اخبارمعرفی بلاگرها

فوزن لیندنر و لباس هایی با پارچه پوپلین

فوزن لیندنر Fusun Lindner فشن بلاگر ۴۳ ساله آلمانی که کار خود را از ۸ سال پیش آغاز کرده است استایل های شیک و کاربردی زیاد و متنوعی را ارائه می کند. وی که به گفته خود علاقه زیادی هم به فشن و مد و هم به صحبت کردن و گفتن داستان دارد ، نام وبسایت خود را short stories and skirts گذاشته است تا در آن در مورد فشن و زیبایی، خانواده، سبک زندگی و سفر صحبت کند و داستان های خود را به مخاطبین بگوید. به گفته فوزن استایل و ظاهر برای او راهی برای برقراری ارتباط، توصیف زنانگی، گم کردن و پیدا کردن و کشف دوباره خود است. او از سبک ها و استایل های متنوعی برای پوشش خود استفاده می کند. در ادامه لباس هایی را بر تن فوزن لیندنر می بینیم که برای دوخت آن ها از پارچه پوپلین استفاده شده است.

رنگبندی کامل از پارچه پوپلین

بلوز های آستین بلند فوزن لیندنر

فوزن لیندنر که معمولا لباس هایی با استایل شیک و زنانه انتخاب می کند، از انواع بلوز با پارچه پوپلین بسیار استفاده می کند. چه شومیز ساده با پارچه پوپلین مشکی باشد و چه بلوزی سفید با آستین پفی، وی به خوبی می تواند با یک شلوار دنیم از آن برای استایل مورد نظر خود استفاده کند.

فوزن لیندنر و بلوز های متنوع

تاپ و تی شرت ها

به نظر می رسد که فوزن لیندنر علاقه ی زیادی به لباس هایی با پارچه پوپلین سفید دارد، زیرا در بسیاری از استایل های او این پارچه و رنگ به چشم می خورد. تاپ ها و بلوز های آستین کوتاه یا تی شرت هایی از جنس پارچه پوپلین با رنگ سفید را وی با دامن های متنوع و طرحدار ست می کند و استایلی زیبا برای خود رقم می زند. استفاده از کمربند به روی دامن از آیتم های پرمصرف و تکرار شونده او می باشد.

تاپ و تی شرت هایی با پارچه پوپلین بر تن فوزن لیندنر

مدل های پیراهن

پیراهن های دوخته شده با پارچه پوپلین یکی از آیتم های پر طرفدار بین فشن بلاگر ها و دوستداران مد به حساب می آید. این پارچه خوش دوخت خود را در انواع مدل ها و برش ها زیبا نشان می دهد. در ادامه به پیراهن یک طرفه زیتونی رنگ فوزن و پیراهن مشکی اورسایز او دقت کنید تا متوجه شوید که پارچه پوپلین یک پارچه همه چیز تمام و مناسب برای اغلب مدل های پیراهن و لباس است.

مشاهده انواع پارچه پوپلین

پیراهن های پوپلین فوزن لیندنر

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا