استایلبهار و تابستان

چگونه با پارچه لینن استایل ماکسیمال داشته باشیم

هر زمان صحبت از پارچه لینن می شود، تصویری از استایل های ساده و مینیمال به ذهن افراد خطور می کند. پارچه لینن به عنوان پارچه ای طبیعی از جنس پنبه، رتبه اول فروش در جهان را دارد. بافت و ویژگی های منحصر به فرد لینن، باعث شده است برای مصارف مختلفی به کار گرفته شود. از مدل و بافت های مختلف لینن برای تولید ملحفه، مانتو و شلوار، لباس خواب و لباس کودک استفاده می شود. اما در نهایت به این دلیل که لینن معمولا ساده و تک رنگ، جایگاه ویژه ای در میان علاقمندان به استایل مینیمال دارد. اگر اهل ساده پوشی هستید، لینن انتخابی بی رقیب برای فصل تابستان است. اما نباید تصور کنید این ویژگی ها، طرفداران استایل پر زرق و برق را از جذابیت های لینن بی نصیب می گذارد.

قیمت پارچه لینن سوزن دوزی هندی

 

خانم های بسیاری طرفدار استایل شلوغ و اغراق آمیز هستند. در واقع اگر رنگ های بژ و پارچه های ساده جذابیتی برای شما ندارند، شما طرفدار ماکسیمالیست هستید. اگر مایلید به عنوان یک ماکسیمالیست در استایل تابستانی خود از ویژگی های فوق العاده پارچه لینن بهره مند شوید، بد نیست چند نکته را رعایت کنید. ما قصد داریم در ادامه این مطلب با معرفی بهترین مدل های پارچه لینن برای داشتن استایلی جسورانه و خیره کننده به شما کمک کنیم، بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید.

استایل ماکسیمال چیست؟

بد نیست قبل از پرداختن به کاربرد پارچه لینن در استایل ماکسیمال، کمی در مورد این سبک لباس پوشیدن صحبت کنیم. می توان گفت ماکسیمالیسم دقیقا در مقابل مینیمالیسم قرار دارد. هر چقدر در استایل مینیمال همه چیز ساده، تک رنگ و حتی نامرئی است، در استایل ماکسیمال همه چیز شلوغ، پر از رنگ و خیره کننده باید باشد. این تفاوت سلیقه و علایق در صنعت مد همواره جذابیت های فراوانی ایجاد کرده است. برای طرفداران استایل ماکسیمال، پارچه های شلوغ طراحی می شود. انواع پولک دوزی ها و پارچه های دارای الیاف شاین و رنگ های فسفری، برای سلیقه این افراد تولید می شود. عینک های بزرگ، جواهرات خاص و عجیب، کفش های متفاوت، همه و همه برای تامین سلیقه چنین افرادی است.

استایل ماکسیمال چیست

در نتیجه اگر به درخشیدن در هر جمعی علاقه دارید، شما یکی از طرفداران استایل ماکسیمال هستید. پارچه های طرحدار با رنگ ها و طرح های خاص، معمولا دارای الیاف مصنوعی هستند. اگر به عنوان یک ماکسیمال پوش برای استایل پر زرق و برق خود در فصل تابستان به دنبال پارچه ای هستید، ما لینن را به شما پیشنهاد می کنیم. البته نه پارچه لیننی که در تصور شماست. دنیای متنوع این پارچه به شما این امکان را می دهد بتوانید با آن استایلی متفاوت داشته باشید. این پارچه ها طراحی شده و طرحدار هستند. به نوعی حتی می توان آنها را در دسته پارچه های نفیس قرار داد. اما با توجه به داشتن زمینه ای از لینن، تمام ویژگی های لینن را دارند. در ادامه با مشخصات و ویژگی های این پارچه های زیبا و خیره کننده آشنا خواهید شد.

4 نکته که باید در استایل ماکسیمال رعایت کنید

احتمالا تا به حال افراد زیادی را دیدید که تصور می کردند استایل ماکسیمال دارند اما جذابیتی نداشتند. اگر نتوانید قواعد این استایل را رعایت کنید، ممکن است استایل شما زیبایی خود را از دست بدهد. در واقع در یک استایل شلوغ و بی قاعده، تنها شلخته به نظر خواهید رسید. در ادامه این مطلب ما قصد داریم به چند نکته کوچک برای داشتن استایل ماکسیمال بهتر بپردازیم.

تعادل را رعایت کنید

برای اینکه در استایل ماکسیمال بدرخشید، نیاز نیست همه لباس های شما طرحدار باشد. می توانید با انتخاب چند آیتم تک رنگ، لباس طرحدار خود را برجسته تر کنید. اگر اهل پوشیدن لباس های اورسایز هستید، باید در سایز نیز تعادل را رعایت نمایید. به عنوان مثال، یک کت اورسایز را می توانید با یک شلوار بگ ست کنید. اما برای ایجاد تعادل، حتما از یک تی شرت یا تاپ کاملا تنگ استفاده کنید. اجازه ندهید شکل اندام شما زیر حجم لباس گم شود.

رنگ های مکمل برای پارچه لینن خود انتخاب کنید

در استایل ماکسیمال، ترکیب رنگ ها مهمترین نکته است. اگر بتوانید این کار را با ظرافت انجام دهید، نتیجه نهایی فوق العاده خواهد شد. اگر یک پارچه لینن طرحدار انتخاب می کنید، می توانید از رنگ زمینه یا رنگ طرح های سطح آن الهام بگیرید. رنگ هایی که برای سایر آیتم ها انتخاب می کنید، می توانند متضاد با هم باشند. انتخاب چند رنگ از چند طیف رنگی نیز بسیار هوشمندانه خواهد بود.


حتما بخوانید: مت گالا 2023 و محبوب ترین پارچه های آن


لایه لایه لباس بپوشید

یکی از اصول لباس پوشیدن به سبک استایل ماکسیمال، لایه لایه پوشیدن است. برای اینکه این کار را بهتر انجام دهید، باید هوشمندانه هر لایه را انتخاب نمایید. یک تی شرت طرحدار به عنوان لایه اول می تواند مناسب باشد. برای لایه دوم یک شومیز با رنگی متضاد با رنگ تی شرت انتخاب کنید. لایه سوم می تواند یک کت طرحدار یا جین باشد. به همین ترتیب می توانید اکسسوری هایی مانند شال، روسری، گردنبند و گوشواره را اضافه نمایید.

در انتخاب پارچه لینن، سبک خود را فراموش نکنید

تنوع بی نهایت پارچه لینن طرحدار، به شما کمک می کند بتوانید بر اساس سلیقه خود انتخاب کنید. اگر سلیقه لوکسی دارید، پارچه لینن پولک دوزی یا آینه دوزی برای شما مناسب است. الیاف لمه درخشانی که در طراحی این پارچه ها به کار رفته است، باعث می شود استایل شما گرانتر به نظر برسد. اگر استایل ماکسیمال شما در سبک سنتی است، پارچه لینن سوزن دوزی یا بخارا دوزی را انتخاب کنید. این پارچه ها با نقوش اسلیمی و رنگارنگی که دارند، جلوه ای خیره کننده و اصیل به استایل شما می دهند.

4 پارچه لینن فوق العاده برای استایل ماکسیمال

پارچه لینن از الیاف تابیده شده پنبه تولید می شود. بافت آن نیز فرمی ساده و کنفی شکل دارد. البته در مدل های مختلف، الیاف و فاصله تار و پود این پارچه متفاوت است. جنس الیاف و نوع بافت لینن دو فاکتور اصلی در میزان تنفس پذیری این پارچه است. بافت تار و پودی و فاصله میان الیاف روند جریان هوا را آسان تر می کند. به همین دلیل این پارچه بسیار خنک و سبک است. در ادامه با 4 مدل پارچه لینن فوق العاده برای استایل ماکسیمال آشنا خواهید شد. این پارچه های شلوغ، متفاوت و زیبا استایلی رنگارنگ و خاص برای شما می سازند.

پارچه لینن سوزن دوزی

پارچه لینن سوزن دوزی

یکی از زیباترین پارچه های لیننی که در بازار موجود است، لینن سوزن دوزی است. در طراحی این پارچه از نخ های رنگی و لمه استفاده می شود. این نخ های رنگی معمولا از جنس پلی استر یا ابریشم هستند. به همین دلیل درخشش اندک و زیبایی در این طراحی ها می بینید. پارچه های دارای سوزن دوزی لمه معمولا با رنگ زمینه بژ یا مشکی  طراحی می شوند. الیاف لمه سطح این پارچه ها نیز معمولا به رنگ طلایی و نقره ای است. اگر بتوانید در استایل ماکسیمال خود از رنگ های طلایی بیشتر استفاده کنید، خواهید دید این پارچه جلوه ای صد چندان پیدا می کند.

خرید پارچه لینن هندی

پارچه لینن بخارا دوزی

پارچه لینن بخارا دوزییکی از اصیل ترین پارچه هایی که می توانید برای استایل استایل ماکسیمال انتخاب کنید، پارچه لینن بخارا دوزی است. تقریبا می توان گفت پارچه ای لیننی که برای زمینه آن انتخاب می شود، محدودیتی در رنگ ندارد. سطح این پارچه نیز با نخ های رنگارنگ به طرح های بزرگ و زیبایی مزیین می شود. طرح گل، برگ، پرنده و حاشیه های زیبا را می توانید بر روی این پارچه ببینید. بخارا دوزی یک هنر دست قدیمی است. می توانید با انتخاب شلوار، شال و شومیزهای رنگی، استایل ماکسیمال متفاوتی داشته باشید. این استایل سنتی با پارچه نفیس مناسب افراد هنر دوست و البته جسور است.

 

پارچه لینن پولک دوزی

پارچه لینن پولک دوزی

در طراحی پارچه لینن پولک دوزی معمولا از پولک های ریز و سوزن دوزی های لمه استفاده می شود. هر چند این پارچه از نظر تنوع بی نظیر است، اما معمولا پولک ها در میان دوخت های لمه قرار می گیرند. این طراحی زیبا درخشش این پارچه را بیشتر می کند. اگر مایلید از آن در استایل ماکسیمال استفاده کنید، می توانید به راحتی از پارچه های پولکی کمک بگیرید. یک کت اورسایز با این پارچه را می توانید با شلواری از پارچه پولکی ست کنید. بد نیست در انتخاب رنگ اکسسوری ها نیز به رنگ پولک ها و الیاف لمه توجه کنید. اگر زمینه پارچه شما تیره است، بد نیست از رنگ هایی مانند سرخابی، سبز یا نارنجی کمک بگیرید.

خرید پارچه لینن طرح دار

پارچه لینن آینه دوزی

استایل ماکسیمال سنتی

با اضافه کردن آینه هایی ریز و ظریف به پارچه لینن سوزن دوزی، پارچه های آینه دوزی زیبایی تولید می شود. این پارچه نیز یکی از زیباترین مدل های لینن است. شما می توانید با آن استایل ماکسیمال فوق العاده ای داشته باشید. اگر سوزن دوزی های آن رنگی بود، می توانید از رنگ های آن برای انتخاب سایر آیتم های استایل خود استفاده کنید. اگر زمینه پارچه رنگ بژ یا مشکی داشت، همچنان طلایی و نقره ای بهترین انتخاب های ممکن هستند. اگر مایلید سایر آیتم ها نیز مشکی یا بژ باشند، باید به دنبال پارچه هایی طرحدار یا مدل هایی خاص و برش دار بروید. به این صورت، تناسب را در بخش های مختلف استایل رعایت خواهید کرد.

منبع: masterclass.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا