اخبارسلبریتی ها

آشنایی با استایل تیلور سوئیفت، خواننده مشهور + عکس

استایل بازیگران و خواننده های معروف همیشه زیر ذربین مردم و رسانه ها بوده است. از آنجایی که نحوه لباس پوشیدن افراد مشهور در نحوه لباس پوشیدن طرفدارنشان تاثیر زیادی دارد، آن ها زمان و هزینه زیادی را برای داشتن یک استایل زیبا صرف می کنند. یکی از افرادی که در بین تمام مردم دنیا طرفدار زیادی دارد، تیلور سوئیفت است. استایل تیلور سوئیفت بارها به تیتر اول مجلات مد تبدیل شده است. از آنجایی که این بازیگر و خواننده زیبا به مدل لباس خود و پارچه آن اهمیت زیادی می دهد به یک الگوی دوست داشتنی در بین خانم ها تبدیل شده است. شما نیز اگر از دنبال کنندگان تیلور باشید می توانید به خوبی این موضوع را تصدیق کنید که تیلور سوئیفت یکی از خوش استایل ترین سلبریتی های هالیوودی است. از این رو امروز قصد داریم شما را با زیباترین استایل های او آشنا کنیم.

خرید پارچه پولکی

زیباترین و جنجالی ترین استایل تیلور سوئیفت کدام است؟

استایل تیلور سوئیفت همیشه یکی از بحث برانگیزترین موضوعات در بین مجلات مد بوده است. از آن جایی که او با برندها و طراحان برتر دنیا کار کرده است، به جرات می توان گفت استایل تیلور سوئیفت در مراسم ها و کنسرت هایش همیشه زیبا و متفاوت بوده است. جدا از مدل های زیبا، معمولا طراحان لباس برای استایل تیلور سوئیفت از مرغوب ترین پارچه ها استفاده می کنند. همین امر باعث می شود استایل تیلور سوئیفت لوکس و گران قیمت به نظر برسد.

استایل زیبا و خیره کننده تیلور سوئیفت بر روی صحنه

اگر به دنبال زیباترین استایل تیلور سوئیفت هستید، بهتر است آن را بین استایل های او در شب های کنسرتش پیدا کنید. طراح لباس این خواننده خوش صدا حساسیت زیادی بر روی استایل تیلور سوئیفت در شب های کنسرتش دارد. او در طی این چند سال زمانی که بر روی صحنه شده زیباترین ورژن از استایل خود را به نمایش گذاشته است. در اکثر استایل های تیلور در این شب ها از پارچه های مجلل و پرزرق و برق استفاده شده است. یکی از این پارچه ها پارچه کار شده مجلسی است. پارچه کار شده مجلسی را می توان به عنوان لوکس ترین و خاص ترین پارچه مجلسی برشمرد.

استایل-زیبا-و-خیره-کننده-تیلور-سوئیفت-بر-روی-صحنه

پارچه کار شده مجلسی می تواند یک استایل خیره کننده و جذاب را برای خانم ها فراهم کند. زیبایی این پارچه به قدری زیاد است که نیازی به مدل های سخت و پرکار برای دوخت آن ندارید. کافی است از این پارچه برای دوخت یک پیراهن بلند و ساده بهره ببرید. نتیجه کار شما به قدری خیره کننده خواهد بود که از آن شگفت زده می شوید. پارچه مجلسی کار شده یکی از بهترین انتخاب ها برای شب های مهم و مهمانی های بزرگ است. این پارچه می تواند استایل شما را به طور کلی متحول کند.


پیشنهاد ما: شومیز مجلسی با پارچه پولکی + 10 ایده دوخت و استایل


علاقه زیاد تیلور به کت و شلوارهای مخمل

کت و شلوار یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین آیتم ها در کمد لباس خانم ها است. کت و شلوار ظاهری رسمی دارد. از این رو برای ملاقات های کاری، مهمانی های رسمی و جلسات اداری بهترین گزینه است. کافی است استایل تیلور سوئیفت با کت و شلوار در اینترنت سرچ کنید. شما با انبوهی از عکس ها مواجه می شوید در که در آن ها تیلور سوئیفت از کت و شلوار استفاده کرده است. اما در این میان بعضی از این استایل ها توجه شما را بیشتر به خود جلب می کنند. علت آن پارچه ای است که برای دوخت آن کت و شلوار استفاده شده است.

علاقه-زیاد-تیلور-به-کت-و-شلوارهای-مخمل

اگر شما نیز مانند تیلور سوئیفت به استایل های مجلسی و شاین دار علاقه زیادی دارید، بهتر است این بار پارچه مخمل را امتحان کنید. پارچه مخمل یک پارچه نرم، لطیف و پرزدار است. این پارچه از شاین کمی برخوردار بوده و می تواند یک انتخاب جذاب برای دوخت کت و شلوار باشد. پارچه مخمل علاوه بر زیبایی ظاهری، بسیار فرم پذیری بوده و اجازه دوخت اکثر مدل ها را به شما می دهد. از طرفی پارچه مخمل به راحتی با پارچه های دیگر ترکیب می شود. از این رو می توانید برای دوخت یقه، جیب و سر آستین خود از پارچه ساتن و یا پارچه کرپ بهره ببرید.

زیباترین استایل های تیلور سوئیفت با پارچه پولکی

زمانی که صحبت از پارچه های پرزرق و برق و مجلسی می شود، پارچه پولکی اولین اسمی است که در ذهن افراد نقش می بندد. تنوع بالا در طرح و رنگ پولک های این پارچه می تواند شما را در زمان خرید شگفت زده کند. پارچه پولکی یک پارچه مجلسی و درخشان بوده که از آن برای دوخت لباس های مجلسی استفاده می شود. تیلور نیز یکی از افرادی است که به پارچه پولکی علاقه زیادی دارد. او از این پارچه برای مراسم هایی بزرگ و کنسرت هایش به فراوانی استفاده می کند. استایل تیلور سوئیفت با کت پولکی بلندش یکی از بحث برانگیزترین استایل های او در چند سال گذشته است. او از این کت زرشکی رنگ برای یکی از اجراهایش استفاده کرد و توانست با آن توجه مخاطبان خود را به خوبی جلب کند.

زیباترین-استایل-های-تیلور-سوئیفت-با-پارچه-پولکی

همانطور که گفته شد تنوع پارچه پولکی بی نظیر است. این تنوع را نه تنها در رنگ که در اندازه پولک های این پارچه نیز می توانید به خوبی ببینید. استایل تیلور سوئیفت با جامپ سوت یا سرهمی کوتاه پولکیش نیز به یکی دیگر از استایل های پرحاشیه او تبدیل شد. او برای این استایل از یک پارچه پولکی با پولک های درشت استفاده کرده بود. پارچه پولکی نیز به عنوان یک پارچه مجلل و منحصر به فرد نیاز به دوخت مدل های پرکار ندارد. ساده ترین پیراهن ها زمانی که با این پارچه دوخته می شوند می توان استایل شما را دگرگون کند. پارچه پولکی را بهتر است در کاور نگه داری کنید. از طرفی بهتر است تا زمانی که این پارچه نیاز به شستشو پیدا نکرد است، آن نشویید. با رعایت این نکات می تواند طول عمر لباس خود را چندین برابر کنید.

خرید پارچه پولکی مجلسی

استایل تیلور سوئیفت با کت های چرم گران قیمت

در بین استایل های این خواننده با استعداد استایل های اسپرت و بدون زرق و برق نیز دیده می شود. تیلور سوئیفت به پارچه های گران قیمت و باکیفیت علاقه زیادی دارد. او ثابت کرده است که به پارچه های ساده و نامرغوب تمایلی ندارد و ترجیح می دهد در تمام آیتم های استایل خود از پارچه های لوکس استفاده کند. یکی از پارچه هایی که در عین زیبایی و کیفیت بالا، ظاهر ساده ای دارد، پارچه چرم است. پارچه چرم یکی از از پارچه های گران قیمت و فاخر موجود در بازار است. این پارچه به دلیل ضخامت مطلوب و نفوذ پذیری کمی که دارد، بیشتر در استایل های پاییزه استفاده می شود. ترکیب کت های بلند چرم با شلوارک های کوتاه در استایل تیلور سوئیفت زیبا و چشم نواز است.

استایل-تیلور-سوئیفت-با-کت-های-چرم-گران-قیمت

تیلور برای تکمیل استایل هایی که در آن ها از کت چرم استفاده شده است ترجیح می دهد از بوت یا نیم بوت چرم استفاده کند. همانطور که می بینید این کار باعث ایجاد هارمونی زیبایی در استایل تیلور سوئیفت شده است. پارچه چرم انواع متفاوتی دارد. بسته به اینکه روش تولید این پارچه چه بوده و در آن از چه موادی استفاده شده است، کیفیت پارچه چرم تولید شده می تواند متفاوت باشد. اگر قصد دارید یک استایل اسپرت و درعین حال لوکس داشته باشید بهتر است از فروشگاه های معتبر این پارچه را تهیه کنید.

استایل های جنجالی تیلور با کت خز

پارچه خز را می توان به عنوان یکی از محبوب ترین پارچه در میان سلبریتی ها برشمرد. ظاهر خاص این پارچه آن از سایرین جدا کرده و به یک پارچه لوکس و سلطنتی تبدیل می کند. در استایل تیلور سوئیفت نیز می توانید این پارچه را به فراوانی مشاهده کنید. تیلور نیز یکی از سلبریتی هایی است که نشان داده به این پارچه علاقه زیادی دارد. او از پارچه خز در بسیاری از استایل های خود استفاده کرده است. کت بلند یاسی رنگ او یکی از انتخاب های هوشمندانه او است. او از این کت برای یکی از اجراهای کنسرتش در سال 2023 بهره برد. ظاهر جذاب پارچه خز در کنار ظاهر درخشان پارچه پولکی ، ترکیب جالبی را در این استایل تیلور سوئیفت ایجاد کردند.

استایل-های-جنجالی-تیلور-با-کت-خز

پارچه خز امکان دوخت مدل های محدودی را به شما می دهد. اما زیبایی و شکوه این پارچه به قدری زیاد است که می توانید با دوخت یک کت ساده تحول بزرگی در استایل خود ایجاد کنید. کت سبز رنگ تیلور که در آن از پارچه خز استفاده شده است به خوبی این موضوع را تصدیق می کند. با اینکه برای تولید این کت از یک مدل ساده استفاده شده اما استایل تیلور سوئیفت با این کت به قدری زیبا است که چشم هر کسی را به خود خیره می کند.

قیمت پارچه مجلسی پولکی

لباس های مجلسی و زیبابی او با پارچه ساتن آمریکایی

پارچه های کار شده و مجلسی در بین خانم ها جایگاه ویژه ای دارند. اما پارچه های مجلسی تنها به پارچه های کار شده و پولکی محدود نمی شود. بسیاری از خانم ها پارچه های ساده اما شاین دار را به پارچه هایی که بر روی آن ها جواهر دوزی شده است ترجیح می دهند. اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، بهتر است پارچه ساتن آمریکایی را امتحان کنید. پارچه ساتن آمریکایی در بین دیگر دسته های ساتن عیار بالاتری دارد و از کیفیت بالاتری نیز برخوردار است. این پارچه جزو پارچه های لوکس و مرغوب دسته بندی می شود. زیبایی و کیفیت بالای پارچه ساتن آمریکایی باعث می شود تا از آن برای تولید پیراهن های مجلسی و لباس های عروس زیادی استفاده شود.

لباس-های-مجلسی-و-زیبابی-او-با-پارچه-ساتن-آمریکایی

همانطور که قبلا گفته شد در استایل تیلور سوئیفت از پارچه های کار شده و پولکی به فراوانی استفاده می شود. اما این بازیگر زیبا نشانه داده است که به پارچه ساتن آمریکایی نیز علاقه زیادی دارد. او زمانی که در مراسم گلدن گلوب سال 2020 حاضر شد، توانست با پیراهن بلند و زیبا خود توجه عکاسان راخود جلب کند. برای دوخت این پبراهن از پارچه ساتن آمریکایی طرحدار استفاده شده بود. ایستایی مناسب این پارچه از دامن لباس تیلور سوئیفت کاملا مشخص است. از این پارچه برای دوخت دامن های پفدار به فراوانی استفاده می شود. استایل تیلور سوئیفت با پارچه ساتن آمریکایی آبی رنگش نیز یکی دیگر از استایل های محبوب او است. این استایل تیلور سوئیفت در شبکه های مجازی بازتاب زیادی داشت. افراد زیادی زیبایی استایل تیلور سوئیفت با این پیراهن را تحسین کرده و از او به عنوان یک سلبریتی شیک پوش تقدیر کردند.

منبع: https://www.harpersbazaar.com/celebrity/red-carpet-dresses/g43529150/taylor-swift-style-fashion-evolution/

3.8/5 - (23 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا