استایلبهار و تابستانروزمره و کاربردی

پارچه وال خامه دوزی و بهترین استایل های 2023

پارچه وال خامه دوزی یکی از پارچه های سنتی و خاصی است که جلوه با شکوهی را در استایل شما ایجاد می کند. جالب است بدانید در پارچه های خامه دوزی، رنگ سوزن دوزی و پارچه یکی می باشد. این پارچه ها اغلب از الیاف پنبه تشکیل می شوند و ماهیت طبیعی دارند.

به همین دلیل، زمانی که لباس های خامه دوزی را می پوشید احساس بسیار خوشایندی را تجربه می کنید.‌ برای داشتن یک تیپ کژوال، پارچه خامه دوزی بسیار مناسب است.

البته با توجه به جلوه بسیار زیبای این پارچه در دوخت لباس های مجلسی هم می توانید از آن استفاده کنید. در ادامه گلچینی از زیباترین استایل ها را با پارچه وال خامه دوزی در اختیارتان می گذاریم.

پرفروش ترین های پارچه وال خامه دوزی

 

پیراهن کوتاه با پارچه وال خامه دوزی، شاد و دخترانه

یکی از زیباترین استایل های ۲۰۲۲ با پارچه وال خامه دوزی، دوخت یک پیراهن دخترانه است. در طراحی این استایل، قد پیراهن تا بالای زانو می آید. رنگ صورتی ملایم یکی از رنگ های دخترانه و ملیح است. آستین های این پیراهن به صورت کوتاه هستند و تا روی آرنج می آیند. همچنین این آستین ها حالتی گشاد دارند و چین می خورند.

پیراهن کوتاه وال خامه دوزی

یقه این پیراهن به صورت یقه هفتی طراحی و دوخته می شود. این پیراهن از قسمت کمر، به صورت چین دار طراحی می شود. این پیراهن زیبای خامه دوزی را می توانید با یک کلاه ساحلی و صندل بندی راحت ست کنید.

 

اکسسوری های ظریف را برای این استایل پیشنهاد می کنیم. رنگ صورتی ملیح این پیراهن آن را به گزینه ای مناسب برای خانم های جوان و دختر خانم ها تبدیل کرده است.

یکی از زیبایی های این پیراهن به حالت یقه آن بوده که در پشت لباس طراحی و دوخته شده است. این پیراهن می تواند یک لباس مجلسی شب باشد. یک صندل مشکی ساده، ایده خوبی در این استایل خواهد بود. قسمت های آستین این پیراهن به صورت اریب دوخته می شوند و قسمت پایین تنه آن نیز دارای حالت اریب است.

استایلی خاص با اورال خامه دوزی

در این استایل می توانید یک لباس خاص خامه دوزی آستین بلند را با سرهمی لی ست کنید. سرهمی به کار رفته شده در این استایل، به صورت ساده طراحی شده است. این سرهمی از کناره ها، جیب دارد. این سرهمی زیبا از قسمت جلو نیز دارای یک جیب نسبتا بزرگ است.

استایلی خاص با اورال

 

پیراهن زیر این سرهمی با تکنیک خامه دوزی طراحی و دوخته می شود. این پیراهن از سر شانه دارای حالتی پفی است. قسمت مچ این پیراهن، دارای نوار دوزی ظریفی می باشد.

 


مقاله مرتبط: ایده هایی برای بلوز با پارچه وال خامه دوزی


 

ست بلوز و شلوار خامه دوزی؛ بهترین لباس برای دورهمی

یکی از بهترین لباس های راحت و چشم نواز برای دورهمی ها و مهمانی، دوخت ست تاپ و شلوار با پارچه وال خامه دوزی است. در ادامه دو استایل را در این سبک بررسی می کنیم.
ست تاپ و شلوار خامه دوزی سبز سدری، ایده ای عالی برای مهمانی و دورهمی ها می باشد. در این استایل یک تاپ آستین حلقه ای با شلوار ست آن دوخته شده است.

ست بلوز و شلوار؛ بهترین لباس برای دورهمی

 

لبه های آستین این تاپ دارای حالتی چین دار می باشند. این تاپ با یقه گرد ایستاده طراحی و دوخته می شود. یک شلوار فاق بلند نیز با پارچه وال خامه دوزی، برای این تیپ دوخته شده است. قسمت پایین این شلوار دارای حالت پاکتی می باشد. در این استایل، یک کفش پاشنه بلند جلو باز کرمی را پیشنهاد می کنیم.
یکی دیگر از ست های خاص و جذاب با وال خامه دوزی، دوخت تاپ و شلوار سفید است. در این استایل کناره های تاپ دارای حالتی چین دار می باشند. شلوار این تیپ دارای قدی کوتاه می باشد و تا روی زانو می آید.

خرید پارچه خامه دوزی

انواع مانتوهای عروسکی با پارچه وال خامه دوزی

یکی از ترندهای محبوب امسال، مانتوهای خامه دوزی هستند. به این دلیل که پارچه وال خامه دوزی از پارچه های لطیف و خنک محسوب می شود، ایده دوخت مانتوهای بهاره و تابستانه با آن بسیار عالی می شود. پارچه های رنگ روشن و شاد از پارچه های محبوب امسال هستند.

انواع مانتوهای عروسکی با پارچه وال خامه دوزی

 

یکی از ایده های جذاب در دوخت مانتوهای خامه دوزی، ترکیب پارچه های طرح دار با وال خامه دوزی است. توجه داشته باشید که رنگبندی های پارچه طرح داری که در دوخت مانتو استفاده می کنید و وال خامه دوزی، مکمل یکدیگر باشند. برای نمونه همانطور که در تصویر می بینید، پارچه سبز و طلایی در ترکیب با یکدیگر به کار می روند.

در دوخت مانتو، وال خامه دوزی سفید نیز بسیار کاربردی است. این پارچه را می توانید با انواع پارچه های رنگی و طرح دار بدوزید و یک مانتوی فوق العاده داشته باشید.


حتما بخوانید: آشنایی با 9 ترند بهار 2022


شومیز با پارچه خامه دوزی

وجود یک بلوز خامه دوزی شیک در کمد لباس شما می تواند بسیار کاربردی باشد. به خصوص اگر در طراحی و دوخت این نوع بلوزها، موارد طراحی اصولی را رعایت کنید، استایلی منحصر به فرد خواهید داشت. در این بخش دو نمونه از استایل های خاص زنانه را با بلوز خامه دوزی معرفی می کنیم.

شومیز با پارچه خامه دوزی

قیمت پارچه خامه دوزی هندی

پارچه ای با طرح های خامه دوزی هندسی، برای دوخت بلوز در این استایل به کار رفته است. یقه این بلوز نیز به حالت یقه گرد بوده و وسط آن نوار دوزی می شود. آستین های این بلوز را می توانید به صورت سه ربع در نظر بگیرید و آن را چین دهید. این بلوز سفید زیبا با یک شلوار لی روشن، بسیار خاص و عالی می شود .

سخن آخر

پارچه وال خامه دوزی با نقش و نگارهای زیبا و خاصی که دارد، امکان اجرای ایده های مختلفی را به شما می دهد. با این پارچه زیبا می توانید انواع دامن های زنانه و دخترانه، ست بلوز و شلوار، پیراهن های کوتاه و بلند و انواع تاپ و تی شرت را بدوزید.

در این مقاله انواع گوناگون استایل های خاص و زیبا را با این پارچه بررسی کردیم. اگر دوست دارید تیپ های جوان پسند و شیک بزنید، دوخت انواع تاپ و تی شرت های زیبا را با پارچه وال خامه دوزی به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین اگر قصد دوخت پیراهن های زنانه و راحت را دارید نیز این پارچه بسیار کاربردی خواهد بود.

مواد تشکیل دهنده پارچه خامه دوزی، پنبه است. به همین دلیل این پارچه ماهیتی طبیعی داشته و با پوست بدن سازگاری بالایی دارد. با پوشیدن لباس های خامه دوزی احساس بسیار راحت و سبکی را تجربه خواهید کرد. با مطالعه این مقاله با انواع لباس های مختلف خامه دوزی آشنا خواهید شد و ایده های بسیار جذابی پیش روی شما قرار می گیرد.

منبع: gucci.com

5/5 - (12 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا