مهمانی و مجلسی

دوخت پولک ها، تزیین درخشان لباس

برای تزیین لباس ها روش های خلاقانه و متنوعی وجود دارد، اگر طرفدار تزیینات پر زرق و برق هستیددوخت پولک پیشنهاد بسیار خوبی است. طی سال های اخیر پولک و پارچه های پولکی جزو ترند های محبوب بوده اند و در بازار طیف گسترده و متنوعی از پولک ها را مشاهده  می کنیم. می توانید با خرید چند رنگ و مدل مختلف پولک لباس ها و پارچه های ساده خود را تزیین کنید.

خرید آنلاین پارچه پولکی

شکوفه بهاری به روی لباس مجلسی

با استفاده از پولک های ریز و دوخت آن ها به شکل دایره می توانید شکوفه های پولکی زیبایی روی لباس خود آماده کنید. این شکوفه های زیبا به روی لباس های مجلسی که با پارچه های ساده ای مانند کرپ و ساتن دوخته شده اند جلوه زیبا و با شکوهی دارند.

دوخت شکوفه های پولکی به روی پارچه

دوخت گل های پولکی

اگر ایده شکوفه های پولکی به روی لباس برایتان جذاب بوده و دنبال خلاقیت بیشتر هستید، باید بدانید که به جز شکوفه ها انواع گل های پولکی را می توانید به روی لباس های خود بدوزید. به تصاویری که در ادامه خواهید دید توجه کنید تا متوجه سادگی و در عین زیبایی شگفت انگیز گل های پولکی شوید.

تنوع گل های تزیینی

ترکیب پولک و لوازم تزیینی دیگر

برای تزیین پارچه های ساده خود می توانید پولک های جذاب را با انواع نگین های تزیینی و منجوق و ملیله ترکیب کنید تا گستره ی وسیع تری از طرح ها را شامل شود. دوخت پولک با با دیگر لوازم تزیینی زیبایی لباستان را دوچندان میکند.

دوخت پولک برای تزیین پارچه

قیمت پارچه پولکی

طرح های منظم با پولک

طرح دیگری که برای تزیین با پولک می توانید مدنظر قرار دهید، استفاده از پولک به شکل منظم است. می توانید با طرح و دوخت ساده اما تکرار شونده روی پارچه تزیینی چشم نواز انجام دهید.

دوخت پولک در طرح های نامنظم

علاوه بر طرح های منظم برای دوخت پولک ها به روی پارچه، می توانید بدون طرح یا دوخت خاصی، پولک ها را به شکل نامنظم و پراکنده به روی پارچه بدوزید. گرچه این کار بسیار ساده به نظر می آید اما نتیجه آن واقعا درخشان و دوست داشتنی است.

پولک دوزی نامنظم به روی پارچه

3/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا