پارچه شناسی

با جدیدترین پارچه های تابستان 1402 آشنا شوید

جدیدترین پارچه های تابستان دنیایی از طرح و رنگ را برای شما به ارمغان می آورند. یکی از جذابیت های فصول گرم، لباس های جذابی است که می توانید بپوشید. پارچه های سبک و خنک تابستانی نوید اوقات خوش و حتی سفرهای هیجان انگیز را در دل خود دارند. علاوه بر این، اضافه شدن رنگ های شاد و طرح های زیبا و متفاوت، همان چیزی است که استایل شما را شیک و متفاوت خواهد کرد. در تابستان 1402 پارچه های جدیدی ترند شدند. این پارچه های دوست داشتنی و نفیس، بهترین راه برای ایجاد تغییراتی در استایل روزمره شما هستند. یک مانتو با پارچه بخارا دوزی یا پارچه های هندی تمام چیزی است که برای داشتن یک استایل درخشان نیاز دارید. در ادامه مطلب ما قصد داریم به معرفی جدیدترین پارچه های تابستان 1402 بپردازیم.

جدیدترین پارچه های تابستان 1402 از خانواده لینن

یکی از محبوب ترین پارچه هایی که در سراسر جهان برای تابستان مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه لینن است. البته از آنجایی که قرار است در این مطلب به جدیدترین پارچه های تابستان 1402 بپردازیم، قرار نیست به انواع پارچه لینن ساده اشاره کنیم. در ادامه شما با جدیدترین و متنوع ترین پارچه های لینن موجود در بازار آشنا خواهید شد. این پارچه های نفیس نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهند کرد. در نتیجه اگر به دنبال منحصر به فردترین پارچه های تابستان امسال هستید، از لیست زیر غافل نشوید.

یکی از جدیدترین پارچه های تابستان، پارچه لینن بخارا دوزی

پارچه بخارا دوزی جدید با زمینه لینن، از بهترین گزینه هایی است که می توانید در تمام تابستان از آن لذت ببرید. این پارچه سنتی و اصیل می تواند بیانگر حسن سلیقه شما در انتخاب لباس باشد. زمینه پارچه بخارا دوزی از لینن طبیعی یا ارگانیک است. این پارچه از الیاف پنبه طبیعی که با عنوان باست نیز شناخته می شوند، تولید می شود. طراحان برای نقوش روی سطح این پارچه از طرح های اسلیمی الهام گرفته می گیرند. انواع گل و بته جقه و طرح های کلاسیک را روی سطح این پارچه می بینید که به زیباترین شکل ممکن رسم شدند. معمولا در طراحی این نقوش زیبا و منحصر به فرد از الیاف براق و درخشان مانند لمه استفاده نمی شود. در مقابل، دنیایی از رنگ را می توانید با پوشیدن این پارچه، بر تن کنید.

یکی از جدیدترین پارچه های تابستان، پارچه لینن بخارا دوزی

در نتیجه اگر استایل کژوال دارید، به راحتی می توانید یک مانتو یا کت را با این پارچه های بخارا دوزی جدید به استایل خود اضافه کنید. اگر اهل پوشیدن لباس های سنتی هستید، این پارچه می تواند جلوه دیگری به استایل همیشگی شما بدهد. پارچه بخارا دوزی به راحتی با پارچه های ساده و تک رنگ نخی ست می شود. حتی شما می توانید شومیز یا مانتوهایی که با این پارچه طراحی می کنید را با شلوار جین بپوشید. برای انتخاب رنگ شال یا شلوارهای پارچه ای، می توانید از رنگ های اصلی بخارا دوزی ها کمک بگیرید.

خرید پارچه لینن بخارا دوزی هندی

پارچه جدید لینن سوزن دوزی هندی

سوزن دوزی یکی از زیباترین و قدیمی ترین روش های تزئین پارچه های مختلف است. لینن سوزن دوزی هندی جزو جدیدترین پارچه های تابستان 1402 است. این پارچه تنوع بی نظیری در طرح و رنگ دارد. در سوزن دوزی های آن معمولا از الیاف لمه و ابریشم های رنگارنگ استفاده می شود. در نتیجه با توجه به درخشش خاصی که دارد، می تواند در استایل رسمی تابستانی شما کاربرد داشته باشد. به علاوه، به سادگی با شلوار جین نیز ست شده و به عنوان یک کت یا مانتوی روزمره می توانید از آن در استایل کژوال خود بهره ببرید. البته کاربرد این پارچه دوست داشتنی، تنها به دوخت مانتو منتهی نمی شود. شما می توانید از لینن سوزن دوزی جدید برای دوخت پیراهن های نیمه رسمی نیز استفاده کنید.

پارچه جدید لینن سوزن دوزی هندی 

از آنجایی که تابستان فصل سفر و مهمانی در فضای باز است، یک پیراهن کوتاه با این پارچه می تواند بهترین انتخاب شما باشد. این پارچه به راحتی با لینن ساده ترکیب شده و می توانید از آن به عنوان خرجکار نیز استفاده نمایید. اگر در روزهای گرم تعریق بالایی دارید و گرما شما را بی تاب می کند اما به دنبال پارچه ای شیک و مجلل نیز هستید، این پارچه بهترین گزینه شما خواهد بود. زیرا با داشتن زمینه لینن، تمام ویژگی های جذاب لینن را دارد. سبک، خنک و با تنفس پذیری بالا است. الیاف لمه به کار رفته در آن نیز ظاهری لوکس و متفاوت به آن بخشیدند.


پیشنهاد ما: با پارچه لینن نچرال چی بدوزیم؟


پارچه لینن چهارخونه جدید

در پایان لیست جدیدترین پارچه های تابستان 1402 از خانواده لینن، قصد داریم به یک لینن مناسب طرفداران استایل کژوال بپردازیم. هر فردی سلیقه ای منحصر به خود را دارد. همانطور که خانم های بسیاری پارچه های نفیس و درخشان می پسندند، خانم های بسیاری نیز به دنبال پارچه های ساده هستند. پارچه لینن چهارخونه جدید گزینه ای عالی برای طرفداران استایل مینیمال و کژوال محسوب می شود. این پارچه دوست داشتنی یک لینن طرحدار پرکاربرد است. شما می توانید از آن برای دوخت مانتوهای اورسایز و راحت استفاده کنید. یک مانتو خنک و راحت معمولا اولین انتخاب خانم ها در فصل گرم است. شومیزهای اورسایز نیز یک جایگزین مانتو مناسب برای این فصل محسوب می شوند. این پارچه با تنفس پذیری بالا و دوامی که دارد، می تواند انتخاب شما برای تمام روزهای تابستان باشد.

پارچه لینن چهارخونه جدید

اگر به پارچه های طرحدار علاقه دارید، یک شلوار با پارچه لینن چهارخونه جدید می تواند آیتمی ترندی در استایل شما باشد. زیرا امسال پوشیدن شلوارهای طرحدار یکی از جذاب ترین ترندهای ممکن است. این آیتم خاص می تواند به طور کلی استایل ساده و تک رنگ شما را جدید و خاص کند. لینن را می توانید هر روز شسته و بپوشید، خواهید دید هیچ تغییری در بافت و رنگ نخواهد داشت. اگر پوست حساسی دارید، این پارچه ضد حساسیت دوست پوست شما خواهد بود. با توجه به این نکته، می توانید می توانید از این پارچه در دوخت لباس بچه نیز استفاده نمایید.

زیباترین و جدیدترین پارچه تابستان، پارچه تافته سوزن دوزی

یکی از جدیدترین پارچه های تابستان 1402، پارچه تافته سوزن دوزی است. نگاه کردن به این پارچه جدید و جذاب مانند نگاه کردن به یک اثر هنری می ماند. اگر مایلید سلیقه خاص و ویژه خود را در لباسی که می پوشید به رخ همه بکشید، این پارچه تافته سوزن دوزی جدید فوق العاده خواهد بود. پارچه تافته به تنهایی زیبا و دلرباست اما این پارچه تافته جدید، چیزی نیست که هر جایی بتوانید آن را ببینید. سطح پارچه تافته به طور معمول درخشش بسیار اندکی دارد. در طراحی این پارچه تافته سوزن دوزی جدید، این درخشش خاص و زیبا با درخشش الیاف تافته ترکیب شده است. پارچه تافته پرینت سوزن دوزی نیز در این مجموعه بی نظیر وجود دارد. که در آن بر روی طرح های زیبای پارچه با الیاف لمه، سوزن دوزی انجام شده است.

زیباترین و جدیدترین پارچه تابستان، پارچه تافته سوزن دوزی

این پارچه خارق العاده تنوع بی مثالی در طرح و رنگ دارد. می توانید از آن در دوخت انواع مانتوهای کتی و وست استفاده نمایید. در واقع با اندکی خلاقیت، لباس های جذابی می توانید با این پارچه تافته جدید طراحی کنید، تنها نیاز به اندکی خلاقیت دارید. یکی از بیشترین کاربردهای این پارچه در استفاده به عنوان خرجکار است. این پارچه نفیس به سادگی به هر لباس و پارچه ای، ظاهری لوکس و خاص می دهد. پارچه تافته سوزن دوزی ممکن است اندکی بدن نما و نازک باشد. البته که در روزهای گرم تابستان این مزیت فوق العاده ای است اما می توانید با یک آستر مناسب یا لایه کشی، ایستایی آن را افزایش داده و مشکل بدن نما بودن را حل کنید. اگر به دنبال پارچه ای گرانقیمت و نفیس برای دوخت مانتو تابستانی هستید، این پارچه رقیب نخواهد داشت.


حتما بخوانید: پارچه وال سوزن دوزی هندی و نحوه مراقبت از آن


پارچه حریر پولک دوزی، جدیدترین پارچه حریر تابستانی

حریر همواره یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت لباس های تابستانی است. این پارچه علی رغم داشتن الیاف مصنوعی، به دلیل بافتی که دارید، بسیار خنک است. حریر پولک دوزی جدیدترین مدل حریر است که می توانید در بازار مشاهده کنید. این پارچه پر زرق و برق و شیک را می توانید برای دوخت مانتوهای کوتاه و بلند استفاده کنید. با یک آستر مناسب یا لایی حریر، این حریر جدید تابستانی کاملا برای دوخت مانتوهای کتی نیز مناسب خواهد بود. اگر در تابستان به یک عروسی یا مهمانی رسمی دعوت هستید می توانید روی این پارچه حساب کنید. پارچه حریر پولک دوزی بهترین انتخاب برای دوخت پیراهن های مجلسی است. در واقع دیگر نیاز به هیچ پارچه یا اکسسوری خاصی ندارید زیرا الیاف لمه و پولک های سطح این پارچه به اندازه کافی درخشان و خیره کننده هستند.

پارچه حریر پولک دوزی، جدیدترین پارچه حریر تابستانی

اگر یک شومیز با پارچه حریر پولک دوزی داشته باشید، می توانید به سادگی تا سالها از آن در مراسم مختلف استفاده نمایید. حریر در دسته پارچه های کلاسیک قرار می گیرد. به همین دلیل این مدل خاص امروز در لیست جدیدترین پارچه های تابستان امسال قرار دارد. این شومیز را می توانید با شلوار یا دامن کرپ در مهمانی های رسمی و حتی عروسی بپوشید. یکی از جذاب ترین ویژگی های این پارچه این است که به عنوان خرجکار نیز قابل استفاده است. می توانید از این حریر پولک دوزی جدید در تزئین بخش های مختلف لباس های خود استفاده کنید. اگر به شال های پولک دوزی علاقه دارید، این پارچه برای دوخت شال نیز کاملا مناسب است. به این صورت می توانید یک ست مانتو و شال مجلسی زیبا برای خود طراحی کنید.

جدیدترین طرحهای پارچه لینن ترک

 

پارچه گیپور کتان، خاص ترین در میان جدیدترین پارچه های تابستان

معمولا خانم ها در هنگام انتخاب لباس به دنبال خاص ترین و متفاوت ترین مدل ها هستند. به همین دلیل قصد داریم اندکی به معرفی پارچه گیپور کتان بپردازیم. این پارچه خاص ترین نمونه در میان جدیدترین پارچه های تابستان 1402 است. معمولا تصور می شود پارچه گیپور تنها برای دوخت لباس مجلسی مناسب است، اما پارچه گیپور کتان برای استفاده در استایل کژوال نیز کاملا کاربردی است. پیش از هر چیز، می توانید با این پارچه، مانتوهای بی نهایت متفاوت و زیبایی طراحی کنید. این پارچه می تواند پارچه اصلی مانتوی شما باشد یا به عنوان خرجکار مورد استفاده قرار گیرد. البته همانطور که می دانید، گیپور یک پارچه توری است، به همین دلیل حتما به یک پارچه آستر مناسب نیاز دارید. با توجه به اینکه این پارچه کاملا مات است، توصیه می شود پارچه آستر را نیز کاملا مات و از میان پارچه های نخی انتخاب کنید.

پارچه گیپور کتان، خاص ترین در میان جدیدترین پارچه های تابستان

اگر به دنبال یک پیراهن خاص برای مراسم فرمالیته هستید، پارچه گیپور کتان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. رنگ سفید این پارچه یکی از پرفروش ترین رنگ های آن محسوب می شود. یک پیراهن عروسکی کوتاه یا بلند با این پارچه می تواند حتی مناسب مراسم عقد در فصل تابستان نیز باشد. با پارچه گیپور کتان جدید، شومیزهای خاصی می توانید طراحی کنید. پیراهن ماکسی و دکمه دار با این پارچه نیز گزینه عالی برای مهمانی های نیمه رسمی است. دامن های زیبا یکی دیگر از لباس هایی است که با گیپور کتان می توانید بدوزید و تابستان امسال از همیشه زیباتر باشید. این پارچه به دلیل الیاف کتانی که دارد کاملا مناسب استایل کژوال و خانم های طرفدار لباس های ساده و متفاوت است.

قیمت پارچه خامه دوزی جدید برای مانتو

 

جدیدترین پارچه گلدار تابستان، پارچه وال خامه دوزی طرحدار

همانطور که متوجه شدید، جدیدترین پارچه های تابستان 1402 همگی خامه دوزی شده و طرحدار هستند. پارچه وال خامه دوزی یکی محبوب ترین پارچه ها در سال های گذشته بوده است. این پارچه ساده با طرح های هم رنگی که روی سطحش خامه دوزی شده بود، به شکل متفاوتی مورد توجه طراحان قرار گرفت. اما امسال پارچه وال خامه دوزی جدیدی به بازار عرضه شد که شاید هنوز نمونه اش را در بازار مشاهده نکرده باشید. پارچه وال خامه دوزی طرحدار با گل های فوق العاده و خامه دوزی های ظریف بر سطح آن، یکی از متفاوت ترین پارچه هایی است که امسال می بینید.

جدیدترین پارچه گلدار تابستان، پارچه وال خامه دوزی طرحدار

 

این پارچه تمام ویژگی های پارچه وال خامه دوزی را دارد. کاربردهای مشترکی نیز دارند و بهترین گزینه برای دوخت مانتوهای تابستانی محسوب می شود. علاوه بر این، یک پارچه پیراهنی برای دوخت پیراهن های هیجان انگیز نیز محسوب می شود. انوع پیراهن های کوتاه عروسکی و پیراهن های ساحلی بلند را می توانید با این پارچه بدوزید. اگر به دنبال یک آیتم جذاب و خیره کننده برای استایل کژوال خود هستید، یک شومیز با این پارچه پارچه وال خامه دوزی طرحدار را به شما توصیه می کنیم. کیفیت رنگ و طرح این پارچه باعث می شود بتوانید هر روز از پوشیدن این لباس خنک و زیبای خود لذت ببرید.

منبع: pinterest.com

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا