سلبریتی ها

با استایل ویکتوریا بکام و برند او بیشتر آشنا شوید

ویکتوریا بکام همسر فوتبالیست معروف، یعنی دیوید بکام است. او در زمینه بازیگری، خوانندگی، نویسندگی و ترانه سرایی فعالیت داشته است. اما فعالیت ویکتوریا به این زمینه ها محدود نمی شود. او در زمینه مد و فشن نیز فعالیت چشمگیری دارد. او در سال 2000، در هفته مد لندن، کار خود را به عنوان مدل آغاز کرد. به مرور زمان او با برندهایی مثل، آرمانی، روبرتو کاوالی، مارک جاکوبز و دولچه گابانا به عنوان مدل تبلیغاتی همکاری کرد. ویکتوریا بکام امروزه به یکی از ستارگان معروف دنیای مد تبدیل شده است. در دنیای امروز استایل ویکتوریا بکام طرفدارن زیادی دارد. افراد زیادی در سراسر اروپا و آمریکا سعی می کنند با تقلید از استایل او برای خود یک استایل شیک و جذاب را فراهم کنند. اگر شما نیز دوست دارید با این ستاره جذاب دنیای مد بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید. خرید پارچه استات

ویکتوریا بکام و برند معروف او

پس از چندین سال همکاری ویکتوریا بکام با برندهای معروف، او سرانجام توانست در سال 2008 برند خود را روانه بازار کند. او در اولین کالکشن خود از 15 پیراهن زنانه رونمایی کرد. شاید این تعداد بسیار کم باشد، اما همین تعداد کم به خوبی توجه همگان را به خود جلب کرد. این موضوع به قدری جالب بود که مجلات و روزنامه هایی مانند تایمز، ووگ و پورتر تیتر اول خود را به محصولات برند ویکتوریا اختصاص دادند.

علاقه ویکتوریا به صنعت مد و فشن را از آنجایی می توان درک کرد، که شخصا در تولید لباس با اعضای تیمش همکاری می کند. زمانی که از او در این باره سوال پرسیده شد، جواب داد:« من شخصا دوست دارم پیشرفت را در کارم ببینم، و از اینکه کنار بایستم و نظاره گر باشم بیزارم».

افتخارات ویکتوریا بکام و برند او

افتخارات-ویکتوریا-بکام-و-برند-او برند لباس ویکتوریا بکام تا کنون توانسته است جوایز زیادی را به خود اختصاص دهد. به طور مثال این برند توانست در سال های 2011 و 2014 برنده جایزه برند برتر سال در جشنواره مد و فشن بریتانیا بشود. همچنین این برند توانست، جایزه لوکس ترین برند بریتانیا در سال 2015 را نیز به خود اختصاص دهد. یکی از سال های طلایی برای ویکتوریا بکام و برندش سال 2017 است. او در این سال به دلیل کمک به صنعت مد و فشن و انجام کارهای خیرخواهانه، جایزه نشان امپراتوری بریتانیا را دریافت کرد. این نشان ارزشمند از سمت شخص ملکه انگلیس به ویکتوریا بکام اهدا شد.

کدام استایل ویکتوریا بکام را بیشتر می پسندید؟

کافی است کمی با استایل ویکتوریا بکام آشنا شوید. آنگاه به خوبی متوجه خواهید شد که او در تمام زمان ها و در همه مکان ها بهترین ورژن از خود را نشان می دهد. ویکتوریا چه در خیابان باشد، چه در فرودگاه یا روی فرش قرمز، فرقی نمی کند. تجربه ثابت کرده است که ویکتوریا بکام سلیقه بی نقصی دارد و اغلب طرح های خود را می پوشد. او برای داشتن بهترین کمد لباس توصیه می کند، تمام لباس ها را امتحان کنید.

فرقی نمی کند، خوب، بد یا وحشتناک، زمانی که تجربه شما بالا برود، می توانید ایده هایی خوبی از آن چه که مناسب استایل شما است به دست آورید. ویکتوریا بکام امروزه به این آگاهی در مورد خود رسیده است. در ادامه خواهید دید که، می توان استایل ویکتوریا بکام را به عنوان یکی از بی نقص ترین استایل ها معرفی کرد.


پیشنهاد ما: بررسی استایل سلنا گومز؛ با جذاب ترین لباس های سلنا آشنا شوید


استایل ویکتوریا بکام با کت و شلوار رسمی

اگر بخواهیم به جدیدترین استایل ویکتوریا بکام اشاره کنیم، بهتر است مستقیم به سراغ استایل او در اولین شب نمایش بکام نتفلیکس، برویم. ویکتوریا به تازگی با کت و شلوار سفید رنگی از جنس پارچه کرپ کنزو دیده شده است. به راستی که استایل ویکتوریا بکام در این استایل زیبایی خاصی پیدا کرده است.

همانطور که ویکتوریا بکام در ست کت و شلوار سفید رنگش، مانند یک مروارید می درخشد، شما نیز می توانید با الگو برداری از او برای خود یک ست جذاب با این پارچه بدوزید و از زیبایی آن لذت ببرید. ویکتوریا این استایل جذاب را با کفش پاشنه بلند کژوال و کیف دستی کوچکی تکمیل کرده است.

استایل-ویکتوریا-بکام-با-کت-و-شلوار-رسمی

این اولین باری نیست که ویکتوریا بکام را در یک استایل رسمی، با کت و شلوار کرپ می بینیم. در طی سال های اخیر، ویکتوریا با استایل خود و محصولات برندش ثابت کرده است که به کت و شلوارهای کرپ علاقه زیادی دارد. او در بسیاری از مراسم های مهم و جشنواره ها با این کت و شلوارها ظاهر شده است.

خرید پارچه کرپ کنزو ژاپن

کت و شلوارها یکی از مهم ترین آیتم ها برای داشتن یک استایل رسمی هستند. پارچه کرپ کنزو برای کت و شلوار کاربرد زیادی دارد. علت آن آهار بی نظیر این پارچه است. از طرفی ظاهر زیبا و لوکسی که پارچه کرپ کنزو دارد می تواند یک استایل رسمی و شیک را برای شما فراهم کند. اگر شما نیز به دنبال یک استایل رسمی و فاخر می گردید، کت و شلوار با پارچه کرپ را امتحان کنید.

 استایل های پرزرق و برق و مجلسی ویکتوریا بکام

ویکتوریا بکام جزو ستارگانی است که به سادگی در استایل ها خود توجه زیادی دارد. اگر به گذشته این سلبریتی جذاب نگاهی بیاندازید به خوبی متوجه این ساده پوشی او می شوید. اما در کنار این سادگی او سعی کرده است برای مراسم های بزرگی مانند فشن شوی ورسای فرانسه، استایل مجلسی را برای خود فراهم کند. او برای حضور در این مراسم پیراهن ساتن خوش رنگی را انتخاب کرد.

پارچه ساتن یکی از پرکاربردترین پارچه ها برای دوخت پیراهن های مجلسی است. چین های ریزی که به شکل گل برروی پیراهن ویکتوریا ایجاد شده است ظاهر جذابی را برای او فراهم کرده و توجه مخاطبان و عکسان را به استایل او جلب می کند. پارچه ساتن به دلیل ریزش خاصی که دارد، توانسته است فرم دامن لباس ویکتوریا را به خوبی حفظ کند.  استایل-های-پرزرق-و-برق-و-مجلسی-ویکتوریا-بکام از دیگر استایل های جنجالی ویکتوریا پیراهن بلند کرم رنگ او است. او در مهمانی ونیت فیر با این پیراهن زیبا دیده شد. طراح لباس برند او برای این پیراهن دامن ماکسی و یقه رومی را انتخاب کرده است. این طراحی به راستی زیبایی فوق العاده ای را برای ویکتوریا به ارمغان آورده است زیبایی این استایل ویکتوریا بکام مدیون پارچه ساتن هستیم. پارچه ساتن با شاینی که دارد توانسته است ظاهر لوکسی را برای ویکتوریا فراهم کند.

از طرفی برای دوخت شنل نیاز به یک پارچه بدون آهار داریم. پارچه ساتن یکی از پارچه های لخت محسوب می شود. کفش های پاشنه دار یکی از مهم ترین نکات برای تکمیل استایل های مجلسی هستند. ویکتوریا نیز زیبایی استایل خود را با یک جفت کفش ورنی کرم رنگ تکمیل کرده است.

سلطنتی و خاص

یکی از پارچه هایی که بسیاری از استایل های ویکتوریا بکام می توانید ببینید، پارچه کرپ باربی است. پارچه کرپ باربی نسبت به سایر پارچه های کرپ لطافت و نرمی خاصی دارد. از طرفی ظاهر سلطنتی و فاخر این پارچه باعث یکی ار نکات طلایی آن محسوب می شود. این ویژگی باعث می شود بتوانید از آن در بسیار از استایل های مجلسی، کلاسیک و یا رسمی خود استفاده کنید. ویکتوریا و طراحان لباس او نیز این موضوع را به خوبی متوجه شدند. آن ها از این پارچه به فراوانی در استایل ویکتوریا بکام استفاده می کنند. یکی از استایل های جنجالی ویکتوریا، مربوط به هفدهمین مراسم اسکار، در وست هالیوود کالیفرنیا است. استایل-شیک-ویکتوریا-بکام او در این مراسم پیراهن بلندی مشکی رنگی به تن داشت. ویکتوریا توانسته بود با این پیراهن توجه همگان را به خود جلب کند. آستین ها این پیراهن به شکل ساده و بلند طراحی شده است. اما همین سادگی توانسته است در کنار دامن دنباله دار پیراهنش هارمونی جالبی ایجاد کند. نکته ای که در این پیراهن به خوبی مشخص است، پارچه ریزش دار دامن آن است. پارچه های ریزش دار زیادی در بازار موجود است.

اما فقط پارچه کرپ باربی می تواند در عین ریزش دار بودن ظاهر مجلسی سلطنتی را برای شما فراهم کند. در سرشانه های این پیراهن از تکه دوزی های چرم به عنوان خرجکار و تزئین استفاده شده، که به راستی زیبایی این پیراهن را چندین برابر کرده است. پارچه کرپ مقاومت مناسب برای نگه داشتن تکه دوزی های نسبتا سنگین و ضخیم چرم را دارد.

قیمت پارچه پشمی چهارخونه

کلاسیک در زمستان

اگر فستیوال ها و مراسم هایی که ویکتوریا بکام، روزهای سرد سال در آن ها شرکت می کند را دنبال کرده باشید، کم و بیش با سلیقه او آشنا هستید. استایل ویکتوریا بکام در این روزها با پارچه های پشمی گره خورده است. همانطور که می دانید، پارچه های پشمی متفاوتی در بازار وجود دارند.

اما جایگاه پارچه فوتر و کشمیر برای ویکتوریا بکام متفاوت است. اگر به استایل ویکتوریا بکام توجه کنید، اصولا او را با ترنچ کت، کت و دامن و یا کت و شلوارهایی از جنس پارچه فوتر می بینید. پارچه فوتر از جمله پارچه های با کیفیت محسوب می شود. از طرفی متریال و مواد اولیه فوق العاده ای که در این پارچه به کار رفته است باعث می شود تا به پوست شما آسیبی وارد نکند.

استایل-زمستانی یکی از آیتم هایی که استایل ویکتوریا بکام را همیشه جذاب می کند، کفش های پاشنه بلند است. حتما تاکنون متوجه شدید که او به کفش های پاشنه بلند علاقه زیادی دارد. ویکتوریا در اکثر استایل های خود از کفش ها یا بوت های پاشنه دار استفاده می کند. حتی زمانی که در سال 2022 برای حضور در هفته مد پاریس در حال آماده شدن بود نیز، یک شکت کشمیر، شومیز ساتن، شلوار جیر و کفش پاشنه بلند را برای استایل خود انتخاب کرد.

ویکتوریا در پیراهن سیلک آبی

پیراهن مجلسی آبی استایل ویکتوریا بکام از نظر زیبایی و خاص بودن، زبانزد همگان است. تقریبا اکثر افرادی که او را می شناسند، در خوشپوش بودن به او ایمان دارند. اما این استایل ویکتوریا جلوه خاصی دارد. این پیراهن توانسته است توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. اولین چیزی که در این پیراهن توجه شما را به خود جلب می کند، پارچه آن است. شاین منحصر به فرد این پارچه، چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. در کنار ظاهر زیبا، نرمی و لطافت این پارچه از داخل عکس هم مشخص بوده و احساس خوبی را به ما منتقل می کند. تمامی این خصوصیات را می توانید در پارچه سیلک پیدا کنید.

پارچه سیلک شاید درنگاه اول به پارچه ساتن شباهت زیادی داشته باشید. اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که این پارچه از نظر ظرافت و نرمی مشابه پارچه حریر است. این پیراهن مربوط به کالکشن بهار و تابستان برند ویکتوریا بکام در سال 2022 است. او از این مجموعه در هفته مد پاریس رونمایی کرد. ویکتوریا برای تکمیل استایل خود از چکمه های مشبکی و براقی استفاده کرد، که با پیراهن او هارمونی جذابی برقرار کرده است.

منبع: https://www.instyle.com/fashion/victoria-beckhams-most-stylish-looks-ever

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا