استایلپاییز و زمستان

خرید لباس پاییزه شیک با 6 نکته مهم و کاربردی

تغییر فصل یکی از بهترین زمان هایی است که شما می توانید استایل خود را تازه کنید. معمولا این فرآیند با کمد تکانی آغاز می شود. ابتدا لباس های فصل قبل را جمع آوری می کنید. سپس لباس های فصل جدید را از انبار می آورید. به این ترتیب می توانید لباس ها را به چند دسته کاربردی، بی استفاده و آماده کنار گذاشتن، تقسیم کنید. بسیاری از لباس ها در این فرآیند از کمد شما حذف می شوند و حالا زمان آن رسیده که به سراغ خرید لباس های جدید بروید. فصل پاییز یکی از فصولی است که معمولا با جدیت بیشتری باید این فرآیند را انجام دهید. کمد تکانی آماده شدن برای روزهای سرد، می تواند بسیار هیجان انگیز و البته زمان بر باشد. خرید لباس پاییزه نیز ممکن است اندکی دشوار به نظر برسد.

خرید پارچه کشمیر

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که همواره پس از خرید لباس پاییزه حس می کنید انتخاب های شما به اندازه کافی خوب نیستند، به یک راهنما برای این کار نیاز دارید. پیش از همه باید بر اساس سلیقه و ترندهای ماندگار روز خرید خود را انجام دهید. یعنی اولویت در چنین خریدی، با سلیقه شماست. اگر صرفا ترندهای روز را به خود تحمیل کنید، در نهایت رضایت چندانی نخواهید داشت. علاوه بر این در هنگام خرید لباس پاییزه، باید به شکلی انتخاب کنید که لباس شما مناسب روزهای گرم نیز باشد. در واقع همین نکته می تواند فرآیند خرید را برای شما دشوار کند.

به همین دلیل ما قصد داریم در ادامه این مطلب به بیان نکاتی بپردازیم که خرید لباس پاییزه را برای شما آسان تر می کند. یک خرید رضایت بخش در نهایت استایل بهتری برای شما خواهد ساخت. در نتیجه مطالعه ادامه این مطلب می تواند برای شما مفید و الهام بخش باشد.


پیشنهاد ما: استایل پاییزه شیک با پارچه مخمل


برای خرید لباس پاییزه لباس های گرم و سبک انتخاب کنید

برای خرید لباس پاییزه لباس های گرم و سبک انتخاب کنید

یکی از مهمترین نکاتی که باید در هنگام خرید لباس پاییزه در نظر داشته باشید، وزن آن است. در فصل پاییز نیاز به لباس های خیلی گرم ندارید. به خصوص که پوشیدن لباس های سنگین می تواند آزاردهنده و خسته کننده باشد. اگر در مناطق گرمسیر زندگی می کنید، تنها به لباس هایی نیاز دارید که ظاهر گرمی دارند. ژاکت های بافتنی با بافت توری یا لباس هایی که با پارچه شانل نازک دوخته شدند، می توانند انتخاب های مناسبی برای شما باشند. اگر ساکن مناطق سردسیر هستید، بهتر است به دنبال لباس هایی باشید که عایق سرما هستند. این لباس ها معمولا وزن کمی دارند و از الیاف ترکیبی تولید می شوند. این الیاف گرمای مطبوعی نیز برای شما به ارمغان می آورند. شکت یا مانتوهای پاییزه دوخته شده با پارچه کشمیر می توانند در دسته این لباس ها قرار گیرند.

لایه لایه لباس بپوشید

لایه لایه لباس بپوشید

همانطور که اشاره شد، در فصل پاییز نیاز ندارید لباس های خیلی گرم بپوشید. در واقع پوشیدن چنین لباس هایی ممکن است باعث تعریق بیشتر در این فصل شود. به خصوص اگر در محل سکونت شما، پاییز با روزهای گرم و عصرهای خنک همراه باشد. بهترین راه حل این است که لایه لایه لباس بپوشید. در نظر داشتن این ترفند کاربردی به شما کمک می کند در هنگام خرید لباس پاییزه، هوشمندانه تر عمل کنید. به این شکل که لباس های نخی، سبک و گاهی حتی خنک انتخاب کنید. با پوشیدن چند لایه نازک و سبک، علاوه بر اینکه استایلی شیک خواهید داشت، به راحتی می توانید متناسب با دما از تعداد لباس ها کم کنید یا به آنها بیفزایید.

در واقع برای روزهای پایین توصیه می شود ابتدا یک تی شرت نخی بپوشید. این کار تعریق شما را کاهش داده و کمک می کند با اضافه کردن یک لایه بسیار سبک، احساس گرمای بیشتری داشته باشید. سپس می توانید برای لایه بعدی یک ژاکت بسیار سبک یا شومیز بپوشید. در نهایت نیز باید به سراغ گرم ترین لایه بروید. یک کت جین یا سویشرت و هودی می تواند به بهترین شکل ممکن استایل لایه لایه شما را تکمیل کند. به این ترتیب با حضور در فضاهای بسته و گرم، می توانید به آسانی از لایه ها کم کنید و دمای بدن خود را با دمای محیط هماهنگ نمایید. استایل لایه لایه در فصول سرد، علاوه بر اینکه ظاهر متفاوت و خاصی برای شما می سازد، می تواند بسیار کاربردی نیز باشد.

خرید پارچه کشمیر اصل

در هنگام خرید لباس پاییزه با رنگ ها آشتی کنید

در هنگام خرید لباس پاییزه با رنگ ها آشتی کنید

یکی از بدترین کارهایی که می توانید در هنگام خرید لباس پاییزه انجام دهید، محاظفه کاری در انتخاب رنگ لباس است. فصول سرد بهترین زمان ممکن برای اضافه کردن رنگ های گرم و جدید به استایل شما خواهد بود. در واقع اگر تصور می کنید استایل شما تکراری و خسته کننده شده، فصل پاییز به شما این امکان را می دهد که با امتحان کردن رنگ ها جدید، استایل متفاوتی برای خود بسازید. برای این کار می توانید از رنگ های موجود در طبیعت الهام بگیرید. نارنجی، زیتونی، آجری، قرمز و حتی سبز می توانند بهترین رنگ ها برای داشتن استایل پاییزه شیک باشند. با خریدن چند لباس در این طیف های رنگی، می توانید بی نهایت استایل پاییزه خیره کننده داشته باشید.

استفاده از پارچه های چهارخونه یکی از بهترین روش ها برای اضافه کردن پارچه های رنگارنگ و طرحدار به استایل پاییزه است. در واقع، استفاده از پارچه های طرحدار می تواند روح تازه ای به استایل شما در روزهای سرد پاییز بدهد. اگر انتخاب هوشمندانه ای داشته باشید، طرح پوست حیوانات نیز می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. فراموش نکنید، اگر قصد دارید از پارچه های طرحدار استفاده کنید، باید سایر اجزای استایل شما ساده و تک رنگ باشد.

پارچه های مختلف را ترکیب کنید

پارچه های مختلف را ترکیب کنید

در فصول گرم معمولا افراد ترجیح می دهند تنها یک لایه لباس بپوشند. برای این یک لایه نیز از پارچه های خنک و نخی استفاده می شود. در واقع لباس های فصل گرم از نظر بافت پارچه چندان تنوع ندارند. زیرا معمولا در طراحی و تولید آنها تنها از پارچه هایی مانند پارچه لینن ساده یا وال استفاده می شود. در بهترین حالت پارچه های طرحدار نخی مورد استفاده قرار می گیرند. اما فصل پاییز و پوشیدن چند لایه لباس این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از پارچه های مختلف با بافت های مختلف استفاده نمایید. این کار باعث می شود استایلی خاص و هنرمندانه ای داشته باشید. اگر پارچه های مختلف را با رعایت تناسب در کنار هم قرار دهید، این استایل می تواند نشان دهنده سلیقه و ریزبینی شما باشد.

مشاهده رنگبندی پارچه کشمیر چهارخونه

 

به عنوان مثال، ترکیب پارچه های نخی سبک با ژاکت بافتنی اورسایز و بافت درشت، جلوه زیباتری به استایل شما می دهد. در هنگام خرید لباس پاییزه می توانید به سراغ پارچه های مخمل بروید. پارچه مخمل مدل های مختلفی دارد. یکی از بهترین مدل های این پارچه برای پاییز، پارچه مخمل کبریتی است. پارچه دیگری که با بافت منحصر به فردش می تواند در استایل شما بدرخشد، پارچه چرم است. البته برای استایل کژوال، انواع پارچه تدی نیز توصیه می شود. پارچه کشمیر چهارخونه نیز یکی از بهترین گزینه برای اضافه کردن حال و هوای پاییزی به استایل شما است.

در زمان خرید لباس پاییزه از اکسسوری غافل نشوید

در زمان خرید لباس پاییزه از اکسسوری غافل نشوید

فصل سرد، فصلی است که می توانید در آن از اکسسوری های متعدد استفاده کنید. به عنوان مثال، شالگردن برای این فصل می تواند ظاهر جذابی به استایل شما ببخشد. با توجه به دمای غالب هوا در این فصل، می توانید شالگردن های نخی یا بافتنی داشته باشید. شالگردن های طراحی شده با پارچه کشمیر نیز گزینه های جذابی برای این فصل خواهند بود. انواع کلاه فرانسوی، دستکش و روسری های پشمی و گرم نیز در دسته این اکسسوری های قرار می گیرند. مهمترین کارکرد اکسسوری در استایل، ایجاد تغییرات چشمگیر با کمترین هزینه است. به همین دلیل توصیه می شود در هنگام خرید لباس پاییزه، از خرید اکسسوری ها غافل نشوید. زیرا شما می توانید با کم یا زیاد کردن این جزئیات کوچک، تغییرات جذابی در استایل پاییزه خود ایجاد کنید.

کیف و کفش مناسب انتخاب کنید

کیف و کفش مناسب انتخاب کنید

یکی از مهمترین آیتم های تکمیل کننده استایل، کفش و کیفی است که انتخاب می کنید. اگر طرفدار استایل کلاسیک هستید، به کفش های پاشنه دار و خانمانه نیاز دارید. با توجه به اینکه در فصل پاییز خیابان ها ممکن است خیس و لغزنده باشد، توصیه می شود کفش های پاشنه مربعی انتخاب کنید. کیف های کوچک نیز انتخاب بهتری برای چنین استایلی هستند. اگر استایل روزمره شما کژوال است، نیم بوت های پاشنه تخت انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. انواع کیف و حتی کوله را می توانید در این استایل های راحت و روزمره استفاده کنید.

منبع: https://www.lovetoknow.com/life/style/donts-dos-fall-fashion

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا