salam
اخبارطراحان و برندها

۶ مدل بلوز با پارچه کرپ ژرژت از برند ماسیمو دوتی

salam3

ماسیمو دوتی یک برند اسپانیایی تولید پوشاک مردانه، زنانه و بچه گانه است. این برند که در ۷۵ کشور دنیا شعبه دارد یک برند مد سریع (فست فشن) است. محصولات برند ماسیمو دوتی به طراحی های ساده و زیبا و استفاده از پارچه های بسیار مرغوب شناخته می شوند. این برند که ابتدا کار خود را با تولید پوشاک مردانه شروع کرده بود اکنون در حوزه پوشاک زنانه با کیفیت نیز حرف های بسیاری برای گفتن دارد. پارچه کرپ ژرژت یکی از پارچه های انتخابی این برند می باشد.

ماسیمو دوتی برای تولید محصولات خود از انواع پارچه های مرغوب بهره می برد اما یکی از تولیدات همیشگی و بسیار زیبا این برند، بلوز های زنانه با پارچه سیلک و پارچه کرپ ژرژت است. در ادامه چند مدل از بلوز ها با این پارچه را مشاهده خواهید کرد.

یکی از مدل های جذاب با پارچه کرپ ژرژت، شومیز یقه کراواتی می باشد. شومیزهای کرپ ژرژت یقه کراواتی انتخابی شیک برای خانم های جوان هستند. سایر قسمت های این لباس را می توانید به صورت ساده بدوزید.

یکی دیگر از مدل لباس های این برند، لباس های یقه دار می باشد. این لباس ها با یقه بسته دوخته شده اند که البته می توان دکمه های بالای آن ها را باز گذاشت. روی این مدل لباس ها طراحی هایی شبیه به حالت پلیسه وجود دارد. اگر به دنبال لباس های ساده و شیک هستید می توانید از لباس بادمجانی طراحی شده توسط ماسیمو دوتی ایده بگیرید. این شومیز حالتی شیک و ساده دارد؛ به همین دلیل برای مینیمال پسندها انتخابی عالی به شمار می آید.

یکی دیگر از مدل های جذاب برند ماسیمو دوتی، لباس صورتی کرپ ژرژت با یقه و آستین های مدل دار است. در ادامه با این مدل لباس های ماسیمو دوتی بیشتر آشنا می شویم.

قیمت پارچه کرپ حریر مانتویی

 

بلوز های یقه کرواتی ماسیمو دوتی با پارچه کرپ ژرژت

یکی از بهترین مدل های یقه برای پارچه کرپ ژرژت، یقه کرواتی می باشد. این پارچه زیبا به دلیل ظرافت و لختی برای این مدل یقه بسیار مناسب است. دوخت آستین مچ دار برای بلوز جلوه بسیار زیبایی خواهد داشت. یک تاپ یا بلوز ساده با یقه کرواتی و پارچه کرپ ژرژت استایل شما را کلاسیک و شیک خواهد کرد.

در این استایل با پارچه کرپ ژرژت شومیزهای یقه کراواتی دوخته شده اند. این مدل شومیزها برای خانم های جوان و مهمانی ها انتخابی عالی هستند. شومیزها یکی از کاربردی ترین لباس های زنانه هستند که می توانید آن ها را در مراسم های مختلف بپوشید. شومیزهای زنانه و دخترانه با طراحی های شیک و ساده می توانند یک لباس ایده آل باشند.

روی آستین، یا یقه این شومیزها می توانید مانور دهید. همانطور که می بینید برند ماسیمو دوتی نیز روی یقه این شومیزها کار کرده است. سر آستین شومیز را می توانید به صورت دکمه دار یا چین دار طراحی کرده و بدوزید.

بلوز یقه کرواتی با پارچه کرپ ژورژت

برند ماسیمو دوتی شومیز رنگ سبز زمردی طراحی کرده است. این شومیز را می توانید با یک شلوار لی آبی تیره ست کنید. در این تیپ از یک کفش پاشنه بلند مشکی یا سرمه ای استفاده کنید. یکی دیگر از شومیزهای طراحی و دوخته شده با پارچه کرپ ژرژت برند ماسیمو دوتی با رنگ کرمی انتخاب شده است. قد این شومیز تا بالای ران پا می آید و از بغل نیز دوخت هلالی شکل دارد. این شومیز دارای آستین مچ دار دکمه ای است. طراحی آستین های این شومیز آن را بسیار کاربردی و جذاب کرده است.

بلوز های یقه دار ماسیمو دوتی

اگرچه دوخت پارچه کرپ ژرژت کمی سخت است و نیاز به تجربه دارد و معمولا از آن برای دوخت لباس های نسبتا ساده استفاده می شود، اما با کمی مهارت و دقت می توانید انواع مدل ها و یقه ها را با آن بدوزید. برای مثال به دوخت ها و رگه دوزی های بلوز های یقه دار برند ماسیمو دوتی نگاه کنید تا ببینید این پارچه ظریف برای مدل های مختلف یقه کاربردی است.

یقه های متنوع با پارچه حریر ژورژت

برند ماسیمو دوتی لباس های یقه دار یا به عبارت بهتر شومیزهای یقه دار زیبایی هم طراحی کرده است. اگر به استایل های پوشیده علاقه دارید می توانید از طراحی این مدل شومیزها ایده بگیرید.

یکی از این مدل شومیزها با پارچه کرپ ژرژت طرح دار دوخته شده است. این پارچه به رنگ کرمی بوده و روی آن خال خال های مشکی خود نمایی می کند. این مدل شومیز به دلیل طرح های شاد و زیبایی که دارد یک لباس عالی برای خانم های جوان است. این شومیز از قسمت بالای دو طرفش چین می خورد و حالتی پلیسه شکل، دارد.

این مدل شومیز را می توانید با شلوار لی آبی ست کنید. در این استایل یک کفش پاشنه متوسط کرمی را به شما پیشنهاد می کنیم.

زیبایی در کنار سادگی

بلوز حریر ژورژت برند ماسیمو دوتی

همانطور که گفته شد برند ماسیمو دوتی برای طراحی های ساده اما زیبا خود مشهور است، این برند که پوشاکی که برای بانوان طراحی و تولید می کند کاملا نشان دهنده ظرافت زنانگی است، با استفاده از کرپ ژرژت و مدل ها و الگو های ظریف حس زنانگی بیشتری را منتقل می کند.

انواع پارچه کرپ حریر را از اینجا ببینید

شومیز بادمجانی با پارچه کرپ ژرژت؛ انتخابی عالی برای خاص پسندها

یکی دیگر از استایل های جذاب و خاص با پارچه کرپ ژرژت، شومیز بادمجانی می باشد. این شومیز بادمجانی با یقه انگلیسی دوخته شده است. قد این شومیز تا روی ران پا می آید. آستین این شومیز به صورت مچی و دکمه دار دوخته شده است. در دو طرف این شومیز دو طرف پلیسه خورده و طراحی خاصی دارد.

این شومیز زیبا را می توانید با شلوار تنگ مشکی ست کنید. کفش پاشنه بلند مشکی و کیف مشکی بزرگ برای این استایل انتخاب مناسبی می باشد.

لباس های شیک اما ساده با پارچه کرپ ژرژت

همانطور که گفته شد برند ماسیمو دوتی برای طراحی های ساده اما زیبا خود مشهور است، این برند که پوشاکی که برای بانوان طراحی و تولید می کند کاملا نشان دهنده ظرافت زنانگی است، با استفاده از کرپ ژرژت و مدل ها و الگو های ظریف حس زنانگی بیشتری را منتقل می کند. در ادامه سه نمونه از لباس های شیک و ساده با پارچه کرپ ژرژت را می بینیم.

یکی از این مدل لباس ها، شومیز یقه برگردان سبز است. آستین های این شومیز حالتی گشاد و راحت دارند. این شومیز از قسمت جلو دکمه های مخفی می خورد. این شومیز سبز با یک شلوار کرم در این تیپ، ست شده است. این شومیز را می توانید با یک کفش پاشنه بلند سبز همرنگ لباستان ست کنید. این شومیز را می توانید با شلوار جین آبی روشن هم ست کنید. در این استایل می توانید از کفش مشکی برای تکمیل تیپتان استفاده کنید.

شومیز مدل دار؛ شیک و زنانه

یکی از مدل های خاص شومیز زنانه که برند ماسیمو دوتی پیشنهاد کرده این مدل شومیز صورتی مدل دار است. این شومیز در قسمت آستین چین خورده و پایین آن حالتی کلوش و خاص دارد.

این شومیز با یقه چین دار دو طبقه طراحی شده و از وسط یقه دکمه می خورد. این شومیز زیبا دکمه های ظریف می خورد. این شومیز را می توانید با یک شلوار لی تیره ست کنید. همچنین می توانید آن را با یک شلوار مشکی هم ست کنید. در این تیپ کفش مشکی ساده می تواند عالی باشد.

سخن آخر

پارچه کرپ ژرژت یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت لباس های زنانه می باشد. برند ماسیمو دوتی که یکی از برندهای معروف اسپانیایی است از کرپ ژرژت در طراحی لباس های خود استفاده کرده است. در این مطلب چندین نمونه از این لباس های خاص و زیبای ماسیمو دوتی را دیدیم.

برند ماسیمو دوتی با پارچه کرپ ژرژت پیراهن های کوتاه یا همان شومیز را طراحی و دوخته است. شومیزها یکی از کاربردی ترین لباس های زنانه هستند و در موقعیت های رسمی و نمه رسمی می توانند مورد استفاده قرار گیرند.

برند ماسیمو دوتی روی آستین و یقه لباس های دوخته شده با پارچه کرپ ژرژت مانور داده است. برای مثال برخی از لباس های طراحی شده با یقه کراواتی هستند.

یکی دیگر از ایده های ماسیمو دوتی دوخت لباس های کرپ ژرژت طرح دار است. با پارچه طرح دار می توانید شومیز طرح دار کرپ ژرژت بدوزید و یقه آن را به صورت پلیسه دوزی و ایستاده طراحی کنید. اگر به لباس های گشاد علاقه دارید می توانید از ایده دوخت لباس آستین گشاد با پارچه کرپ ژرژت که ماسیمو دوتی طراحی کرده استفاده کنید.

یکی دیگر از ایده های جذاب ماسیمو دوتی دوخت شومیز مدل دار است. در دوخت این شومیز یقه و آستین های شومیز به صورت مدل دار دوخته می شوند. این مدل شومیز برای استایل های با حجاب ایده خوبی به شمار می آیند.

اگر قصد دوخت لباس های شیک و با حجاب برای مهمانی را دارید می توانید از ایده های دوخت برند ماسیمو دوتی استفاده کنید و لباس های خارق العاده ای را خلق کنید. این مدل لباس ها با یقه پوشیده و آستین های مچی دکمه دار طراحی و دوخته شده اند.

4.4/5 - (21 امتیاز)
salam4
salam2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا