اخبارطراحان و برندها

پارچه لینن و برند های هندی

پارچه لینن هندی یکی از قدیمی ترین پارچه های جهان که قدمت آن به ۶ هزار سال ق.م می رسد. به عقیده برخی تاریخ شناسان از تمدن های مدیترانه ای و مصر باستان به شبه قاره هند برده شده است. اما برخی دیگر معتقدند لینن حتی پیش از پارچه پنبه ای در هند موجود بوده و بافته می شده است. این مساله نشان دهنده قدمت و اهمیت این پارچه نزد مردم هند است.

کیفیت و تنوع پارچه های لینن در هند بسیار قابل توجه است. جذب رطوبت و خنک بودن این پارچه مناسب آب و هوای گرم هندوستان است. به دلیل علاقه به این پارچه برند های هندی زیادی اختصاصاً برای برند یا مجموعه های خود از پارچه لینن هم به شکل دستبافت و هم به شکل صنعتی استفاده می کنند. برندهایی مانند کاوری – Kaveri  و اکا – EKA و لینن بلوم – LINEN BLOOM و … برای محصولات خود از این پارچه استفاده می کنند.

برند هندی کاوری در طراحی های لباس خود از طبیعت الهام می گیرد. ترکیب طرح های خاص طبیعت با پارچه لینن فوق العاده می شود. زیرا پارچه لینن نیز خود دارای ماهیتی طبیعی بوده و از الیاف طبیعی تولید شده است. برند بلوم با طراحی های لباس هایی همچون تاپ های خاص، شنل، شلوار، کت و شلوار با پارچه لینن توجه بسیاری از افراد را جلب کرده است.

یکی از بهترین عملکردهای این برنداین است که از پارچه لینن برای دوخت اکسسوری هایی مانند روسری و کیف هم استفاده کرده است. برند اکا که یکی دیگر از برندهای هندی می باشد با پارچه لینن لباس های بسیار شیک راحتی را طراحی کرده است. این برند در واقع زیبایی و سادگی را با کدیگر ادغام کرده و لباس های خارق العاده ای را عرضه کرده است. در ادامه با این برندها آشنا می شویم.

خرید پارچه لینن هندی

چرا پارچه لینن؟

پارچه لینن تاریخی غنی و طولانی دارد. متریال مصرفی و ظاهر آن در عین خاکی بودن، لوکس و در عین کژوال بودن ، رسمی نیز هست. این پارچه به خاطر دوام و عمر طولانی شناخته شده است. مقاومت کششی نخ لینن دو برابر بیشتر از نخ پنبه ای و سه برابر بیشتر از نخ پشم است. همچنین در طی زمان استفاده تبدیل به پارچه ای نرم تر و راحت تر می شود.

لینن در میان پارچه ها بیشترین میزان هوا را از خود عبور داده و باعث خنکی پوست و بدن می شود. به همین دلیل لینن در تابستان های هند احساس خنکی و تازگی به شما می دهد. این ها فقط بخشی از اطلاعاتی است که برند کاوری برای توضیح استفاده ی همیشگی خود از این پارچه به اشتراک گذاشته است.

دلایل خرید پارچه لینن هندی

مجموعه‌ پارچه‌ های لینن هندی شامل بسیاری از پارچه‌ های متمایز است که در انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارند. پارچه لینن هندی زیبا و باکیفیت است و از مواد با کیفیت بهینه مانند کتان خالص ساخته شده است. چنین متریالی سبب شده که اطمینان حاصل کنید این محصولات به دلیل دوام عالی برای مدت طولانی دوام می آورند. درنهایت به اندازه کافی مقاوم هستند که بتوان از آنها برای مصرف روزانه استفاده کرد.

لینن هندی

پارچه لینن هندی به دلیل ساختار و کیفیت متریال برای مصارف خانگی و تجاری ایده آل است. تنوع انبوه پارچه لینن هندی و قابل دسترس بودن آن در فروشگاه های مختلف  سبب شده با نیازهای فردی مشتریان مطابقت داشته باشد. تمامی این موارد دست به دست هم داده تا این پارچه جذاب جزو سبد خرید بسیاری از مشتریان قرار گیرد.


حتما بخوانید: اولیویا پالرمو و بلوز هایی با پارچه پوپلین


برند هندی کاوری kaveri و هفته مد لاکمه ۲۰۲۰

امسال نیز همانند سال های گذشته در هفته مد لاکمه در هند شاهد لباس های متنوع و زیبایی با پارچه لینن بودیم. برند کاوری که یکی از برندهای مد پایدار است در اولین روزهای هفته مد لاکمه که مختص مد پایدار بود. همچنین  از مجموعه ی جدید لباس های زنانه خود رونمایی کرد. این برند یکی از برند هایی که هر ساله مجموعه ای تمام و کمال با لینن ارائه می دهد. برند کاوری همان طور که در وبسایت خود نوشته است فقط از پارچه ۱۰۰ درصد لینن خالص استفاده می کند. این برند محصولات خود را با الهام از زیبایی طبیعی، بافت، دراپه و ریزش و لختی پارچه ها طراحی می کند.

لینن هندی

تمامی تصاویر برای شو لباس برند کاوری در هفته مد لاکمه ۲۰۲۰ است که مهر ماه امسال برگزار شد. تمامی این محصولات با پارچه ۱۰۰ درصد لینن خالص طراحی و اجرا شده است.

قیمت پارچه لینن مانتویی

لباس هایی از برند لینن بلوم

در لینن بلوم  شما می‌توانید تونیک‌ها، بلوزهای طرح‌دار، تاپ‌های دیزاین شده، شلوارهای طرح‌دار، شنل‌های طرح‌دار، کت و شلوارهایی با پارچه لینن هندی را در لینن بلوم ببینید.  با مجموعه جدید و خیره‌کننده لباس‌های لینن بلوم، استایل شما زیباتر خواهد شد. طراحی با دقت و توجه زیاد به جزئیات در این برند از پارچه لینن هندی بسیار مشهود است.

مدل لباس هندی

لینن بلوم حتی لوازم جانبی از جنس پارچه لینن هندی را به مشتریان خود ارائه می‌کند. کیف های و روسری های طراحی شده با دیزاین های لوکی از آن جمله هستند. در نهایت این برند سعی کرده که همواره پارچه لینن هندی با طرح های سنتی را به طرز ماهرانه ای با نقوش و برش های مدرن متعادل کند. لینن بلوم توانسته مجموعه ای بی نظیر را  در اختیار مشتریانش قرار دهد و بسیار موفق عمل کرده است.


مقاله مشابه: پارچه تافته و لباس های هندی


 آشنایی با برند لینن بلوم یکی از برندهای لینن هندی

لینن بلوم یک برند لوکس است که توسط سه نفر تأسیس شده است. سفر آنها از می 2019 آغاز شد و در مدت کوتاه آنها را به شوهای مد و  فروشگاه های مختلفی در سراسر کشور و جهان برد. فلسفه این برند دوخت و ایجاد لباس هایی بادوام از لینن هندی با سبکی مدرن است. بیشتری داشته باشند و سرمایه گذاری شایسته هند مدرن باشد.

لینن هندی

شما در سایت فروشگاهی لینن بلوم مجموعه ای چشمگیر را که 100٪ از جنس کتان خالص ساخته شده است را مشاهده خواهید کردو آورند. لینن بلوم عاشق و دوستدار طبیعت است. این برند همواره طرح گل های گلدوزی شده با دست، گل های دست ساز یا چاپی بر روی لینن هندی را عرضه می‌کند.

مشاهده طرحهای پارچه لینن سوزن دوزی

 برند اکا و ارتباطش با لینن هندی

Eka  یکی از برندهای لوکس از مجموعه لباس های روزمره است. این برند طیف وسیعی از لباس زنانه را برای صنعت مد هند فراهم می کند. اکا متعلق به شخصی به نام رینا سینگ است. علاقه و عشق رینا سینگ به صنایع دستی، گلدوزی، پارچه های طبیعی و روش های بافتنی که در نقاط مختلف کشور سفر کرده است، از همان دوران کودکی آغاز شد.

رینا سینگ تحصیلات خود را از کالج ویگان ولی (WLC) در دهلی نو به پایان رساند. آرچانا شاه، که جنبش صنایع دستی را با ترکیب صنایع دستی قدیمی با مد آماده آغاز کرد، مربی بزرگی برای رینا سینگ بود.

اکا زیبایی شناسی غرب و شرق را گرد هم آورده است.  فلسفه اکا برای دوخت و طراحی لباس‌هایی با پارچه‌های طبیعی و قابل تنفس است. پس در نتیجه می‌توان گفت که این برند هندی به وفور در طراحی لباس های خود از لینن هندی استفاده می‌کند. درنتیجه خانم‌هایی که به دنبال لباس روزمره شیک و در عین حال راحت هستند، می‌توانند از برند اکا با لباس هایی با این پارچه موجود در سایت آن دیدن کنند.

تمامی تصاویر برای شو لباس برند کاوری در هفته مد لاکمه ۲۰۲۰ است که مهر ماه امسال برگزار شد. تمامی این محصولات با پارچه ۱۰۰ درصد لینن خالص طراحی و اجرا شده است.

سخن آخر

پارچه لینن یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت لباس های خنک و راحت می باشد. برندهای معروف و گوناگونی از این پارچه در کالکشن های خود استفاده کرده اند. در هندوستان نیز برندهای معروفی از این پارچه برای دوخت لباس های خاص کالکشن خود استفاده کرده اند. در این مطلب این مدل لباس های خاص و زیبا و همچنین برندها را معرفی کردیم.

برند هندی کاوری یکی از برندهای معروف است که پارچه لینن را برای دوخت لباس های کالکشن خود استفاده نموده است. جالب است بدانید که این برند هر سال مجموعه ای از لباس های لینن را در کالکشن خود عرضه می کند. بنابر گفته این برند پارچه استفاده شده در دوخت لباس های این برند از لینن 100 درصد خالص است. لباس های این برند از طبیعت الهام گرفته شده اند.

برند اکا یکی دیگر از برندهایی است که در طراحی های لباس خود از لینن استفاده کرده است. برند اکا در طراحی های لباس خود از لینن به وفور استفاده کرده است. اگر به دنبال تونیک، بلوز طرح دار، تاپ های خاص و شنل های طرح دار می گردید باید سری به برند بلوم بزنید. این برند همچنین کت و شلوارهای خاص و چشم نوازی را با پارچه لینن طراحی کرده و دوخته است. یکی از ویژگی های این برند، توجه به جزئیات طراحی می باشد. این نکته را در طراحی های خاص لباس های تولید شده توسط این برند می توانید ببینید.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا