

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا