استایلبهار و تابستانروزمره و کاربردی

آشنایی با 9 ترند بهار 2022

آشنایی با ترندهای هیجان انگیز بهار 2022 به شما کمک می کند استایلی خاص و بروز داشته باشید. در سال های اخیر سلیقه طرفداران مد تغییرات بسیاری کرده است. این تغییرات زمینه ساز نوآوری های بسیاری در این صنعت شده است. معمولا کمپانی های بزرگ برای معرفی جدیدترین تولیدات خود، فصل بهار را انتخاب می کنند. این فصل قرار است نوید نو شدن را به انسان ها بدهد و بهترین فرصت برای ایجاد تغییراتی در استایل شما است. آشنایی با ترند های بهار و تابستان 2022 شما را برای داشتن استایلی خاص و متفاوت در سال جدید آماده می کند.

نیم تنه بپوشید

انواع نیم تنه زنانه ترند بهار 2022 | پارچه نگار

یکی از خاص ترین ترندهای بهار 2022، نیم تنه ها هستند. اگر اندام متناسبی دارید این مدل خاص بهترین گزینه برای مهمانی های دوستانه شما است. در سال های اخیر طراحی لباس های ساده و راحت بسیار مورد توجه بوده است. نیم تنه ها هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگر مایلید در خانه یا باشگاه شیک و خوش استایل به نظر برسید، به یکی از این ترندهای دوست داشتنی نیاز خواهید داشت.

تاپ و کت های نیم تنه، تی شرت های کوتاه و حتی شومیزهای آستین بلند نیم تنه جزو این ترند هستند. بسته به استایلی که دارید می توانید نیم تنه ها را با لباس های دیگر ترکیب کنید. شومیز نیم تنه با کت و شلوار و انواع شلوارک فوق العاده می شود. تی شرت های کوتاه و کراپ تاپ را هم می توانید همراه با اورال و جامپسوت بپوشید. در این استایل شلوارهای بگ و واید لگ را فراموش نکنید.

در رنگ ها غرق شوید

مانتو رنگی ترند بهار 1401

اگر از رنگ های تکراری و همیشگی خسته شدید، ترندهای بهار 2022 برای شما خبر خوبی دارند. امسال پالت های رنگی هیجان انگیزی را در استایل های مد روز خواهید دید. این رنگ های درخشان و پر حرارت بهترین گزینه برای خانم های جسور است. سرخابی، زرد، سبز زمردی و آبی پررنگ در میان این رنگ ها دیده می شود.

انواع سبز و نارنجی فسفری هم در میان ترندهای بهار و تابستان 2022 دیده می شود. بهترین رنگ برای ترکیب با این رنگ های خیر کننده، رنگ های خنثی است. سفید و کرم دو رنگ بسیار کاربردی برای ترکیب با این رنگ ها هستند. اگر عاشق مشکی هستید می توانید سرخابی یا سبز زمردی را با مشکی ترکیب کنید. فراموش نکنید استایل مونوکروم با این رنگ ها یکی از خاص ترین استایل ها را برای شما می سازد.

 


مقاله مرتبط: معرفی 9 مدل پارچه ترند ۲۰۲۲


 

مینیمال و ساده، ترند بهار 2022

استایل مینیمال ترند سال 2022

اگر رنگ های درخشان و خیره کننده برای شما زیادی جدید هستند، می توانید ساده و مینیمال بپوشید. در طراحی ترندهای بهار 2022، سلیقه افراد ساده پوش نیز در نظر گرفته شده است. در این ترند دوست داشتنی شما می توانید یک استایل خاص با رنگ های خنثی داشته باشید.

خرید انواع پارچه های ساده برای استایل مینیمال

 

سفید، کرم، خاکستری، بژ و مشکی بهترین رنگ ها برای استایل مینیمال هستند. استایل های مونوکروم با رنگ های روشن و خنثی همه چیزی است که برای یک تابستان خاص به آن نیاز دارید. پارچه های لینن، کتان و سیلک ساده را در این استایل فراموش نکنید. به همین راحتی موفق خواهید شد استایل شخصی خود را در عین سادگی، بروز نگه دارید.

ماکسی دوست داشتنی برای بهار 2022

پیراهن ماکسی حریر بهار 1041

بازگشت دامن و پیراهن های ماکسی در میان ترندهای بهار 2022 ، یک خبر خوب است. این دامن های ساده، بلند و تقریبا فیت بدن آیتم های پرکاربردی هستند. یک دامن ماکسی را می توانید همراه با نیم تنه بپوشید. شومیزهای نخی زنانه هم گزینه خوبی برای ست کردن با این دامن ها هستند. پیراهن های ماکسی ساتن برای یک استایل کژوال در مهمانی های زنانه، بی نظیر به نظر می رسند. در سفر یا در استایل خیابانی می توانید این پیراهن ها را همراه با کت بپوشید. پوشیدن یقه اسکی همراه با دامن یا زیر پیراهن ماکسی می تواند استایل منحصر به فردی برای شما بسازد.

پارچه های براق، ترند کلاسیک بهار 2022

مدل دامن بهاری با پارچه براق

به طور تقریبی می توان گفت ترندهای بهار 2022، نوستالوژیک هستند. اگر از سال های قبل دامن یا کتی با پارچه براق داشتید، این بهار می توانید دوباره آنها را بپوشید. کت های دوخته شده از پارچه های پولکی، دامن های لمه و شلوارهای متالیک دوباره به بازار بازگشتند. تمرکز ترندهای امسال این است که شما را جذاب تر و درخشنده تر از همیشه نشان دهند.

البته استفاده از پارچه های براق تنها به لباس ختم نمی شود. شما می توانید از کیف و کفش های متالیک هم در استایل خود استفاده کنید. البته باید در نظر داشته باشید اگر یک آیتم براق انتخاب می کنید، سایر آیتم ها باید کاملا ساده باشند. در واقع لباس های دوخته شده از پارچه های براق را باید به عنوان آیتم اصلی استایل در نظر بگیرید. اغراق در استفاده از این ترند خاص و شیک ممکن است باعث شود کاملا آشفته و شلوغ به نظر برسید.

لباس های پر دار را فراموش نکنید

دامن بهاری با تزئین خرجکار پر

استفاده از پر به عنوان تزئین و خرجکار لباس را در میان ترندهای بهار 2022 زیاد خواهید دید. این جزئیات خاص و چشم نواز یکی از عناصری هستند که نگاه ها را به سمت شما جلب می کنند. اگر در فصل تابستان طرفدار لباس های خز بودید، این بهار می توانید پر را جایگزین آن کنید. از پرها معمولا در سر آستین، یقه و پایین لباس ها استفاده می شود.

برای مهمانی های خاص، دامن های کوتاه دوخته از پرهای رنگارنگ را فراموش نکنید. با اندکی خلاقیت می توانید از این تزئینات متفاوت برای روی زیپ ها و سر جیب های لباس هم استفاده کنید.

با پاشنه پلتفرم آشنا شوید

کفش پلتفرم ترند سال جدید

جذاب ترین کفش های ترند بهار 2022، پاشنه های پلتفرم دارند. پاشنه های پلتفرم معمولا صاف و بلند هستند. البته این پاشنه های متفاوت و جدید در طراحی کفش های پاشنه بلند هم استفاده شدند. صندل های بسیار متنوعی با پاشنه های بزرگ و پهن و اصطلاحا لژدار برای بهار منتظر شما هستند. کفش های پاشنه بلند با پاشنه های مربعی بزرگ نیز انتخاب مناسبی برای مهمانی های شماست. راه رفتن با این کفش ها با توجه به فرم مربعی راحت تر است. باید بدانید فشار وزن شما در این مدل کفش ها کاملا پخش شده و می توانید ساعت های طولانی تری آنها را بپوشید.

انواع صندل و کفش های کالج و لوفر هم تکمیل کننده استایل کژوال شما هستند. اگر در انتخاب شلوار ایده آل برای پوشیدن با این کفش ها سردرگم هستید، می توانید انواع شلوار بگ را امتحان کنید. شلوار جین های مام استایل و اسکینی نیز گزینه های جالبی خواهند بود. این کفش ها همراه با دامن و پیراهن های ساحلی، درخشش بیشتری خواهند داشت.

دیور، گوچی و فندی استفاده کنید

کیف شیک برای استایل خیابانی

اگر به دنبال یک کیف ترند برای بهار 2022 هستید، کیف های برند را انتخاب کنید. در واقع، کیف هایی که در طراحی آن ها از لوگوی برندهای معروف استفاده شده است، داغ ترین ترند سال هستند. این کیف های خاص معمولا از بهترین مواد اولیه تولید می شوند. دوام و طراحی کاربردی آنها باعث می شود تا سالها در استایل های مختلف قابل استفاده باشند. همانطور که می دانید، کیف مهمترین و کاربردی ترین اکسسوری استایل شما است. در نتیجه هزینه کردن برای یک کیف مد روز و باکیفیت می تواند نوعی سرمایه گذاری محسوب شود.

 


حتما بخوانید: پیشنهاد هایی با پارچه پوپلین برای پلاس سایزها


 

مانتوهای پر چین و پف دار، ترند درخشان بهار 2022

جدیدترین مانتو ترند سال 2022

اگر به دقت به ویترین مغازه ها نگاه کنید، مانتوهای پرچین و پف دار مختلفی می بینید. یکی از ترندهای جذاب بهار 2022، پارچه ژاکارد است. این پارچه تقریبا تمام فاکتورهای ترند سال را در خود دارد. پارچه ژاکارد معمولا رنگ بندی فوق العاده خاص و متنوعی دارد. این پارچه در بیشتر مدل ها درخشان و دارای نخ لمه است. ایستایی آن نیز بالا و تقریبا پف دار است. به همین دلیل شما مانتو و پیراهن های تولید شده با پارچه ژاکارد را به وفور در بازار می بینید.

قیمت پارچه لینن نچرال

 

یکی دیگر از مدل های پرطرفدار بهار 2022، مانتوهای خامه دوزی است. این پارچه نخی، لطیف و زیبا بهترین گزینه برای دوخت مانتوهای چین دار است. ایستایی متوسط و طرح های فریبنده ی آن، این پارچه را تبدیل به محبوب ترین پارچه نخی بازار کرده است. برای دوخت مانتو و پیراهن های پرچین، بد نیست پارچه نخی خامه دوزی را در نظر داشته باشد.

منبع: whowhatwear.co.uk

4.5/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا