استایلمهمانی و مجلسی

ایده مدل لباس یلدا 1402 + عکس

مناسبت ها و جشن های ایرانی، در جامعه ی ما جایگاه ویژه ای دارد. در این مراسم ها و شب های مهم موقعیت هایی ایجاد می شود که با دوستان و خانواده های خود دور هم جمع شوید. پس این یک امر طبیعی است که استایل خانم ها در آن شب برایشان مهم باشد. یکی از مراسم های مهم و دیرینه ما ایرانی ها جشن شب یلدا است. با رسیدن فصل پاییز و نزدیک شدن به شب یلدا دغدغه خانم های جوان و دختران برای داشتن یک استایل زیبا چند برابر می شود. خانم های خوش پوش ایرانی همگی به دنبال داشتن یک استایل باوقار و برازنده برای این شب هستند. امروز و در اینجا قصد داریم در کنار هم چندین مدل لباس زیبا یلدایی را بررسی کنیم. پس اگر قصد دارید زیباترین مدل لباس یلدا 1402 را برای خود انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

خرید پارچه ساتن آمریکایی

بهترین مدل لباس یلدا 1402 کدام است؟

این سوال به سلیقه شما و ترندهای روز دنیا بستگی دارد. در اکثر مدل لباس های یلدا از رنگ های سبز، قرمز و مشکی استفاده می شود و این امر یک ویژگی مشترک در بین آن ها است. اما مدل لباس های متنوعی وجود دارد که می توانید بسته به سلیقه و استایل خود یکی از آن ها را به عنوان مدل لباس یلدا 1402 خود انتخاب کنید. پارچه نگار نیز مجموعه از پارچه های شب یلدا را برای شما آماده کرده است. بعد از خواندن این متن می توانید زیباترین مدل لباس یلدا 1402 را انتخاب کرده و از زیبایی آن در شب یلدا لذت ببرید. پس با ما همراه باشید.


پیشنهاد ما: معرفی 5 پارچه برای دوخت شومیز زنانه مجلسی


کت و شلوارهای ساتن آمریکایی ، اولین مدل یلدا 1402

کت-و-شلوارهای-ساتن-آمریکایی-پرمخاطب،-اولین-مدل-یلدا-1402

کت و شلوار یکی از زیباترین و پرکاربردترین ست ها در کمد لباس خانم ها است. از این ست جذاب می توانید برای شب یلدای خود استفاده کنید. کافی است پارچه ای که انتخاب می کنید زیبایی لازم برای مدل لباس یلدا 1402 را داشته باشد. یکی از پارچه هایی که ظاهری لوکس و شاین دارد دارد، پارچه ساتن آمریکایی است. این پارچه به فراوانی برای استایل های رسمی و مجلسی استفاده می شود. درخشندگی این پارچه می تواند چشم مخاطب شما را به خود خیره کند. از طرفی کیفیت این پارچه شما را صاحب یک ست جذاب و بادوام خواهد کرد. توجه داشته باشید که برای دوخت کت و شلوار پارچه شما باید دارای آهار و ایستایی نسبتا بالایی باشد. پارچه ساتن آمریکایی این ویژگی ها را دارد. پس می توانید با خیال راحت از آن برای دوخت انواع مدل لباس یلدا 1402 استفاده کنید.

سرهمی های مخمل دوست داشتنی

سرهمی-های-مخمل-دوست-داشتنی

سرهمی یا اورال یکی از لباس هایی است که در چند سال اخیر در بین خانم ها طرفدار زیادی پیدا کرده است. اگر اروال را به عنوان مدل لباس یلدا 1402 انتخاب کردید، باید در انتخاب پارچه آن دقت داشته باشید. پارچه ای که برای اورال انتخاب می کنید باید کشسانی متوسطی داشته باشد. اگر پارچه شما منعطف نباشد فرم زیبایی را بعد از دوخت نمی تواند برای شما ایجاد کند. یکی از بهترین پارچه ها که کشسانی مناسبی دارد پارچه مخمل است. پارچه مخمل یکی از لطیف ترین پارچه ها است که فرم پذیری بسیار خوبی دارد. از طرفی شاین و درخشندگی پارچه مخمل می تواند برای شما یک استایل جذاب و متفاوت را رقم بزند. بهتر است برای دوخت این سرهمی ها از یقه گرد یا هفت استفاده کنید. مطمئنا بعد از پوشیدن این سرهمی های مخمل دوست داشتنی از انتخاب خود نهایت رضایت را خواهید داشت.

قیمت پارچه مخمل ونوس مجلسی

کت و دامن های شانل، پرفروش ترین مدل لباس یلدا 1402

کت-و-دامن-های-شانل،-پرفروش-ترین-مدل-لباس-یلدا-1402

اگر بخواهیم از محبوب ترین ست در بین خانم های جوان صحبت کنیم، کت و دامن گزینه بسیار مناسبی است. خانم های شیک پوش از این ست های جذاب به فراوانی در استایل های خود استفاده می کنند. در شب یلدا این ست های زیبا فروش بسیار بالایی دارند. از آنجایی که در شب یلدا هوا کمی سرد است بهتر است پارچه های ضخیم و گرم را برای دوخت آن انتخاب کنید. یکی از بهترین و زیباترین پارچه ها که می توانید آن را برای دوخت کت و دامن خود انتخاب کنید، پارچه شانل است. پارچه شانل به تنهایی زیبایی بی نظیری دارد. اگر شب یلدای خود را در هوای آزاد سپری می کنید، در کنار زیبایی، این پارچه می تواند گرمای فوق العاده ای را نیز به شما هدیه بدهد. می توانید برای زیباتر ساختن ست خود برای مدل لباس یلدا 1402 از جلیقه نیز بهره ببرید. طرح های بسیار متنوع این پارچه را می توانید در مجموعه پارچه های شب یلدا پارچه نگار مشاهده نمایید.

پیراهن های پلیسه انتخاب خانم های شیک پوش

پیراهن-های-حریر-پلیسه-انتخاب-خانم-های-شیک-پوش

پیراهن های پلیسه زیبایی بی نظیری دارند. پلیسه می تواند ظاهر خاص و متفاوتی را به استایل شما ببخشد. پلیسه ها اندازه های متفاوتی دارند. اما پلیسه های ریز امروزه طرفدار بیشتری دارد. اما توجه داشته باشید که پلیسه ریز را نمی توان روی همه پارچه ها پیاده کرد. پارچه انتخابی شما باید ظرافت بالایی داشته باشد. از طرفی فرم پذیری این پارچه باید زیاد باشد. یکی از پرکاربردترین پارچه ها برای پلیسه ریز، پارچه کرپ حریر است. همانطور که می دانید در اکثر لباس های مجلسی از این پارچه استفاده می شود. شما نیز می توانید از این پارچه برای دوخت پیراهن به عنوان مدل لباس یلدا 1402 خود استفاده کنید. بجز دوخت پیراهن می توانید از حریر پلیسه برای دوخت بلوز و شلوار نیز بهره ببرید. این بلوز و شلوارهای پلیسه می توانند ظاهر متفاوتی را برای شما رقم بزنند.

مدل لباس یلدایی زیبا با کت های فوتر

مدل-لباس-یلدایی-زیبا-با-کت-های-فوتر

کت یکی از آیتم هایی است که می توانید به راحتی آن را با سایر قسمت های استایلتان ست کنید. می توانید آن را با دامن های پف دار ست کنید و برای خود یک استایل فانتزی بسازید. برای ساخت یک استایل رسمی کافی است آن را با شلوار و کفش پاشنه بلند ست کنید. تنها نکته ای که باید به آن دقت داشته باشید، پارچه انتخابی شما است. پارچه شما باید ایستایی مناسب، کیفیت بالا و ظاهر فاخری داشته باشد تا بتواند ظاهر زیبایی را برای شما فراهم کند. یکی از پارچه های پاییزه که برای دوختن کت به فراوانی استفاده می شود و خصوصیات گفته شده را دارد، پارچه فوتر است. داشتن یک کت فوتر می تواند کار شما را برای داشتن یک استایل جذاب در شب یلدا آسان کند. برای زیباتر شدن آن می توانید از نوار دوزی های مشکی در کت خود بهره ببرید.

مدل لباس یلدایی با پارچه های چهارخانه فاستونی

مدل-لباس-یلدایی-با-پارچه-های-چهارخانه-فاستونی

پارچه های طرحدار امروزه در دنیای مد طرفداران زیادی دارند. برندها و طراحان لباس از این پارچه ها در محصولات خود استفاده زیادی می کنند. از طرفی ممکن است استفاده از پارچه های ساده برای شما تکراری و یکنواخت شده باشد. پارچه های چهارخانه می توانند رنگ بوی تازه ای را به استایل شما ببخشند. از این پارچه ها می توانید برای مدل لباس یلدا 1402 خود بهره ببرید و ظاهر متفاوتی را برای خود رقم بزنید. ایستایی این پارچه های چهارخانه بسته به جنس آن ها متفاوت است. اگر از پارچه فاستونی استفاده کنید می توانید از آن برای دوخت کت و شلوار و بهره ببرید. کت های بلند نیز از جمله آیتم هایی هستند که امروزه با پارچه چهارخانه تولید و در بازار عرضه می شوند و طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کردند. یقه انگلیسی یکی از پارامترهای مهم در این کت ها است.

شلوارهای نیم بگ کرپ، ساده اما زیبا

شلوارهای-نیم-بگ-کرپ،-ساده-اما-زیبا

همانطور که می دانید شلوارهای نیم بگ امروزه در بین خانم های جوان و خوش پوش بسیار پرطرفدار شده است. زیبایی و در عین حال سادگی این شلوارها روز به روز به طرفدارن آن می افزاید. همانطور که می دانید پارچه شلوار در معرض آسیب است. به همین خاطر پس از مدتی استفاده ممکن است خراب شود یا کیفیت اولیه خود را از دست بدهد. پس پارچه انتخابی شما باید در درجه اول کیفیت بالا و بعد از آن ظاهر زیبایی داشته باشد. پارچه کرپ کنزو و پارچه کرپ مازراتی از پارچه هایی هستند که تمام این خصوصیات را دارند و به فراوانی برای دوخت شلوار استفاده می شوند. از این شلوارها می توانید در استایل های کژوال و کلاسیک استفاده کنید. بهتر است از دو رنگ قرمز و سبز همزمان در استایل خود بهره تا زیبایی شلوار شما بیشتر به چشم مخاطب بیایید. تنوع طرح و رنگ های مختلف این پارچه در مجموعه پارچه های شب یلدا پارچه نگار ببینید.

دامن های مجلسی و درخشان با پارچه پولکی

دامن-های-مجلسی-و-درخشان-با-پارچه-پولکی

اگر قصد دارید مدل لباس یلدا 1402 خود را به شکل مجلسی در نظر بگیرید بهتر است به سراغ پارچه های پرزرق و برق و درخشان بروید. یکی از این پارچه ها که می تواند استایل بی نظیری را برای شما رقم بزند پارچه پولکی است. پارچه پولکی را می توانید در آیتم های متفاوتی به کار ببرید. جالب است بدانید دامن های پولکی این روزها سر و صدای زیادی به پا کردند. خانم های شیک پوش زیادی در سراسر دنیا از این دامن ها در استایل خود استفاده می کنند. زیبایی ظاهری پارچه پولکی مهم ترین علت انتخاب آن برای دوخت لباس است. از طرفی اگر پارچه پولکی را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید می توانید از بابت کیفیت و دوام این پارچه نیز مطمئن باشید. برای ست کردن این دامن های زیبا می توانید از یک شومیز و کفش پاشنه بلند بهره ببرید.

خرید پارچه پولکی ریز مجلسی

دامن های ساتن خیره کننده و جذاب

دامن-های-ساتن-خیره-کننده-و-جذاب

اگر قصد دارید از دو رنگ پارچه در استایل شب یلدای خود استفاده کنید، بهتر است یکی انتخاب های شما ساتن باشد. ساتن به خوبی با پارچه های دیگر ست می شود. از طرفی درخشش این پارچه به تنهایی باعث زیباتر به نظر رسیدن شما می شود. ساتن سبز یکی از پارچه های پرفروش است که می توانید به راحتی آن را با بلوز یا کتی به رنگ قرمز یا مشکی ست کنید و برای خود یک استایل یلدایی زیبا رقم بزنید. از طرفی دست شما در انتخاب مدل باز است. انواع مدل های دامن را می توانید با پارچه های ساتن برای خود بدوزید. اگر قصد دوختن دامن با پلیسه های ریز را دارید بهتر است به سراغ پارچه ساتن سیلک بروید. اما برای دوخت دامن های پفکی و کلوش پارچه ساتن آمریکایی گزینه مناسب تری است. مشاهده انواع این پارچه را در مجموعه پارچه های شب یلدا فروشگاه پارچه نگار از دست ندهید.

بلوز و شلوارهای کرپ مازراتی ویژه شب یلدا

بلوز-و-دامن-های-کرپ-مازراتی-ویژه-شب-یلدا

یکی از انتخاب هایی که می تواند کار شما را برای داشتن زیباترین مدل لباس یلدا 1402 بسیار راحت کن، انتخاب بلوز و شلوارهای کرپ است. پارچه کرپ انواع متفاوتی دارد. زیبایی این پارچه های به قدری زیاد است که ممکن است انتخاب را برای شما کمی سخت کند. اما بهترین نوع پارچه کرپ برای دوخت بلوز و شلوار، پارچه ای است که ایستایی متوسطی داشته باشد. برای دوخت مدل های فانتزی و آستین های پفدار پارچه های ریزش دار که ایستایی کمی دارند مناسب نیستند. پارچه کرپ باربی می تواند بهترین گزینه برای دوخت این ست جذاب باشد. کیفیت بالا، ایستایی متوسط و رنگ ثابت بودن آن می تواند یک ست ماندگار و بادوام را برای شما فراهم کند.

آخرین مدل لباس یلدا 1402 با دامن های فانتزی کشمیر

آخرین-مدل-لباس-یلدا-1402-با-دامن-های-فانتزی-کشمیر

دامن های فانتزی یکی از آیتم های مورد علاقه دختران جوان است. ظاهر زیبا و بامزه این دامن ها می تواند شما را کم سن و سال تر نشان دهد. اکثر دامن های فانتزی به شکل پفکی و کلوش دوخته می شوند. برای اینکه دامن شما بتواند حالت حجیم و پفکی خود را حفظ کند پارچه آن باید آهار بالایی داشته باشد. از طرفی گرمایی که این دامن ها در شب یلدا برای شما فراهم می کند، اهمیت بالایی دارد. پس باید به دنبال پارچه ای باشید که در کنار زیبایی ظاهری، آهار بالا و بافت نسبتا ضخیمی داشته باشد. در نتیجه پارچه کشمیر می تواند یکی از بهترین پارچه ها برای شما باشد.

منبع: https://www.pinterest.com/tangsiewfun/red-and-green/

3.8/5 - (19 امتیاز)

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا