اخبارمعرفی بلاگرها

اولیویا پالرمو و بلوز هایی با پارچه پوپلین

اولیویا پالرمو یک فشن اینفلوئنسر آمریکایی ۳۴ ساله است. اولیویا پالرمو تا کنون چهره سرشناس بسیاری از برند ها از جمله مکس اند کو – Max&Co بوده است. وی یکی از افراد موفقی است که همیشه مورد توجه عکاسان خبری و رسانه ای قرار می گیرد. اولیویا پالرمو استایل های خوبی در کت واک ها، هفته های مد و دیگر رویداد ها به نمایش می گذارد.

استایل های خیابانی و روزمره این اینفلوئنسر بسیار کاربردی و مناسب هستند. استایل اولیویا پالرمو یکی از کاربردی‌ ترین استایل ها برای خانم‌ های امروزی می‌ باشد. نکته قابل‌ توجه استایل‌ های اولیویا پالرمو سادگی و درعین‌ حال شیک بودن این مدل آمریکایی می‌ باشد. بلوز هایی با پارچه پوپلین یکی از مواردی است که اولیویا پالرمو بسیار از آن استفاده می کند.

دیدن طرح ها و رنگ های پارچه کاربردی پوپلین

شومیز های ساده با پارچه پوپلین اولیویا پالرمو

شومیز های سفید با پارچه پوپلین یکی از آیتم هایی است که در بین بلاگرها مشترک است. هر بلاگر و یا اینفلوئنسری که به استایل های کلاسیک و یا شیک علاقه مند است در کمد خود یک شومیز سفید پوپلین دارد. شومیز سفید یکی از عضو غیرقابل‌ انکار در کمد هر خانم شیک‌ پوش می‌ باشد. چنانچه شما به استایل خود اهمیت دهید و مایل باشید یک تیپ خاص و یونیک برای خود رقم بزنید حتما باید از یک شومیز سفید در کنار خود داشته باشید. اولیویا پالرمو هم از این قاعده مستثنی نیست. این اینفلوئنسر خوش‌ پوش به شومیزهای سفید با پارچه پوپلین اهمیت زیادی می‌ دهد.

بلوز با پارچه پوپلین بر تن اولیویا پالرمو

اولیویا پالرمو که به سادگی اما شیک بودن استایل و ظاهرش معروف است. اولیویا پالرمو از شومیز ساده سفید با پارچه پوپلین هم به صورت کوتاه و به صورت بلند بسیار استفاده می کند. پارچه پوپلین به‌ سبب زیبایی ایستادن در بدن هر فردی می‌ تواند این انتظار را به خوبی برطرف کند. شما می‌ توانید مطابق با ایده و نظر خود هرگونه که مایل باشید شومیز خود را طراحی و دوخت بکنید. شومیزهای کوتاهی که فقط در قسمت آستین آن‌ ها از مدل‌ های ساده‌ ای استفاده‌ شده است. همچنین شومیز بلند ساده ای که فقط در قسمت کمر از کمربندی با رنگ متضاد استفاده شده‌ است. این دو مورد از موردی هستند که به شدت مورد علاقه اولیویا پالرمو می‌ باشد.

گلدوزی و یا سنگ دوزی به روی پارچه پوپلین

انتخاب پارچه‌ ی مناسب و مدل لباس ایده‌ آل بخشی از زیبایی یک لباس را تشکیل می‌ دهند. قسمت بزرگی از زیبایی بلوز شما در مدیون اکسسوری و تزئیناتی است که بر روی آن به کار می‌ برید. برای زیباتر شدن لباستان حتما باید برای آن ایده‌ ای در نظر بگیرید. می‌ توانید برای یک پیراهن یا بلوز با پارچه پوپلین سنگ‌ دوزی ها و گلدوزی‌ های مختلفی را در طراحی کنید. استفاده از سنگ‌ های زینتی، پولک و منجوق ها بر روی پارچه پوپلین هیچ مانعی ندارد. این پارچه به‌ خوبی پذیرای این ابزارهای زینتی می‌ باشد. پارچه پوپلین به زیبایی هرچه تمام‌ تر تزئینات را به نمایش می‌ گذارد.

گلدوزی و سنگ دوزی در استایل اولیویا پالرمو

تنها کافی است با مداد یا صابون خیاطی طرح مورد نظر خود را بر روی پارچه طراحی کنید. سپس با پولک، منجوق، سنگ زینتی و گل‌ دوزی داخل آن را پر کنید.  با همین ترفند ساده پیراهن شما به یک پیراهن خاص و یونیک تبدیل خواهد شد. پارچه پوپلین برای دوخت انواع گلدوزی و سنگ دوزی روی لباس مناسب است. شومیز سفیدی که بر تن اولیویا پالرمو می بینید در قسمت یقه با سنگ دوزی ظریف و زیبایی تزیین شده است. شومیز آبی راه راه که از جنس پارچه پوپلین است با گلدوزی های ماشینی زیادی در قسمت جلو لباس تزئین شده است.


مقاله مرتبط: فوزن لیندنر و لباس هایی با پارچه پوپلین


ترکیب پارچه ساده و طرحدار در استایل اولیویا پالرمو

شاید دوخت یک پیراهن از یک پارچه ساده و یکنواخت خیلی جذاب و مورد علاقه شما هم نباشد. پیشنهاد ما به شما این است که به سبک طراحان جهانی عمل کنید. یکی از ایده‌ های مورد علاقه طراحان بزرگ جهانی، میکس کردن پارچه‌ ها با یکدیگر می‌ باشد. آن‌ ها برای خلق یک اثر هنری هیچگاه به سراغ طرح‌ های ساده و آماتور موجود در بازار نمی‌ رود. همیشه ایده‌ های نوینی برای شگفت‌ زده کردن مخاطبان خود دارند. اولیویا پالرمو نیز از این ایده به شدت استقبال می کند. یکی از این ایده‌ ها ترکیب پارچه‌ های ساده و پارچه‌ های طرح دار با یکدیگر می‌ باشد.

ترکیب پارچه ساده و طرحدار در استایل اولیویا پالرمو

این کار باعث جذاب‌ تر شدن پیراهن ساده شما خواهد شد. از طرفی تصور کنید که بر روی یک پارچه سفید ساده طرح‌ هایی مانند ببری، پلنگی یا اشکال هندسی را با پارچه دیگر کار کنید. مسلماً همه اشکال و هم رنگ‌ های مختلف موجود در این پارچه سِت کردن شومیز شما با دیگر اجزای استایل تان را راحت‌ تر خواهد کرد. از طرفی این پارامتر باعث جذاب‌ تر به‌ نظر رسیدن شما نیز خواهد شد. همچنین از یکنواختی شومیز شما می‌ کاهد و آن را برای یک استایل تِرند آماده می کند.

پارچه پوپلین که پارچه خوش دوختی است برای ترکیب کردن با پارچه های مختلف مناسب است. شاید فکر کنید ترکیب کردن پارچه های متنوع با هم از نظر بصری ریسک زیادی دارد. اما باید بگوییم ترکیب پارچه پوپلین سفید ساده با پارچه های مختلف این ریسک را کم می کند. شما می توانید با خاطری آسوده تفاوت های جذابی در لباس خود با پارچه پوپلین ایجاد کنید.

تنوع رنگ بی نظیر پارچه پوپلین ساده

آف شولدر ها و پارچه پوپلین

به صراحت می توان گفت، پارچه پوپلین یکی از پارچه های مورد توجه اولیویا پالرمو می باشد. این پارچه به‌ سبب خوش‌ دوخت بودن مورد توجه همگان است. از طرفی  زیبایی ایستادن پارچه پوپلین بر تن اولیویا پالرمو بسیار مورد توجه این مدل زیبا قرار گرفت است. یکی دیگر از دلایلی که اولیویا پالرمو از این پارچه به‌ فراوانی استفاده می‌ کند رنگ‌ ها و طرح‌ های متنوع پارچه پوپلین می‌ باشد. به همین دلیل در بسیاری از استایل های خیابانی و رویداد های مختلف اولیویا پالرمو را با بلوز هایی با پارچه پوپلین دیده اید.

اولیویا پالرمو

مدل آف شولدر بسیار مناسب دختر خانم‌ ها و خانم‌ های شیک‌ پوش امروزی می‌ باشد‌. این مدل فانتزی که در سرشانه‌ ها برهنه می‌ باشد برای تولد ها و میهمانی‌ ها بسیار مناسب است. برای‌ اینکه این مدل بر روی تن شما بهتر قرار بگیرد می‌ توانید در قسمت سرشانه‌ ها، سینه و پشت کمر از کش استفاده کنید. این ‌گونه لباس دیگر بر روی تن شما سر نمی‌ خورد. از طرفی می‌ توانید برای شیک‌ تر به‌ نظر رسیدن شومیزتان در طراحی آستین‌ ها نهایت خوش‌ سلیقگیتان را به کار ببرید. آف شولدرها به راحتی سِت می شوند.

پیراهن دو طبقه با پارچه پوپلین و تور

آیتم جذاب بعدی که می خواهیم درباره آن صحبت کنیم پیراهن های دو طبقه اولیویا پالرمو است. اولیویا پالرمو از افرادی است که در انتخاب لباس های خود بسیار سختگیر است. این مدل جذاب سلیقه ای نزدیک به سلیقه ما ایرانی ها دارد. از این رو می توانید به راحتی به عنوان یک الگو از او پیروی کنید. با کمی خوش سلیقگی و ایده پردازی می توانید استایل مخصوص خود را بسازید.

پیراهن دو طبقه با پارچه پوپلین و تور

پیراهن دو طبقه که میکس پارچه پوپلین و تور است یک ایده بی نظیر است. پیراهن های کوتاه پوپلین که بدنه اصلی آن از پوپلین راه راه یا طرحدار تهیه شده است. از طرفی برای زیبا تر شدن این پیراهن در زیر آن از تورهای ظریف، که رنگ مطابق زمینه پیراهن دارد استفاده شده است. همچنین به عنوان یک طرح نو می توانید برای قسمت آرنج به پایین الگو را مخالف راه راه های اصلی پارچه قرار دهید. یه این صورت آستین پیراهن شما با دو طرح متفاوت دوخته می شود.

این پیراهن ها برای دختر خانم ها و خانم های جوان یک ایده بی نظیر است. همچنین می توانید از تور مصرفی خود در قسمت مچ آستین ها و یقه پیراهن خود نیز بهره ببرید. این پیراهن ها شما را سرزنده تر و کم سن و سال تر نشان خواهد داد. رنگ های شاد و جذاب پارچه پوپلین، برای این مدل پیراهن ها ساخته شده است. اگر نمی خواهید کل لایه زیرین را پارچه تور بدهید هیچ مانعی ندارد. می توانید همه لایه زیری پیراهن خود را از پوپلین ساده بدهید. سپس فقط در قسمت پایین پیراهن خود از یک نوار تور استفاده کنید. همین کار را برای پایین آستین ها نیز انجام دهید.


حتما بخوانید: پیشنهاد هایی با پارچه پوپلین برای پلاس سایزها


پیراهن های فوق لاکچری پوپلین اولیویا پالرمو

می رسیم آخرین پیشنهاد و اما خاص ترین پیشنهاد ما به شما برای یک استایل جذاب با پارچه پوپلین. پیراهن های دو تیکه فانتزی بر تن اولیویا پالرمو شما را شگفت زده خواهد کرد. می توانید از این پیراهن ها برای خود ایده بگیرید. این پیراهن ها با پارچه پوپلین خیره کننده خواهند شد. از طرفی به خاطر دو لایه بودن پیراهن اولیویا پالرمو می توانید، میکس پارچه پوپلین با پارچه های دیگر را نیز امتحان کنید.

پیراهن فانتزی اولیویا پالرمو یک تاپ در زیر و یک پیراهن آستین دار در روی تاپ قرار دارد. تاپ و پیراهن رویی این لباس هر دو با یقه انگلیسی طراحی شده است. دکمه های پیراهن رویی او از ۲۰ سانتی متر پایین تر طراحی شده است. این پیراهن بر روی بازوها قرار می گیرد. در پایین پیراهن نیز لایه رویی ۱۰ سانتی متر کوتاه تر است. میکس پارچه راه راه و پارچه ساده پوپلین زیبایی این اثر هنری را دو برابر کرده است.

پیراهن های فوق لاکچری پوپلین

چاک های کنار پیراهن رویی و دالبرهای خالی شده جلوی لباس، ریزه کاری هایی است که هنر طراح لباس اولیویا پالرمو را نشان می دهد. از طرفی دو یقه یکسان اما با فاصله این پیراهن از دیگر زیبایی های پیراهن اولیویا پالرمو حساب می شود. می توانید لایه زیری این پیراهن را به صورت دو تکه در نظر بگیرد. تاپ و دامن جدا نیز ایده خوبی به حساب می آید. در این حالت شما می توانید پارچه دامن خود را با طرحی متفاوت انتخاب کنید.

از طرفی دست شما در انتخاب پارچه نیز باز است. می توانید از پارچه های طرح دار یا چهارخانه برای دامن خود استفاده کنید. رنگ های شاد و پاستیلی برای این مدل فانتزی پیشنهاد وسوسه کننده ای است. حتما به طیف رنگی پارچه پوپلین در هنگام خرید دقت کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

منبع: WWW.i.dailymail.co.uk

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا