اخبارسلبریتی ها

بررسی استایل نیکول کیدمن + عکس

سبک و مدل لباس پوشیدن سلبریتی ها و افراد معروف همیشه برای عموم جامعه مهم و قابل توجه بوده است. استایل نسل جوان به شدت تحت تاثیر این افراد است. همه خانم های شیک پوش به مدل لباس پوشیدن سلبریتی مورد علاقه خود اهمیت می دهند و سعی می کنند با ایده گرفتن از آنها برای خود یک استایل جذاب را فراهم کنند. یکی از سلبریتی های هالیوودی که به واسطه لباس های لوکس و خاصی که می پوشد توانسته در بین خانم ها طرفدار زیادی پیدا کند، نیکول کیدمن است. نیکول کیدمن در سراسر دنیا یک فرد شناخته شده و معروف به حساب می آید. استایل نیکول کیدمن در مراسم های مختلف همیشه سر و صدای زیادی به پا می کند. زیبایی مدل ها و پارچه هایی جذاب و باکیفیتی که در لباس های او به کار می رود از نقاط قوت استایل نیکول کیدمن است. امروز و در اینجا قصد داریم با زیباترین استایل های این بازیگر جذاب آشنا شویم. اگر شما نیز قصد دارید با استایل های معروف او بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید.

پارچه-مجلسی-کار-شده

نیکول کیدمن کیست؟

نیکول کیدمن بازیگر و تهیه کننده هالیودی و اهل استرالیا و ایالت متحده آمریکا است. این سلبریتی دو رگه و زیبا در سال 1967 در ایالت هاوایی به دنیا آمد. نیکول اولین تجربه بازیگری خود را در کشور استرالیا و با بازی در فیلم های «کریسمس بوش» و «راه زنان بی ام اکس» به دست آورد. وی در سال 2002 برای بازی در فیلم درام «ساعت ها» برنده جایزه اسکار بهترین زن بازیگر شد. او با تام کروز در سال 1990 ازدواج کرد اما در سال 2001 این دو بازیگر مشهور به زندگی مشترک خود پایان دادند. استایل نیکول کیدمن همیشه یکی از تیترهای مهم و جنجالی مجلات مد بوده است. در ادامه با استایل نیکول کیدمن و سلیقه او در انتخاب پارچه بیشتر آشنا خواهید شد.

زیباترین استایل های نیکول کیدمن در سال های اخیر

بعد از آشنایی با این بازیگر زیبا مطمئنا شما نیز کنجکاو شدید که با مدل لباس پوشیدن و سلیقه او بیشتر آشنا شوید. خواندن ادامه این مطلب می تواند کمک زیادی به آشنایی شما با استایل نیکول کیدمن کند. همچنین در این مقاله شما با جدیدترین مدل های لباس در دنیای مد و هالیوود آشنا خواهید شد.


پیشنهاد خواندنی: برند فندی (fendi) و هر چیزی که باید در مورد آن بدانید


شیک ترین استایل های نیکول کیدمن با پارچه کرپ

در بین استایل های این بازیگر جذاب استایل هایی وجود دارد که می توانید از آن ها الگوبردای کنید. استایل نیکول کیدمن با پیراهن قرمز رنگ بلندش یکی از زیباترین استایل های او در چند سال اخیر بوده است. یقه این پیراهن به شکل هالتر طراحی شده و برای دامن آن از دامن کلوش و دنباله دار استفاده شده است. برای داشتن این پیراهن زیبا در قدم اول به پارچه ای نیاز دارید که بتواند دامن آن را به زیبایی هر چه تمام تر نشان دهد. دامن لباس نیکول ریزش دار بوده و آهار زیادی ندارد. پارچه به کار رفته در این استایل نیکول کیدمن پارچه کرپ باربی است. پارچه کرپ باربی در عین سادگی باکیفیت و ریزش دار بوده و می تواند به شما در دوخت این پیراهن کمک کند. از آنجایی که پارچه کرپ باربی خوش دوخت است، کار را برای شما بسیار ساده تر خواهد کرد.

شیک-ترین-استایل-های-نیکول-کیدمن-با-پارچه-کرپ

در کنار پیراهن بلند قرمز رنگ این بازیگر، استایل نیکول کیدمن با کت و شلوار مشکی نیز از دیگر استایل های او با پارچه کرپ است. پارچه ای که برای دوخت این کت و شلوار جذاب به کار رفته پارچه کرپ کنزو است. کرپ کنزو نسبت به کرپ باربی ایستایی بیشتری دارد. از این رو برای استایل های رسمی و دوخت کت و شلوار به فراوانی از این پارچه استفاده می شود. جذابیت استایل نیکول کیدمن با کت و شلوار مشکی رنگش مثال زدنی است. از آنجایی که پارچه کرپ کنزو چروک پذیری کمی دارد، برای دوخت کت و شلوار یک گزینه ایدئال است.

خرید پارچه کرپ مجلسی

پیراهن های لوکس و زیبا با پارچه پولکی

برای داشتن یک پیراهن مجلسی و لوکس پارچه انتخابی طراح لباس حرف اول را می زند. اگر به خوبی به استایل نیکول کیدمن در این دو عکس را نگاه کنید، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند پارچه آن است. پیراهن سمت راستی به شکل ماکسی طراحی شده است. همه شما به خوبی می دانید دوخت این پیراهن ساده بوده و شما را به دردسر نمی اندازد. اما سوال اینجا است که پس چه چیزی استایل نیکول کیدمن را تا این حد زیبا و خاص کرده است. پاسخ این سوال کاملا واضح است. پارچه پولکی با وجود ساده ترین مدل ها می تواند زیباترین لباس ها را برای شما فراهم کند. در سرشانه این پیراهن اکسسوری تزئینی به شکل گل از جنس همین پارچه دوخته شده است. از آنجایی که پارچه پولکی انعطاف زیادی دارد، اجازه دوخت انواع اکسسوری برای تزئین لباس را به شما می دهد.

پیراهن-های-لوکس-و-زیبا-با-پارچه-پولکی

استایل نیکول کیدمن با پارچه پولکی نقره ای رنگش از دیگر استایل هایی بود که سر و صدای زیادی به پا کرد. همانطور که می بینید در این پیراهن از پارچه تور در کنار پارچه پولکی استفاده شده است. پارچه پولکی به راحتی با دیگر پارچه ها ترکیب می شود. از این رو می توانید از آن در کنار پارچه مکمل استفاده کنید. نوارهای توری و چین خورده بر روی این لباس، زیبایی خاصی را برای استایل نیکول کیدمن ایجاد کرده است. آستین های چین خورده این پیراهن در کنار چین های تزئینی آن هارمونی زیبایی را در چشم مخاطب ایجاد می کنند.

استایل های خاص نیکول کیدمن با خرجکار دانتل شانتیه

پارچه دانتل شانتیه برای خانم هایی که به پارچه های زیبا و لوکس علاقه دارند، نامی آشنا است. از این پارچه در لباس های مختلف به عنوان پارچه اصلی یا خرجکار استفاده می شود. ظاهر بدن نمای این پارچه آن را به یک پارچه خاص و مجلسی تبدیل کرده است. استایل نیکول کیدمن با پارچه دانتل شانتیه نیز مورد توجه بسیاری از رسانه ها و مجلات مد قرار گرفت. از این پارچه می توانید در پیراهن های بلند، کت و شلوار و کت و دامن بهره ببرید. بسته به سلیقه خود می توانید در پارچه برش هایی را ایجاد کرده و بین این برش ها از این پارچه به عنوان خرجکار استفاده کنید.

استایل-های-رسمی-نیکول-کیدمن-با-خرجکار-دانتل-شانتیه

در دو استایل نیکول کیدمن با پارچه دانتل شانتیه از پارچه کرپ به عنوان پارچه اصلی استفاده شده است. همانطور که می بینید این پارچه ظاهر ساده و یکنواخت یک استایل را می تواند به طور کلی متحول کرده و آن را به یک استایل شیک و همه پسند تبدیل کند. دوخت و برش پارچه دانتل شانتیه نیاز به مهارت بالایی دارد. با رعایت چند نکته مهم، نتیجه کار می تواند شما را شگفت زده کند.

استایل های مجلسی با پارچه ساتن سیلک

همانطور که گفته شد پارچه نقش بسیار مهمی در زیباتر دیده شدن نتیجه نهایی کار دارد. پارچه های شاین دار و براق ظاهر شما را جذاب تر نشان می دهند. در استایل نیکول کیدمن نیز از پارچه های شاین دار زیادی تا کنون استفاده شده است. زمانی که صحبت از پارچه شاین دار و براق می شود ممکن است ذهن شما به سمت پارچه هایی برود که اکسسوری های براق مثل پولک و مجوق دارند. اما پارچه هایی ساده و یکدستی مثل پارچه ساتن سیلک نیز جزو پارچه های براق و مجلسی طبقه بندی می شوند. این پارچه به قدری زیبا و خاص است که می تواند برای شما یک استایل مجلسی و متفاوت را فراهم کند.

استایل-های-مجلسی-و-خاص-با-پارچه-ساتن-سیلک

همانطور که در استایل نیکول کیدمن با اورال سرمه ای رنگش نیز مشخص است، پارچه ساتن سیلک ریزش بسیار زیادی دارد. از این رو از این پارچه برای دوخت مدل هایی که به پارچه آهاردار نیازی ندارد استفاده زیادی می شود. پارچه ساتن سیلک کشسانی زیادی ندارد. به همین دلیل اورال نیکول به شکل اورسایز و گشاد طراحی شده است. پیراهن بلند و گلبهی رنگ او در مراسم گلدن گلوب نیز یکی دیگر از استایل های بی نظیر نیکول است. در این استایل نیکول کیدمن نیز از پارچه ساتن سیلک استفاده شده است. از این پارچه برای دوخت لباس های فرمالیته عروس، لباس نامزدی و لباس های شب به فراوانی استفاده می شود.

قیمت پارچه ساتن سیلک

استایل های زیبای نیکول کیدمن با پارچه کار شده مجلسی

پارچه کار شده مجلسی در بین افراد مشهور و سلبریتی ها طرفدار زیادی دارد. نیکول کیدمن نیز از این قاعده مستثنی نیست. او در بسیاری از مراسم های مهم و اکران فیلم هایش از این پارچه در استایل خود استفاده کرده است. به جرات می توان گفت زیباترین استایل نیکول کیدمن در سال 2023 مربوط به مراسم گلدن گلوب است. در پیراهن مشکی رنگ او از پارچه کار شده مجلسی استفاده شده است. زیبایی این پارچه استایل این بازیگر دوست داشتنی را به مراتب زیباتر کرده است. با پارچه کار شده مجلسی می توان مدل ها مختلفی را طراحی کرد. اما طراح لباس نیکول کیدمن ترجیح داده تنها در قسمت بالای این پیراهن پارچه کار شده مجلسی را استفاده کند. این پارچه به قدری زیبا و خاص است که بهتر است از برش های اضافه در آن استفاده نشود تا مدل و طرح پارچه مشخص تر باشد.

زیبایی-خیره-کننده-پارچه-ساتن-آمریکایی-در-استایل-نیکول-کیدمن

استایل نیکول کیدمن با پارچه کار شده مجلسی به مراسم گلدن گلوب ختم نمی شود. او در اکران بسیاری از فیلم هایش نیز از این پارچه استفاده کرده است. پیراهن نقره ای رنگ جذاب او یکی دیگر از استایل های خیره کننده نیکول کیدمن است. برش های منحنی که بر روی این پارچه ایجاد شده است به خوبی مشخص می کند که پارچه کار شده مجلسی دست شما را درانتخاب مدل لباس باز می گذارد. همانطور که می بینید استایل نیکول کیدمن در آن مراسم یکی از پرزرق و برق ترین استایل های او است. با وجود درخشندگی فوق العاده این پارچه، در بین برش ها این پیراهن از اکسسوری ریشه استفاده شده است. به راستی زیبایی پارچه کار شده مجلسی با این اکسسوری ها دو چندان شده و خبر از هنر و خلاقیت بالای طراح لباس نیکول کیدمن می دهد.

استایل های کلاسیک با پارچه مخمل

زیبایی استایل نیکول کیدمن را می توانید در استایل های او با پارچه های پاییزه نیز ببینید. یکی از پارچه های پاییزه مورد علاقه او پارچه مخمل است. پارچه مخمل از ظاهری لوکس و فاخری برخوردار است. بسیاری از سلبریتی ها در روزهای سرد سال از این پارچه در استایل خود بهره می برند. پارچه مخمل را می توانید همانند استایل نیکول کیدمن در مراسم رد کارپت با اکسسوری های مختلف ترکیب کنید. این پارچه به راحتی با اکسسوری های تزئینی ترکیب می شود. مدل دکلته پیراهن نیکول زیبایی آن را چندین برابر کرده است. از آنجایی که پارچه مخمل پارچه ای نسبتا آهاردار است می تواند مدل یقه لباس نیکول را به زیبایی هر چه تمام تر نشان دهد.

استایل-های-منوکروم-با-پارچه-مخمل

اگر به دنبال یک استایل ساده و در عین حال زیبا هستید می توانید همانند استایل نیکول کیدمن در عکس سمت راست، برای خود یک پیراهن بلند و ماکسی طراحی کنید. ظاهر نیمه شاین دار پارچه مخمل به قدری زیبا و جذاب است که حتی با ساده ترین مدل ها نیز می تواند برای شما یک استایل فوق العاده را فراهم کند. دوخت پیراهن های ماکسی بسیار راحت است. این کار با پارچه مخمل به مراتب راحت تر نیز می شود. مخمل پارچه ای خوش دوخت و خوش اتو است. از این رو در زمان دوخت و اتوکشی به هیچ عنوان شما را اذیت نخواهد کرد.

منبع: http://www.starstyle.com/celebrity/nicole-kidman/

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا