اخباررویدادها

بهترین لباس های تاریخ گلدن گلوب + عکس

استایل بازیگران و افراد سرشناس در نحوه لباس پوشیدن افراد یک جامعه تاثیر زیادی دارد. نسل جوان با الگوبرداری از این افراد سعی می کنند برای خود یک استایل منحصر به فرد را فراهم کنند. از این رو بازیگران و سلبیریتی ها همیشه تلاش می کنند زیباترین ورژن از استایل خود را ارائه بدهند. آن ها برای شرکت در مراسم ها و جشنواره های مهم لباس های خاص و جذابی را به تن می کنند. این لباس ها از نظر عموم لوکس و فاخر است. یکی از این مراسم های مهم گلدن گلوب است. در این مراسم افراد سرشناس زیادی حضور دارند. رسانه ها نیز به صورت تمام وقت سعی بر این دارند که این مراسم و استایل شرکت کنندگان را پوشش دهند. اگر برای شما نیز جالب است بدانید زیباترین لباس ها در مراسم گلدن گلوب از نظر مجلات مد چه لباس هایی هستند، با ما همراه باشید.

خرید پارچه کرپ کنزو

مراسم گلدن گلوب چیست و چرا برگزار می شود؟

برای نخستین بار مراسم گلدن گلوب در سال 1944 برگزار شد. این مراسم هر سال در هتل بورلی هیلز در شهر کالیفرنیا برگزار می شود. مراسم گلدن گلوب به صورت زنده در 167 کشور پخش شده و افراد زیادی از آن استقبال می کنند. این استقبال به قدری زیاد است که مراسم گلدن گلوب را به پربیننده ترین مراسم بعد از اسکار و گرمی تبدیل کرده است. از مهم ترین جوایز این مراسم می توان به جایزه بهترین فیلم و جایزه یک عمر فعالیت هنری اشاره کرد. جوایزی که در مراسم گلدن گلوب اهدا می شود به منظور یک ارزیابی کلی برای پیش بینی فیلم هایی است که به اسکار راه پیدا می کنند.

زیباترین استایل ها در مراسم گلدن گلوب

بعد از آشنایی با این مراسم حال نوبت به آن رسیده است که با زیباترین مدل لباس های سلبریتی ها در این مراسم که تاکنون توانستند توجه مجلات مد و عموم جامعه را به خود جلب کنند آشنا شوید.


پیشنهاد خواندنی: پارچه مجلسی کار شده و 6 مدل لباس مجلسی کوتاه + عکس


ال فانینگ در مراسم سال 2021

ال فانینگ هنرپیشه اهل ایالت متحده آمریکا یکی از افرادی است که اینروزها سر و صدای زیادی به پا کرده است. او برای حضور در مراسم های مهم و در مقابل دوربین خبرنگاران همیشه سعی کرده است بهترین استایل را داشته باشد. ال فانینگ نه تنها در صنعت سینما که در دنیای مد و فشن نیز نامی آشنا است. او یکی از مدل های معروف آمریکایی بوده و سال ها در این حوزه فعالیت کرده است. یکی از استایل های پر سر و صدای این هنرپیشه زیبا مربوط به مراسم گلدن گلوب در سال 2021 است. او برای شرکت در این مراسم از یک پیراهن آبی خوش رنگ استفاده کرد. این پیراهن ال فانینگ محصولی از برند محبوب و پرطرفدار گوچی بود.

ال-فانینگ-در-مراسم-سال-2021

اولین چیزی که در این پیراهن توجه شما را به خود جلب می کند پارچه آن است. پارچه پیراهن ال فانینگ در مراسم گلدن گلوب از پارچه ساتن ال ایکس تهیه شده بود. اگر یکبار این پارچه را از نزدیک دیده باشید، متوجه ظاهر زیبا و منحصر به فرد آن خواهید شد. پارچه ساتن ال ایکس ظاهری براق دارد. این پارچه زیر دست نرم و لطیفی داشته و به خوبی می تواند از پوست شما مراقبت کند. نکته مهم و قابل توجه این پارچه ظاهر لخت و ریزش دار آن است. پارچه ساتن ال ایکس به خوبی روی تن شما می نشیند و برای دوخت مدل پیراهن های ریزش دار بهترین گزینه است.

قیمت پارچه ساتن ال ایکس مجلسی

آماندا سایفرد و پیراهن جذابش

یکی دیگر از چهره های سرشناس و تاثیرگذار در دنیا مد آماندا سایفرد است. آماندا سایفرد از 11 سالگی به عنوان مدل در دنیای مد حضور داشته است. او به خوبی می داند خانم های شیک پوش به چه لباس هایی علاقه دارند و با چه استایلی می تواند رضایت مخاطب خود را جلب کند. یکی از استایل های زیبا و پرمخاطب آماندا سایفرد استایل او با پیراهن بلند گلبهی رنگی است که در مراسم گلدن گلوب سال 2021 به تن داشت. مدل لباس و اکسسوری هایی که در این پیراهن به کار رفته است می تواند به خوبی توجه همگان را به خود جلب کند.

آماندا-سایفرد-و-پیراهن-جذابش

این طراحی زیبا تنها در کنار یک پارچه شیک و باکیفیت می تواند زیبایی خود را نشان دهد. برای دوخت مدل های دکلته پارچه شما باید آهاردار باشد. از طرفی دامن های دنباله دار با پارچه های خشک زیبایی چشم نوازی پیدا نخواهند کرد. از این رو شما به یک پارچه با آهار متوسط احتیاج دارید. پارچه کرپ باربی به خوبی این انتظارات را برآورده می کند. این پارچه با آهار کافی و مناسب برای دوخت این مدل پیراهن ها را دارد. پارچه کرپ باربی به دلیل کیفیت بالا برای دوخت اکسسوری نیز بسیار مناسب است. در فرآیند تولید این پارچه از الیاف مرغوب و باکیفیتی استفاده می شود که طول عمر آن را افزایش می دهد.

استایل لیدی گاگا در گلدن گلوب سال 2019

استفانی جوآن آنجلینا جرمنوتا ملقب به لیدی گاگا در سال 1986 تولد شده است. او همواره یکی از محبوب ترین هنرمندان هالیوودی بوده است. لیدی گاگا خواننده، ترانه نویس و بازیگر آمریکای بوده و به دلیل استایل های خاص و شیکی که دارد در بین نسل جوان پر طرفدار است. یکی از استایل های جنجالی او مربوط به مراسم گلدن گلوب در سال 2019 بوده که توانست توجه رسانه ها را به خود جلب کند. پیراهن دکلته آبی رنگ او طراحی بی نظیری دارد. آستین های این پیراهن به شکل جدا طراحی شده و شکل پفکی و حجیمی دارد. این پیراهن توسط طراح مد معروف مالنتینو طراحی شده است.

استایل-لیدی-گاگا-در-گلدن-گلوب-سال-2019

برای دوخت این پیراهن از پارچه ساتن آمریکایی استفاده شده است. پارچه ساتن آمریکایی آهار نسبتا بالایی دارد. از این رو این پارچه برای دوخت مدل های پف دار بسیار مناسب است. پارچه ساتن آمریکایی دارای شاین کمی است. ایستایی این پارچه برای دوخت مدل های دکلته بسیار مناسب است. همانطور که در پیراهن لیدی گاگا مشخص است دامن این پیراهن پفدار است. این مدل دامن را نمی توانید با پارچه های لخت بدوزید. پارچه های آهاردار مثل ساتن آمریکایی برای دوخت دامن های پفکی بیشترین استفاده را دارند.

استایل اما استون در مراسم گلدن گلوب سال 2015

امیلی جین استون ملقب به اما استون بازیگر و تهیه کننده آمریکایی است. این بازیگر خوش چهره تا کنون نامزد دریافت جوایز اسکار، بفتا و گلدن گلوب شده است. اما استون در سال های 2013 و 2017 جزو 100 ستاره ثروتمند دنیا شد. استایل های فاخر و لوکس این بازیگر دوست داشتنی تاکنون به شدت مورد استقبال خانم های شیک پوش به خصوص نسل جوان قرار گرفته است. اگر بخواهیم از خوش لباس ترین چهره های هالیوود نام ببریم بی شک اما استون جزو آن ها خواهد بود. یکی از زیباترین و خاص ترین استایل های این بازیگر مربوط به مراسم گلدن گلوب در سال 2015 است. او بری شرکت در این مراسم نیز لباس خاصی را انتخاب کرد بود و توانست رسانه ها و طرفدارانش را شوکه کند. استایل اما استون برای شرکت در این مراسم شامل یک اورال جذاب و کفش های پاشنه بلند مشکی می شد.

استایل-اما-استون-در-مراسم-گلدن-گلوب-سال-2015

اما چیزی که باعث تحسین برانگیز شدن این استایل می شود، پارچه هایی است که در آن به کار رفته است. برای دوخت این اورال زیبا از سه مدل پارچه متفاوت استفاده شده است. در قسمت بالا تنه آن پارچه کار شده مجلسی به رنگ نقره ای دوخته شده است. پارچه کار شده مجلسی در زیر نور لامپ تلالویی بی نظیری دارد. این پارچه یک استایل لوکس و گران قیمت را می تواند برای شما فراهم کند. در قسمت شلوار این سرهمی از پارچه کرپ کنزو استفاده شده است. پارچه کرپ کنزو کیفیت بی نظیری دارد و در استفاده بلند مدت خراب نمی شود. از این رو می تواند بهترین انتخاب برای لباس های مجلسی باشد. اگر کمی بیشتر به استایل اما واتسون دقت کنید شال تزئینی از جنس پارچه ساتن آمریکایی را می بینید که به شکل کمربند به کمری اورال او دوخته شده است.

گلدن گلوب 2015 و استایل جذاب جولین مور

جولین مور نیز یکی دیگر از بازیگران به نام در صنعت فیلم سازی آمریکا است. او این روزها شهرت زیادی دارد و بخش اعظمی از این شهرت را مدیون استایل های زیبایی است که از خود به نمایش می گذارد. گلدن گلوب یکی از مراسم های مهم و معروف است که افرادی چون جولین مور می توانند به طرفدارن خوش سلیقگی و شیک پوشی خود را نشان دهند. جولین مور نیز هر ساله سعی می کند تا در این مراسم زیباترین استایل های خود را با مخاطبانش به اشتراک بگذارد. یکی از استایل های معروف او به مراسم گلدن گلوب سال 2015 مربوط است. او برای شرکت در این مراسم از یک پیراهن بلند با ترکیب رنگی سرمه ای و نقره ای استفاده کرد.

گدن-گلوب-2015-و-استایل-جذاب-جولین-مور

همانطور که می بیند بخش زیادی از جذابیت این پیراهن مربوط به پارچه آن است. پارچه ای که در این پیراهن به کار رفته است پارچه پولکی بوده که ظاهری براق و درخشان دارد. پارچه پولکی یکی از پرکاربردترین پارچه ها برای دوخت لباس های مجلسی است. پارچه های درخشان زیبایی چشم نوازی دارند. اما در این پیراهن از اکسسوری و آیتم های تزئینی نیز استفاده شده است که زیبایی آن را دوچندان کرده است. همانطور که می بیند در قسمت دامن پیراهن جولین مور از اکسسوری پر و ریشه استفاده شده است. ترکیب رنگی زیبای این پیراهن از دیگر نقاط قوت آن است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند.

قیمت پارچه پولکی ریز

پیراهن خوش رنگ نائومی واتس در گلدن گلوب 2015

نائومی واتس نامی آشنا در صنعت فیلم سازی کشور انگلیس است. او بازیگر و تهیه کننده انگلیسی استرالیایی بوده و تاکنون در فیلم های زیادی به زبان انگلیسی و استرالیایی بازی کرده است. نائومی واتس نیز یکی دیگر از بازیگران خوش استایلی است که افراد زیادی از او الگوبرداری می کنند. او با حضورش در مراسم گلدن گلوب سال 2015 به تیتر اول بسیاری از مجلات مد تبدیل شد. رنگ زیبای پیراهن این بازیگر زیبا و محبوب اولین چیزی است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند. اما با کمی دقت متوجه مدل زیبای این پیراهن می شوید که زیبایی آن را دو چندان کرده است.

پیراهن-خوش-رنگ-نائومی-واتس-در-گلدن-گلوب-2015

پارچه ای که برای دوخت پیراهن نائومی واتس استفاده شده است پارچه کرپ کنزو بوده که یکی از با کیفیت ترین انواع پارچه های کرپ است. پارچه کرپ کنزو در رنگ بندی متنوعی تولید می شود. از این رو دست شما در انتخاب رنگ پارچه باز است. ایستایی بالای کرپ کنزو برای دوخت پیراهن های ماکسی یک گزینه ایدئال است و ظاهر این پیراهن ها را به بهترین شکل نشان می دهد. پارچه کرپ کنزو یک پارچه خوش دوخت و خوش اتو است و شما را در حین دوخت و اتوکشی به دردسر نمی اندازد. از طرفی می توانید با این پارچه انواع مدل های لباس را بدوزید و از زیبای آن ها لذت ببرید.

منبع: https://www.vogue.com/slideshow/best-golden-globes-dresses-all-time

4.6/5 - (8 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا