اخباررویدادها

در جشنواره ونیز 2023 چه خبر بود، بررسی برترین استایل های فرش قرمز

جشنواره ونیز یکی از بزرگترین فستیوال های سینمایی در دنیا است که اولین بار در سال 1932 میلادی برگزار شد و اهمیتی برابر با جشنواره کن و برلین دارد. جشنواره ونیز 2023، هشتادمین فستیوال برگزار شده است و نتایج آن تاثیرات گسترده ای بر دنیای سینما و مد خواهد داشت. فستیوال ونیز به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سینمایی، افراد مشهوری مانند بازیگران، کارگردانان، منتقدان سینما، خبرنگاران، طراحان مطرح لباس و اینفوئنسرها را در یک جا جمع می کند. یکی از مهمترین بخش های این فستیوال مهم جهانی، فرش قرمز و استایلی است که هر میهمان بر تن دارد. این لباس ها می توانند بیانگر یک عقیده یا نمادی از یک مسئله اجتماعی روز باشند.

خرید مخمل ونوس

علاوه بر این، آنچه که این افراد مشهور بر تن می کنند، حاصل تلاش طولانی مدت برندهای مختلف است که در ساعتی کوتاه به نمایش در می آید. برترین استایل های فرش قرمز جشنواره ونیز 2023 می تواند یک منبع الهام بی عیب و نقص برای طرفداران مد باشد. در حقیقت بسیاری از پارچه ها و مدل هایی که توسط طراحان نخبه برای چنین مراسمی طراحی می شوند، می توانند مسیر ترندهای لباس در سال آینده را تغییر دهند. اگر به عنوان یک طرفدار مد و سینما مایلید بدانید بازیگران در فرش قرمز جشنواره ونیز 2023 چه لباس هایی پوشیدند، مطالعه این مطلب برای شما جذاب خواهد بود. زیرا قصد داریم در ادامه مطلب به بررسی برترین استایل های فرش قرمز ونیز 2023 و محبوب ترین پارچه هایی که افراد معروف بر تن داشتند، حرف بزنیم.

باربارا پالوین در جشنواره ونیز 2023

باربارا پالوین در جشنواره ونیز 2023

Barbara Palvin بازیگر 29 ساله مجارستانی در فرش قرمز جشنواره ونیز 2023 پیراهن ساده ای بر تن داشت. این پیراهن مشکی و بلند با پارچه کرپ طراحی شده است. طراحان زبردست برند Armani سعی کردند با اضافه کردن سنگ های ظریف مشکی به این لباس جلوه ای متفاوت ببخشند. همانطور که می دانید، این برند معمولا لباس هایی ساده اما شیک و متفاوت تولید می کند. این سنگ های زیبا از دور یقه لباس شروع شده و تا پایین چاک سمت راست آن ادامه دارد. این استایل ساده و شیک با یک کفش پاشنه بلند براق تکمیل شده است. به نظر طراح لباس او سعی کرده درخشش تزئینات لباس و کفش های باربارا را با هم ست کند.


پیشنهاد ما: پارچه پولکی، پارچه درخشان جشنواره کن 2023


جسیکا چستین با پیراهنی از پولک های درخشان

یکی شیک ترین لباس هایی که در فرش قرمز جشنواره ونیز 2023 می بینید، استایل Jessic Chastain است. او یک پیراهن بسیار شیک ساده با پولک های مسی رنگ بر تن دارد. پارچه پولکی این لباس، رنگ بندی آمبره دارد. به این شکل که پولک های آن از سر شانه با رنگ صورتی روشن آغاز و تا پایین لباس به رنگ مسی یک دست تبدیل می شوند. این لباس با یقه ای v شکل و کاملا باز، طراحی برند معروف Gucci است. به نظر می رسد این پیراهن بلند و آستین دار به این دلیل به رنگ مسی طراحی شده است تا کاملا با موهای قرمز جسیکا مطابقت داشته باشد.

در بخش دیگری از جشنواره ونیز 2023، او کت و شلواری از برند Armani بر تن دارد. بد نیست بدانید، پرفروش ترین تولیدات این برند، کت و شلوارهای زنانه و مردانه ای است که طراحی و تولید می کند. رنگ اصلی این استایل مشکی است. شلواری از جنس پارچه پولکی بر تن او دیده می شود. گل های روی کت نیز به نظر پولک دوزی هستند. با توجه به اینکه در طراحی این کت و شلوار نیز از پارچه پولکی استفاده شده، می توان گفت جسیکا به پارچه های براق و پولک دار علاقه دارد.

استایل مگی جیلنهال در جشنواره ونیز 2023

استایل مگی جیلنهال در جشنواره ونیز 2023

Maggie Gyllenhaal بازیگر و کارگردان 45 ساله آمریکایی است. او تا کنون بارها جوایز مختلفی را برای بازی در فیلم های متعدد دریافت کرده است. او در فرش قرمز جشنواره ونیز 2023 یک پیراهن بسیار شیک از جنس پارچه کرپ بر تن دارد. این پیراهن ساده مشکی با اضافه شدن تزئینات پولکی در سر شانه و دور کمر، جلوه ای فوق العاده به استایل رسمی مگی داده است. این لباس زیبا و شیک توسط برند Miu Miu طراحی شده که به عنوان یکی از خلاقان صنعت مد شناخته می شود. در بخش دیگری از فستیوال بین المللی ونیز، مگی جیلنهال یک استایل مونوکروم مشکی با پارچه ای از مخمل بر تن دارد. در این استایل او یک کت و شلوار مخمل را با وست و کفش های پاشنه تختی از جنس مخمل ست کرده است. هر دو این لباس ها نمایانگر سلیقه مینیمال این بازیگر مشهور است.

کیلی اسپینی با پیراهنی متفاوت

Cailee Spaeny بازیگر 26 ساله آمریکایی یکی از زیباترین لباس ها در جشنواره ونیز 2023 را بر تن داشت. این پیراهن سفید بلند با پارچه کرپ طراحی شده است. یقه u شکل کاملا باز داشت و نقطه قوت آن شنل یا سردوشی از رشته های مروارید بود. طراحان برند معروف Miu Miu موفق شدند با ساده ترین ترکیب ممکن، لباسی فاخر و منحصر به فرد برای این بازیگر جوان، طراحی کنند.

سیدنی سوئینی، خیره کننده در جشنواره ونیز 2023

می توان گفت زیباترین استایل های جشنواره ونیز 2023 متعلق به این بازیگر جوان آمریکایی بود. Sydney Sweeney در بخش های مختلف این جشنواره، لباس های مختلفی بر تن داشت. یکی از خاص ترین لباس های او، پیراهن با مدل ماهی بود. این پیراهن دو تکه، یک دامن مشکی از پارچه مخمل داشت. قسمت بالایی این لباس یک نیم تنه مشکی با پارچه پولکی بود. این نیم تنه با یک گل سرخ پولکی دور گردن او فیکس شده بود. این پیراهن نیز یکی از بهترین طراحی های برند مشهور Armani است. این پیراهن شخصی دوزی شده کاملا برای سیدنی طراحی شده و مخاطب نیز باور دارد لباس به بهترین شکل ممکن بر تن این بازیگر نشسته است.

سیدنی سوئینی، خیره کننده در جشنواره ونیز 2023

پیراهن فوق العاده دیگری که سیدنی سوئینی در جشنواره ونیز 2023 بر تن داشت، پیراهنی کلاسیک با دامن پرنسسی بود. دامن چین دار و خاص این لباس با پارچه ساتن آمریکایی طراحی شده است. در قسمت بالا تنه نیز یک پارچه گیپور مشکی دیده می شود. گوشه های دامن به گونه ای طراحی شده که سیدنی توانسته دستان خود را درون آن قرار دهد. این پیراهن شیک با طراحی خلاقانه نیز یکی دیگر از تولیدات برند Giorgio Armani است. همانطور که قبلا اشاره شد، طراحان این برند سعی کردند زیباترین لباس ها را به مینیمال ترین شکل ممکن برای این بازیگر محبوب، طراحی کنند.

ایزابل هوپر، جذاب تر از همیشه

ایزابل هوپر، جذاب تر از همیشه

یکی از برترین استایل های جشنواره ونیز 2023 متعلق به Isabelle Huppert است. این بازیگر معروف 70 ساله در فرانسه متولد شده است. استایل او همواره بیانگر روح جسور و سرکش فرانسوی اوست. در فرش قرمز ونیز هم او یک استایل بسیار متفاوت انتخاب کرده است. ایزابل لباسی بلند و کاملا پوشیده بر تن دارد. جنس پارچه این لباس، پولکی است. اما پولک هایی که به صورت رشته رشته درآمدند و از لباس آویزان هستند. مدل مو و لباس این بازیگر در این استایل از یک ترند بسیار محبوب و متفاوت الهام گرفته شده است. در واقع قرار است مخاطب با دیدن این استایل تصور کند ایزابل خیس است. استایل wet در سالهای گذشته بارها و بارها در فستیوال های مختلف منبع الهام طراحان لباس بوده است.

لئونی هان، فشن بلاگر معروف

یکی دیگر از خاص ترین لباس هایی که در فرش قرمز جشنواره ونیز 2023 دیده شد، لباس یک بلاگر معروف آلمانی بود. Leonie Hanne لباسی تماما طلایی بر تن داشت. آنچه که باعث شده است این پیراهن نظر منتقدان و طراحان را به خود جلب کند، بالاتنه آن است. بالاتنه این لباس به شکل گل است و گلبرگ های آن با پارچه چرم طلایی رنگ طراحی شده است. این لباس توسط طراح ترک، Mahboobeh Bolandy طراحی شده است. به نظر می رسد این طراح خوش ذوق موفق شده به بهترین شکل ممکن، پارچه چرم را با پارچه ساتن ترکیب کند. او برای دوخت دامن این پیراهن زیبا، از پارچه ساتن طلایی رنگی استفاده کرده است. چین ها و ظرافت این ساتن، حالتی اساطیری به این لباس طلایی رنگ بخشیده است.

لئونی هان، فشن بلاگر معروف

در بخش دیگری از این جشنواره، لئونی هان لباسی با دامن ماهی بر تن دارد. قسمت بالای این لباس با پارچه ساتن آمریکایی صورتی طراحی شده است. این قسمت کاملا فیت بدن لئونی بوده و فرمی دکلته دارد. دامن این لباس از بالای زانو فرمی پرنسسی و پف دار به خود گرفته است. برای دامن دنباله دار این لباس لوکس و زیبا، از پارچه تور که به صورت متراکم در هم دوخته شده، استفاده شده است. Leonie Hann برای تکمیل این استایل، یک جفت دستکش بلند از جنس ساتن نیز در دست دارد.

لیونا لوئیس با پیراهنی جذاب در جشنواره ونیز 2023

Leona Lewis، این خواننده 38 ساله انگلیسی، برای یک اجرا فوق العاده در جشنواره ونیز 2023 حضور داشت. او برای حضور در این مراسم یک پیراهن دو تکه بلند بر تن دارد. این پیراهن تماما با پارچه پولکی نقره ای رنگ طراحی شده است. تکه اصلی، یک پیراهن دکلته بلند با چاکی در گوشه لباس است. تکه دوم، شنلی بلند است که روی این لباس قرار می گیرد و به بهترین شکل ممکن لباس را تکمیل کرده است. این استایل کاملا مناسب فرم بدنی لیونا است و او را در حین اجرای آهنگ محدود یا خسته نخواهد کرد.

در نهایت باید اشاره کرد که به نظر می رسد، پارچه پولکی، پارچه مخمل و پارچه ساتن آمریکایی جزو محبوب ترین پارچه هایی بودند که طراحان برندهای معروف از آنها استفاده کردند. این پارچه های پرطرفدار و کاربردی سالهاست جایگاه خود را در صنعت مد حفظ کردند. در حقیقت برای داشتن یک لباس فوق العاده، نیاز به پارچه ای خارق العاده و جدید ندارید. این پارچه های کلاسیک با اندکی خلاقیت می توانند استایلی منحصر به فرد و خیره کننده برای شما بسازند.

منبع: https://www.lofficielusa.com/fashion/venice-film-festival-2023-red-carpet-fashion-best-looks

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا