استایلپاییز و زمستان

چطور از پارچه های طرحدار در استایل پاییزه استفاده کنیم

با نزدیک شدن به فصل پاییز و سرد شدن هوا، لباس های خنک دیگر استفاده نمی شوند و جای خود را به لباس های گرمتر می دهند. ساخت یک استایل پاییزه برای این روزها کار بسیار هیجان انگیزی خواهد بود. کافی است با استایل های ترند و پرطرفدار آشنا شوید. بعد از آن می توانید به راحتی استایل محبوب خود را پیدا کرده و اقدام به دوخت یا خرید آیتم های مورد نظر آن کنید. این روزها استایل هایی که در فصل پاییز کاربرد داشته باشند بسیار زیاد و متنوع هستند. از استایل های کلاسیک و کژوال گرفته تا استایل های اسپرت و خاص، همگی برای فصل پاییز کاربرد دارند. اما تمامی این استایل ها با پارچه های طرحدار ظاهر زیباتری پیدا می کنند. کافی است یک بار پارچه های طرحدار را برای استایل پاییزه خود انتخاب کنید تا برای همیشه به عضو ثابت استایل شما تبدیل شوند.

خرید پارچه کشمیر چهارخونه

یکی از نکات مهم برای داشتن یک استایل زیبا، انتخاب درست پارچه آن است. در این فصل پارچه های زیادی تولید می شود که هر کدام به تنهایی زیبایی بی نظیری را می تواند برای شما فراهم کند. یکی از مدل پارچه های پرطرفدار در فصل پاییز، پارچه های طرحدار هستند. این پارچه ها انواع متفاوتی دارند. به طور مثال پارچه های شنل و توییت از پرفروش ترین پارچه های طرحدار این فصل هستند. امروز و در اینجا قصد داریم با 8 استایل زیبا که با پارچه های طرحدار تهیه شده است آشنا شویم، پس با ما همراه باشید.

کت های تک پرطرفدار با پارچه های طرحدار

کت تک با پارچه های طرحدار

می توانید برای ساخت یک استایل پاییزه زیبا از انواع کت با پارچه های طرحدار استفاده کنید. برای داشتن یک استایل خاص و جذاب بهتر است سایر بخش های آن را ساده و تک رنگ در نظر بگیرید. بهتر است یکی از رنگ های خنثی، که در پارچه طرحدار شما وجود دارد را به عنوان رنگ پایه استایل در نظر داشته باشید. با این کار هارمونی جالبی در ظاهر شما ایجاد خواهد شد.

استفاده از کمربندهای چرمی می تواند شما را برای زیباتر کردن استایلتان همراهی کند. از مغزی دوزی و روبان دوزی های رنگی نیز می توانید برای طراحی کت تک خود بهره ببرید. توجه داشته باشید، زمانی که پارچه کت شما طرحدار است، استفاده از اکسسوری بر روی آن توصیه نمی شود. بهتر است با آیتم هایی مثل دکمه، کمربند و مغزی دوزی زیبایی کت واستایل خود را دو چندان کنید.


بیشتر بخوانید: پارچه مخمل کبریتی و 6 ایده هیجان انگیز دوخت لباس پاییزه


کت و دامن های کاربردی

کت و دامن پاییزه

به جرات می توان گفت چند ست جذاب کت و دامن در کمد هر بانوی خوش لباسی پیدا می شود. از پارچه های طرحدار می توان برای دوخت این ست جذاب استفاده کرد. ویژگی منحصر به فردی که برای این آیتم وجود دارد این است که محدود به فصل خاصی نمی شود. به بیان دیگر از کت و دامن های طرحدار می توانید برای فصل پاییز و روزهای سرد سال نیز بهره ببرید. کافی است پارچه های مناسب برای دوخت آن ها را بدانید. پارچه شانل و پارچه کشمیر یا توییت از جمله پارچه هایی هستند که برای دوخت کت و دامن های طرحدار کاربرد دارند.

اگر می خواهید گرمای کت و دامن شما بیشتر شود، بهتر است از آستری در زمان دوخت آن ها استفاده کنید. از کفش های پاشنه بلند و یا بوت های پاشنه دار می توانید برای تکمیل استایل خود بهره ببرید. بهتر است با یک بافت و کیف زیبا که با رنگ های پارچه طرحدار شما همخوانی دارد، استایل زیبای خود را تکمیل کنید.

خرید پارچه کشمیر پالتویی

دامن های فانتزی

دامن پشمی

اگر به دنبال یک استایل متفاوت و خاص برای روزهای پاییز خود می گردید، می توانید دامن های طرحدار را امتحان کنید. تصور کنید دامن پاییزه ای دارید که در آن یکی از پارچه های طرحدار به کار رفته است. متناسب با رنگ های به کار رفته در این دامن می توانید سایر آیتم های استایل خود را انتخاب کنید. حتما متوجه شدید که این ویژگی باعث می شود بتوانید چندین استایل را تنها با یک دامن داشته باشید.

زمانی که برای دامن خود از پارچه های طرحدار استفاده می کنید، برای بهتر دیده شدن این آیتم جذاب سعی کنید سایر بخش ها را ساده و کژوال در نظر بگیرید. یکی از گزینه هایی که به بهترین شکل با این دامن های طرحدار ست می شود، چکمه های بلند هستند. بسته به سایر بخش های می توانید از چکمه های ورنی یا مخمل استفاده کنید.

شلوارهای طرحدار انتخاب خاص پسندان

شلوار گرم طرحدار

از عناصر اصلی یک استایل جذاب، شلواری است که در آن استایل استفاده می شود. پس می توانید در فصل پاییز روی این آیتم نیز مانور دهید. شلوارها شاید تنوع مدل زیادی نداشته باشند، اما تنوع پارچه هایی که برای دوخت شلوارهای پاییزه به کار می رود، زیاد است. شلوار تک یکی دیگر از آیتم هایی است که، با پارچه های طرحدار به خوبی ترکیب می شود. استفاده از این شلوارها در اروپا طرفداران زیادی دارد. بسیاری از سلبریتی ها تا به امروز در استایل پاییزه خود از پارچه های طرحدار استفاده کردند.

اگر پارچه شما دارای رنگ های روشن و خنثی باشد بهتر است. اینگونه شلوارها را می توانید با یک کت زیبا ست کنید. می توانید برای قسمت کت از پارچه های ساده و بدون طرح استفاده کنید. اما اگر مایل به استفاده از پارچه های طرحدار هستید، بهتر است از پارچه هایی استفاده کنید که طرح های مینیمال و کوچکی دارند. استفاده از دو پارچه طرحدار متفاوت، که هر دو طرح های بزرگی دارند ظاهری شیکی را نمی تواند برای شما ایجاد کنید.

پارچه های طرحدار و کت و شلوارهای جذاب

کت و شلوار طرحدار پاییزه

کت و شلوار از رقیبان اصلی کت و دامن محسوب می شود. به خوبی می دانید از کت و شلوارها می توان برای جلسات رسمی و کاری، مهمانی های مهم، تولدها و قرارهای روزانه استفاده کرد. با آوردن اسم کت و شلوار ممکن است ذهن شما به سمت کت و شلوارهای ساده و همیشگی کشیده شود. اما طیف گسترده ای از کت و شلوارها امروزه در دنیای مد و فشن عرضه می شود. از شلوارهای بلند و راسته گرفته تا شلوارک های کوتاه که طرفدارن زیادی هم دارد. اگر به جای شلوار از شلوارک استفاده کنید می توانید با استفاده از پارچه های طرحدار، چند ست جذاب برای تولدها و مهمانی ها داشته باشید.

برای ست کردن کت و شلوار کار شما بسیار راحت است. از آنجایی که در دو بخش از استایل خود از پارچه های طرحدار استفاده کردید، بهتر است برای سایر بخش ها مثل شومیز، کیف و کفش به سراغ پارچه های ساده و تک رنگ بروید.

شنل، متفاوت و جدید

شنل پشمی

اگر از افرادی باشید که به مد و فشن علاقه زیادی دارند، حتما می دانید که شنل و پانچو در چند سال اخیر طرفداران زیادی را به خود جلب کردند. اگر شما هم از لباس های تکراری خسته شدید، می توانید شنل با پارچه های طرحدار را امتحان کنید. در طراحی شنل ها دست شما باز است. می توانید از انواع مدل ها برا دوخت آن ها استفاده کنید.

اگر از پارچه های طرحدار برای دوخت این شنل ها استفاده کنید، برای ست کردن آن ها نیز کار شما بسیار راحت است. برای اینکار کافی است از شلوار و بوت مشکی یا هر رنگ دیگری که مد نظر دارید استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید شلوار و کفش شما بهتر است ساده و بدون طرح باشد. اگر به استایل های شلوغ علاقه دارید می توانید از کمربند برای زیباتر کردن شنل خود استفاده کنید. اگر از کمربند و کفش چرم در کنار هم استفاده کنید، زیبایی تیپ و ظاهر شما چند برابر خواهد شد.

قیمت پارچه پشمی چهارخونه

وست با پارچه های طرحدار

وست با پارچه های طرحدار

یکی دیگر از لباس هایی که می تواند به ظاهر شما در فصل پاییز رنگ و بوی تازه ای ببخشد، وست است. وست می تواند در فصل پاییز یک گزینه ایدئال برای خانم های شیک پوش محسوب شود. اگر این آیتم جذاب را با پارچه های طرحدار تهیه کنید زیبایی آن دو چندان خواهد شد. برای تهیه یک وست زیبا پارچه نقش مهمی دارد. پارچه شما باید دارای ظاهری زیبا و گرمای مطبوع باشد. این ویژگی های را می توانید در پارچه شانل و توییت به خوبی پیدا کنید.

برای ست کردن سایر قسمت های استایلتان می توانید از رنگ های به کار رفته در پارچه وست خود کمک بگیرید. بهتر است برای بلندتر و لاغرتر به نظر رسیدن از بوت های پاشنه بلند استفاده کنید. اما اگر از وست با پارچه طرحدار برای ملاقات های روزانه استفاده می کنید، می توایند آن را با کفش اسپرت هم ست کنید.

پالتو بلند، کاربردی و کلاسیک

پالتو بلند با پارچه های طرحدار

پالتوهای بلند یکی از پرطرفدارترین لباس ها در فصل پاییز محسوب می شود. بین لباس های تمامی خانم های شیک پوش و خوش لباس چند پالتو بلند برای روزهای سرد سال وجود دارد. توجه کنید که پالتوهای بلند قد شما را کشیده تر و اندام شما را لاغرتر نشان می دهند. پالتوهای بلند انواع متفاوتی دارند. پس با کمی خوش سلیقگی می توانید یک استایل بی نظیر و همه پسند را با پالتوهای بلند تجربه کنید.

ست کردن این پالتوها، راحت و بی دردسر است. می توانید با بوت یا نیم بوت استایل خود را کامل کنید. برای زیباتر دیده شدن استایل خود می توانید از پیراهن های بافت بلند برای زیر پالتو خود بهره ببرید. شال گردن و کلاه یکی از مواردی هستند که می توانند به شیک تر دیده شدن شما کمک کنند.

منبع: https://www.acornfabrics.com/blog/wear-printed-fabrics-with-style

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا