سلبریتی ها

بررسی استایل سلنا گومز؛ با جذاب ترین لباس های سلنا آشنا شوید

امروز می خواهیم با هم راجع به ستاره آمریکایی، سلنا گومز صحبت کنیم. سلنا گومز از زمانی که به یک ستاره هالیوودی تبدیل شد، استایلش به عنوان یک سبک استایل خاص در بین طرفدارانش رواج پیدا کرد. استایل سلنا گومز در مراسم های مت گالا یا فرش قرمز، معمولا سر و صدای زیادی به پا می کند. او در اکران ها و افتتاحیه های زیادی شرکت کرده است. در تمامی این اکران ها توانسته است توجه عکاسان را به خود جلب کند. استایل سلنا گومز امروزه به یک الگو برای نسل جوان تبدیل شده است. افراد زیادی در لباس پوشیدن از او تقلید می کنند. علت این امر کاملا مشخص است، زیبایی این ستاره جذاب درکنار استایل کامل و بی نقصش چند برابر می شود. شما نیز اگر قصد دارید با استایل این ستاره پرطرفدار آشنا شوید با ما همراه باشید.

خرید پارچه کرپ کنزو

جایگاه سلنا گومز در دنیای مد و فشن

جایگاه-سلنا-گومز-در-دنیای-مد-و-فشن

سلنا گومز در طی این چند سال با طراحان معروف جهانی کار کرده است. او در طی این چند سال به درک بالایی از صنعت مد و فشن رسیده است. او در مصاحبه خود در سال 2017 گفت: «زمانی که شروع به درک مهارت در دنیای مد و فشن کردم، تازه متوجه ظرافت آن شدم و چشمانم به آن باز شد. استایل من تنها در موزیک ویدیوهایم مهم نیست، بلکه استایل من بر نحوه ورود من به یک محیط نیز تاثیر می گذارد.» این دیدگاه به صنعت مد، و دقت سلنا گومز به استایلش باعث شده است که او به یکی از تاثیر گذارترین چهره ها در دنیای فشن تبدیل شود.

چند استایل برتر و پرطرفدار از سلنا گومز

مطمئنا تا این لحظه متوجه اهمیت آشنایی با استایل این خواننده جذاب شدید. بعد از آشنایی با استایل سلنا گومز در مراسم های مهم و تاثیرگذار، می توانید از آن ها ایده بگیرید.


پیشنهاد ما: مهمانان مشهور در هفته مد میلان 2023 چه پوشیده بودند


سلنا گومز در مراسم mtv vma در سال 2013

مراسم جوایز موزیک ویدئو ام تی وی، یکی از مراسم های اهدای جوایز است. این مراسم متعلق به شبکه ام تی وی بوده و جایزه به بهترین موزیک ویدیوها تعلق می گیرد. سلنا گومز نیز یکی از مهمانان همیشگی این جشنواره است. اما استایل او در سال 2013 با همیشه متفاوت بود و سر و صدای زیادی به پا کرد. او در این مراسم پیراهنی از برند ورساچه به تن داشت که یکی از معروفترین برندها در سراسر جهان است. پبراهن سلنا نیز یکی از محصولات درخشان این برند محسوب می شود.

سلنا-گومز-در-مراسم-mtv-vma-در-سال2013

این پیراهن با پارچه کرپ کنزو سرمه ای رنگ طراحی شده بود. زیبایی بی نظیر این پارچه را می توانید در این پیراهن به خوبی مشاهده کنید. پارچه کنزو جز پارچه های گرم بالا، با ظاهر سلطنتی و فاخر است. به راستی که بهترین انتخاب برای پیراهن های بلند و راسته پارچه کرپ کنزو است. نیم تنه بالایی این پیراهن از جنس تور بوده که زیبای آن را چند برابر کرده است. دامن پیراهن سلنا در این جشنواره به شکل راسته دوخته شده است. دامن های راسته خانم ها را لاغرتر و قد بلندتر از همیشه نشان می دهد. به عنوان اکسسوری در سر تا سر لباس سلنا از مروارید و سنگ های گرد نقره ای استفاده شده است.

قیمت پارچه کرپ کنزو اعلا

استایل سلنا گومز در مهمانی اسکار سال 2014

استایل-سلنا-گومز-در-مهمانی-اسکار-سال-2014

در سال 2014 سلنا گومز برای بازی در سریال vanity fair، در مراسم اسکار شرکت کرد. استایل سلنا گومز در این مراسم توجه عده زیادی را به خود جلب کرد. علت آن وجود ذوق و سلیقه به کار رفته در پیراهن او بود. پیراهن سلنا شاهکار برند امیلیو پوچی بوده، و به راستی که طراح این برند نهایت خوش سلیقگی خود را به کار برده است. پیراهن راسته و بلند سلنا، دارای یقه ضربدری است. بخش عظیمی از زیبایی استایل سلنا گومز را در آن شب، مدیون پارچه خاص و جذاب آن هستیم. در این پیراهن زیبا از پارچه تور به همراه سنگدوزی استفاده شده است، که زیبایی آن را بیشتر می کند. پارچه تور سنگدوزی شده لباس سلنا در زیر نور پرژکتورها و لامپ های مراسم، درخشش و تلالو بی نظیری را ایجاد کرده است.

سلنا گومز و پیراهن خیره کننده اش در مت گالا 2014

سلنا گومز برای اولین بار در سال 2014 با یک پیراهن بنفش بلند دیده شد. پیراهن او با الهام از پری دریایی، توسط دایان فون فورستنبرگ، طراحی شده بود. دایان طراح لباس و اهل بلژیک است. او ترجیح داده است در پیراهن سلنا از اکسسوری استفاده نکند. برای زیباسازی پیراهن او در قسمت یقه و کمربند از چین استفاده شده است. این چین ها حقیقتا ظاهر زیبایی را در استایل سلنا گومز ایجاد کردند. دنباله بلند پیراهن او در کنار گوشواره های آویزدارش ظاهر فوق العاده ای را ایجاد کرده است.

مت-گالا-2014

در کنار رنگ جذاب این پیراهن، چیزی که در چشم مخاطب دلربایی می کند، پارچه زیبای آن است. انتخاب طراح برای پارچه پیراهن سلنا پارچه ژرسه می باشد. برای پیراهن های بلند با دامن ماهی و دنباله دار پارچه ژرسه یکی از بهترین گزینه ها است. به دلیل ریزش مناسب این پارچه می تواند دامن ماهی را به زیبایی هرچه تمام تر نشان دهد.

استایل سلنا گومز در مراسم مت گالا سال 2016

در سال 2016، در مراسم مت گالا، سلنا به جای استفاده از یک پیراهن رسمی، از یک استایل معمولی تر استفاده کرد. شهامت و شجاعت او در انتخاب لباس، مورد استقبال رسانه ها قرار گرفت. پیراهن بلند خال خالی او از برند لویی ویتون است. پیراهن بلند و کرم رنگی که شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد، اما دارای چند نکته کلیدی و مهم است، که این پیراهن را از یک پیراهن ساده یه یک پیراهن خاص و زیبا تبدیل کرده است. به طور مثال در قسمت بالا تنه این پیراهن از یک جلیقه چرم مشکی استفاده شده است. این جلیقه زیبا توانسته با چکمه های چرم مشکی او هارمونی بی نظیری را ایجاد کند.

استایل-سلنا-گومز-در-مراسم-مت-گالا-سال-2016

اگر کمی بیشتر دقت کنید متوجه می شوید که برای کیف دستی سلنا، کیف کوچک و مستطیلی شکلی طراحی شده است. در اصل طراح لباس او از برند لویی ویتون تمامی آیتم ها بجز بیس پیراهن را براق و از جنس پارچه چرم انتخاب کرده است. پارچه چرم ظاهری لوکس و فاخری دارد. این پارچه می تواند به تنهایی یک استایل ساده و معمولی را به یک استایل خاص و جذاب تبدیل کند.

پیراهن قرمز رنگ او در مراسم جوایز موسیقی آمریکا 2016

رنگ قرمز در استایل خانم ها، همیشه جذابیت زیادی را با خود به همراه دارد. سلنا و طراح لباس او برای جشنواره جوایز موسیقی آمریکا نیز به خوبی از این موضوع آگاه بودند. این پیراهن تولید برند پرادا می باشد. پرادا جزو برندهای مطرح و موفق در سراسر جهان است. انتخاب آن ها برای استایل سلنا گومز در این مراسم پیراهن قرمز بلندی از جنس پارچه ساتن آمریکایی بود. پارچه ساتن آمریکایی جز پارچه های زیبا و در عین حال با کیفیت است. جلوه منحصر به فردی که در این پارچه وجود دارد، جذابیت آن را چندین برابر کرده است. مجله های مد و فشن در سال 2016 معتقد بودند استایل سلنا گومز در آن پیراهن مانند استایل ملکه های سلطنتی بوده و سلنا زیبایی خاصی در آن پیراهن داشت.

سلنا-و-پیراهن-قرمز-رنگ-او-در-مراسم-جوایز-موسیقی-آمریکا،-2016

پیراهن سلنا از قسمت کمر برش خورده و با یک دامن شیش ترک تکمیل می شود. آهار متوسط پارچه ساتن آمریکایی در کنار فنر دامنی که در زیر آن به کار رفته، دامن عروسکی و خاصی را برای سلنا ایجاد کرده است. زیبایی این پیراهن و پارچه آن به قدری زیاد است که نیز به اکسسوری و آیتم اضافه ندارد. این پیراهن به تنهایی برای سلنا گومز یک استایل بی نظیر را ایجاد کرده است.

مشاهده رنگبندی پارچه ساتن آمریکایی

استایل اسپرت در جشنواره فیلم کن 2017

جشنواره-فیلم-کن،-2017

از نکات مهم و حائز اهمیت در استایل سلنا گومز این است که او به تیپ های اسپرت و استایل های غیر مجلسی نیز علاقه زیادی دارد. او در جشنواره فیلم کن با ژاکت و شلوار سرمه ای رنگی دیده شد. این استایل سلنا گومز چیزی از پیراهن های جذاب و مجلسی او کم ندارد. او در این مراسم ژاکت و شلواری از جنس پارچه شانل به تن کرده بود. کراپ ژاکت سلنا با دکمه های طلایی رنگی که دارد، زیبایی بی نظیری را ایجاد کرده است. شلوار او نیز به شکل بگ و گشاد دوخته شده است. این شلوار شنل، در کنار صندل های او فوق العاده به نظر می رسد.

کت جذاب سلنا در کالیفرنیا، ژوئن 2022

استایل سلنا گومز در مراسم های افتتاحیه نیز بسیار مورد توجه هوادارانش قرار می گیرد. به طور مثال زمانی که سلنا برای حضور در مراسم جشن افتتاحیه یک برند آرایشی حضور یافت، استایلش سر و صدای زیادی به پا کرد. او کت کوتاه و مشکی رنگی از برند الکساندریت مک کوئین به تن داشت که به زیبایی هر چه تمام تر استایل سلنا گومز را تکمیل می کرد. یقه انگلیسی کت او ظاهری شیک و جذابی را ایجاد کرده است. از طرفی نامتقارن بودن این کت نکته ای است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند. همانطور که ملاحظه می کنید، پارچه اصلی این کت جذاب از جنس کرپ مازراتی است. در یک سمت از لباس تماما پارچه کرپ باربی استفاده شده و در سمت دیگر آن از پارچه دانتل به کار رفته است.

استایل-جذاب-سلنا-در-کالیفرنیا،-ژوئن-2022

میکس و ترکیب پارچه ها با هم نکته بسیار مهمی است. استفاده از دو یا چند نوع از پارچه در یک لباس اگر هوشمندانه باشد، زیبایی لباس را چند برابر می کند. در این لباس نیز طراح کاربلد آن توانسته است دو پارچه دانتل و کرپ باربی را به خوبی با هم ترکیب کند. زیبایی این کت به قدری زیاد است که نیاز به اکسسوری اضافه ندارد و به تنهایی ظاهر جذاب و منحصر به فردی را ایجاد می کند.

مراسم جوایز انجمن بازیگران سینما در سال 2022

سلنا-گومز-در-مراسم-جوایز-انجمن-بازیگران-سینما،-2022

سلنا گومز در بیست و هشتمین دوره جوایز انجمن بازیگران سینما با لباسی زیبا از جنس پارچه مخمل حضور یافت. طراح لباس سلنا برای این مراسم اسکار د لا رنتا بود و بعد از طراحی این پیراهن مورد تحسین و تشویق همگان قرار گرفت. آستین های پفکی و تزئین شده این پیراهن نقطه قوت آن محسوب می شود. سلنا بعد از حضور در این مراسم با استقبال زیادی روبرو شد. او از فردای مراسم به تیتر اول روزنامه های مد و فشن تبدیل شده بود.

منبع: https://people.com/style/selena-gomez-best-outfits

4.6/5 - (161 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا