استایلپاییز و زمستان

استایل پاییزه شیک با پارچه مخمل

فرارسیدن فصل سرما، نوید لباس ها و استایل های جدیدی را به طرفداران مد می دهد. پاییز به عنوان عاشقانه ترین فصل سال، زمانی است که باید از همیشه خوشتیپ تر به نظر برسید. برای داشتن استایلی شیک و منحصر به فرد، نیاز به لباس هایی خاص دارید. به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب به معرفی پارچه ای بپردازیم که چندان برای استایل پاییزه به آن توجه نشده است. پارچه مخمل، یکی از قدیمی ترین و البته زیباترین پارچه هایی است که در بازار مشاهده خواهید کرد. برای داشتن یک استایل پاییزه شیک با این پارچه، نیاز است کمی جسورانه عمل کنید. پارچه مخمل با ظاهری خیره کننده و بافت و کیفیتی که دارد، می تواند زیباترین لباس های پاییزه ترند سال را برای شما به ارمغان بیاورد. در ادامه این مطلب خواهید دید چطور می توان با آن یک استایل پاییزه شیک داشت.

خرید مخمل ونوس | فروشگاه پارچه نگار

7 آیتم کاربردی از جنس مخمل برای داشتن استایل پاییزه شیک

پارچه مخمل در دسته پارچه های کلاسیک قرار می گیرد. یعنی علی رغم ظاهر درخشان و لوکسی دارد، تنها محدود به یک زمان یا استایل نمی شود. به همین دلیل شما می توانید از این پارچه دوست داشتنی و جذاب، در استایل های مختلف بهره ببرید. پارچه مخمل امروزه با الیاف مختلف پلی استر و ریون تولید می شود. ایستایی متوسط و اغلب ریزش داری، دارد. اگر هنوز یک لباس مخمل زیبا در کمد خود ندارید یا نمی دانید چطور با آن یک استایل پاییزه شیک داشته باشید، برای شما چند ایده فوق العاده داریم. مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.


پیشنهاد ما: 5 مدل لباس پاییزه که در کمد خود به آنها نیاز دارید


استایل پاییزه شیک با کت و شلواری از جنس مخمل

استایل پاییزه شیک با کت و شلواری از جنس مخمل

یکی از بهترین و کامل ترین لباس هایی که می توانید برای پاییز امسال انتخاب کنید، کت و شلوار با پارچه مخمل است. اولین بار در 1980، برند شنل موفق شد با ارائه یک کت و شلوار مخمل قرمز در فشن شوی خود، غوغایی به پا کند. از همان زمان تا به امروز، پارچه مخمل به یکی از بهترین گزینه ها برای دوخت کت و شلوار زنانه تبدیل شده است. همانطور که می دانید، پارچه مخمل مدل های مختلفی دارد. این پارچه در ضخامت و وزن های متنوعی تولید می شود. به طور معمول، پارچه مخمل ریزش دار و کاملا لطیف است. بعضی از مدل های آن که با عنوان پارچه مخمل کاغذی شناخته می شوند، کاملا آهاردار هستند.

خرید پارچه مخمل درجه یک

 

بسته به سلیقه و مدل کت و شلواری که مد نظر دارید، می توانید مدل های مختلفی از این پارچه را انتخاب کنید. به عنوان مثال، پارچه مخمل ونوس با درخشش زیبا و ریزشی که دارد، یک کت و شلوار راحت و کژوال برای شما خواهد ساخت. اگر مایلید کت و شلوار شما جلوه ای رسمی و ایستایی بیشتری داشته باشد، می توانید به سراغ پارچه مخمل کبریتی بروید. البته باید در نظر داشته باشید، هر چه ضخامت خطوط موجود روی پارچه مخمل کبریتی بیشتر باشد، استایل فانتزی تری خواهید داشت. به طور کلی، پارچه مخمل با درخشش و سایه روشنی که دارد، گزینه ای بی نظیر برای استایل کژوال و مهمانی های شما خواهد بود.

دامن با پارچه مخمل، ترند دنیای مد

دامن با پارچه مخمل

یکی از بهترین لباس هایی که می توانید با پارچه مخمل بدوزید، دامن است. دنیای متنوع این پارچه به شما این امکان را می دهد که از آن برای دوخت دامن های مختلف استفاده کنید. به طور کلی دامن ها باعث می شوند استایل پاییزه شیک و خاصی داشته باشید. زمانی که پارچه این دامن ها متفاوت باشد، جذابیت استایل شما نیز صد چندان خواهد شد. دامن های کوتاه و بلند، چین دار و ساده جزو مدل هایی هستند که می توانید با پارچه مخمل بدوزید. با توجه به اینکه پارچه های پلیسه در سال گذشته به شدت مورد استقبال قرار گرفتند، توصیه می شود پارچه مخمل پلیسه را از قلم نیندازید.

یک کت مناسب از جنس فوتر یا مخمل، می تواند استایلی کاربردی برای خیابان و مهمانی برای شما بسازد. اگر حس می کنید دامن چندان آیتم مناسبی برای فصل سرد نیست، به شما توصیه می کنیم لگ های پشمی را فراموش نکنید. جوراب شلواری و لگ پشمی می تواند گرما و زیبایی ظاهر استایل شما را تضمین کند. برای اینکه جلوه بیشتری به دامن مخمل زیبای خود بدهید، بوت و نیم بوت را از یاد نبرید. به این ترتیب، استایل پاییزه شیک شما آماده است.

شومیز مخمل برای داشتن استایل پاییزه شیک

شومیز مخمل برای داشتن استایل پاییزه شیک

به طور معمول و در نگاه اول، تصور می شود پارچه مخمل تنها برای دوخت لباس های مجلسی مناسب است. اگر یک شومیز مخمل زیبا ببینید، خواهید دید این تصور چندان صحیح نیست. در واقع شما می توانید از این آیتم کاربردی هم در مهمانی ها و هم در استایل کژوال خود بهره ببرید. یک شومیز دوخته شده با پارچه مخمل می تواند بهترین انتخاب برای پوشیدن در زیر پالتو یا کاپشن باشد. همانطور که می دانید، پارچه مخمل بافت و ظاهر متفاوتی دارد. ترکیب هوشمندانه پارچه های مختلف با ظاهر متفاوت و خاص به شما کمک می کند استایل پاییزه شیک و جذابی داشته باشد.

با توجه به اینکه پارچه مخمل نرم و ریزش دار است، می توانید از آن برای دوخت شومیز با مدل های فانتزی استفاده نمایید. در واقع اگر به یقه های پاپیونی یا آستین های پف دار علاقه دارید، این پارچه برای شما مناسب است. چنین شومیزی را می توانید با دامن یا شلوار کرپ در مهمانی های رسمی بپوشید. اگر آن را با شلوار یا دامن جین ست کنید، در مهمانی های دوستانه و خیابان نیز کاربردی خواهد بود.

شلوار با پارچه مخمل، متفاوت و منحصر به فرد

شلوار با پارچه مخمل

شیک پوشی و داشتن استایلی خاص و منحصر به فرد، به سادگی به دست نمی آید. برای اینکه بتوانید حسن سلیقه خود را به رخ بکشید، نیاز است جسورانه لباس انتخاب کنید. شلوار مخمل یکی از بهترین آیتم هایی است که به شما کمک می کند یک استایل پاییزه شیک داشته باشید. به طور کلی، پارچه مخمل در نگاه اول چندان گزینه مناسبی برای استفاده روزمره به نظر نمی رسد. اما کافی است تنها یک لباس مخمل تهیه کنید تا ببینید پوشیدن آن چه حس خوبی به شما می دهد. در وهله اول، لطافت این پارچه می تواند پوست شما را نوازش کند. در مرحله بعدی، ظاهر خاص و متفاوت آن، استایل شما را دگرگون خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: لباس بچگانه پاییزه را با این 5 پارچه بدوزید


پارچه مخمل را می توانید برای طراحی شلوارهای مختلف به کار ببرید. به عنوان مثال، با مدل های ریزش دار آن می توانید شلوارهای بگ و گشاد بدوزید. این شلوارها برای مهمانی گزینه مناسبی خواهند بود. برای مدل های تنگ یا مام استایل نیاز است پارچه مخمل شما ایستایی متوسطی داشته باشد. فراموش نکنید، مخمل جزو پارچه هایی است که می توانید آن را آستر دوزی نمایید. به این ترتیب ایستایی این پارچه بیشتر خواهد شد. در طراحی شلوار، آستر دوزی باعث می شود شلواری با ایستایی جذاب و البته گرم برای فصل سرد داشته باشید.

استایل پاییزه شیک با سرهمی مخمل

استایل پاییزه شیک با سرهمی مخمل

یکی از جدیدترین لباس هایی که در سالهای گذشته دوباره طرفداران بسیاری پیدا کردند، سرهمی های زنانه هستند. این آیتم های زیبا و کاربردی را می توانید با لباس های مختلفی ست کنید. به این ترتیب بی نهایت استایل جدید و جذاب خواهید داشت. با توجه به پارچه و مدلی که برای سرهمی زنانه انتخاب می کنید، می توانید آن را در موقعیت های مختلف بپوشید. این سرهمی ها با شومیز و کت می توانند یک استایل رسمی یا مجلسی باشند. اگر مدل مناسبی انتخاب کرده باشید، حتی می توانید آن را در استایل خیابانی خود نیز بر تن کنید.

خرید پارچه مخمل مجلسی

مدل های آستین دار سرهمی زنانه، گزینه ای مناسب برای پوشیدن همراه با پالتوهای فوتر و ژاکت های بافتنی هستند. شما می توانید به سادگی و با اضافه کردن چند آیتم تزئینی، چنین لباسی را به عنوان لباس مجلسی بپوشید. فراموش نکنید، درخشندگی پارچه مخمل هر مدل لباس ساده ای را تبدیل به لباسی زیبا و خیره کننده خواهد کرد. تنها کافی است یک مخمل با کیفیت و یک مدل مناسب فرم اندام خود انتخاب نمایید. زیرا این پارچه نیز همچون ساتن بر تن شما می نشیند و جلوه ای جذاب به آن می دهد.

کاپشن مخملی، ایده ای جذاب برای داشتن استایل پاییزه شیک

کاپشن مخملی

یکی دیگر از بهترین لباس هایی که می توانید با پارچه مخمل داشته باشید، کاپشن است. برای دوخت چنین کاپشنی نیاز است پارچه مخمل مخصوص آن را پیدا کنید. معمولا برای تولید چنین پارچه ای از یک لایه مخمل، پشم شیشه و آستر استفاده می شود. به این ترتیب شما یک پارچه بسیار زیبا و خاص مخصوص دوخت کاپشن دارید. اگر این پارچه را در بازار مشاهده نکردید، می توانید آن را تهیه کرده و خودتان اقدام به طراحی و تولید پارچه کاپشنی از جنس مخمل کنید. فرم پف دار این پارچه با سایه روشن های سطح مخمل، ظاهری بسیار جذاب به کاپشن شما می دهد.

اگر طرفدار مد هستید یا مایلید لباس هایی بپوشید که مشابه آن در بازار موجود نیست، این آیتم می توانید داشتن یک استایل پاییزه شیک را برای شما تضمین نماید. هرچند با توجه به ضخامت و گرمای چنین پارچه ای، می توانید از آن در زمستان نیز بهره کافی را ببرید. برای زیر چنین کاپشن زیبایی، ژاکت با بافت درشت توصیه می شود. البته یقه اسکی نیز می تواند انتخاب خوبی برای طرفداران استایل کژوال باشد.

پیراهن بلند مخمل، جایگزین مانتو پاییزه

مانتو پاییزه

یکی دیگر از آیتم های جذابی که می توانید برای استایل پاییزه شیک خود با پارچه مخمل طراحی کنید، پیراهن های آستین دار و بلند است. به این ترتیب شما یک پیراهن مناسبی مهمانی خواهید داشت. البته می توانید از آن به عنوان مانتو پاییزه نیز استفاده نمایید. مانتوهای پاییزه معمولا از پارچه های پشمی تولید می شوند. پارچه مخمل باعث می شود استایلی مخصوص به خود داشته باشید. توصیه می شود برای دوخت چنین مانتویی، از رنگ های پاییزه استفاده نمایید. رنگ آجری، اخرایی، خردلی و سبز تیره بهترین رنگ های برای داشتن استایلی متناسب با پاییز هستند. یک جوراب شلواری پشمی و نیم بوت می توانید به بهترین شکل استایل شما را تکمیل کند.

منبع: https://www.hellomagazine.com/hfm/20221202158683/how-to-wear-velvet-outfits

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا